تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۷۶۷۵۹

تاجگردون در لیشتر: برخلاف دیگران، به جای موبایل قلم بدست گرفتم

۰
کبنا ؛.
TajgardounLishter-(70)
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در دهستان لیشتر شهرستان گچساران، از برخی روستاهای این حوزه بازدید و از نزدیک با روستاییان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از پرتال اطلاع رسانی نماینده مردم گچساران و باشت، تاج گردون در این سفر از روستاهای سادات، شمس عرب، مظفرآباد، محمدآباد و هفت چشمه بازدید کرد.
همچنین در حاشیه این دیدارها یک مسجد بین راهی(روستای شمس عرب) و نیز یک حسینیه(مظفرآباد) کلنگزنی شدند و مشکلات روستاهای این دهستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در دوره ای قابل توجه، منافع شخصی بر منافع عمومی ارجحیت داده شد
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که به دهستان لیشتر سفر کرده بود در جمع روستاییان و مردم این منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت.
غلامرضا تاج گردون در این بازدید و در جمع روستاییان این دهستان با اشاره به اهمیت حضور مستمر مسئولین در بین مردم گفت: حضور در بین مردم برای من برکت است و تمام تلاش خود را انجام می دهم تا ارتباط مسئولین و مردم بیشتر شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ذکر این نکته که در همه امور می بایست منافع مردم در اولویت باشد اظهار داشت: در هرکاری که برای مردم انجام می دهیم اول می باید خودمان از کار و تلاشمان راضی باشیم تا خداوند و مردم هم نسبت به این مهم راضی باشند. ما مسئولین می بایست در هر موضع و مقامی که باشیم منافع عموم را در نظر بگیریم و به طور کل کارعمومی را بر کار شخصی در اولویت و ارجحیت بدانیم.
تاج گردون با بیان اینکه در دوره ای قابل توجه چه در کشور و چه در استان، منافع شخصی بر منافع عمومی ارجحیت داده شد، بیان داشت: در مواقعی، شخصی هدفش این است که فقط نماینده شود و اما مواقعی شخصی هدفش این است که نماینده شود و کار کند و یک کار مشخص را به سرانجام برساند. بنده از همان روز اول همه برنامه هایم را چه به مسئولین و چه به مردم اعلام کردم. بعضی از برنامه ها نوشته شده و بعضی دیگر نیز جز ایده هایم است.
تمام تلاشم را میکنم تا آنچه که مردم بر ما حق دارند را ادا کنیم. موارد زیادی وجود دارد که مردم از ما مطالبه دارند که نه من، بلکه ده نماینده دیگر هم بیاید نمی توانند مطالبات را پاسخ دهند. به هر حال بنده سعی کرده ام و باز هم بیشتر سعی خواهم کرد که بیشتر منافع عمومی را ارجح بدانم.
دیگران سالها تلفن و موبایل در دست گرفتند و نتیجه آن، این فقر و بدبختی موجود است
رییس فراکسیون توازن مجلس در ادامه اظهاراتش و با بیان اینکه دیگران سالها تلفن و موبایل در دست گرفتند و نتیجه آن، این فقر و بدبختی موجود است، افزود: من برای مردم دو کار می توانم انجام دهم.  یکی آنکه موبایلم را در دست بگیرم و فقط پیگیر کارهای شخصی مردم باشم و کار دوم آن است که به جای موبایل، قلمم را در دست گرفته و فکر و اندیشه ام را به کار گیرم. والبته به این تشخیص و به این نتیجه رسیده ام که قلمم را بدست گیرم و بنده نیز سعی کردم با نگاه و نیتی دیگر، کار کنم و ورق را برگردانم.
با هیچ مدیر ضعیفی از هر قوم و طایفه ای تعارف ندارم
تاج گردون در ادامه و با خطاب قرار دادن برخی مسئولین گفت: اگر به کسی پست یا مقامی داده می شود بخاطر شخص او یا طایفه و قومش نیست، بلکه بخاطر خدمت کردن وی به مردم است. هر مسئولی که برای مردم خوب خدمت کرد در خدمتش هستیم اما هرکدام که ضعیف کار کند با او تعارفی نداریم حتی اگر به ضرر تاج گردون باشد، چون این اقدامات به سرنوشت مردم گره خورده است.
بعضی نسبت به طرح منطقه ویژه اقتصادی گچساران شیطنتهایی می کنند
نماینده مردم گچساران و باشت همچنین گریزی به آخرین وضعیت طرح منطقه ویژه اقصتادی گچساران زد و در اینباره اظهار داشت: کار طرح منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است و انشالله با کارشناسی هایی که در حال انجام است به مرحله اجرا در خواهد آمد. البته برخی نیز شیطنتهایی کرده اند و گفته اند که منطقه ویژه اقتصادی گچساران را می خواهند از دهستان لیشتر به منطقه امامزاده جعفر منتقل کنند که این دروغی بیش نیست، و این طرح در همین دهستان به اجرا در خواهد آمد.
تاج گردون در پایان با ذکر این نکته که تا جایی که در توانم است پروژه ها و طرح های عمرانی حوزه انتخابیه ام را بطور ویژه پیگیری میکنم گفت: پیگیر حق و حقوق مردم هستم و از مردم هم میخواهم هرجایی که نقطه ضعفی وجود دارد و یا از آن غافل مانده ام را به طرق مختلف به بنده تذکر و یادآوری نمایند.
 
