تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۷۸۴۵۳

بازدید استاندار و نماینده گچساران از پروژه فاضلاب دوگنبدان+تصاویر

۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس، معاون عمرانی استاندار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و جمعی از مسئولان محلی از تاسیسا ت تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان بازدید کردند .
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با اشاره به روند تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان اظهار کرد: عملیلت اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۶آغاز شده است.
"سید علی لدنی نژاد" گفت: خط انتقال این تصفیه خانه به طول ۷٫۶ کیلومتر انجام شده است و همچنین طول شبکه های توزیع اجرا شده در این شهر۱۲۸کیلومتر خواهد بود که تاکنون ۳۱ کیلومتر از آن به مرحله اجرا رسیده است.
وی افزود:  تا کنون ۲۱درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دوگنبدان اجراشده است که تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است .
لدنی نژاد با تاکید کرد:  شرکت آب و فاضلاب شهری استان آمادگی نصب انشعابات خانگی مناطقی از شهر دوگنبدان که دارای شبکه فاضلاب می باشند را دارد ادامه داد.
وی اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان با ظرفیت ۲۵ هزار و پانصد متر مکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۱۱۰ هزار نفر پیش بینی و طراحی شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر پیش تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی دارد که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
لدنی نژاد افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح فاضلاب دوگنبدان حدود ۵۱۰ میلیارد ریال برآوردشده است .
IMG_4365
IMG_4366
 
IMG_4344IMG_4338
IMG_4346
انتهای پیام/خ
نام شما

آدرس ايميل شما

خسرو
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم اقای خادمی استاندار استانه یا شهردار گچسارانه
ا
Iran, Islamic Republic of
اقای لدنی حداقل با این همه اعتبار و هزینه چرا تاکنون لوله های دفع فاضلاب پانصد سمت راست منتهی به شهرک هدایت بلاتکلیف مانده.البته برشکاری اسفالت انجام شده
Iran, Islamic Republic of
جون خوت اب خوردن پانصد سمت راست پر از زنگ منگ است به جای شعار در عمل نسبت به تعویض لوله های اب شرب اقدام فرمایید. پانصد سمت راست ایستگاه اخر کوچه دادگستری
بی نام
Iran, Islamic Republic of
آخه تو چرا اینقدر جذاب و دوست داشتنی و مهربونی الهی فدات شم تو تاج سری
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
اخ جوووووووووووووووووووووووووووونم سی حاج غلام تا سه سال دیگه شهرمون میشه بهشت درست مال باوی ولی نمیزاره هیچ قومی روستایی و حتی افراد مشکل داشته باشند اون شیری پاکی ک خوردی حلالت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1