تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۷۷۴۴۴

مدیران در خواب غفلتند، مگر خودتان کاری کنید؟!

۱۳
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
در حالی که در جلسه شورای اداری پیشین در فرمانداری، دکتر ملک زاده با انتقاد از برخی مدیران گچساران، وضعیت جاده منتهی به دانشگاه های گچساران را خطرناک توصیف کرده بود ولی انگار هیچ یک از مدیران مربوطه از خواب غفلت بیدار نشدند و سرانجام آنچه نباید اتفاق افتاد.
امشب در جاده منتهی به دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و پیام نور متاسفانه به علت نبود علائم رهنما و تاریکی جاده، یکی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد دچار حادثه شده و به کانالی که در کنار جاده مدت هاست حفر شده است سقوط کرد.
درباره سرنوشت خانم دانشجو که فورا به بیمارستان انتقال داده شد اطلاعات اولیه حامی از وضعیت نسبتا نرمال وی می باشد.
ظاهرا مدیران گچسارانی قصدی برای حل مشکل چندساله این مسیر ندارند و باز هم می بایست منتظر این باشیم که دستی از غیب رسد.
آقای تاجگردون!
امشب نگاه ها به توست. دانشجویان گچسارانی در یک کلام امنیتی برای عبور از این جاده احساس نمی کنند و علیرغم پیگیری رسانه ها و تاکیدات مکرر ریاست دانشگاه تا کنون هیچ اقدامی(موکدا می گویم هیچ اقدامی) درباره حل موضوع نشده است.
آقای تاجگردون!
روز حادثه تو گفتی: در صورت غفلت مسئولان و گزارش مردم؛ بدون اغماض مدیران تازه نفس می آورم
این غفلت مدیران. این هم گزارش. لطفا با مدیران خاطی برخورد شود.
ما خواهان برکناری کسی نیستیم ولی باید مشخص شود که چرا پیمانکار آبفاضلاب شهری از ایمنی کانال روباز غفلت کرده است و این را می دانسته اند.
باید جوابگو باشد اداره توزیع برق که به چه علت چندین سال است به بهانه های واهی برق(حتی موقت) برای این جاده نمی کشد؟
و خیلی سوالات دیگر که بایستی از مدیران ضعیفی که دچار روزمرگی شده اند و صرفا به نظارت شخص شما و به پول های واریزی شما به ادارات شان وابسته اند جواب دهند.
باید پاسخگو باشند به رسانه ها، باید پاسخگو باشند به دانشجویان، باید پاسخگو باشند به خانواده آن خانمی که معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا می کند.
انتهای مسیر برگشتی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با توجه به وجود پمپ بنزین و استفاده برای ورودی خودورها به این جایگاه سوخت، مشکلاتی را ایجاد کرده است.
مسیر ورودی و خروجی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یکی از مسیرهای پرتردد و مهم این دانشگاه و بخش شهرک نفت این شهرستان بوده که همه روزه تعداد زیادی از خودورهای شخصی و مسافربری از این محل تردد می‌کنند.
در این مسیر که توسط بلواری به دو قسمت رفت و برگشت تقسیم شده، عرض کم جاده تردد در این مسیر را پرخطر و نگران‌کننده کرده است.
در انتهای مسیر برگشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، جایگاه سوخت ولایت افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده که این جایگاه هرروزه پاسخگوی تعداد زیادی از خودورهاست.
مشکل اصلی و مهم این مسیر در انتهای مسیر برگشت دانشگاه بوده که محل ورودی خودروها به جایگاه سوخت ولایت است.
این مسیر که هنوز آسفالت نشده محل تلاقی خودورهای مسیر برگشت از دانشگاه و خودروهایی است که قصد ورود به پمپ بنزین ولایت را دارند و این امر سبب ترافیک و مزاحمت برای خودورها شده و نگرانی بروز تصادف در این محل را تشدید کرده است.
جا دارد مسئولان مربوطه در این خصوص توجه جدی و بازنگری داشته باشند، زیرا این مسیر با وجود ایجاد مزاحمت برای تردد خودروها و خطر بروز تصادف، در فصل بارش نیز به دلیل عدم آسفالت مشکلات فراوانی برای رانندگان ایجاد می‌کند.
نداشتن گاردریل و زیبایی و عرض غیراستاندارد و فقدان شانه کنار جاده از دیگر مشکلات این مسیر است.
مسیر ورودی و خروجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که از مسیرهای پرتردد و مشترک این دانشگاه و بخش شهرک نفت این شهر بوده و در طول روز محل تردد بسیاری از خودورهای شخصی و مسافربری است، علاوه‌ بر اینکه عرض کم جاده در این مسیر پرتردد که توسط بلواری به دو قسمت رفت و برگشت تقسیم شده و بسیار پرخطر و نگران‌کننده بوده، متاسفانه حفر کانال بزرگی توسط اداره آب و فاضلاب این شهرستان در طول این مسیر بیش ‌از پیش وضعیت را نگران‌کننده کرده که بارها توسط خبرنگاران به مسئولان گوشزد شده است.
DSC02360 DSC02361 DSC02362 DSC02363 DSC02365 DSC02367 DSC02368 DSC02369 DSC02370 DSC02371 DSC02374 DSC02376 DSC02378 DSC02379 DSC02380 DSC02381 DSC02383 DSC02388 DSC02390 DSC02391 DSC02393 DSC02394 DSC02396 DSC02397
نام شما