شنیدن بخشی از فایل صوتی این سخنرانی:

[audio mp3="https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/12/Tajgardoun.com_.mp3"][/audio]
برای مشاهده عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

[gallery columns="7" link="file" ids="76760,76761,76762,76763,76764,76765,76766,76767,76768,76769,76770,76771,76772,76773,76774,76775,76776,76777,76778,76779,76780,76781,76782,76783,76784,76785,76786,76787,76788,76789,76790,76791,76792,76793,76794,76795,76796,76797,76798,76799,76800,76801,76802,76803,76804,76805,76806,76807,76808,76809,76810,76811,76812,76813,76814,76815,76816,76817,76818,76819,76820,76821,76822,76823,76824,76825,76826,76827,76831,76839,76840,76841"]
نام شما

آدرس ايميل شما

حزب
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان خیلی داری سخت کار میکنی خداوکیلی بسه دیگه از بس کلنگ میزنی به نفت میرسی. دوره نمایندگی به سر اومده
تاج
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دکتر..واقعا گل کاشتی.دکترعزیز!اگه میتونستی با یک دست قلم را میگرفتی و با دست دیگر موبایل، رسالتت کامل میشد.کاش میشد.امتحان کن،شاید...
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد پرتلاش گچساران وباشت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
حسن
Asia/Pacific Region
آقای نماینده یه مقایسه ای میان مدیران فعلی با مدیران پیشین بنما ببینم باز هم به داشتن مدیران قو ی اعتراف میکنید؟اگر چنین اعترافی بکنید یا خبر نداری یا بی انصافی که هر دو برای یک نماینده نقطه ضعف است.
محمدی
Asia/Pacific Region
جناب نماینده در هیچ دوره ای مانند دوره شما مدیران بر اساس قومی گرایی و حفظ رای برای دوره بعد انتخاب نشده اند
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه تواین چندسال نمایندگی تاجگردون چه کارمثبتی برامنطقه لیشترکرده.باقلمش....
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع مدیر کل اموزش و پرورش .کسی نیست راست می گویی.
سینا
Iran, Islamic Republic of
معرفی ۱۰ جاده خطرناک کشور
براساس اعلام سازمان راهداری و آمارهای کشته‌شدگان در حوادث جاده‌ای ۱۰جاده خطرناک کشور مشخص شد.

به گزارش «اقتصادنیوز»، این ده جاده به شرح زیر هستند:

جاده تهران - سمنان – مشهد: بیابانی و یکنواخت بودن مسیر باعث خستگی، کسلی و خواب‌آلودگی رانندگان می‌شود که خود عامل بخشی از سوانح است.

تهران - قم - اصفهان – شیراز: اتوبان قم‌-‌اصفهان به دلیل سرعت بالای اتومبیل‌های عبوری، یکی از معابر حادثه‌ساز در مسیر شیراز است. در عین حال باید از اتوبان شدن این مسیر به‌عنوان یکی از علل کاهش تصادفات جاده‌ای در آن یاد کرد.

تهران – خوزستان: یکی از جاده‌های پرخطر و کمتر شناخته‌شده برای حوادث رانندگی است.

جاده چالوس: عرض کم، تردد بسیار بالا به خصوص در ایام تعطیل، قدیمی بودن مسیر، کوهستانی بودن و خطر ریزش سنگ و بهمن جاده چالوس را به یکی از ترسناک‌ترین جاده‌های کشور تبدیل کرده است.

سیرجان ـ بندرعباس: حادثه‌خیز بودن این محور به دلیل عرض کم آن است.

جاده وهن‌آباد: محور مواصلاتی این جاده به اتوبان قم که تردد بسیار بالایی دارد، یکی از معابر پرخطر این روزهای ایران است.

اتوبان پردیس: قبل از افتتاح رسمی این پروژه، برخی اشکالات فنی باعث شده بود این اتوبان، حتی برای مدتی بسته شود.

