تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۷۷۰۵۹

واکنش تند دانشگاه آزاد دهدشت به سخنان یک دانشجو

۸
۰
کبنا ؛مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو امشب با حضور دانشجویان و اساتید، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.
پس از سخنرانی فرماندار، دانشجویان به بیان دیدگاه‌های و مشکلات خود پرداختند که پاره‌ای از بیانات با حاشیه همراه بود.
علی‌ اکبر آذرکمان مجری برنامه در آغاز ضمن گرامیداشت ایام صفر، خواستار حفظ حرمت ایام و پاسداشت اربعین حسینی شد.
یکی از دانشجویان نیز لحظاتی با مداحی شور و حال عاشورایی به مجلس بخشید، اما این عرض ارادت حضار دوام چندانی نداشت و تذکرات مجری برنامه نیز مؤثر واقع نشد. کف زدن مکرر دانشجویان در اعلام حمایت از دانشجویانی که پشت تریبون سخن می‌گفتند یکی از برادران بسیج را به جایگاه تریبون کشاند و در خلال سخنان دانشجویی که در حال اظهار نظر بود نسبت به حفظ حرمت ایام و در پیش بودن اربعین هشدار داد.
این دانشجوی بسیجی، خواستار همراهی دانشجویان با ذکر صلوات شد، اما دانشجویان در حرکتی ناپسند با سخره گرفتن تذکر این بسیجی حرف‌های وی را با کف زدن همراهی کردند.
* همراهی با دولت تدبیر و امید ملاک ثبات مدیران
فرماندار کهگیلویه در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان از وضعیت مدیریت و تغییرات در دانشگاه آزاد اسلامی، گردش نخبگان را برمبنای درست یک امر مهم در توسعه دانست و گفت: هر دولتی که سر کار می‌آید براساس میزان‌ها نگاهی به تغییرات دارد.
کریمی ادامه داد: ما هم بر اساس همان نگاه میزان‌های دانشگاه آزاد را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنیم. موافق همراهی کسانی‌ که همسویی خوبی با دولت تدبیر و امید داشته باشند، هستیم.
دانشجویی از معاونت پژوهشی واحد انتقاد کرده و مدعی شد رشد علمی این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش هیچ ارتقایی نداشته و این حوزه با پس‌رفت مواجه شده است.
* ارتقای امتیاز واحد دهدشت به ۴۱۸ با امتیازات حوزه پژوهش
اظهار نظر این دانشجو واکنش شفیعی‌مطلق معاون پژوهشی دانشگاه را در پی داشت. شفیعی‌مطلق به کار بردن کلمه پسرفت از زبان یک دانشجو را مناسب ندانست و با بیان اینکه کسانی‌ که در این مجموعه گرد هم آمده‌اند با دیگرانی که در بیرون هستند تفاوت‌هایی در بیان و تحلیل دارند، به کار بردن واژه پسرفت را نه تنها مناسب و در شأن جویندگان علم ندانست، بلکه شدیداً ادعای این دانشجو در این باره را رد کرد و گفت: شیب حوزه پژوهش در مدتی که تصدی معاونت این حوزه شدم رو به افزایش بوده و ۲۳۴ امتیاز پژوهشی در دو سال اخیر نصیب دانشگاه شده است.
شفیعی‌مطلق با بیان اینکه این تعداد امتیاز موجب ارتقای امتیازات واحد و رسیدن به ۴۱۸ شده است، اضافه کرد: ۷۰ درصد امتیاز دانشگاه در حوزه پژوهش حاصل شده است.
وی همچنین در دفاع از حوزه پژوهش دانشگاه جذب ۱۰۰ درصدی بودجه پژوهشی را از جمله عملکرد خوب در کارنامه کاری خود برشمرد و یادآور شد: بودجه پژوهشی واحد در حال تعادل است.
* اختلال مکرر در شبکه‌های تلویزیونی دعوت مردم به استفاده از ماهواره
دانشجوی دیگری با اشاره به کیفیت نامطلوب شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد و متذکر شد: شبکه‌های تلویزیونی دائماً مختل بوده و صفحه نمایش تلویزیون هر تصاعد هندسی به غیر از برنامه‌های اصلی را نمایش می‌دهد.
انتقاد از ناهماهنگی و تفرقه‌انگیزی شورای شهر از دیگر دغدغه‌های دانشجویان بود که واکنش حقانی عضو شورای شهر را برانگیخت.
حقانی در پاسخ به علت اختلاف شورای شهر و شهرداری و فرار شورای شهر از رسانه و عدم شفاف‌سازی در ابتدا اختلاف نظر را امر طبیعی خواند و گفت: جایی که تضارب آراء نباشد حرکت رو به جلویی نخواهد بود، بلکه در جا ماندن است.
عضو شورای شهر دهدشت، سلیقه‌های متفاوت در شورای چهارم را امری عادی و لازم دانست و افزود: نظریه‌‌ها قطعاً باید براساس مرام اعمال و ابراز شوند.
* شیوه سنتی شورای گذشته خیانت به شهروندان بود
وی، دیدگاه عده‌ای مبنی بر اختلاف نظر در شورای شهر را مسموم و مبتنی بر شیوه سنتی رایج در دوره گذشته شورا عنوان و خاطرنشان کرد: حاکم شدن چنین جوی را خیانت به شهروندان می‌دانم.
حقانی ادامه داد: این اختلاف‌نظر باید وجود داشته باشد. بعضی خواهان جریان حاکم سنتی فاسد و معیوب در شورا و شهرداری هستند و عده‌ای می‌خواهند طرحی نو براندازند.
این عضو شورای اسلامی شهر دهدشت که موافق رسانه‌ای شدن جلسات شورای شهر و شفاف‌سازی اقدامات شورا بود، مخالفت برخی از اعضای شورای شهر با ورود رسانه به این حوزه را نگران‌کننده خواند و چنین توضیح داد: بارها خواهان حضور اصحاب رسانه در جلسات و ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی به مردم شدم، اما عده‌ای نمی‌گذارند حق‌الناس بروز داده شود و نمی‌گذارند مردم بفهمند در شورای شهرشان چه می‌گذرد.
انتهای پیام/
 