آدرس ايميل شما

ناسا
Iran, Islamic Republic of
توروقران نزارین زن و دختر جماعت پشت فرمون بشینه.نمیتونه از یه جاده معمولی عبورکنه
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً همیشه باید یه اتفاقی بیفته و جون یه نفر به خطر بیفته یا یه نفر جونش رو از دست بده تا مسئولین عزیز از خواب بیدار بشن مثل زیر گذر، پل بلوار گلستان و .....
بومی
Iran, Islamic Republic of
یک دست صدا ندارد. دکتر ملک زاده تنهاست. خودم در جلسه شورای اداری در شرکت نفت بودم که دکتر ملک زاده خطر جاده شهرک نفت را هشدار داد. آقای فرماندار شاهد بودند. این جاده مربوط به دانشگاههای پیام نور، دانشکده نفت و گاز، دانشگاه آزاد و شهرک نفت است که بالغ بر ده هزار نفر روزانه از این مسیر تردد می کنند. چرا اداره برق نور کافی را تامین نمی کند؟ چرا شهرداری جاده را عریض نمی کند؟ شورای شهر گچساران از خواب بیدار شوید. شرکت نفت و گچساران کوتاه بیآید تا مسیر بلوار مستقیم گردد. آبفای گچساران نزدیک به سه ماه هست که می خواهد دویست متر لوله را جاگذاری کند اگر می خواست خط گاز جنوب به شمال را بکشد حتماً یک سال نوری طول می کشید.
دوست
Iran, Islamic Republic of
غلام اگر چند نیرو مثل ملکزاده تو سیستم داشتی منطقه ات آباد میشد. آدم علمی و توانمندی هست.
دوست حمید
Iran, Islamic Republic of
میگم اگر حاج غلام نمیتونی کاری کنی تا .بیاد وسط هر چند که الان هم وسط هم وسط
علی
Iran, Islamic Republic of
مقصر شهردار نیست بنده خدا باکمبود بودجه برای اضافه کاری کارکنانش مواجه شده ۱۷میلیاردکه پولی نیست من خودم برای کانال عریض وطویل سمت راست ترابری دهها بار نامه نوشتم ومراجعه داشتم که حداقل یه لودر بفرستند شر آشغالهای مزاحم رااز سر مردم بازکنند ولی والاحضرت شهردار اصلا اون منطقه روبلد نبود .کبناجان اگه سرت با شهردار توی یه کاسه نیست پخش کن
علی
Iran, Islamic Republic of
کارگر بدبخت پاش زیر زیر گذر قطع شد آب از آب همتکون نخورد
نفرين شده ها
Iran, Islamic Republic of
بین شهرک هدایت و سمت راست متصل به بهارستان تا فلکه ملا فردوسی با تردد ماشینهی سبک وسنگین بسیار زیاد انتظار مصیبها و حوادث بدتر را داشته باشیم .انوقت مقصر رانقد وبگوییم در فلان جلسه توسط مسولان تصمیماتی مکتوب شد .کی جواب بده یا خسارت را از کدام جیب ....کاش مثل سبقت ممنوع هر مسول متخلف فورا جریمه نقدی شد.
ooo
Iran, Islamic Republic of
f
گروه مهندسی عمران ومعماری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون لطفا به داد دانشجویان گروه عمران و معماری برسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختری از دیار لر
Iran, Islamic Republic of
طرف تصادف کرده ملت ازش فیلم گرفتن...............خدایا!!کی ملت ما میخوان درست بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوستان، درست است که بعضی از مسولین کوتاهی میکنند ولی انصافا بعضی ها هم خیلی خوب کار میکنند(مثل آقایان دکتر ملک زاده ، زیل زاده و.....) چون مشکلات شهر زیاد است با یک شب نمیشه این همه مشکل را حل کرد انتقاد سازنده خوب است ولی کمی هم باید صبر کرد. یک خواهش از جناب شهردار زحمت کش شهر دارم ، در بلوار گلستان حد فاصل شهرک هدایت تا مسجد فاطمه زهرا(س) هیچگونه سرعت گیری نیست و واقعا بسیار خطرناک است در صورت امکان اقدام نماید از آقای عکاشه انتظار انتقال داریم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون این همه بودجه اورده و کار کرده دیگه یه گودال که چیزی نیست .سه سوته ردیفه
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1