تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۷۹۰۷۱

از رأی که به جلیلی داده نشد تا تنها کار مانده در حوزه هنری

۳۱
۰
کبنا ؛مسئول سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «پایی که جاماند» افتخار ماندگار حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد عصر امروز در مراسم تودیع خود از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با بیان شمه‌ای از کارهای انجام شده در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در طول شش سال اخیر اظهار کرد: آثار و تولیدات زیادی در طول این چند سال داشتیم.
مسئول سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر در جایی کم‌کاری شد همه به دلیل اعتبارات کم بود، تصریح کرد: همه می‌دانند که حوزه هنری از اعتبارات متمرکز ملی اعتباراتی در حد صفر دارد و به همین دلیل دست ما برای انجام کارهای بزرگ و تولیدات فاخر بسته بود.
پارسیان‌نژاد بزرگترین افتخار حوزه هنری استان در طول چند سال گذشته را تولید کتاب پایی که جاماند عنوان کرد و گفت: چه افتخاری از این بالاتر که مقام معظم رهبری در این کتاب حاشیه نوشتند و اکنون پرفروش‌ترین کتاب کشور است.
این مسئول سابق فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از کارهای دیگر را که در تاریخ فرهنگ استان ماندگار خواهد بود تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: هر چند نواقصی در آن وجود داشت اما با افتخار باید گفت، کتاب ضرب المثل‌های لری استاد آذرشب در دنیا مقام دوم را کسب کرد.
پارسیان‌نژاد با قدردانی از تک تک همکاران خود در حوزه هنری این استان تنها کار انجام نشده را مربوط به ساختمان اداری این نهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: هر چه تلاش کردیم در این زمینه موفق نشدیم، البته دلیل آن را به عدم ثبات مدیریت ارشد استانی می‌دانیم که هر گاه می‌خواستیم به نتیجه‌ای برسیم استانداران تغییر می‌کردند.
وی در ادامه با قدردانی از همه مسئولان استانی به خصوص اکبر نیکزاد استاندار اسبق تصریح کرد: نیکزاد آنچنان به حوزه هنری اعتقاد داشت که منزل شخصی خود را در اختیار ما قرار داد.
پارسیان‌نژاد یکی دیگر از دستاوردهای حوزه هنری را در عرصه ادبیات نمایشی دانست و گفت: کتاب اول ادبیات نمایشی کتاب «خواب برهنه برف» بود که در کشور مقام اول را به دست آورد.
وی حضور اسحاق آقایی و حسن غفاری در جشنواره‌های بزرگ بین‌المللی را یکی از دستاوردهای دیگر حوزه هنری در حوزه عکس برشمرد.
به گزارش کبنا نیوز، رضا پارسیان‌نژاد نیز در مراسم تودیع خود از برخی کارشکنی‌ها و سم‌پاشی‌های عده‌ای گلایه کرد و گفت: من هیچ کدام از فامیل‌های خود را استخدام نکردم و فقط چند نفر را به صورت شرکتی به استخدام حوزه هنری درآمدند که آن هم به من مرتبط نمی‌شد و حقیقتاً این چند نفر شرکتی از پرکارترین افراد حوزه هنری هستند.
رئیس سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان ادوار گذشته و جدید کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد، وی البته از تاجگردون نماینده گچساران و باشت نام نبرد.
پارسیان‌نژاد مهمترین کار حوزه هنری را چاپ  کتاب«پایی که جا ماند» عنوان کرد و گفت: من به سعید جلیلی رأی ندادم ولی ایشان در صحبت‌هایش مدام از این کتاب یاد می‌کند.
وی نیز از رسانه‌ها، کارمندان حوزه هنری و دوستان خود به خاطر همراهی او در طول مسئولیت قدردانی کرد و به طور ویژه از خانواده‌اش تشکر کرد و گفت: حق آنها را در این مدت ادا نکردم.
