تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۷۸۱۷۸

گزارش تصویری؛ همایش طوایف و اقوام گچساران

۰
کبنا ؛آرش کنارکوهی

همایش بزرگ طوایف و اقوام گچساران در تالار اجتماعات این شهر برگزار شد.
برای مشاهده مشروح این نشست کلیک کنید.
 
.
Tavayef-(2) Tavayef-(3) Tavayef-(4) Tavayef-(5) Tavayef-(1)
برای مشاهده عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

[gallery link="file" columns="6" ids="78179,78180,78181,78182,78183,78184,78185,78186,78187,78188,78189,78190,78191,78192,78193,78194,78195,78196,78197,78198,78199,78200,78201,78202,78203,78204,78205,78206,78207,78208,78209,78210,78211,78212,78213,78214,78215,78216,78217,78218,78219,78220,78221,78222,78223,78224,78225,78226,78227,78228,78229,78230,78231,78232,78233,78234,78235,78236,78237,78238,78239,78240,78241,78242,78243,78244,78245,78246,78247"]
نام شما

آدرس ايميل شما

آرو
Iran, Islamic Republic of
اکثریت اقوام حاظر باشتی ها هستند. تاج خودش میدونه کی رو دعوت کنه .ممنون از فرهنگ سازی
سایت بهار
Iran, Islamic Republic of
براهیم اصغرزاده در مناظره با حسین الله کرم:
چرا افراطیون‌داخلی درباره داعش،بوکوحرام و... نظر نمی‌دهند؟
از اشغال سفارت آمریکا عذرخواهی می‌کنم
کد مطلب : ۶۲۹۹۹
گروه سیاسی: عصر دیروز سه شنبه نشست "دانشجوی سیاسی" به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد و در آن حسین الله کرم و ابراهیم اصغرزاده به بحث در مورد مسائل و مشکلات سیاسی در جامعه و دانشگاه پرداختند.

ابراهیم اصغرزاده با بیان اینکه من امروز دو الله‌کرم را در مقابل خود می‌بینم که یکی نماینده جبهه‌‌های جنگ و دیگری فرمانده لباس شخصی‌ها است، اظهار داشت: من در مقابل خود الله‌اکرم اصولگرا نمی‌بینم چرا که اصولگرایان امروز بسیار متعدد هستند و از طیف مصباحی و احمدی‌نژاد و رادیکال تا طیف معتدل را در بر می‌گیرند.

اصغرزاده با بیان اینکه همچنان من خود را برخودار از سنت دانشجویی می‌دانم، یادآور شد: ما اگر زمانی پارادایم ضد امپریالیسم را دنبال می‌کردیم اما امروز خود را دیده‌بان جامعه مدنی و نگهبان دموکراسی می‌دانیم. آقای روحانی باید در مقابل رادیکال‌ها که دولت او را تهدید می‌کند، موضع بگیرد.

وی خطاب به الله‌کرم گفت: شما باید درباره این سه مثلث جنبش دانشجویی، دولت و رادیکال‌ها پاسخگو باشید. اصغرزاده قدرت یافتن خاتمی در دوم خرداد سال ۷۶ را حاصل رفتار رادیکال‌ها ارزیابی کرد و ادامه داد: این رفتارها باعث شد که جامعه با استفاده از سنت غافلگیری به خاتمی رأی دهد و این غافلگیری در انتخابات ۹۲ نیز تکرار شد و مردم به روحانی رأی دادند.

این فعال اصلاح‌طلب در ادامه با تأکید براینکه دولت روحانی باید در برابر چالش‌ها از جمله تحریم و وضعیت بد اقتصادی پاسخگو باشد، تصریح کرد: در حال حاضر که یک اجماع جهانی علیه ملت ایران شکل گرفته و پرونده هسته‌ای ما به شورای امنیت رفته حاصل عملکرد دولت قبل است. وی با اشاره به اینکه در دولت احمدی‌نژاد که رادیکال‌ها قدرت را به دست گرفتند، اصلاح‌طلبان آواره شدند، گفت: اصولگرایان در حال حاضر دچار بحران هویت هستند چرا که نمی‌دانند پشت سر چه کسی قرار گیرند اما اگر با طیف عقلای خود همچون لاریجانی باشند پیروز خواهند شد.

