تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۷۷۷۲۹

کلید کانون پرورش فکری را گرجی‌زاده تحویل گرفت+ تصاویر

۵۱
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
با حضور علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مراسم تودیع و معارفه مدیران‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست مجید محنائی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هوشنگ‌ یاری‌پور فرماندار بویراحمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، خلیل پاراد رئیس موسسه اعتباری توسعه و جمعی زیادی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
همچنین در این جلسه برخی از چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان بویراحمد نیز حضور یافتند.
مجید محنائی معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با اشاره به جایگاه و اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل رشد استعدادهای آینده‌سازان کشور است و باید مورد توجه همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرد.
محنائی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انجام کارهای پایه‌ای و ریشه‌ای به دنبال ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و کودکان این استان باشد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارتباط بیشتر کانون پرورش فکری با آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: همکاری این دو دستگاه و نهاد فرهنگی می‌تواند در رشد نوجوانان و جوانان بسیار تأثیرگذار و مطلوب باشد.
محنائی با اشاره به ساخت اسباب‌بازی کودکان در سطح کشور، بیان کرد: متأسفانه در کشور اسباب‌بازی برای کودکان ساخته شده‌اند که هیچ مطابقتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما ندارد و کاملاً چینی می‌باشد.
وی بر ایجاد و راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان در روستاها تاکید کرد.
محنائی در پایان از خدمات سید هانی حسینی مدیرکل قبلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: با شناخت ۲۵ ساله‌ای که از عیسی گرجی‌زاده دارم، ایشان می‌توانند تحولات خوبی را در این نهاد فرهنگی رقم بزنند.
سید هانی حسینی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم اشاره به اربعین حسینی اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا و عاشورا داریم.
وی ادامه داد: از سال ۸۵ تا کنون که ۸ سال و ۴ ماه در این مجموعه خدمت کردم کار ها و خدماتی را با عنایت دوستان انجام دادیم.
مدیرکل سابق کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های کانون اظهار داشت: کانون استان کهگیلویه وبویراحمد فعالیت خود را با یک مرکز در گچساران و زیر نظر استان فارس آغاز و بعد از ۱۰ سال مستقل شد.
وی تصریح کرد: قبل از بنده ۱۰ مرکز در استان بود که در طی ۲۶ سال گذشته هر سال یک مرکز در استان و شهرهای یاسوج، دهدشت، بهمئی، لنده، لیکک، دنا و مارگون افتتاح کردیم و یک مرکز را هم در مادوان در حال ساخت داریم.
حسینی با اشاره به شعار کانون پرورش فکری کودکان بیان داشت:کودکان هر شهر و روستا ظرفیت یک کانون پرورشی را دارند.
وی با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که سینما ندارد تصریح کرد: طی سال های گذشته ۱۰ سالن سینمای کودک احداث کردیم و ۸ سالن در زمان مدیریت بنده بوده است.
مدیر سابق کانون پرورشی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد:در سال های اول کانون نیروها ۲۸ نفر بودند اما هم اکنون به ۶۶ نیرو رسیده است که کانون هم از نظر امکانات و وسایل نقلیه در خوبی قرار دارد.
مدیرانی با ۱۵ سال سابقه کار هنوز قراردادی هستند
وی یادآورشد: وضعیت کارکنان کانون رضایت‌بخش نیست و من به خاطر این که بر خی از تعدیل نیروها شرمنده آن ها بودم چون رسمی کردن دست بنده نبود و بر خی از آن ها با بیش از ۱۵ سال سابقه کار هنوز قراردادی هستند که امیدواریم در دوره مدیریت جدید مشکل آن ها حل شود.
حسینی در پایان با بیان این که با مدیر کل جدید از نظر سلیقه تفاوت داریم گفت: سالیان سال است که گرجی زاده به عنوان دوست و همکار بنده بوده و از نیروهای ثابت قدم در جریان اصلاح طلبی و یکی از موسسان اصلاح طلبی در استان بودند که برای ایشان آروزیی موفقیت دارم.
