تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۷۷۴۴۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه شاهد و ایثارگر چگونه عمل کرد

۷
۰
کبنا ؛

اهتمام ویژه مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد در تکریم جامعه ایثارگری این استان موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شده است.


سال‌‌ها از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله بر علیه ایران اسلامی می‌گذرد ولی هستند کسانی که هنوز زخم‌های جنگ را بر تن دارند، کسانی که با نثار جان و اعضای بدن خود عزت و سربلندی را برای مملکت خود به ارمغان آوردند.

جنگ تمام شد ولی درد و رنج ناشی از اثرات آن برای جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران همچنان باقی است و البته چیزی که برای جامعه ایثارگری دردآورتر است، درد ناشی از برخی ناسپاسی‌ها و قدرناشناسی‌هاست.

آنان گرچه در این راه با خدای خود معامله کردند ولی همه باید بدانیم که اگر عزت و پیشرفتی در کشور وجود دارد تنها در سایه از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز همه ما در هر جایگاهی وظیفه پاسداری از ارزش‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس و پاسداشت خانواده شاهد و ایثارگر را بر عهده داریم.

تکریم خانواده شاهد و ایثارگر همواره یکی از برنامه‌های اصلی دولت‌های مختلف بوده و هست ولی با روی کار آمدن دولت یازدهم رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سرکشی و برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های این قشر به صورت ویژه در دستور کار دولتمردان قرار گرفت.

با گذشت بیش از یک سال از عمر دولت یازدهم سراغ برخی ایثارگران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم تا نظر آنان را پیرامون این موضوع جویا شویم.

استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهوری با استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان موافت کرد.
محمدی‌تبار افزود: همچنین معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهوری با تامین اعتبار استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد و ایثار گر استان موافقت نمودند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین سالگرد شروع به‌کار دولت تدبیر و امید ۱۴۶ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر که در سنوات قبل عملیاتی نشده بود با تلاش و حمایت استاندار، پیگیری های مدیرکل محترم بنیاد شهید استان، محنایی معاون محترم توسعه منابع انسانی استاندار و با عنایت و توجه خاص رئیس محترم بنیاد شهید کشور و دکتر نوبخت معاون محترم ریس جمهور تامین اعتبار شده و عملیاتی شد.
محمدی تبار افزود: در این استخدام‌های که بدون آزمون هستند، معیار را قانون تعیین و مصداق ها را بنیاد شهید استان مشخص می‌کند. وظیفه ما نظارت و شفاف سازی فرایند جذب و بکارگیری این ۱۴۶ نفر در دستگاه های اجرایی استان به تناسب رشته تحصیلی و نیاز آن دستگاه‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۴۶ فرزند شاهد و ایثارگر توسط بنیاد شهید انتخاب و ۲۹۲ پست سازمانی خالی در ۲۱ دستگاه اجرائی استان توسط دفتر منابع انسانی استانداری شناسایی و به بنیاد شهید ابلاغ و مقرر شد که بنیاد شهید متناسب با رشته تحصیلی افراد و محل سکونت افراد این ۱۴۶ نفر را برای نهایی شدن استخدام به دستگاه اجرائی مربوطه معرفی نمایند.
محمدی‌تبار اضافه کرد: استاندار هیچ گونه دخل و تصرف در مشخص کردن افراد و یا اداره محل خدمت ندارد.
* تکریم شهدا و ایثارگران عامل ترویج فرهنگ ایثارگری

سیدعلی فردوسی جانباز ۷۰ درصد یاسوجی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگر در یک سال گذشته به صورت منظم‌تر انجام می‌گیرد، گفت: در سال‌های گذشته این موضوع به صورت مقطعی و در برخی مناسبت‌ها صورت می‌گرفت.

فردوسی با اشاره به اهمیت سرکشی و پیگیری مشکلات ایثارگران بیان کرد: این موضوع علاوه بر اینکه باعث دلگرمی خانواده شاهد و ایثارگر می‌شود، عاملی برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید این موضوع را همواره مد نظر خود قرار دهند.

غلامحسین قاسمی از جانبازان جنگ تحمیلی نیز با اشاره به اهتمام ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های متولی در امر خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری، ابراز کرد: در ماه‌های اخیر تحولات چشمگیری در حوزه خدمات‌رسانی و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در استان صورت گرفته است.