اصغرزاده گزارش روحانی از فساد را دارای جنبه‌های سیاسی برشمرد و در عین حال تأکید کرد: دولت نباید همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد سیاست خارجی قرار دهد و باید بداند که با یک اپوزیسیون نجیب داخلی یعنی اصلاح‌طلبان مواجه است که جز موفقیت دولت چیز دیگری نمی‌خواهند. وی خطاب به اصولگرایان گفت که آنها باید تکلیف خود را با رادیکال‌های جریان‌شان مشخص کنند و روحانی نیز در این مقطع حساس و گذرا باید متوجه باشد که شکست پرونده‌ هسته‌ای به ضرر کشورمان خواهد بود.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان این نکته که نباید آقای الله‌کرم انحصارطلبانه جبهه رفته‌ها را نمایندگی کند، گفت: از اینکه ایشان به جای حضور در خیابان در دانشگاه تدریس می‌کند خوشحال هستم. وی در ادامه ضمن ابراز نارضایتی از عدم مجوز به حسین شریعتمداری برای سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر گفت: آنها می‌توانند حزب تشکیل دهند اما حق ندارند دیگران را تکفیر کنند. اصغرزاده در ادامه به موضوع مراسم مرتضی پاشایی اشاره کرد و یادآور شد: جوانان در سوگ او آوازهای این خواننده را زمزمه می‌کردند از این‌رو باید بدانید که زیر پوست شهر تحولات زیادی در شرف وقوع است.


اصغرزاده گفت: من از اشغال سفارت عذرخواهی می‌کنم به شرط آن که الله کرم هم از کارهای خود عذرخواهی کند. وی در مورد اشغال سفارت آمریکا بیان کرد: جنبش دانشجویی در آن زمان همین بود. یک زمان رمانتیک بودیم، آرمان‌گرا بودیم. همان زمانی که مجاهدین خلق وجود داشتند و روحانیت از آنها دفاع می‌کرد. به قاجاریه هنوز هم به خاطر دادن خاک‌های کشور به خارجی‌ها لعنت می‌فرستم. سهم ایران در خزر از ۲۰ درصد به ۱۳ درصد رسیده است. مگر خاک خزر با شلمچه چه فرقی دارد که نرفتید جلوی آن را بگیرید؟

اصغرزاده ادامه داد: در روز ۲۴ خرداد و در شب بعد از آن مردم با جشن گرفتن، دست رد به سینه شما زدند. خیابان‌ها را آتش نزدند و ماشین نسوزاندند بلکه عکس خاتمی و موسوی و کروبی و روحانی را در دست گرفتند و نشان دادند که نمی‌خواهند شما باشید. چرا در مورد گروگان‌گیری دختران در شمال آفریقا توسط بوکوحرام بیانیه ندادید؟ چرا داعش ، بوکوحرام و ... به اسم اسلام در دنیا هر غلطی می‌کنند ولی شما نمی‌ایستید و اسلام را نشان نمی‌دهید؟

الله کرم در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: حالا که دولت با شماست و شما هم طرفدارش هستید بروید فرمانده شوید، ما پشت سر شمامی‌آییماصلا جلو‌تر از شما می‌آییم، شما فرماندهی کنید. الله‌کرم در خصوص عذرخواهی اصغرزاده از مردم به علت رادیکال بودن در اوایل انقلاب گفت: شما که باشید که بخواهید عذرخواهی کنید. شما فقط از دیوار یک سفارت رفتید. بالا رفتن که دزد‌ها هم بلدند انجام بدهند٬ حالا هم پشیمان شده‌اید اما آن کار بزرگ٬ ربطی به عمل شما ندارد.

آقای روحانی از فساد آمار داده است او دروغ نمی‌گوید اما شما رئیس‌جمهوری داشتید که جلوی تلویزیون رسماً دروغ می‌گفت
اصغرزاده تصریح کرد: من نگفتم که پشیمان شده‌ام و توبه کردم بلکه دیدگاهم را که نسبت به این موضوع مطرح کردم. زمانی که سفارت را اشغال کردیم٬ امام ناراحت شدند و به آقای یزدی گفتند تا دانشجویان را بیرون بریزند. این یعنی به هم ریختن رابطه ایران و آمریکا یک برنامه مقدس نبود بلکه یک برنامه‌ای بود که به صورت عرفی صورت گرفت. شما این اتفاق را یک امر مقدس می‌دانید در حالی که من از مجلس سوم چنین اتفاقی را قبول نداشتم و مخالف آن بودم. اشغال سفارت در زمان خودش بود. من مثال زدم که اگر ما پشیمان شویم شما هم باید عذرخواهی کنید. دیدگاه من مشخص است. قصد ما از اشغال سفارت اشغال ۴۸ ساعته بود.من با طولانی شدن اشغال سفارت مخالفم و با ریختن آبروی برخی از افراد مخالف بودم. من ناراحتم که چرا منتظری و شریعتمداری در حصر از دنیا رفتند. حق نداریم به اسم شیعه هرکاری را به نفع خودمان بکنیم. وی گفت: روحانی کاندیدای اول ما نبود، ولی ما آنقدر عقب نشینی کردیم تا به آقای روحانی رسیدیم. آقای روحانی از فساد آمار داده است او دروغ نمی‌گوید اما شما رئیس‌جمهوری داشتید که جلوی تلویزیون رسماً دروغ می‌گفت. چه کسی جز او و حرف‌هایش به مهدویت آسیب زد؟