IMG_6279 IMG_6287 IMG_6289 IMG_6274 IMG_6272 IMG_6270 IMG_6268 IMG_6267 IMG_6254 IMG_6259 IMG_6260 IMG_6261 IMG_6264 IMG_6247 IMG_6248
IMG_6277
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
خدامیدونه خیلی ازدانشجویانی که ادعای سیاسی بودنشون میشه ازنوشتن یه درخواست عادی عاجز وناتوانندچه رسدبه تحقیق وپژوهش وتحلیل مسایل سیاسی پس به اندازه بود بایدنمود
صداقتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام تو را بخدا نزدیک به دو سال از عمر شورا میگذردتا کنون چه سودی داشتی برای مردم ای شهر جز ایراکو اراکو
علی
Iran, Islamic Republic of
بد دفاع کردن از اندیشه های خوب توسط دانشجوی فوق الذکر ب
مراد
Iran, Islamic Republic of
س.ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان عزیز. لازم به ذکر است خودم مقطع کارشناسی رشته تحصیلیم را در واحد دهدشت گزراندم.شاید حرفی که بخوام بزنم به برخی دانشجویان عزیز بر بخوره. ولی جهت ارتقا سطح کیفی یک دانشگاه مدریت به تنهایی کاری نمیتوان کرد .دانشجویان باید بدانند دانشگاه با دبیرستان و مقاطع پاینتر متفاوت است نوع لباس پوشیدن نوع گفتار -نشستن روی کلاس درس - احترام به دانشجو هنگام کنفرانس - عدم ایجاد مزاحت هنگام تدریس برای استاد. نیامدن با دمپایی و دفاتر ساده قدیمی روی کلاس - احترام به حریم خصوصی سایر دانشجویان و..........
دانشجو
Asia/Pacific Region
درود بر دانشجو مهندس قلم به دست محمد جواد سعیدی که به حق از مفاخر دانشگاه است.پاینده باشی
راز
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
اینکه از انتقاد یک دانشجو زود اشفته می شویم نشانه خوبی نیست و نشانه علاقه به خود است یابه تعبیری خودشیفتگی است.
فرض کنیم دانشجویی گفته ما در پژوهش رتبه نیاوردیم چگونه برخورد کنیم؟
اگر دانشجو درست می گوید و قصور از ماست ضمن استعفا معذرت هم می خواهیم
اگر وی آمار غلط جمع کرده از وی می خواهیم در این مورد تحقیق کند و دانشجویان دیگر هم بررسی کنند سپس در یک جلسه با صرف میوه از دانشجویان محقق پذیرایی شده و نتایجشان بحث می شود
ایمان
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی به این حرفااهمییت میداد
دانشجوی حاضر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
این مسولین و که جانبدارانه صحبت کردند؛ آیا به خود اجازه میدن که قبول کنند اکثر کارها و خصوصا مسایل پژوهشی در زمان قبل از اونها انجام گرفت؟
یا همش عوام فریبی؟؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1