تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۷۸۸۲۱

سخنی با مدیرکل ورزش و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد

۲۸
۰
کبنا ؛ 
سجاد جمشیدی*
یک سال از عدم توافق نماینده های محترم استان و استاندار محترم در معرفی یک نیروی توانمند و بومی برای سکانداری ورزش و جوانان در استان می گذرد و نتیجه حاصل این بود که استان کهگیلویه و بویراحمد شود موش آزمایشگاهی برای وزارت ورزش و جوانان.
در آن هنگام که نماینده های محترم و استاندار در اختلاف برای گزینه مناسب برای ورزش و جوانان بودند، وزارت ورزش و جوانان به خود آمد تا وابستگان و همشهریان خود را برای مدیرکلی این استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستند و ما نیز عین آب خوردن پذیرفتیم که مدیری غیربومی سکاندار ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
آری مدیر غیر بومی می تواند حامل تجربه و کارایی باشد اما نه مدیری که هیچ گونه صابقه مدیریت ورزشی در کارنامه خود نداردو تنها صابقه مدیریتش هم اگر در گوگل سرچ شود خواهید دید شورای شهر اندیمشک و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک است که بعد از یکسال در این سمت با اعتراضات شدید و مخالفت های فراوان شخص وزیر آموزش و پرورش حکم عزل وی را زد. روزی که ایزدپور مدیرکل شد و ما از اینترنت سابقه اش را مطالعه کردیم آهی از دل کشیدیم ولی گفتیم حتما تدبیری در این مورد صورت گرفته و اندکی به او فرصت دهیم و بعد قضاوت کنیم.
۱۰ ماه از مدیریت ایزدپور گذشته است ولی آهم دوچندان شد و متوجه شدم استان کهگیلویه و بویراحمد ما چقدر بدبخت از که برخی ها در وزارت ورزش برای اینکه کاندید آینده مجلس در خوزستان شوند حاضرند هم استانی های خود را به وزیر محترم قالب کنند و بدبخت تر از استان ما هم پیدا نکردند.
روز اول در همه شهرستان ها قول هایی داد و یک وعده اش تحقق نیافت. در ۱۰ ماه اخیر سه زمان را برای افتتاح استادیوم عنوان نمود و باز هم تحقق نیافت. انتقاد هیئت های ورزشی دوچندان شد. اعزام ها به مسابقات ورزشی خیلی کم شد و حتی تیم های استان در بیشتر مسابقات ورزشی حاضر نشدند. اگر در سایت ها چرخی بزنیم می بینیم که از روز اول هر وعده ای داد تحقق نیافت و حوزه جوانان هم که بماند کاملا نابود شد.
کاش روزی شود که استان کهگیلویه و بویراحمد ما موش آزمایشگاهی هیچ وزارتخانه ای نشود.
جالبه که حتی تویه جلسه هم شرکت نمیکنه و حتی در جلسات شورای برنامه ریزی هم شرکت نکرد تا از اعتبارات استانی مبلغی را برای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بگیرد و خیال میکنه توسعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی بالا و پایین کردن پله های ساختمان سه طبقه ای در بلوار قرنی. آقای ایزدپور اگر استاندار و نمایندگان ما هنوز ورزش و جوانان را باور ندارند و خیال نمی کنند چنین سازمانی در استان هست لااقل خود شما به خاطر غیرت لری هم که دارید از این استان کهگیلویه و بویراحمد بروید.
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جهت اطلاع کلمه "سابقه "درست است نه "صابقه"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نمایندکان استان و انتخاب سیاسی در ورزش
دانشورگچساران
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزنمایندگان دررابطه بامدیرورزش استان هیچ اختلافی نداشتند واقای عنبریان گزینه مورد توافق بود امادوستان یاسوجی حساسیت به خرج دادند همانطورکه ساز مخالفت بامدیرتوانمندی مانند افتخاری زدندکه ازاستان رفتندولی ۸ سال است مدیر کل اداره ورزش وجوانان همدان هستند ومجمع نماینگان استان همدان با استعفای او مخالفت کردند ماتازنده ایم باید تاوان تفکراتمان رابدهیم.