در ادامه عیسی گرجی زاده مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تشکر از نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت: غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا مقتدرانه و مدبرانه از من خواستند که این مسئولیت را قبول کنم.
وی با بیان این که تربیت فرهنگ جوان بر عهده کانون است: کانون ناشناخته است دنیای کودک یک دنیای آرمانی است که ما بیاد به رشد و استعداد یابی کودکان و نوجوانان کمک کنیم.
مدیرکل جدید کانون حرکت‌های فرهنگی در طول سال های گذشته قابل دفاع و قابل نقد دانست و تصریح کرد: متأسفانه در یکی دو سال اخیر ما شاهد تحول فرهنگی در کشور بودیم و هر چه جلوتر می رویم بر کثرت این تحول افزوده می شود.
وی با بیان این مطلب که کودک باید بداند متعلق به چه فرهنگی است،اظهار کرد:جریان های سیاسی و تکان های اجتماعی که صورت می گیرد یأس و نا امیدی را در کودکان و نوجوانان ما به وجود می آورند.
گرجی‌زاده بیان داشت: متأسفانه عرف و آداب و مباحث اصلی مانند روح علمی، غریزه نفس، انضباط و منطق در ذهن کودک و نوجوان ما تبدیل ه یک عادت شده و بعضی از این عادت ها با انتظارات روز سازگار نیست.
وی نیاز به آرمش و فرهنگ غنی را یکی از مایحتاج های کودکان و نوجوانان دانست و افزود:کودک ما مبنای فکری درستی ندارد و یا اگر هم دارد شناخته نشده است.
وی کم خواندن کتاب را یکی از مشکلات جامعه بیان کرد و گفت:ما باید کانون را منبأ بروز و ظهور حرکت های فرهنگی بدانیم،متأسفانه در کتابخانه فرهنگیان ۱۲۰ عضو وجود دارد که باید ریشه یابی شود.
مدیر کل جدید ایجاد بستر لازم و ارتباطات حضوری را یکی از دلایل مهم پیشرفت و جرکت در کانون بیان کرد و ابراز داشت:پرهیز ار تبعیض بین کارکنان و همکاران،پرهیز از قوم گرایی و جناح بازی از دیگر اقدام من در دوران مسئولیتم خواهد بود.
وی اظهار کرد: چه اشکالی دارد ما در مسائل سیاسی با هم رقابت و ر فاقت انسانی داشته باشیم.
نباید کودکان را سیاسی کنیم/ بعد از رفتنم کسی نماز شکر نمی‌خواند
گرجی زاده تصریح کرد: از آمارگرایی و آمار سازی بپرهیزیم، آمار را از پرونده فکری و سیاسی بزداییم، ما نیامده ایم که بعد از رفتنمان دیگران و همکاران نماز شکر بخوانند، تلاش ما بر این است که بین همه انسجام و همدلی برقرار کنیم.
وی در پایان گفت: منافع سازمانیم را بر منافع سیاسی و شخصی ترجیح می دهم، نباید کودک را وارد مسائل سیاسی کنیم و نمایندگان استان توجه ویژه به کانون  داتشه باشند.
مدیرکل پرورش و فکری کودکان گفت: باید توجه داشت که تربیت کودک یکی از مهمترین نکاتی است که باید در کانون پروش فکری مورد توجه همه دست اندر کاران قرار گیرد،کانونی که هدف اولیه آن تربیت کودک است نه جناح بازی های سیاسی...
به گزارش کبنا نیوز، در پایان این مراسم طی حکمی از سوی علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، عیسی گرجی‌زاده به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سیدهانی حسینی تجلیل شد.
عیسی گرجی‌زاده از نیروهای فعال اصلاح طلب شهرستان بویراحمد است که رئیس ستاد انتخاباتی غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا را بر عهده داشت.



