تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۷۷۰۵۸

روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت+ تصاویر

۲
۰
کبنا ؛با حضور فرماندار کهگیلویه،شهردار واعضای شورای شهر دهدشت ،تعدادی از مسئولان شهرستان واساتید ودانشجویان ،مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه دهدشت برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، سید کرامت کریمی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت روز دانشجو به عنوان روز حاکمیت نخبگی در فرهنگ سیاسی ایران زمین و حاکمیت به معنای ورود بهترین‌ها، باسوادترین‌ها و عاقلانه‌ترین‌ها در پیوند با متن جامعه را تبریک گفت و اظهار کرد: تاریخ به خوبی نقش دانشجو و جنبش دانشجویی در فرآیند توسعه را گواهی می‌دهد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به شکل‌گیری جنبش دانشجویی نقش دانشجو در فرآیند خاستگاه تاریخی را متذکر شد و افزود: دانشجو در دفاع از حقوق به حق ملت ایران و مقابله با زور خواهی و ظلم قد علم کرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه از دانشجو به یکی از میزان‌های روشنفکری نام برد و گفت: کار روشنفکر تولید دانش و آگاهی است و چنان‌‌چه این رکن به عنوان خرد محوری و با عقلانیت در دانشگاه مسیر خود را خوب طی کند می‌تواند به معیار توسعه برسد.
وی با طرح این سؤال که تا چه اندازه پژوهش به عنوان بسترساز فعالیت علمی معنای خوبی در جامعه ما دارد، کارکرد متنی این مهم را در شهرستان کهگیلویه به محاق رفته عنوان و تأکید کرد: متولیان فرهنگ لازم است بر اساس علم محوری پژوهشی کار کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت نیز در این مراسم جنبش ۱۶ آذر ۳۲ را تنها اعتراض به ورود نیکسون معاون ریاست جمهوری آمریکا و ایجاد ارتباط مجدد با انگلیس توسط ارتشبد زاهدی ندانست وگفت:۱۶ آذر یعنی مبارزه با استکبار وخفقان واستبداد وحرکت جنبشی برای طول تاریخ گذشته ،حال وآینده .
دکتر کارگر افزود: دانشجویان همیشه جزو طلایه داران مبارزه با استکبار هستند و نشان داده اند که استکبار ستیز هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت اظهار داشت: انتظار می رود دانشجویان با بهره گیری از فرصت های موجود و امکاناتی که در اختیار آنان قرار داده شده بتوانند در راستای توسعه و اعتلای ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران گام بردارند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور دهدشت نیز سهمی در تبیین ارزشها وتثبیت پایه های نظام وتولید علم واختراع واکتشافات در میان دانشگاههای کشور داشته باشد.
IMG_6209 IMG_6210 IMG_6213 IMG_6214 IMG_6218 IMG_6220 IMG_6222 IMG_6224 IMG_6227 IMG_6232 IMG_6234 IMG_6237
انتهای پیام/سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کارگر جز چند شناسنامه ایهاست که با واسطه کردن افراد خودش را حفظ کرده امید است که هر چه زودتر فردی با تفکر اعتدالی جایگزین شود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم شهردار با اینا چکار میکنه ،ضعیف ترین شهردار تاریخ دهدشت ،البته با زرنگی خانمش شهردار شد،وگرنه اگه چیزی حالیش بود قبلا شهردارش میکردن چون مدرکش از همه کارگران شهرداری بالاتر بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1