تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۷۸۸۳۰

برخی دوست دارند بحران باشد/اصولگرایان و اصلاح‌طلبان افراطیون را پس بزنند

۲۶
۰
کبنا ؛حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران برای ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین مرعشی از اعضای بلندپایه حزب کارگزاران به منظور ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یافت.
مرعشی را حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج و بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج او را همراهی می‌کردند.
جمعی زیادی از قشرهای مختلف دانشجویی و سایر اقشار مختلف نیز حضور داشتند.
حسین مرعشی عضو برجسته حزب کارگزاران سازندگی و از بستگان هاشمی رفسنجانی لحظاتی قبل برای ایراد سخن در جمع دانشجویان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
مرعشی را در این آئین حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج و تعدادی از اصلاح‌طلبان این استان همراهی می‌کنند.
قرار است این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص مسائل روز در سالن حکیم جرجانی اظهار نظر کرده و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهد.
پیش از این نیز رسول منتجب‌نیا با حضور در این سالن اظهاراتی کرده بود که واکنش‌های بسیاری در سطح این استان داشت و پیش از حضور مرعشی نیز واکنش‌ها به حضور وی بسیار زیاد بود.
اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اجازه خودنمایی به افراطیون ندهند
حسین مرعشی در جمع دانشجویان علوم پزشکی یاسوج، طی اظهاراتی به لزوم توسعه اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را برای رشد اقتصادی کشور گذاشته است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: ارزیابی من به عنوان کسی که سال‌ها در دستگاه‌های اجرایی و در سطوح مختلف بودم و هشت سال در مجلس فعالیت داشته‌ام این است که آقای روحانی به خوبی در حال اداره کشور بوده و با سیاست‌هایش کشور را رو به سوی تعالی می‌برد.
مرعشی افزود: روحانی عالمانه با تکیه بر بدنه کارشناسی کشور سیاست‌های مهمی را اصلاح کردند که مهمترین آن بحث تعامل با دنیا است.
وی گفت: روحانی هوشمندانه مطلب خود اشاره کرد که هم باید چرخ سانتریفوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد به گردش درآید.
وی با بیان اینکه هم به دانش هسته‌ای نیاز داریم و هم به صنایع و پزشکی و دانش‌های دیگر نیاز داریم، تصریح کرد: به تکنولوژی، نیاز به منابع سرمایه‌ای و بازار دنیا نیاز داریم که در دستور کار دولت روحانی قرار گرفته است.
چرا برخی سیاسون از مذاکرات و نتایج آن نگران و عصبانی می‌شوند
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه چرا برخی سیاسون از مذاکرات و نتایج آن نگران و عصبانی می‌شوند و حتی علاقمند به عدم موفقیت در آن هستند، تصریح کرد: مگر می‌شود کسی دلسوز رهبری، ملت و شهیدان باشد و بخواهد ایران در بحران به سر ببرد.
وی در ادامه وزیر خارجه عربستان و نتانیاهو را خواستار عدم موفقیت در مذاکرات هسته‌ای دانست و افزود: چرا باید خوشحال شویم ایران در گوشه رینگ گوشه‌گیر باشد.
مرعشی در ادامه با انتقاد از رویه اقتصادی دولت احمدی‌نژاد و آماری در خصوص فروش نفت از زمان حفر اولین چاه ایران تا دوره کنونی، تصریح کرد: در دوره احمدی‌نژاد ۶۵۰ میلیارد دلار نفت به فروش رفت و سیاست غلط در اقتصاد رخ داد که با این همه رشد اقتصادی به منفی شش و تورم بالای ۴۰ درصد رسید، اما آقای روحانی با ساعت‌ها کار کارشناسی این ساختار را تا حدودی اصلاح کرد.
وی با انتقاد تلویحی از سفرهای استانی دولت قبل بیان کرد: روحانی دلش نمی‌خواهد که با قیمت ویران کردن اقتصاد ملی کسی برایش کف بزند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه با بیان اینکه روحانی باید قدردان جبهه متحدی باشد که در خرداد ۹۲ وی را رئیس جمهور کرد، افزود: اینها پشتوانه‌های هستند که باید از آنها استفاده شود.
امروز همه سخاوتمندانه روحانی را حمایت کنیم
مرعشی گفت: باید امروز همه سخاوتمندانه روحانی را حمایت کنیم، چرا که امروز حمایت از روحانی حمایت از نظام و رهبری است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه افراطی‌گری باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان باید اجازه دهند، تفکر خردمندگرایانه در کشور حاکم شود و همه کمک کنند، تا افراطیون کنار گذاشته شوند.
marashi (1) marashi (2) marashi (3)  marashi (5) marashi (6) marashi (7) marashi (8) marashi (9) marashi (10) marashi (11) marashi (12) marashi (13) marashi (14) marashi (15) marashi (16) marashi (17) marashi (18) marashi (19) marashi (20) marashi (21) marashi (22) marashi (23) marashi (24) marashi (25) marashi (26) marashi (27) marashi (28) marashi (29) marashi (30) marashi (31) marashi (32) marashi (33) marashi (34) marashi (35) marashi (36) marashi (37) marashi (38) marashi (39) marashi (40) marashi (41) marashi (42) marashi (43) marashi (44) marashi (45) marashi (46) marashi (47) marashi (48) marashi (49) marashi (50) marashi (51) marashi (52) marashi (53) marashi (54) marashi (55) marashi (56) marashi (57)