وی در ادامه به موضوع دریای خزر پرداخت و با بیان اینکه سهم ما از ۲۰ درصد به ۱۳ درصد رسیده است، گفت: چرا شما نسبت به منافع ملی و سرزمین خود ساکت هستید مگر دریای خزر چه فرقی با شلمچه دارد؟ اصغرزاده با بیان آنچه او دخالت سپاه در همه حوزه‌ها توصیف کرد، افزود: اگر جامعه این تفکر را قبول داشت به جلیلی رأی می‌داد نه به روحانی، از این‌رو ملت از روحانی و خاتمی انتظار دارند.

وی با طرح این پرسش که چرا جریان اصولگرایی به خاطر اسارت زنان نیجریه توسط بوکوحرام اطلاعیه نداده است، افزود: تا زمانی کشور روی آشتی ملی را نبیند این وضعیت ادامه دارد و برخی می‌گویند که ملت لیاقت این رهبری را ندارد. اصغرزاده تأکید کرد: من نمی‌گویم که آمریکا گل سرسبد دنیاست و اگر رابطه‌اش با ما خوب شود اینجا بهشت می‌شود اما اجماع جهانی علیه ایران به ضرر همه ما است.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه جنبش دانشجویی دیگر اهل کار خیابانی نیست اما ارزش‌های دموکراتیک را هم زمین نمی‌گذارد، افزود: جریان دانشجویی ساکت نمی‌ماند و بر آینده کشور تأثیر خواهد گذاشت. وی در ادامه به موضوع تسخیر سفارت آمریکا و دلیل پشیمانی خود اشاره کرد و گفت: ما می‌خواستیم فقط ۴۸ ساعت سفارت را نگه داریم اما اینکه شما این مسئله را مقدس می‌کنید و فکر می‌کنید که ما باید تا ابد شعار مرگ بر آمریکا را بدهیم قبول ندارم و من این نکته را از مجلس ششم قبول نداشتم.

اصغرزاده با بیان اینکه قبول داریم که اسناد سفارت آمریکا جنبه امنیتی داشت در عین حال گفت: بنده نسبت به طولانی شدن اشغال سفارت آمریکا و بی‌آبرو شدن برخی افراد اعتراض دارم و آن را از نقاط تاریک جریان دانشجویی می‌دانم. این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه من خودم فرمانده سپاه بوده‌ام و از پشت کوه نیامده‌ام، تصریح کرد: نقش بنده در جریان اصلاح‌طلبی و انقلاب روشن است اما عده‌ای قانون اساسی را زیرپا گذاشته‌اند و نظارت استصوابی را تعمیم داده‌اند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و با تأکید براینکه روحانی کاندیدای واقعی ما نبود، گفت: ما ناچار شدیم که از خاتمی و هاشمی عقب‌نشینی کنیم و از او حمایت کنیم اما شما اجازه بدهید به جای قطبی کردن جامعه مردم حرف بزنند و رسانه‌ها در مسائل دخالت کنند. اصغرزاده با بیان اینکه حضور سپاه در اقتصاد باید با شفافیت همراه باشد و به رانت تبدیل نشود، متذکر شد: قداست آنها زمانی است که به دنبال مسائل مادی نروند.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه ما قدر امنیت کشور را می‌دانیم، تصریح کرد: اما نیروهای نظامی نباید با کار اقتصادی باعث نحیف شدن بخش خصوصی شوند. وی با بیان اینکه قبول دارم لشکرکشی خیابانی به نفع جمهوری اسلامی و انقلاب نیست و کسی حق ندارد در خیابان‌ها تاخت و تاز کند، اذعان کرد: اصلاح‌طلبان حاضر نبودند مملکت را بفروشند یا برانداز شوند. اصغرزاده در پایان با بیان اینکه من برای همه کسانی که دل‌شان برای انقلاب می‌سوزد احترام قائل هستم به انتقاد از حضور دانشجویان در سفارت انگلیس پرداخت و گفت: این مسئله را مردم و رهبری قبول نداشتند و این امر باعث استهزا شد.