ghorj (1) ghorj (2) ghorj (3) ghorj (4) ghorj (5) ghorj (6) ghorj (7) ghorj (8) ghorj (9) ghorj (10) ghorj (11) ghorj (12) ghorj (13) ghorj (14) ghorj (15) ghorj (16) ghorj (17) ghorj (18) ghorj (19) ghorj (20) ghorj (21) ghorj (22) ghorj (23) ghorj (24) ghorj (25) ghorj (26) ghorj (27) ghorj (28) ghorj (29) ghorj (30) ghorj (31) ghorj (32) ghorj (34) ghorj (35) ghorj (36) ghorj (37) ghorj (38) ghorj (39) ghorj (40) ghorj (41) ghorj (42) ghorj (43) ghorj (44) ghorj (45) ghorj (46) ghorj (47)
نام شما

آدرس ايميل شما

افسوس بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
طوری نشستند و فیگور گرفتن که اگه نوشته بالاشو نبینن فکر میکنند تودیع و معارفه مدیرکل اموزش و پرورش یا جهاد کشاورزی یا اداره کار و بقیه ارکارنهای مهم استانه که با یه اشاره دکتر تاجگردون باز و بسته میشوند و این دبستانها و مهدکودک ها هم شده سهم اقایون که از بس جناب نماینده بویراحمد ما و شهرمان را ذلیل کرده ببینید برای یه مسئولیت ساده کانون پرورش فکری یا فنی و حرفه ای دخترانه وووو... چگونه خوشحالی میکنند و چه مراسمی میگیرند که هر که ندونه فکر میکنه شق القمر کردند هیچ وقت در تاریخ بویراحمد اینگونه خار و ذلیل نبود اگر اینگونه پیش برویم در روزهای اینده برای جابجایی مستخدمین مدارس هم باید اینگونه خوشحالی کنیم.ببینید دکتر تاجگردون نماینده ملی گچساران و باشت چگونه با سواد فوق العاده و روابط عمومی خود چگونه گچساران که هیچ(دیگر قابل قیاس با ما نیست)باشت را هم دارد از بویراحمد جلوتر میبرد ولی جناب زارع فقط مثل از روز اول ورودش به مجلس ...همیشگیش میباشد خدایا خودت این مدت مانده را به داد مردم بویراحمد برس و نزارید از اینی که هست ذلیلتر شوند تا انتخابات ۹۴ که دیگر مردم اگاه شده اند و از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشوند و کسی را روانه بهارستان کنند که مهم نباشد از چه جناحی باشد فقط سواد واقعی و درست و حسابی داشته باشد بیان قوی داشته باشد قدرت رایزنی خوبی داشته باشد و وعده سرخرمنی ندهد وعده ای دهد که بتواند بهش عمل کند و محرومیت و مظلومیت مردم را حس کند نه که فقط حرف بزند و شعار دهد...
ضرغام پور بویراحمدی
United States
با سلام و درود فراوان .تبریک میگم
به استاد گرجی زاده و همچنین به افکار اصلاح طلبی و روشن فکری .
موفق و پیروز باشی ملا عیسی عزیز.خرزو شیروم
کانونی قدیم قدیم
Iran, Islamic Republic of
کجایند پیشکسوتان کانون در گچساران آن زمان که کانون زیر نظر شیراز بود و در هیچ کجا استان کانون وجود نداشت حداقل به احترام انها رو هم دعوت میکردید
#@
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا این قبیل انتصابها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق ایشان نبود .... ادم قحطی بود
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم آش دهن سوزی نیست . به همین عکسها هم نمی ارزه
علی
Iran, Islamic Republic of
این معنایی عامل اختلاف بین مردم استان هست با افکارضد ونقیضی که داره اینجا چه کار میکنه .......................متاسفم
افسوس بر افسوس بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
غرضمندی افسوس بویراحمدی.
جابجایی پس از هر دولت بخش اجتناب ناپذیر یک فعل سیاسی است.پس جوش نزن.
غرضمندی چون رئیس آموزشکده فنی دختران و پسران هم زمان تغییر کرد.چرا تغییر در ریاست آموزشکده دختران"وووووو" هست ولی پسران را حتی اسم هم نبردی.پس این "ووووو" شایسته خودت هست که سر دل هویدا کردی و انصاف کنار گذاشتی
بی انصافی چون قبل از جرم ،متهم کردی.زارعی را امثال شما هر کار کنه در نظر شما "ووووو"است.
