تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۷۷۳۱۱

کارگروه فرهنگی، اجتماعی استان در دهدشت+ تصاویر

۳
۰
کبنا ؛نشست کار‌گروه فرهنگی و اجتماعی استان کهگلیویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استاندار،مدیرکل امور اجتماعی استانداری، فرماندار شهرستان، جمعی از مدیران کل و متولیان این دو حوزه به میزبانی دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوزاز کهگیلویه، فتاح محمدی در این نشست با اشاره به جنگ تمام عیار و تهاجم فرهنگی دشمن اظهار کرد: منابع کافی برای تقابل با این جنگ در اختیار داریم اما این منابع به دلایلی خوب مدیریت و عملیاتی نمی‌شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأیید مظلومیت دستگاه‌های فرهنگی در حوزه اعتبارات ضمن اشاره به مصوبه قانونی یک و نیم درصدی بودجه این نهادها گفت: مجموعه مدیریت استان هیچ نقشی در تخصیص نقدینگی اعتبارات ندارد.
محمدی فرهنگ را حتی با اعتبار قابل تزریق ندانست و با بیان اینکه دولت موظف به فراهم کردن زیر ساخت‌ها است، اقدامات دولت برای مناسبت‌های فرهنگی را فوق‌العاده عنوان و تصریح کرد: برای پیشرفت حوزه فرهنگ راهی جز مکلف به تعامل بودن و حضور و همراهی مردم با دولت وجود ندارد.
فرماندار کهگیلویه خواستار راه‌اندازی خانه فرهنگ در این شهرستان شد
کرامت کریمی نیزدراین نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی اظهار داشت: نگاه فرهنگی یکی از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین اصل توسعه است.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه تا دهه ۱۹۸۰ میلادی در دنیای عقلانیت نگاه توسعه اقتصادی به معنای توسعه فرهنگی نقش پیدا کرده بود، گفت: از این منظر دو نگاه ویژه می‌شود به توسعه کرد.
کریمی، نگاه پیوند دامنه‌دار با همسانی نگاه فرهنگی جامعه‌محور را با پیوند منزلگاه نگاه نخبه‌محوری از نگاه حاکمیت سیاسی برای نقش این فرهنگ در پیوند اول عنوان کرد.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، نگاه مثبت به چنین فرهنگی را باعث توسعه جامعه بر اساس نظم ساختاری اداری و فرهنگی در نگاه حاکمیت سیاسی دانست و بیان داشت: دولت تدبیر و امید برای ارتقای فرهنگ در استان، نسبت به پویایی فرهنگ‌محوری کمک‌های خوبی کرده است.
کریمی در پایان خواستار برپایی خانه فرهنگ از معاون استانداری اجتماعی استان شد و گفت: خانه فرهنگ به عنوان یک نهاد می‌تواند از نظر ساختار کارآمدی‌ها را به صورت متمرکز فراهم کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز در این جلسه با اشاره به روایتی از رسول اکرم که فرمودند «دین من را همانند ظروف مسافران قرار ندهید» که موقع مسافرت از آن استفاده چند منظوره می‌شود اما وقت بار بستن آخرین چیزی است که یادشان می‌آید بر مرکب بندند، تأکید کرد: اجازه ندهیم فرهنگ به عنوان مسئله دست دوم یا سوم در جامعه تلقی شود.
حسینی‌طلب با بیان اینکه فرهنگ با سخنرانی و نصیحت و اندرز و ارائه آمار نگران‌کننده از معضلات و آسیب‌های اجتماعی اصلاح نمی‌شود، چنین توضیح داد: از مجموعه مدیریت استان درخواست رسیدگی به حوزه فرهنگ را داریم.
IMG_6303 IMG_6306 IMG_6308 IMG_6309 IMG_6310 IMG_6312 IMG_6314 IMG_6316 IMG_6317 IMG_6319 IMG_6321 IMG_6328 IMG_6341 IMG_6345 IMG_6358
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا ولی متاسفانه احساس می کنم کهگیلویه و بویر احمد آخر دنیاست و دهدشت آخرین نقطه دنیاست
گچسر
Iran, Islamic Republic of
نه کهگیلویه و بویراحمد آخر دنیا نیست ولی دهدشت در حال آخر دنیا شدنه اگر بخواد دور بعد بزرگواری و امثال اونو به مجلس بفرسته
شاهد
Iran, Islamic Republic of
چرا عزیزم بیا بیرون و تماشا کن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1