پارسیان که همراه با اشک و بغض صحبت می‌کرد از همراهی خانواده‌اش تشکر و سپاسگزاری کرد، افزود: از منزل سازمانی حوزه هنری استفاده نکردم و راننده شخصی هم نداشتم.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه روسای حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با حضور کرم‌الهی معاون حوزه هنری کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این مراسم علی هوشمندی به عنوان سرپرست حوزه هنری منصوب و از خدمات پارسیان‌نژاد تجلیل شد.
hozehonari (50) hozehonari (51) hozehonari (52) hozehonari (53) hozehonari (49) hozehonari (48) hozehonari (47) hozehonari (46) hozehonari (45) hozehonari (44) hozehonari (43) hozehonari (42) hozehonari (41) hozehonari (40) hozehonari (39) hozehonari (38) hozehonari (37) hozehonari (36) hozehonari (35) hozehonari (34) hozehonari (33) hozehonari (32) hozehonari (31) hozehonari (30) hozehonari (29) hozehonari (28) hozehonari (27) hozehonari (26) hozehonari (25) hozehonari (24) hozehonari (23) hozehonari (22) hozehonari (21) hozehonari (20) hozehonari (19) hozehonari (18) hozehonari (17) hozehonari (16) hozehonari (15) hozehonari (14) hozehonari (13) hozehonari (12) hozehonari (11) hozehonari (10) hozehonari (9) hozehonari (8) hozehonari (7) hozehonari (6) hozehonari (5) hozehonari (4) hozehonari (3) hozehonari (2) hozehonari (1)
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

M.B
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت مهندس پارسیان نژاد
امید است که از مدیر علمی، باتدبیر و لایقی مث حضرتعالی در مناصب بالاتر استفاده بشه تا همچون حوزه هنری دچار تغییرات زیاد در جهت مثبت شود، آرزوی طول عمری باعزت و سربلندی از خداوند منان برای حضرتعالی خواستارم
بیداری
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج زارع مردم بویراحمد سفلی بیدار شدند و مطمین باش شما دیگر راهی به مجلس پیدا نخواهی کرد، همان کاری را که با آقای هدایت خواه کردند با تو هم خواهند کرد، آقای زارع خودتو آماده کن تا از صحنه سیاست محو بشی، به خدا قسم اگر جای شما بودم از این شهر که هیچ از این استان میرفتم و هرگز اسمی از مجلس و کاندیداتوری نمیزدم
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای جونت کنم نوروز کمایی
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون شگرد داره در کنار زدن نیروهای ارزشی شما هم اخریش نیستید
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کمایی مرد مسلط بر علوم قدیم وجدید به خصوص فنآوری (یI T)
همکار قدیمی یادش و خیر
Iran, Islamic Republic of
خواجه بار خوبی؟
همکار قدیمی یادش و خیر
Iran, Islamic Republic of
نوروز خوب پوشش دادی
پروفسور
Iran, Islamic Republic of
خل و سر جوونل امروز. انصافا کی عطا و همتو خوشتیپ تر بی. خشمش اومه. تیپت هم تیپه.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
چرا گریه ؟ یعنی ترک صندلی حوزه هنری اینقدر غم بار بود که آدم بیاد و خودش را خرد کند و در جلسه ای رسمی اشک بریزد ؟ تف بر این پست و مقام که اینقدر آدم را ذلیل و ضعیف میکند . یکی بخاطرش میشود عروسک خیمه شب بازی و یکی بخاطر ترکش میشود اشک ریزان .
سلام
Iran, Islamic Republic of
اشک ریختن نه به خاطر صندلی بود انصاف داشته باش اقای پارسیان از تهمتها مبرا است..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا بنویسید حوزه هنری کارش چنه که ایقد حساسه و گریه میشه . مردم غالبا نمیدانند چنین اداره ای هست و خدماتش چنه
هنر
Iran, Islamic Republic of
درودوسپاس خدابرپارسیان وسیدهانی حسینی و متاسفم برای استاندارکه درطول این هفته دو مدیرکل که هردو فرزند شهیدبودندرابرکنارکردن جامعه ایثارگری هرگز این حرکت ها رافراموش نخواهدکرد
سفلی
Iran, Islamic Republic of
سفلی ستیزی دیگر این هم اخرین بازمانده سفلی بود تبریک به نماینده بویراحمد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین الگوی مهربانی هستند
در جواب بیداری وسفلی
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل ایشان از نوچه های هدایتخواه بود باید عوض میشد من سفلایی هستم جونم را برای حاج زارع میدهم به قران به اندازه یه چوب کبریت تا حالا به درد خود وخانواده ام نخورده
بویراحد سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی ،پارسیان اصولگرا و اهل شهرستان کهگیلویه بوده بوده و تغییر آن در دولت اصلاحات امری طبیعی است.