خادمی دوست دوران دانشجویی زاهدان
Iran, Islamic Republic of
عیسی جان انتصاب شما به این سمت را تبریک می گویم
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
در جواب مطلب افسوس بویراحمدی
جناب سعی کنید جهت نوشتن نظر خود در یک سایت عمومی در وحله اول سواد کافی را کسب کنید .
دبستانها و مهدکودک نه و " کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان "
اینجا مهد کودک نیست ، اینجا مهد پرورش ذهن کودکان است ، اینجا مهد نیست اینجا سنگر است ، اینجا مهد نیست اینجا کتابخانه است ، اینجا مهد نیست اینجا عرصه پرورش همان استعدادهای بالقوه ایست که به قول خیلی ها عقب واداشته شده اند . جایی که کودکان و نوجوانانمان با شیوه صحیح خواندن و نوشتن آشناتر میشوند و در کنار مدرسه ها به آموزش می پردازیم و کاری به سیاست نداریم .
اگر مطالعه ای مختصر کرده بودید می دانستید که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ سال را آموزش می دهد . دهها هزار کتاب برای امانت کودک و نوجوان دارد و...
دوست گرامی حرمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را حفظ کنید و با سیاست قاطی نکنید .
با آرزوی موفقیت برای تمامی آنان که دستی بر پرورش آینده سازانمان دارند .
من الله توفیق
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بویراحمدی با خوندن مطلب افسوس بویراحدی به صورت ناخوداگاه اشک از ۴ گوشه چشمانم سرازیر شدش.وای وای وای از مصیبت و فلاکت این روزهای بویراحمد قهرمان.. باید ۱۰ دوره دیگه بگذره تا ساخته های ۳۰ ساله یاسوج و بویراحمد سرجای قبلیش برگرده.زارع دل همه دلسوزان و دوست و دشمن را در بویراحمد شکوندی دست بردار جان امام حسین.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
انگار معارفه وزیر فرهنگه ؟ جمع کنید بابا .
حححح
Iran, Islamic Republic of
تبریک می گم به برادر گرجی زاده ریشه اصلاحات استان ومرد بی مدعای استان
محمود پیروزه
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده حداقل برای همراهی بویراحمد سفلی آقای محمود پیروزه را میذاشت که مدیریت کانون حق ایشان بود!
صادق
Iran, Islamic Republic of
باسلام به همه کسانی که عادلانه نظر گذاشته اند واقعا حق جناب آقای سید هانی حسینی پدر مهربان ودلسوزی که کانون را از منجلاب وحشتناک نجات داد این نیست که هر بی سوادی که از کانون واهداف آن خبری ندارد کامنت بگذارند وشخصیت والای ایشان را تخریب کنند بنده به عنوان نیروی قدیمی کانون تمام موفقیتهای کانون وپیشرفتهای آن را مدیون جناب آقای حاج سید هانی حسینی میدانم امیدوارم نیمه پرلیوان را بیشتر ببینید وفرهنگ قدیم استان را تخریب ننمایید . باتشکر
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
سلام، در جواب این درغگویی که از فرط ناراحتی وعصبانیت خودش را افسوس نامیده چند مطلب را بیان کنم.
اولا به قول احمدی نژاد آب را بریز آنجایی که می سوزه،
ثانیا راه وشهرسازی، توزیع نیروی برق، دانشگاه ها، صنایع، گردشگری، پست، آبفای روستایی، فنی وحرفه ای و... این ها کجات را سوزانده که اینچنین از کانون بی تابی...
برخلاف تصورات خیلی ها، بویراحمد همیشه از خیانت درون ضربه خورده است.کسانی که حاضر هستند تمام فرزندان بویراحمد قربانی بشوند ولی برای کسب چند رای ، رقیب ویا طرف مقابل
رضوی
Iran, Islamic Republic of
سلام، در جواب این درغگویی که از فرط ناراحتی وعصبانیت خودش را افسوس نامیده چند مطلب را بیان کنم.