قاسمی عدم اجرای قوانین مصوب در حوزه ایثارگران را یکی از مشکلات اصلی جامعه ایثارگری دانست و افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی با سلیقه‌ای عمل کردن به بروز این مشکلات دامن می‌زنند.

 
سیدمحمود داربام در این باره با بیان اینکه سرکشی و دیدار استاندار، معاونین و مدیران کل از آغازین روزهای حضور سیدموسی خادمی در استان در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در همین مدت پیگیری‌های ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات مربوط به جامعه ایثارگری استان از سوی استاندار انجام شده است.

*سرکشی از خانواده یک‌هزار خانواده شهید توسط دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد استاندار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر دیدار داشته است، عنوان کرد: در همین مدت معاونین استاندار نیز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در ستور کار خود قرار داده و به صورت هفتگی این کار در حال انجام است.

داربام افزود: سرکشی از خانواده یک‌هزار و ۸۰۰ شهید بین دستگاه‌های اجرایی مختلف استان تقسیم شده است که تاکنون بیش از یک‌هزار مورد سرکشی از خانواده شهدا انجام گرفته است.

وی از برگزاری بیش از ۶۱ یادواره شهدا با همکاری بنیاد شهید، سپاه فتح، خانواده شهدا و هیئت امنای مساجد در یک سال گذشته خبر داد و عنوان کرد:در تقویم سالانه تعداد ۳۰ یادواره دیگر تا پایان سال برگزار می‌گردد.

وی اضافه کرد: پیگیری پرداخت حق پرستاری در منزل از والدین شهداء یکی دیگر از اقدامات بود که بیمه ایران نسبت به پرداخت آن اقدام کرد.

داربام خاطرنشان کرد: اختصاص سه مصوبه از جلسات شورای اداری در ماه‌های دی و بهمن سال ۹۲ و تیرماه ۹۳ با موضوع تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌های حوزه استانداری بود.

*تهیه تقویم زمان‌بندی ملاقات استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا و ایثارگران

وی یادآور شد: تهیه تقویم زمان‌بندی تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تقویم زمانبندی ملاقات استاندار با خانواده شاهد و ایثارگر از دیگر فعالیت‌های حوزه استانداری است که توانسته باعث نظم‌بخشی به برنامه‌های حوزه استانداری در این زمینه شود.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیگیری حل مشکل حقوقی ۴۰۳ خانواده شهید فاقد حکم حقوقی را از فعالیت‌های مهم در حوزه امور ایثارگران استانداری دانست و گفت: پیگیری برای تشکیل کمیسیون بدوی و کمیسیون تعیین درصد جانبازان از دیگر فعالیت‌های موثری بود که به نوبه خود می‌تواند بخش زیادی از دغدغه جانبازان را برطرف کند.

وی از تامین اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی استاندار برای احداث یادمان شهدای استان در منطقه عمومی کربلای ۵ واقع در جزیره مینوی آبادان خبر داد و افزود: با توجه به رشادت‌های رزمندگان استان در این عملیات احداث این یادمان ضروری بود.

*اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای همسان‌سازی تصاویر شهدای کهگیلویه و بویراحمد

داربام همچنین از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای همسان‌سازی تصاویر شهدای استان در معابر شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تلاش‌های موثری نیز در زمنیه نام‌گذاری اماکن عمومی و میادین شهرهای استان به نام مبارک شهدا صورت گرفته است.

وی یکی از فعالیت‌های موثر در جهت خدمات‌رسانی به جانبازان اعصاب و روان استان را توسعه و تجهیز بیمارستان سلمان یاسوج عنوان کرد و افزود: در بازدیدی که مشاور وزیر کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از این بیمارستان داشتند، تصمیمات خوبی در زمینه توسعه و تجهیز این بیمارستان اتخاذ شد.

داربام تصریح کرد: در راستای انتصاب خانواده شاهد، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در پست‌های مدیریتی حوزه استانداری نیز فعالیت‌های موثری صورت گرفت و بیش از ۳۰ معاون، مشاور، مدیرکل، فرماندار و بخشدار از این قشر در این مناصب قرار گرفتند.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یک سال گذشته برنامه‌های مختلف اردویی، ورزشی و فرهنگی با محوریت ایثارگران انجام گرفت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بزرگداشت ۳۱۸ آزاده استان با محوریت استانداری و همایش پیاده‌روی و صعود به قله دنا اشاره کرد.

