تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۷۷۷۹۵

تقدیر از مسعود حسینی و زارعی در یک تودیع و معارفه

۱۳
۰
کبنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون نگاه‌های سیاسی در پرورش استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز مراسم تودیع مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و در این آئین با حکم علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور عیسی گرجی‌زاده جایگزین سید هانی حسینی که ده سال مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، شد.
در این مراسم علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، معاونین وی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
ghorj (25)
قدردانی از مسعود حسینی/مربیان با ۱۷ سال سابقه مدیریتی هنوز قراردادی هستند
در این مراسم سید هانی حسینی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات و عملکرد خود در طول مسئولیتش اشاره کرد و گفت: وقتی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمدم فقط سه کارمند لیسانس و سه خودرو داشت، اما اکنون ۲۰ کارمند لیسانس و شش خودرو در این اداره است.
حسینی گریزی به مشکلات کانون پرورش فکری در استان کهگیلویه و بویراحمد زد و تصریح کرد: مشکلات فراوانی در این چند سال داشته‌ایم که از جمله این مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان بوده است به گونه‌ای که مربیان با ۱۷ سال سابقه هنوز قراردادی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شناخت خوبی از عیسی گرجی‌زاده مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارم، علی‌رغم اینکه در دو گروه سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا هستیم ولی همیشه با هم دوست بودیم.
مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه از مسعود حسینی استاندار اسبق کهکیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و افزود: خوشحالی بنده لحظه‌ای بود که مرکزی در استان افتتاح شد.
ghorj (16)
تقدیر از غلام محمد زارعی/ من اصلاح‌طلبم/بدون نگاه سیاسی برای توسعه استان کار خواهم کرد
در ادامه عیسی گرجی‌زاده مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تسلیت اربعین حسینی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای تراکت ادارات و دستگاه‌های دولتی نیست، بلکه باید با کارهای فرهنگی در استان تلاش دو چندانی در حوزه فرهنگ صورت گیرد.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گرجی‌زاده با اشاره به اهمیت ترویج ادبیات ایران در بین کودکان و نوجوانان اظهار کرد: ادبیات ایران همان ادبیاتی است که در مقابل توپ و تانک‌های دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد.
دو امر اقتصاد و فرهنگ را نیاز جامعه دانست و گفت: آموزش فرهنگی از فعالیت‌های است که از ریشه و ابتدا باید به کودکان آموزش داده شود و این بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: در کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد بدون نگاه سیاسی و جناحی باید به توسعه فرهنگ اسلامی پرداخته شود.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از کسانی که او را برای پذیرفتن این مسئولیت حمایت کردند، گفت: از زحمات غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای انتصاب بنده در این مسئولیت قدردانی می‌کنم.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: من یک اصلاح طلب هستم، برای اندیشه‌ام احترام قائل هستم ولی در حیطه‌کاری جناح و باندبازی معنایی ندارد و به دنبال رشد و توسعه فرهنگی در کانون هستم.
وی ابراز داشت: پرهیز از تبعیض قوم‌گرایی، احترام به مردم و پرورش استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های مدیرتی اینجانب خواهد بود.