اولا به قول احمدی نژاد آب را بریز آنجایی که می سوزه،
ثانیا راه وشهرسازی، توزیع نیروی برق، دانشگاه ها، صنایع، گردشگری، پست، آبفای روستایی، فنی وحرفه ای و... این ها کجات را سوزانده که اینچنین از کانون بی تابی...
برخلاف تصورات خیلی ها، بویراحمد همیشه از خیانت درون ضربه خورده است.کسانی که حاضر هستند تمام فرزندان بویراحمد قربانی بشوند ولی برای کسب چند رای ، رقیب ویا طرف مقابل
خرزو
Iran, Islamic Republic of
ملا عیسی که وته نه بیراحمییی هرکنه ایبینه ایگه خرزو چطوری . اینگار که چار بیراحمی خورزویلشن .
س.ن
Iran, Islamic Republic of
کانون هم برای خودش جایگاه مهم وقابل احترامی است همانگونه که همه دستگاهها،نهادها،کارکنان، وهمه مردم ازهررنگ وزبان وجناح محترم هستند.کانون جایی است که شخصیت وپرورش استعدادهاو آینده سازان این مرزوبوم راتربیت میکند.
اتفاقا کانون یکی ازدستگاههای مهم و موردتوجه ویژه مقام معظم رهبری است.کانون همیشه بهترین هاراداشته ومثل فعالیتهای ظریف فرهنگی وهنری ،ظاهرشکیل وباذوقش کارکنان خوب وباذوقی دارد وبه دنبال بهترین ها هم بوده است.
تبر یک به آقای گرجی زاده به عنوان مدیرکل مجموعه کانون استان وخوشحالیم ازاینکه کانون همیشه شایسته ترین وبهترینهاراگزینش میکند.باآرزوی موفقیت برای جناب گرجی زاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با این طور انتخابهای اقای .( البته کانون پرورش کودکان آش دهن سوزی هم نیست ) فکر میکنم استان خالی از اشخاص هست.
علی کریمی:
Iran, Islamic Republic of
ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
جناب آقای عیسی گرجی زاده
دایی عزیز
نوید مسرت بخش انتصاب شایسته¬ی حضرت عالی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می¬نمایم.
ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.
داریوش .ف
Iran, Islamic Republic of
اولا کلمه خوار درست بنویس و کمی سواد تان را بالا ببر بعدش اظهار نظر کن افسوس بویر احمدی واقعاً هم افسوسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همیشه کسانی را که به شما حسادت می ورزند واز موفقیت شما به رنج می ایندرا دوست بدارید زیرا اینان کسانی هستند که بی شک شما را از خود بالاتر می دانند.بیاییم سعی کنیم به جای حسادت ورزی وناراحتی از موفقیت دیگران برای پیشرفت استانمان تلاش کنیم ...درود بر زارعی
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درودبرزارع سلام برگرجی زاده بترکه چشم حسودان
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تبریک.
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
برادر زارع سعی کن اخرین ماههای حضورت در مجلس را طوری برنامه ریزی کنی که حداقل بتونی تو روی کسی سر بلند کنیاگه از ما بعنوان یه دوست دانا میشنوی به فکر حضور مجدد نباش و این اواخر بفکر وعده هایی که به مرد دادی و هیچکدام عملی نشد باش که فردای قیامت جواب دادن اینهمه بی عدالتی و حق خوری ها کاری بس دشوار است...
خرزوخان
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سایت کبنا ؛ لطفا این مطلب را هم به سایتتون اضافه نمایید که "" نظرات شما پس از بررسى سانسور خواهد شد "" ضمن اینکه همه علاىق شما رانمى دانیم که مطابق میل شما بنویسیم تا سانسور نشه ؟!؟!؟!
ن. فریدونی
Iran, Islamic Republic of
استان به وجود استاد گرجی زاده افتخار کند..
گرجی زاده افتخار بویر احمد....