yasuj (1) yasuj (2) yasuj (3) yasuj (4) yasuj (5) yasuj (6) yasuj (7) yasuj (8) yasuj (9) yasuj (10) yasuj (11) yasuj (12) yasuj (13) yasuj (14) yasuj (15) yasuj (16) yasuj (17)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در علوم پزشکی همه تشکلهای دانشجویی میهمانانشان را دعوت میکنند و جلسات نظم خوبی دارند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرعشی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت همه چیز عالی بود . الحق که علوم پزشکی در تمام زمینه ها عالی عمل می کند.
دانشجو
United States
سلام و درود بر همه اونهایی که می خواهند دانشجو آگاه و آزاد فکر کنه و تصمیم بگیره. از حمایت و حضور مسولین در این برنامه ها متشکریم. وقتی مسولین صاحب فکر و اندیشه باشن باید شجاعت طرح اندیشه های مختلف در دانشگاه را هم داشته باشن خدا کنه که این وضعیت همینجوری ادامه پیدا کنه.
بویراحمد همیشه سربلندوضد فتنه
Iran, Islamic Republic of
کاملا از اشخاصی که در این جلسه شرکت کرده اند به این نتیجه میتوان رسید که واقعا میگن اصلاحات به زباله دان تاریخ پیوسته کاملا درسته...یه ادم درست حسابی تو تصاویر دیده نمیشه و از تعداد صندلی های خالی محبوبیت این فعالان و همراهان فتنه کاملا هویداست...مرگ بر ضد ولایت فقیه...مرگ بر فتنه گر...مرگ بر سه تن هاشمی و خاتمی و میرحسینه ضد وطن....
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
میدان تاخت تاز برای فتنه گران باز شده به راحتی خود را مبرا از خطا اعلام مینمایند انگار که سال ۸۸اتفاقی نیفتاده
محب حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن عزیز.دانشگاه رو طوری اداره میکنه که هیچ تشکلی به جز وحدت حق خودنمایی توی دانشگاه رو نداره.دانشگاهی کاملا یکطرفه.همه چیز در خدمت سیاست زده شدن دانشگاه.
اجمد
Iran, Islamic Republic of
بله بویراحمد همیشه سربلند و ضد فتنه گران و آدم فروشانی مثل شما کامنت نویس بی نشانی، که طاقت حرف حساب و درست را ندارید و خود را پشت چماق و الفاظی که مال خودتان نیست و در دهانتان گذاشتند پنهان می کنید تازه یکسال گذشته باید به این آمد و رفت ها عادت کنید .
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد هیشه سر بلند ، چرا تو هین میکنی ، ما طرفداران این اقایان به کسی تو هین نمیکنیم ، واین نشانه درماندگی شماهاست که فقط بلدید فحش بدهیدو تو هین کنید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا جلسه سخنرانی اقای مرعشی با وجود نیروهای ولایی وانقلابی همچون دکتر قیطاسی ودکتر چمن ودرایت انها به نحو احسنت وبدون هیچ حاشیه ای انجام میشه تا برگ زرین دیگری باشد در پرونده دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
چرا توهینها را میگذارید مگر اصلی در رسانه حاکم نیست که اینگونه تهمت و افتراو تهمت را در خروجی کامنتها میگذارید ، اخلاق را باید رعایت کرد . برنامه دانشجویان در امروز خوب برگزار شد
نیما
Iran, Islamic Republic of
همه افراد از گروههای مختلف و تفکرات گوناگون در جلسه بودند ، ضمن تصاویر عده ای از نخبگان استان هستند چرا ادب را رعایت نمیکنید ؟ بدبختی مردم اینست که قدردان افراد نخبه وزحمتکش نیستند در اینصورت انحطاط را تجربه خواهند کرد
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
جمعیت به صد نفر نمی رسید ؟! با این همه تبلیغات حامیان فتنه گران در استان
سعید
Iran, Islamic Republic of
بابا به پیر به پیغمبر دانشگاه علوم پزشکی سیاسی نیست.
باز هم مثل همیشه ۳۰ درصد افراد حاضر در سالن مسئولان دانشگاه هستند که کاملا تو عکس ها فضا مشخصه!!!
۴۰ درصد سالن از دانشجویان غیره علوم پزشکی میان.
و تنها ۳۰ درصد سالن مربوط به دانشجویان علوم پزشکی هستند.
و این رویه مربوط به برنامه سیاسی همه تشکل های دانشگاست.
چون دانشجویان علوم پزشکی خودشون اصلا تمایلی به این بحث ها و کارها ندارنً فقط یه عده معدود هستند که دنبال اهداف خاص خودشون هستند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
امشب تو دانشگاه برنامه شب شعر هست.
برین ببینین چه جمعیتی و با چه شوقی استقبال کردن.
و استقبال و جمعیت رو مقایسه کنید با جمعیت حاضر در برنامه امروز یا برنامه سلیمی نمین.
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مدیران ما اسیر این ملاحظات هستند و حتی گاهی رئیس یک قوه در حالی که می‌داند یک کاری حق است، اما می‌گوید اگر آن را انجام دهم مردم به من رای نخواهند داد.