آرش
Iran, Islamic Republic of
الحق جای استادگرامی وفرهیخته جناب دکتر خرامین درسطوح مدیریتی استان خالیست
بهلول
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر اشک ریختن بخاطر صندلی نبود پس بخاطر چه بود ؟ ممکنه من اشتباه برداشت کرده باشم ، شما مرا توجیه کنید .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر پارسیان نژاد مرد عمل که با عملکرد خوب خودت ثابت کردی که همچنان ادامه دهنده راه پدر شهیدت هستی
دولت
Iran, Islamic Republic of
هر طیفی میاد تا صمد هاشمی باشه
ياسر
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب سرگرد وارستگی (که در جلسه حضور داشتند)واقعا انسانی با اخلاق متین و خوش برخورد می باشد انشاالله که پیروز و موفق باشد و به درجات بالا برسد و برای آقای پارسیان نژاد که الحق انسانی شایسته هست ارزوی سربلندی و برای مدیر جدید موفقیت را خواهانیم موفق و پیروز باشید
یا حق
Iran, Islamic Republic of
جناب بهلول متاسفم برای تفکرت، نباید از اسم بهلول استفاده میکردی چون معلومه خیلی سطحی نگری،
آقای بهلول گریه نه بخاطر صندلی بود گریه بخاطر تهمتها بود و همچنین بخاطر این بود که این شش سال کل وقتشو در جهت پیشبرد اهداف حوزه هنری گذاشته و وقت کمتری در اختیار خانوادش بود، بغض ایشون فقط یه نوعی عذرخواهی از خانواه خودش بود نه ترک صندلی، ایشون آدم بزرگی هستند  
حق
Iran, Islamic Republic of
زارع بیچاره که تو سیاست نیست که کنار بره چرا بهش تهمت میزنین
خودشم نمیدونه چطور رفت مجلس
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه کسانی که به زارع رای دادند انگار رای خود را به سطل زباله انداختند چرا که ایشان بسیار کمبود داشتند و با گریه و زاری از مردم رای گرفت تا کمبودهای مالی وشخصیتی خود را جبران کند. این یک حقیقت است.
مجید
Iran, Islamic Republic of
چراهمه چی راربط میدین به نماینده بویراحمدودنا...بابابه خدابایداون دنیاجواب پس بدین..آقای پارسیان خودش هیچی نمیگه شماداریدسکته میکنید
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارع .این بارهم مردم میدونن کی باما بوده بایدمدبرباشه،تنهاشخصی که زندگیش شده سفلی حاج زارع هست
Iran, Islamic Republic of
درود برفرزندان شهدا همچون سیدهانی حسینی وپارسیان نژادها که افتخارات این استان هستند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
عیسی گرجی زاده، یه چه عکسیه؟ تو خو زحلی آیمه ایبری. خوت ایطوریه یا عکست بیه؟ خاک بر سر ایما و رئیس کانون پرورش فکری کودکانمون،هر بچی که ینه دی سکته ایکنه.
شیرینی
Iran, Islamic Republic of
حیف ک اسطوری مدیریت استاد دکتر خرامین در جلسه تودیع معارفه افرادی ک نمیتوانند وازه مدیریت را بخش کنند
خدایی نپرسیدید ک اقای مدیرچه کرده این شش سال برا جامعه هنرمندان
خ طالبی
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری ک مرغابی بود ....
اقای مدیر بودجه شش سال کجت رفت
اقای .. قراردادهایی با خ.ط بستی کدوم کار انجام گرفت
جطور خانه شما هشصد میلیون قیمت داره
ماشین شما صدوپنجا قیمت داره
خدا کجاست
بهلول
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به ناحق
برای طرز تفکر خودت متاسف باش مگه آنموقع که میخواست مسئولیت بپذیره نمیدونست که مسئولیت مشکل است ایشون اگه زحمتی کشیده
وظیفه سازمانی خودش را انجا م داده است . کجای انتشار کتاب پایی که جا ماند کار حوزه هنری بود .؟ یکنی نی جوازحمت کشیده و کتابی نوشته آیا این درست است که این کتاب به عنوان کار حوزه هنری با مدیریت ایشون عنوان شود؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1