بی طرف 2
Iran, Islamic Republic of
جناب افسوس خان.اولامنش وعظمت استاد معظمی چون گرجی زاده در حداین حرفها نیست ثانیا من به عنوان فردی کاملا بی طرف مطمئنم که تو به عنوان یک منتقد کاملا بی وجدان وغیر حرفه ای در عالم سیاست که تنها از روی احساسات حرف میزنه تنها قصد تخریب شخصیت بی همتای گرجی زاده را داشتی.اما بدان که نه گرجی زاده مثل اکثر شماها تشنه قدرت است ونه زارعی مطابق حرفهای توست.اکنون که نمی توانی قدمی در راه خدمت به این مردم برداری پس بر حسادت خویش غلبه کرده ورخصت دهید بزرگ مردی در تاریخ بویراحمدباتوکل بر خدا واهل بیت ودر سایه سار ولایت قدم برداشته ودر تربیت کودکان این مرز وبوم تلاش کندتا در اینده فردی عقده ای چون افسوسی ها بارنیایند.باتشکر
بی طرف 2
Iran, Islamic Republic of
واما شما دوست ناشناس منتقد.حق باتوست اگر قحط ارجال نبود شخصی چون تو درمورد استاد بزرگی چون گرجی زاده اظهار نظر نمیکرد.البته من کاملا بی طرفم اما حق دهید با توجه به همان شناخت کوتاهم از ایشان ازچنین حرفهای بی ربطی دلخور شوم.انتقادی زیباست که به جا وگویا باشد اخر این جمله تو چقدر بی اساس است ناشناس خان
علی .ک
Iran, Islamic Republic of
ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
جناب آقای عیسی گرجی زاده
دایی عزیز
نوید مسرت بخش انتصاب شایسته¬ی حضرت عالی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می¬نمایم.
ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.
محدرضا کریمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود ، تبریک میگم دایی گلم ...
موفق باشی
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
وای بر ..که باز ...مجال اظهار نظر پیدا کردن
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
هرچی . سوخته اصطلاح طلب. مثل .عباسی جمع شدن
نگران
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسف است وقتی بعضی از کامنت های بالا رو میبینیم که چند نفر که اینطور که پیداست.هستند به گونه ای از ایشان تعریف و تمجید میکنند که احساس میکنند ایشان یک شخص غیر بومی هستند که کسی ایشان را نمیشناسند!!!نخیر دایی شما را تقریبا همه هم سن و سالهای ایشان مثل بنده کاملا میشناسیم و به همین خاطر خیلی از کسانی که در این یکی دو سال اخیر جناب زارع را رها کردند و اعتقاد دارند که ایشان قدرت و توان نمایندگی مردم را ندارند و به شدت از ایشان انتقاد میکنند بخاطر اطرافیان و همچو انتصابهایی که واقعا بیجاست چون کانون باید مدیری داشته باشد که مردم خیالشان از هر جهت اسوده باشد نه مدیری که روحیه اش بیشتر به بنگاه داری و بساز و بفروش همسوست...و در اخر در مورد کامنت افسوس بویراحمد عرض کنم که اکثر گفته های ایشان بحق حرف دل مردم و سیاسیون نگران این روزهای بویراحمد و دنا می باشد که در سیاست اصلا حال و روز خوبی ندارد ولی متاسفانه عده ای مثل همیشه منکر حقیقت هستند و برایشان تلخ تلخ است.موید باشید
گچسارانی.....