جعفری تصریح کرد: حتی نماینده مجلس نیز ملاحظه رای مردم را می‌کند که این یکی از بدبختی‌های نظام است که به جای کار برای خدا، برای مردم کار کنند.

وی تصریح کرد: عده‌ای برداشت متفاوتی از انقلاب دارند مثلا دوم خردادی‌ها شعار توقف انقلاب را سر می‌دادند و می‌گفتند هر روز نمی‌شود انقلاب کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: حضرت آقا ۲۰سال است با این دیدگاه انحرافی مبارزه می‌کنند و چفیه روی دوش ایشان نماد مبارزه با این تفکر انحرافی است که اسم اصلاحات روی آن گذاشتند، اما این اصلاحات مقابل انقلاب اسلامی است و خیلی از مسئولین نیز آن را قبول ندارند.

جعفری افزود: یکی از مصداق‌های مجاهدت و تلاش در راه خدا کارهای قرارگاه خاتم است. دوست و دشمن مخالف و موافق و خودی و غیرخودی اقرار دارند که کار قرارگاه از نظر کیفیت، سرعت و حجم خوب و رضایت‌بخش است که این جای تقدیر دارد.
حق
Iran, Islamic Republic of
از دانشجوبات دعوت کننده سپاسگزارم بسیار برنامه ی وزینی بود ،مرعشی با استدلال با سند و مدرک صحبت کردند،واقعا میشد تفاوت اصلاح طلب را با اصول گرا فهمید،از سرمایه استان مهندس پناه بسیا ممنون هستیم
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
انصافم اجازه نداد که در برابر یک کامنت که گفته فقط تشکل وحدت اسلامی اجازه خودنمایی دارد سکوت کنم چون در دانشگاه علوم پزشکی مدیریت دانشگاه حامی شجاع همه تشکل ها هستند و ما بسیجیان ایشان را یک بسیجی واقعی میدونیم. ولی اشکال از اینه که تشکل وحدت اسلامی تا حالا تونسته چهره های بزرگی را دعوت کنه و بقیه تشکل ها نتونستن.
از چرام
Iran, Islamic Republic of
خدمت بویراحمد سر بلند عرض کنم که مطمئن باش که نماینده تعداد قلیلی از بویراحمدی ها هستی آن هم بویراحمدی های که سرشان بلند نیست.به فرموده مهندس موسوی ادب مرد به ز دولت اوست.
تات
Europe
درود بر چمن
Iran, Islamic Republic of
توی متن آمده که دکتر بوستانی جزءهمراهان بود ولی در هیچ یک از عکسها حضور ایشان ثبت نشده است
انصاف
Iran, Islamic Republic of
تقدیروتشکرداریم ازحضورسبزتان جناب آقای مرعشی دراستان چهارفصلمان
عماد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیجی باتو موافقم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دنیا اصلاحات
محقلی
Iran, Islamic Republic of
زنذه باد مخالف من زنذه باد مخالف من زنذه باد مخالف من زنذه باد مخالف من زنذه باد مخالف من زنذه باد مخالف من
چقدر درک این جملات سخته اگر مخالف نباشد صدای منتقد بگوش نرسد دزدی ها هزار میلیاردی می شوند انوقت فرزندان من وتو بدبخت می شوند باید استانه تحمل را بالا برد
باشت همیشه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
در جواب بویراحمد سربلند اولاًشما نماینده مردم غیور بویراحمدی نیستی چون از گفتارت معلومه که خودت و همفکرانت به زباله دان تاریخ رفته اید بی جهت تقلا نکن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1