محاکمه موسوی و کروبی محاکمه انقلاب است
وی افزود: باید عینک بدبینی را کنار بگذاریم و اجازه دهیم مردم نقد کنند. اگر فسادی رخ دهد بگوییم این فساد از کیست. باید فرصتی ایجاد کنیم تا در دادگاه‌ها موسوی و کروبی حرف بزنند. شما نمی‌توانید آقایان موسوی و کروبی را محاکمه کنید. شما می‌دانید که محاکمه موسوی و کروبی محاکمه انقلاب است.
منکر این نیستیم که در جریان رادیکال قرار داریم
در این مناظره الله‌کرم در پاسخ به صحبت‌های اصغرزاده گفت: ایشان ما را در جریان اصولگرایی رادیکال جا دادند. زیاد هم منکر آن نمی‌شویم اما رادیکال متعلق به جامعه اسلامی نیست. وی افزود: نمی‌توان به ایشان اشکال گرفت زیرا نتیجه تحصیل علوم انسانی غربی همین است. کسی که تیر ۷۸ و خرداد ۸۸ به خیابان‌ها آمد حرف از قانون می‌زند. خجالت دارد که آنها به ما می‌گویند ما قانون نداریم. حزب‌الله خیابان ها را نمی‌بندد اما شما با همسویی قدرت‌های خارجی این کار را کردید. خود شما از دیوار سفارت بالا رفتید و حال دم از قانون می زنید؟

وی با اشاره به حصر موسوی، کروبی و رهنورد اظهار کرد: چطور طرفداری موسوی را می‌کنید؟ ایشان یک سال و هشت ماه بعد از انتخابات به حصر رفتند. آن هم از ترس شما که مسجدها را آتش زدید و ترسیدید کسانی مانند شما‌ها آنها را بکشند و پیراهن عثمان درست شود. ما یک بار از پیراهن عثمان شدن ضربه خورده‌ایم بنابراین کافی است.بیا بگو از انقلاب پشیمان شده‌ام. می‌خواهم بروم دنبال پول و ما در این صورت قبول داریم اما این بالانس زدن‌ها برای چیست.

وی افزود: می‌گویید بدبختی‌های اقتصادی از دولت نهم و دهم است اما آن دولت‌ها میراث‌دار دولت‌های به اصطلاح سازندگی و توسعه سیاسی بوده‌اند. الله کرم گفت: در مورد شما می گویید در جبهه بوده‌اید. البته دراینترنت دیده‌ام که شش ماه سابقه داشته‌اید. من فرمانده لشکر تهران بودم. هر کس که از تهران می‌رفت را می‌دیدم ولی شما کجا بودید؟‌ البته نمی‌خواهم که جبهه رفتن‌تان را زیر سوال ببرم. این استاد دانشگاه افزود: همه می‌دانند که آقای روحانی گزینه شما نبود. مردم را بازی ندهید. قبول داریم ما اشتباه کردیم که در مورد اتفاق بوکوحرام آفریقا بیانیه صادر نکردیم. وی درباره دولت احمدی‌نژاد گفت: شما به ما می‌گویید آن دولت شما بودید. اما ما چهارسال دوم دولت احمدی‌نژاد را قبول نداریم!
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
ستایش چنین حرکاتی از هر فرد منصف ، منطقی است

ولی کج اندیشان را نمی دانم
i
Iran, Islamic Republic of
اره دیگه وقت رای جمع کردنه
یکی هست
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای تاجگردون می توانست با طوایفی از جمله ب.. ،سی... ،می...، ب...،ل... ،جلسات بیشتری برگزار کند واز ریش سفیدان آنها بخواهد در مسائل درگیریها جوانان را حمایت نکنن وازدادگستری هم بخواهد با متخلفان با شدت بیشتری بر خورد نماید
uik
Iran, Islamic Republic of
من میبینم۷۰% جوانان و ۳۰% ریش سفیدان و اینهم همایش جوان سفیدان کهمی توانند رای بیشتری جمع کنند .
جناب آقای تاجگردون با سلام و خسته نباشی لطفا به دادگستری بگوئید بیشتر برخورد کند و رابطه و زابطه در آن جمع شود هیچ همایش و هزینه ای نمی خواهد .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جانم فدایت مرد بزرگ باوی...این کار،فقط از عهده یشما بر میومد.
چ
Iran, Islamic Republic of
طرح این موضوع( قومیت) یعنی اعتقاد داشتن به موضوع و پرداختن به آن .
در ذهن ایشان فقط قومیت و فامیل گرایی وجود دارد
صادق سازگار
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت اقای تاجگردون عزیز اززحماتی که تاکنون کشیده ای تشکر میکنم فقط خواهشا شرکت نفت راهم سروسامان دهید .......واز نخبگان گچسارانى وباشتى دروزارتخانه هاهم استفاده کنید ا
لاري
Iran, Islamic Republic of
بچه ن## کلاش تاشو بر میدارد و۵۰۰دستگاه شب عروسی ۱۰۰۰ گلوله شلیک می کند ولی #ککا نمی گذارد ۲روز زندان بماندبابا جمع کن شعار تو خالی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1