Iran, Islamic Republic of
بابا بویراحمد استان نشین چتونه مه زورتون ایا... گهی پشت گهی زین به پشت....کاری هم نیترین بکنین پ لطفا سکوت کنین....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زراعی قهرمان امید نسل جوان .زارعی دوستت داریم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کمی به انتصاب های آقای زارعی نگاه کنید خلیل پاردو عیسی گرجی زاده راستی به نظر شما واکنش پیروزه وروشنفکر وامثال خرامین و....را چه طوری میخواهد بدهد ویک‌سخن خطاب به گرجی زاده وامثال ان که خود را دوست وهمدم سید باقر موسوی جهان آباد میدانستید چطپر مقابل یک پست کوچک خودش رو باخت این سخن همیشه از زبان گرجی زاده بیروم میامد وان اینکه اگر پنج انگشت من را قطع کنند هرگز از سید باقر بر نخواهم گشت سوال من از گرجی زاده این است که اگر سید باقر به گزینه ای برسد در انتخابات آتی ایا حاضر است به خاطر سیدباقر از زارع روی گردانده وبه گزینه سید باقر حمایت کند و مطمین باشید سید باقر برای انتخابات اتی گزینه خواهد داشت وآن هر کس باشد پیروز خواهد شد ومتعجبم چرا آقای گرجی زاده سخنی سخنی از سید باقر و اراده مخلصانه ایشان به میان نیاورد بسوزه پدر منافع که زود ارادت های دروغین را نمایان می کند
طایفه جلیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع یگانه نماینده مردمی و تلاشگر که با دست خالی در شرایط سخت امروزی همه را سرافراز نمودید
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای حاج زارعی برای لوداب و مارگون و زیلایی مظهر مهر و عاطفه وتلاش جهت ارتقا پیشرفت بوده و هست .این طبیعیه آدم بزرگ همیشه دشمن وحسود داره................و تا بوده و هست .فتنه و حسادت ضعیفان.
احمدی از طیبی های مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
راه چنان رو که رهروان رفتند. احسنتم بر انتصابات به جا،آقای حاج زارعی نماینده مردمی همچون موحد به امید خدا تا همیشه بر کرسی مجلس ماندگار است..........بدخواهان و دشمنان به فکر نان باشند که خربزه آبه...
ک.م
United States
در جواب بویر احمد شما که در نوشتن یک متن ساده اینقدر دچار اشتباه میشید آخه چطور میتونید در مورد سیاست اظهار نظر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم رو دیکته شما فعلا کار کنید حالا به سیاستم می رسیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
س.ن:
Iran, Islamic Republic of
کانون کشور آدم ضعیف،بی سواد،بی لایق را مدیر یک استان انتخاب نمی کند بلکه انسانهای بزرگ ،شریف،باسواد وتوانمندراگزینش میکند ازاین لحاظ مطمئن باشید.به خداوندی خداقسم که من اصلا شناختی ازجناب آقای گرجی زاده ندارم فقط شناختی که ازکانون دارم می دانم که حتما انسان شریف ومدیرلایق وتوانمندی است که درگزینش کانون کشورسربلندبیرون آمده.اینقدرباحسرت وباکینه وبخل ایشان راتخریب نکنیدوخداراهمیشه ناظربراعمالتان بدانیدوکمی خداترس باشیدوبگذاریدایشان باآسودگی خاطرمدیریت خودراآغاز نمایند.انشاالله که موفق وسربلندباشندوهرچه خیراست پیش آید.
خانواده چابک از شیراز
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود فراوان خدمت آقای گرجی زاده عزیز
انتصاب شایسته شما را به عنوان یک خدمتگذار لایق صمیمانه تبریک عرض مینماییم
گرجی زاده عزیز حرف های مخالفان را به دل نگیرید و مثل همیشه مقاوم و استوار باشید
خانواده تقویان
Iran, Islamic Republic of
استاد ارجمند جناب اقای گرجی زاده
انتصاب شما را تبریک عرض میکنیم
سید مجتبی تقویان از شیراز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عیسی گرجی زاده
انتصاب شایسته و به جای حضرت عالی را به سمت مدیرکل کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک عرض میکنم.
امید است با توکل بر خدای منان شاهد پیشرفت روزافزون شما در تمامی مراحل کاری و زندگی پیش رو باشیم
موسوی از شیراز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای گرجی زاده
تبریک عرض می کنم. امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موید و پیروز باشید.
دینا.ت
Iran, Islamic Republic of
کاش من یک نوجوان یاسوجی بودم....
جمعی از کارمندان آسیاتک
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی
انتصاب شایسته شما را صمیمانه تبریک میگوییم.
جمعی از پرسنل بیمارستان ام آر آی شیراز
Iran, Islamic Republic of
درود
تبریک فراوان همراه با آرزوی موفقیت
خورشید
Iran, Islamic Republic of
خدا هونه بی مرده نبو
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1