ghorj (12)
انتهای پیام/پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع و مدیر ایشان آقای گرجی زاده. انشالا موفق باشید
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع افرین
فریبرز
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به برادر همفکر واصلاحطلبم جناب گرجی زاده ارزوی توفیق در خدمتگذاری صادقانه برایشان دارم پیروز وپاینده باشند
Iran, Islamic Republic of
طوری نشستند و فیگور گرفتن که اگه نوشته بالاشو نبینن فکر میکنند تودیع و معارفه مدیرکل اموزش و پرورش یا جهاد کشاورزی یا اداره کار و بقیه ارکارنهای مهم استانه که با یه اشاره دکتر تاجگردون باز و بسته میشوند و این دبستانها و مهدکودک ها هم شده سهم اقایون که از بس جناب نماینده بویراحمد ما و شهرمان را ذلیل کرده ببینید برای یه مسئولیت ساده کانون پرورش فکری یا فنی و حرفه ای دخترانه وووو… چگونه خوشحالی میکنند و چه مراسمی میگیرند که هر که ندونه فکر میکنه شق القمر کردند هیچ وقت در تاریخ بویراحمد اینگونه خار و ذلیل نبود اگر اینگونه پیش برویم در روزهای اینده برای جابجایی مستخدمین مدارس هم باید اینگونه خوشحالی کنیم.ببینید دکتر تاجگردون نماینده ملی گچساران و باشت چگونه با سواد فوق العاده و روابط عمومی خود چگونه گچساران که هیچ(دیگر قابل قیاس با ما نیست)باشت را هم دارد از بویراحمد جلوتر میبرد ولی جناب زارع فقط مثل از روز اول ورودش به مجلس دنبال پیمانکاری و اسفالت و قیر و بکار گرفتن خاله خورزویی های همیشگیش میباشد خدایا خودت این مدت مانده را به داد مردم بویراحمد برس و نزارید از اینی که هست ذلیلتر شوند تا انتخابات ۹۴ که دیگر مردم اگاه شده اند و از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشوند و کسی را روانه بهارستان کنند که مهم نباشد از چه جناحی باشد فقط سواد واقعی و درست و حسابی داشته باشد بیان قوی داشته باشد قدرت رایزنی خوبی داشته باشد و وعده سرخرمنی ندهد وعده ای دهد که بتواند بهش عمل کند و محرومیت و مظلومیت مردم را حس کند نه که فقط حرف بزند و شعار دهد…
نقی
Iran, Islamic Republic of
مسعود حسینی .ترین استاندار استان و غلام محمد زارعی ..نماینده بعد از مسعود حسینی نسبت به نمایندگی
ضمنا همین تقدیر گرجی زاده از زارع ۱۰ هزار رای باقیمانده رو هم خراب کرد
لبیبی
Iran, Islamic Republic of
ادم هم غصه میخوره هم خنده اخه از اون طرف تاجکردون وبزرگواری دارن مدیران دستگاه هایی مثل اموزش و پرورش- جهاد - معاون استاندار میزارن ما میام کانون -اخ و بخت بویراحمد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
زارع دیگه خواب مجلس رانمیبینه گرجی زاده اگر اصلاح طلبه چرا زارع پست بهش دتده زارع که اصولگراهستش اقای گرجی زاده ابروی اصلاح طلبان رانبر با ایکارات
دقيق
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازکارکنان پرتلاش سایت کبنانیوزوزحماتی که برای اطلاع رسانی وآگاهی مردم عزیزاستان متحمل میشوند
خواهش میکنیم دراطلاع رسانی وانتشاراخبارها کمی بیشتر دقت کنیدواخبارهارادقیق تربه آگاهی مردم عزیزاستان برسانید.
((مدیرکل قبلی کانون آقای حسینی ازسال ۸۵درکانون مشغول به کارشدند.یعنی ۸ سال . نه ، ده سال
خوش انصاف
Iran, Islamic Republic of
انصافا جناب آقای حسینی دراین چندسال خیلی کار انجام دادودرحدتوان هم بیشتربرای کانون زحمت کشید وباخلاق خوبش باهمه خوب بودواحترام همه راهم داشت حتی احترام مخالفینش راهم داشت وبه نوعی چه دوست چه دشمن همه راکمک کرد وبا غرض شخصی باکسی برخوردنکرد به جای بی احترامی ها ایشان بزرگوارانه باخوبی جواب داد همیشه. انشاالله مثل رسم همیشگی مرور زمان بعدها به همه ثابت خواهدکرد.
انشاالله هرجاکه باشند موفق باشندومطمئن باشندکه خداوند جواب همه خوبی هایش رامیدهد.
بی خاله
Iran, Islamic Republic of
انگار استاندار شد؟
نادم
Iran, Islamic Republic of
این ضعیف بودن استاندار را مى رسونه ,که طرف به جاى اینکه از استاندار یا مسىولش که ایشان
را انتخاب کرده تشکر کنه از نماینده تشکر مى کنه ,یعنى رىیس دستگاه اجرایى استان ,هیچ نقشى در انتخاب ایشان نداشته اند؟!!!!!!!!!!!!!!
دلى بجک
Iran, Islamic Republic of
تاریخ همچو استاندار ضعیفى به خود ندیده ,؟!!!!!!!! استاندارى که هیچ ایده اى از خود ندارد وتحت امر نمایندگان مى باشد,
خرزوخان
Iran, Islamic Republic of
اگر چه بعضى از مدیران مسعود حسینى ضعیف بودند ,اما حسنش این بود که نمایندگان براش تصمیم نمى گرفتند,
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1