جعفری
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی اقا .جز شعار و حرف توخالی از این مدیر کل چیزی ندیدیم .ورزش استان نابود ومضمحل شده واین اقا حتی استیل ورزشی هم ندارد .واقعا از بدبختی این استان است که امثال این اقا مدیر کل ورزش این استان می شن ای دادوبیداد .............................................................. ای داد وبیداد
اشنا
Iran, Islamic Republic of
دروغ زیاد میگه وعده الکی میده ای دروغ میگه ای دروغ میگه
سلام
Iran, Islamic Republic of
خدایی استعفا بده تا مهندس عنبریان بالیاقت مدیرکل بشه
کامران
Iran, Islamic Republic of
اقای ایزد پور جامعه ورزش استان تو را نمی خواهد لطفا زود از این استان بروید.از وعده های تو خالی تو دیگر خسته شده ایم .تو فقط به درد علی سلیمانی گجسارانی می خوری که توی این استان نیست واون را رییس هیات کردی .پول مرتب به حسابش میریزی و سالن ورزشی توی یاسوج به او می دهی وعملا ورزش کشتی نابود شده و این اقا از قبل کشتی کیسه خودش را پر می کنه .واقعا ایزد پور یک بار بیا پای درد دل اهالی کشتی استان بشین تا پی ببری اوضاع جقذر خراب اندر خراب است .بابا حیا هم خوب چیزی است ........هی داد می زنی همه چیز گلستان است .ورزش استان در حال شکوفایی است .صلح وصفا در ورزش موج می زند وووووووو............................ولی در واقع هیچ چیزی تغییر نکرده .بیامرز پدر حاج اقای خاضع را .اگر کاری نکرد اقلا حرف بی حساب وخلاف واقع هم نمی گفت .
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
ایشان اقوام .مدیر دفتر وزیر هستند ولیسانس حرفه و فن دارند و در اندیمشک به... معروف هستند تنها کاری که برای کهکیلویه کردن . با مدرک سیکل بعنوان مدیر دفترش استخدام کردن و چند نفر را هم با خود آورد که با کارهایی که آنها انجام دادن مجبور شد آنها را برگردانند ضمنا ایشان موج سوار خوبی هست در انتخابات مسول ستاد مردمی قالیباف درخوزستان بود که عکسهایش در اینترنت موجود است و حالا خود را به آقای تاجگردان نزدیک کرده
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
ایشان اقوام .مدیر دفتر وزیر هستند ولیسانس حرفه و فن دارند و در اندیمشک به... معروف هستند تنها کاری که برای کهکیلویه کردن ورا با مدرک سیکل بعنوان مدیر دفترش استخدام کردن و چند نفر را هم با خود آورد که با کارهایی که آنها انجام دادن مجبور شد آنها را برگردانند ضمنا ایشان موج سوار خوبی هست در انتخابات مسول ستاد مردمی قالیباف درخوزستان بود که عکسهایش در اینترنت موجود است و حالا خود را به آقای تاجگردان نزدیک کرده
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
برادر خانمش با مدرک سیکل مدیر دفترش کرده
جوان
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی از روزی که اومده حوزه جوانان کاملا مرده. خدا بیامرزاد بابای خاضع رو که اگر در ورزش ضعیف بود لااقل درزمینه جوانان برنامه های خوبی انجام میداد. لااقل دیگه .هم میگفتی اما ایزدپور فقط با . پیش میره. بابا این تو عمرش با وزیر سلام هم نکرده.
بای بای ورزش
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ........ کدام ورزش.......مگررشته ورزشی فعال هم دراستان
داریم . اماکن . فضا های سرپوشیده وروبازورزشی واعتبارات ورزشی چند برابر شده ولی ورزش درکل استان ........فاتحه .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
نویسند ه محترمی که نمی دانم از وضعییت ورزش استان اطلاع نداری یا خودت را به بی اطلاعی زده ای تحلیل جنابعالی کاملا از سر ناراحتی شخصی وعقده ای است واین را بدان که این مدیر کل چهر های کاملا ورزشی و وصاحب نام ودر حوزه مدیریت هم توانمندی ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست واز بدو ورودشان به ورزش استان با وجود مشکلات مالی فراوان که نه تنها در ورزش بلکه در همه ادارات موج می زند ایشان باعث رونق ورزش شدند تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج سالها بطول کشید از شاهکارها ی مدیر کل است توجه ویژه ایشان به ورزش شهرستانها بخصوص واگذاری چند دستگاه مینی بوس استان به شهرستانهای دور دست استان سرکشی وحضور مستمر در بین ورزشکاران شهرستانها وروستا ها نشستهای صمیمی با پیشکسوتان وسایر اقشار ورزشی در ضمن در خصوص بومی وغیر بومی بودن ایشان مباحثی را مطر ح نمودید که عزیزان تمام ایران سرای من است چرا به این مسائل دامن مزنید مگر آقای افتخاری از استان ماچند سال مدیر کل همدان نیست پس باید مردم انجا برعلیه ایشان قیام کنند بجای این تخریبها وکینه توزیهای شخصی بیایید مشاوره سازنده بدهید برنامهایی برای پیشرفت ورزش استان بدهید ودر پایان بدانید ایزد پور انسان توانمند ودارتای ارتباط قوی در مرکز می باشد
ص
Iran, Islamic Republic of
تنها کاری که انجام داده کسی که هفت سال سابقی کاری داشت از کار برکنارش کرده ،،،و گفته که ما پول نداریم شما اخراجیت،
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
این کارها و شایعات مربوط به همین مهندس عنبریان است. شایعه می کنه که خودش جای مدیر کل بشینه. واقعا" متاسفم برای ایشان
کامران
Iran, Islamic Republic of
ایزد پور فقط به درد علی سلیمانی کشتی می خوره .سالن ورزشی توی یاسوج به اون داده .پول مرتب به هیات کشتی میده .در حالیکه سلیمانی توی استان نیست ومقیم خوزستانه اون را رییس هیات گذاشته .بایزد پور جز شعار چیزی عاید استان ما نکرده.
ابرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه ما امثال مهندس عنبریان را داشته باشیم بعد بریم مدیر غیره بومى بیاریم. حیفه
دارا
Iran, Islamic Republic of
ایزد پور جان خودت از این استان برو .برو برو..................................خسته سدهایم از این همه وعده ووعید ...........برو بذار یک ادم کاری وصادق بیاد .
دارا
Iran, Islamic Republic of
ایزد پور جان خودت از این استان برو .برو برو.................................. خسته شدیم از این همه وعده ووعید ...........برو بذار یک ادم کاری وصادق بیاد .
نادر
Iran, Islamic Republic of
به فرمایش حضرت علی علیه السلام بزرگترین ..است .اقایان این سخن گرانبها را اویزه گوشتان کنید .
سوق
Iran, Islamic Republic of
آقای ایزدپور با انتصاب شما تمام رشته های ورزشی ناامید شده اند بابا از خدا بترس اینهمه سیاسی کاری و بده بسون شرم آوره چرا دهرابپور که یه پزشک عمومیه و هیچ سابقه تنیس روی میزی نداره گذاشته رییس هیأت تنیس روی میز در عوض الان به قولشون عمل کردن؟ ازت حمایت میکنند که عوض نشی؟ به چه قیمتی آخه؟
Iran, Islamic Republic of
دست ایزد پور دیگه برای همه رو شده .حرفهاش دیگه خریدار نداره . اصلا کسی توجه نمی کنه چی میگه .
دلسوز و حامی پیشرفت
Iran, Islamic Republic of
همین آقای ....هم دز ورزش مالی نیست هم از نظر مدرک و هم تخصص . لطف کنید منطقی باشید و از افراد علمی و استاد دانشگاه در این رشته حرف بزنید
سلام
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور میگفت اگه روزی بفهمم شماها دیگه منو نمیخواین خودم از این استان میرم. حالا همه میگن ننمیخوایمش ولی صندلیشو دودستی چسپیده و ولش نمیکنه
حححح
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی عنبریان دیگه چه صیغه ای
حسام
Iran, Islamic Republic of
باند مافیایی عجیبی توی ورزش این استان با امدن ..تشکیل شده .طرد شده ها وتاریخ مصرف گذشته ها دوباره توی استان جان گرفته اند .تنها هنر این مدیر کل حفظ موقعیت حودش به هر نحو ممکن است.
doqtor
Iran, Islamic Republic of
سلام
من چقده برم تمرین تو سالن و چشمم جناب دکتر دهرابپور رو نبینه ‌بابا به خدا این دو ساله یک بار با دوربین صدا و سیما اومد گزارش داد و رفت و دیگه نیومد .نمی دونه توپ تتیس چه رنگیه.یک ریال هم خرج نکرده .پس خودش هم/ که داره دسترنج دیگران رو میخوره.مگه اون دنیا به واسطه انتخاب سیاسی گناه بخشیده میشه.زود استعغا بده تا نمازی که میخونی درست باشه
Iran, Islamic Republic of
ایزد پور در حد مدیر کلی ورزش این استان نیست .او به کسانی که میداند به ماندن او کمک میکنند خیلی راحت باج می دهد .ببینید کسی را که مقیم استان نیست به راحتی رییس هیات کشتی استان مکنه به او سالن ورزشی توی مرکز استان می دهد .چون می داند که سلیمانی سفارش او را از بالا می کنه و................
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1