تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۷۸۳۷۶

پاسخ فتاح محمدی به ائمه جمعه

۱۹
۰
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماجرای سخنان ما و موضع‌گیری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تنها یک سوءتفاهم بود.

فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نقش و جایگاه ائمه جمعه در کشور و مسئولیت سنگینی که بر عهده دارند، اظهار کرد: در زمان اسارت آنچه که به ما بعد از سخنان امام راحل نیرو و توان می‌داد همین تریبون‌های نماز جمعه بود که دشمن بعثی نیز از همین تریبون‌ها و شور و حرارتی که در آن‌ها برای مقابله با رژیم بعث وجود داشت، می‌ترسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مصاحبه خود با خبرنگاران و به دنبال آن موضع‌گیری برخی ائمه جمعه استان اشاره کرد و گفت: اگر مصاحبه ما را خوانده باشید خدای ناکرده موضوعی و مطلبی که علیه ائمه جمعه محترم استان باشد بیان نکرده‌ام و تنها گفته‌ام که همه از ما مسئولان گرفته تا ائمه جمعه باید با تعامل و هماهنگی در فکر توسعه استان باشیم.

محمدی ادامه داد: همه به روحیات من و مواضع متعادلی که داشته‌ام باور دارند و هیچ‌گاه به دنبال سخن و عمل افراطی نبوده‌ام و تا همیشه معتقدم که چرخ کشور و استان ما تنها با وحدت و پرهیز از تندروی می‌چرخد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کسی شاید بهتر از من به جایگاه ائمه جمعه واقف نباشد و همین را می‌دانم که ائمه جمعه محور وحدت و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در نقاط مختلف کشور هستند و از این حیث حفظ حرمت آن‌ها بر ما مسئولان اجرایی واجب است.

محمدی ارتباط مسئولان کنونی استان با ائمه جمعه را در بهترین شرایط دانست و گفت: استاندار و مسئولان ارشد اجرایی استان از نظرات ائمه جمعه محترم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان استفاده می‌کنند و به نظر من بیش از گذشته و دولت‌های قبلی این تعامل وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا خواسته ائمه جمعه در خصوص عدم استفاده از سخنرانان هنجارشکن در دانشگاه‌های استان اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی به فرمان رهبری معظم انقلاب باید برگزار شود و آن‌جا هم شرایط و برنامه‌ها خاص خودشان را دارند اما من هم معتقدم که دانشگاه جای علم و عقلانیت است و افراطی‌گری و تندروی هم نباید در آن به هر عنوان صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: اگر یادتان باشد در دانشگاه آزاد یاسوج هم روزی عنوان کردم که اگر قرار است حرمت‌شکنی و ساختارشکنی وجود داشته باشد من به عنوان سخنران و استماع کننده هرگز در چنین برنامه‌هایی شرکت نخواهم کرد و اکنون هم می‌گویم که به عنوان مسئول برقراری نظم و امنیت هیچ‌گاه اجازه ساختارشکنی و حرمت‌شکنی و عبور از خطوط قرمز را در هیچ‌کجای استان و به هیچ فرد و گروهی نخواهیم داد.

وی کشور و استان را دارای قانون و چارچوب‌ها و خطوط قرمز دانست و گفت: دوره افراطی‌گری برای همه گروه‌ها و جریانات سیاسی گذشته است و همه می‌دانیم که اگر بخواهیم تندروی کنیم جایگاهی در این کشور نخواهیم داشت.

محمدی به تلاش برای ایجاد فضای شور و نشاط در دانشگاه‌ها بر اساس فرامین رهبری اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ توهین و افترا و جنگ و جدل را در این برنامه‌ها از فضای دانشجویی دور کنیم که همه از جمله ما مسئولان اجرایی و ائمه جمعه محترم در این راه وظیفه و رسالت بر عهده دارند.

وی تقویت مبانی دینی را یکی از وظایف خود به عنوان مسئول در استان دانست و افزود: ما نیز به همان اندازه که ائمه جمعه دغدغه دارند خود را موظف می‌دانیم و معتقدم که از اظهارات ما برداشت کامل و جامعی نشده است.