سیدمحمد موحدپور نیز با اشاره به رویکرد موثر دولت یازدهم در تکریم و خدمات‌رسانی به ایثارگران عنوان کرد: از زمان حضور سیدموسی خادمی در استان کهگیلویه و بویراحمد این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل حوزه استاندار استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارتباط مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران از اصلی‌ترین برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد است و تا کنون گام‌های مثبت و موثری نیز در بر طرف کردن برخی دغدغه‌های آنان برداشته شده است.

موحدپور خاطرنشان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ماه دو بار به صورت مستقیم از خانواده شهدا و ایثارگران سرکشی و ملاقات دارد. وی همواره از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته تا سرکشی از خانواده ایثارگران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

 
* ایجاد تحول در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری استان

مجید محنایی نیز با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: با استقرار استاندار دولت تدبیر و امید و حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران و با تعاملات سازنده‌ای که با بنیاد شهید و امور ایثارگران برقرار شد، شاهد ایجاد تحول در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش‌هایی که در این ارتباط صورت گرفت یکی از تاریخی‌ترین دوران در خصوص سرکشی و دیدار با ایثارگران رقم خورده است.

محنایی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از میان استانداران سراسر کشور، جزء استانداران برتر در حوزه ایثارگران معرفی شده است، بیان کرد: رضایت مشاور وزیر کشور در حوزه ایثارگران از عمکلرد استاندار و تیم استانداری مؤید این مطلب است.

وی خدمت به جامعه ایثارگری را از اصلی‌ترین وظایف هر مسئولی دانست و گفت: خدمت صادقانه به خانوداه شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای دینی و شرعی است؛ چراکه آرامش خاطر و آسایشی که در کشور حاکم است، مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

* ضرورت تدوین آیین‌نامه حل مشکلات ایثارگران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فضای حاکم بر استان را فضای توجه و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر دانست و بیان کرد: تهیه آیین‌نامه‌ای برای حل مشکلات ایثارگران در بخش‌های مختلف و در دستگاه‌های اجرایی ضروری است تا با ایجاد فضای تعامل هرچه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی شاهد برطرف شدن سریع‌تر مشکلات جامعه ایثارگری باشیم.

محنایی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی امور ایثارگران استان تصریح کرد: موضوع یکسان‌سازی خدمات دستگاه‌های اجرایی به ایثارگران از مهم‌ترین مباحثی است که در این شورا در حال تدوین است و با اجرایی شدن آن بخشی از دغدغه ایثارگران در حوزه خدمات‌دهی دستگاه‌های اجرایی مرتفع خواهد شد.

وی تعامل به وجود آمده بین دستگاه‌های خدمات‌رسان به جامعه ایثارگری در استان را بسیار راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مستمر استاندار و مشاور وی در حوزه ایثارگران باعث ایجاد رضایتمندی در میان این قشر شده و استاندار به صورت جدی پیگیر مسائل مربوط به این قشر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در انتصاب مدیران در حوزه استانداری نیز با لحاظ کردن برخی شاخص‌های ارزشی، اکثر کسانی که منصوب شدند به نوعی با جامعه ایثارگری ارتباط مستقیم دارند و سعی شد کسانی در این مناصب قرار گیرند که از لحاظ علمی و توان مدیریتی در سطح بالایی باشند.

* تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تکلیفی اخلاقی و شرعی است

فتاح محمدی نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی راهبردی و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، بیان کرد: این موضوع در دولت تدبیر و امید نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تکریم و تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان تکیلفی اخلاقی و شرعی بر عهده همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است.

محمدی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این هدف راهبردی، برنامه‌های مختلفی در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است، تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این حوزه باید تعامل بین دستگاه‌ها بیشتر و موثرتر شود.

وی تلاش دولت برای خدمت‌رسانی به قشر ایثارگر را از بارزترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و اذعان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد نیز این مهم به خوبی مورد توجه استاندار قرار گرفته است و تلاش‌های موثری در رابطه با تکریم و تجلیل از خانواده معظم شاهد و ایثارگر انجام می‌گیرد.