نام شما

آدرس ايميل شما

شيرعلي مردان كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای معاون در هیچ کدام از استان ها مثل استان اینگونه تندروی نشد بهر حال بنظرم ما شما .مدرن هستید و خودتان هم می دانید که دولت مردان در مرکز با این روش شما موافق نیستند و مخالفین شما در استان که دست شان به جائی هم می رسند به عمده سکوت اختیار کرده اند که شما خوب می دانید چرا سکوت کرده اندجناب معاون شما چوب حراج به منابع اسانی استان زده اید جناب معاون شما هر که را که در دولت قبل مسئولیت داشت افراطی می پندارید آیا اینگونه هست ؟ مثل بعضی ها که فکر می کردند هر کس در دولت خاتمی مسئولیت داشت ضد ولایت فقیه هست !!! جناب معاون مگر دولت های قبلی در استان ما چه کرده اند که شما نکرده اید ؟ چطور آنها افراطی هستند ولی شما نیستید ؟ و ....
مهمان
Iran, Islamic Republic of
حالا خوب شد . جناب معاون عزیز .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جونم سی ای معذرت خواهی مودب
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
کدوم تعادل که جلوی چشمت تمام مدیران لایق نظام را عوض می کنندبجز اقوام وقوم خویش های خودشان را .شما یک بسیجی و آزاده هستید جلوی این همشهریگری ها وقوم وفامیل بازی رابگیرید.مردم ما آگاهندوهمه چیز رامی دونند ،می فهمند ومی بینند
نا
Iran, Islamic Republic of
محمدی ترسوست.حالا یکی یه چیزی گفت توباید بترسی..اصلا جواب نده برادر من!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فتاح دونم زهلت رته چون با هرکسی ایتری در بیفتی جز ولایت و ائمه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه زود حرفتو پس گرفتی جناب فتاح
شهامت هم خوب چیزیه
امین
Europe
تبریک میگم به این شعور سیاسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی چوب دوسر دستشه؟!!
احمدی
Iran, Islamic Republic of
با انتصاب افراد خاص بعنوان بخشدار و بعضا فرماندار باید از خانواده های شهدا شرم کنید....
ولایی
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار هیچکدام از اطراف قضیه نیستم و بی طرفم اما آقای محمدی نشان داد بیشتر از ا امامان جمعه دقت و ظرافت و تقوی کلام دارد؟ بنظرم برخی ائمه محترم جمعه با این دیدگاه و سطحی نگری رژسک بزرگی را می پذیرند که مسئولیت نماز مردم را که ستون دینشان است را به عهده می گیرند.
عباسي
Iran, Islamic Republic of
ائمه جمعه چون تابع دولت نیستند وازبدنه دولت جدا هستند ، شهامت انتقاد به مسئولین کشوری و استانی را دارند . ای کاش سایر کارمندان دولت نیز چنین جایگاهی داشتند و می توانستند به مسئولین کشوری واستانی انتقاد کنند !!!
تات
Iran, Islamic Republic of
ایمه جمعه هشت سال برا دزدی های احمدی نژاد دست می زدن حالا منتقد شدن.چون امثال جلیلی نیستن وجدان درد گرفتن.چرا از دزدی های هزار میلیاردی انتقاد نکردید.شما فقط سیاسی حرف می زنید و دلتون به حال مردم و کشور نمیسوزه.
مستقل
Iran, Islamic Republic of
کجایند مردان با جرات اصلاحات چقدر زود حرفت را پس گرفتی جناب ارباب سیاست
اگر جسارت حرف حق زدن را هم نداری جای گله ندارد بخدا چرا اینقدرمحافظه کاری '
این چند روز حکومت دارای خویشاوند سالاری و دوست پروری و بحق آشنا بازی اعتدالی شما هم خواهد گذش
حسینی ار دیار علم ادب سوق
Iran, Islamic Republic of
این جمله از حاج فتاح محمدی دروغ است زیرا اگر تعاملی بوده ائممحمدی ارتباط مسئولان کنونی استان با ائمه جمعه را در بهترین شرایط دانست و گفت: استاندار و مسئولان ارشد اجرایی استان از نظرات ائمه جمعه محترم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان استفاده می‌کنند و به نظر من بیش از گذشته و دولت‌های قبلی این تعامل وجود دارده جمعه این قدر واکنش تند نشان نمی دادند.
هم شهري
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حاج محمدی دوست داشتنی
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر فتاح محمدی په می ترسیدی ؟ شکر و ای کر
اصحاب کهف
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی باید با جرات باشه
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرائمه جمعه برادران واقعا دستان درد نکند فرماندار .است باید عزل شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1