 
مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه خدمات دولت یازدهم به قشر ایثارگر قابل تقدیر است، بیان کرد: یکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید، پرداخت مطالبات ایثارگران بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کلیه مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا تا سال ۹۰ پرداخت شد و با رایزنی‌های انجام گرفته، مابقی مطالبات نیز تا چند ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح سپاس و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی منظم و به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: همکاری جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌های مربوط به حوزه ایثارگران به خصوص در بحث سرکشی و برطرف کردن دغدغه‌های جامعه ایثارگری قابل تقدیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مسائل مربوط به اشتغال و درمان را جزو اصلی‌ترین مشکلات جامعه ایثارگری برشمرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استان بیکار هستند.

غلامرضا یاوندعباسی نیز با اشاره به تدابیر موثری که در دولت یازدهم برای حمایت از جامعه ایثارگری اندیشیده شده است، اظهار کرد:  رئیس‌جمهور به شخصه وقت زیادی برای این قشر می‌گذارد و به صورت ویژه پیگیر برطرف کردن مشکلات این قشر است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور افزود: وزیر کشور نیز خود هر هفته بازدیدهایی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارند و می‌توان گفت نهضتی در این دولت برای خدمت به جامعه ایثارگری آغاز شده است.

یاوندعباسی با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم در خصوص ایثارگران افزود: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به تدوین آیین‌نامه تعیین مصادیق شهید اشاره کرد که بخش زیادی از مشکلات را در این زمینه برطرف خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: در این آیین‌نامه هر فردی که در راه امر به معروف و نهی از منکر و در راه دفاع از حفظ ناموس دیگران جان خود را از دست بدهد، بدون فوت وقت شهید اعلام می‌شود.

وی از سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان به عنوان یکی دیگر از اقدامات این دولت برای خدمت به جامعه ایثارگری یاد کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های دولت خدمت به رزمندگانی بود که در جبهه‌ها حضور داشتند و همه مشکلات و دردها و رنج‌ها را تحمل کردند اما مشکل جسمانی برای آنها به وجود نیامد که دولت معتقد است این رزمندگان باید تحت حمایت قرار گیرند.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: بخشی از این افراد اکنون بیکار هستند و ممر درآمدی ندارند که دولت در فکر رفع مشکل این دسته از رزمندگان است.

وی از عزم دولت برای راه‌اندازی سازمان رزمندگان خبر داد و گفت: مقدمات آن با راه‌اندازی صندوق رزمندگان کلید می‌خورد و در آینده چنین سازمانی راه‌اندازی می‌شود تا رزمندگان ما از بلاتکلیفی خارج شوند.

* تقدیر مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور از مکلف شدن همه استانداران برای برگزیدن مشاور امور ایثارگران گفت و افزود: در استان‌های مختلف و توسط استانداران به قدری برای جامعه ایثارگری در این دوره کار می‌شود که تصور شده این مسئولان ارشد استانی، مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران را هم بر عهده دارند.

یاوندعباسی با انتقاد از اقدامات مناسب‌سازی اماکن برای جانبازان در اماکن عمومی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که ساختمان‌های اداری ما معلول هستند، چراکه وقتی در اماکن ما معلولان و جانبازان نتوانند به خوبی تردد کنند، این اماکن خودشان نقص دارند و معلول هستند و در دولت این عزم وجود دارد که سالانه ۲۰ درصد از ساختمان‌ها و اماکن دولتی مناسب‌سازی شوند.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت کشور با اشاره به تلاش‌های ارزنده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با بررسی‌های به عمل آمده این استانداری یکی از ۶ استانداری برتر در این زمینه شناخته شده است.

وی با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم همراه وی در زمینه تکریم جامعه ایثارگری بیان کرد: حضور فعال مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران در اولین همایش مشترک استانداران در امور ایثارگران نیز جای تقدیر دارد.

یاوندعباسی با اشاره به وظایف سنگینی که مشاور استاندار در امور ایثارگران بر عهده دارد، یادآور شد: ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر مشاور استاندار برای ساماندهی امور مربوط به این قشر باید به صورت جدی دنبال شود تا شاهد خدمات‌رسانی روزافزون به جامعه ایثارگری باشیم.

سیدموسی خادمی نیز با بیان اینکه تکریم و پاسداشت شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و همه باید دین خود را به کسانی که در راه اعتلای کشور از جان خود مایه گذاشتند، ادا کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تکریم خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مردم است، بنابراین باید این فرهنگ بیش از پیش در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود.

خادمی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در جبهه‌ها حاضر شده و با نثار جان از سرزمین خود  دفاع کردند، افزود: اگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام نبود امروز سرنوشت کشور به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: توسعه و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف، مرهون خون شهدایی است که شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان رفع دغدغه‌های قشر ایثارگر طی یک سال گذشته یکی از برنامه‌های اصلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است، تصریح کرد: بیشتر مشکلات قشر ایثارگر استان در زمینه درمان، مسکن و اشتغال است که برای حل این مشکلات نیز گام‌‌های موثری برداشته شده و تعامل سازنده‌ای بین دستگاه‌های مسئول برقرار شده است.

*ضرورت ساماندهی ۱۳۷ گلزار شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

وی ساماندهی گلزار شهدای استان را یکی از الزامات اصلی دانست و گفت: در حال حاضر ۱۳۷ گلزار ساماندهی نشده در سطح استان وجود دارد.

خادمی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ گلزار شهدا در استان ساماندهی شده یا در حال ساماندهی است و کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان به صورت جدی پیگیر ساماندهی گلزارهای شهدای استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: در سال جاری با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، زمینه استخدام ۱۴۶ تن از فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان فراهم شد و نشست‌هایی نیز در این رابطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش کبنا؛ چندی پیش  از سوی یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد را جزء شش استاندار برتر در حوزه ایثارگران معرفی و با لوح تقدیری از خدمات موسی خادمی در حوزه ایثارگران و شاهد قدردانی کرد.

shahd (1) shahd (2) shahd (3) shahd (4) shahd (5) shahd (6)

نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
به خدا اینها همه اش وو فقط گزارش الکیه ---جناب وزمانی که کنگره شهدا دهدشت برگزارشد من یک نامه به شما دادم وامان از یک کلام جواب وپیگیری--جناب وبیش از ۱۰ بار به تلفن شما زنگ زدم وجواب ندادی ورد تماس میزدی .جناب مدیرکل بنیاد شهید چرا اینقدر دروغ میگویی .شما به خانواده ی چند شهید دهدشت اومدی وقول دادی مشکلاتتون را صددرصد حل میکنم و فقط دروغ گفتی .بترسید از خون شهدا که گریبانگیرتان خواهد شد
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اره خیلی به خانواده جانبازان رسیدگی میشه.......همین امروز بعد از دوسال عدم پرداخت هزینه های جانبازان قرار شده بن های مثلا طلایی داده بشه برید وبنیاد شهرستان را ببینید وتکریم جانبازان را...................
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر از مهندس محمدی تبار
مدیر جوان و سخت کوش
...........125
Iran, Islamic Republic of
ولی در ادارات استان ابلاغ جانبازان را لغومیکنند وکسانی به جای آنها میگذارند که انقلاب را قبول ندارند این همه اش شعار است
بهره عنا
Iran, Islamic Republic of
همه تان در این دولت تدبیروامید .به .خورد ملت می دهید کدام سرکشی کدام استخدام چرا اینقدر .واقعا همه ایثارگران وخانواده های ایثارگران از دولت بی تدبیر.وهمه تان را واگذار به دست بریده ابوالفضل العباس (ع) می کنیم چون ما ایثارگران فقط متوسل به او هستیم
درد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ی بعضی مدیر کل ها که ا. در دستگاه تحت مدیریت خود بچه های رزمنده وجانباز ,...وحتی از حقوق قانونی که یک کارمند بایستی داشته باش..ودر توجیه این عمل .. که نظر .به حاشیه انداختن اینهاست و با این کار ....شما .کرده اند ، ما هم به شما دسترسی نداریم ، تکلیفمان چیست؟
فرزند جانباز
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطف کنید در این اگهی استخدام ۹۴ در خصوص تبدیل وضع نیروهای قراردادی در سیستم های اداری اقدام کنند چون واقعا معذل بزرگیست و انگیزه کاری کم رنگتر می شود . خون شهدا و اثارگران بدرقه راحتان باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1