بندرعباس – لار: جاده‌ای که در برخی نقاط آن علائم خط‌کشی‌شده وجود ندارد و تیرهای چوبی برق هم در کنار جاده وجود دارد.
اسمی از استان کهگیلویه و بویر احمد نیست
نامی
Iran, Islamic Republic of
نمیخوام ملا نقطه ای بازی در بیارم اما در یکی از عکسها روی بنر نوشته شده ابوالفضل که اشتباه و ابالفضل درست است .
بویراحمد گرمسیر
United States
.برای شما ..شما اگر هدفتان خدمت بود نمیومدید از منطقه باشت وباوی قریب به ۳۵ نفر را به عنوان مدیر کل ومعاون مدیر کل ومعاون استاندار نمی گذاشتی و حداقل به بچه های بویراحمد گرمسیر اعتماد میکردی نه اینکه حرفت این باشه که من هدفم خدمت است پس باید مطمئن باشیم که هدفتان تخریب بچه های بویراحمد گرمسیر است و این تخم نفاق و نفرت را شما دربین مردم باوی وبویراحمد پاشیدید حالا که کار به جاهای باریک کشیده شده اومدی حرف ازکار وخدمت و نمی دانم کار با طایفه وقوم ندارم دیگه این حرفات رنگ بو نداره شما همان روزهای انتخابات قسم خورده بودی باید تمام نیرو و قدرتم را میگذارم که فقط باوی را رشد دهم که این کار را کردی شما تمام نیروهات ضعیف هستن به جزه زارع و عوض پور یا همان گوهرکانی بقیه روی حساب باوی گری بوده متاسفم آقای تحصیل کرده و آقای دکتر !
محمد
Iran, Islamic Republic of
زمین بوی گند ریا می دهد.سخنرانان منطقه لیشتر مکی علیدانا و رحمت حاجی اصل هر دو از طرفداران پروپا قرص جعفری.به به
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون با چه رویی به لیشتر می ایی.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج کاش یک هزارم حرفاتون نشان دهنده عملکردتون بود.حرف زدن عالی کار کردن بسیار ضعیف.
حسن رضایی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون از رایی که به شما دادم پشیمانم.پشت سرت را اگه دیدی دوباره رای ما را هم می بینی.
مظفرابادی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج به .اعتماد بکن اما به .ها اعتماد نکن.به معنی واقعی کلمه .گرد شیرینی
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج خیلی سنگت را به سینه زدیم اما الان فهمیدیم عجب اشتباهی کرده ایم.خدا شاهده از تمامی نماینده های قبلی گچساران بجز جعفی ناکارمدتر هستی
شیری از لیشتر
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده تا الان فقط از شما شعار شنیدهام.به عمل کار براید به سخندانی نیست
دیانتی از اب انجیر
Iran, Islamic Republic of
از نماینده بجز ژست گرفتن چیزی ندیدیم.درداشنا نیست درد و سختی ندیده که دردمندان را درک کند
فرهادی از اسلام اباد
Iran, Islamic Republic of
دیگران اگر کار نمی کردن جواب تلفن میدادن شما که به قول خودتون جواب موبایل نمیدید این بماند از قلم شما هم هیچ خیری به مردم گچساران نرسیده.
پیرو
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون حرف از قلم زدید راستی با همین قلم دکترای تقلبی گرفتید.یا دکترای تقلبی هم ندارید.راستی چرا از اینکه مردم الکی بهتون میگن دکتر خوشتون میاد.شما که دکتر نیستید.
باوی
Iran, Islamic Republic of
وای برمردم بی غیرتی که وقتی تاجگردون صحبت از تعویض مدیران کردندازقویترین مدیران لیشتری یعنی پاکدل وزراعت کیش دفاع نکردند ونگفتند شمکا قویترین مدیران بومی را تعویض کردید.بخدا بعضی از کسانی که دراین عکسها هستندبزرگترین کارا را پاکدل براشون کرده که تاچگردون ۵۰دور نماینده باشه براشون انجام نمیده.جالبه که امروز هم خودشون زمین هدیه کردن ایشونوآوردن کلنگ بزن.ما باویا بجاشون خجالت میکشیم.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
غیر از برافامیلات وباندت برکی کاری کردی؟کدوم کارعام المنفعه راانجام دادی؟
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا ناراحت میشین، دلتونم بخواد.. حالا که اومده دارین منت میذارین..این ک نشد رسم مهمون نوازی....وقتی پرچمتون بالا بود نق نمیزدین که.. حالا که کاری از دستتون بر نمیاد دارین جار و جنجال راه انداختین ...شما لیشتری ها یه مدت زیاد دور شرکت نفت بودین حالا که پرچمتون پایین اومده بدتون میاد...مگه باوی چی کم از بقیه داره ها....اتفاقا واسه همه کار میکنن... پس نظر بیخودی ندین....
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
جناب گرمسیر...پس حتماً تو دستور زیر گذر رو دادی ها...عجب رویی داری تو بابا....از رو نری ها...
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
اینکه یه نفر نشسته و خودشو خسته میکنه و کامنت میزاره جالبه. زور نزنید به عمل کار براید. اینکه میبینید بزرگان لیشتر همه یکجا جمع شدن یعنی تاج گردون کارامده. الان که انتخابات نیست. اونا دور هم جمع شدن تا بگن تاج رو قبول دارند.
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
جناب پیرو...حواست ب کلاهت باشه باد نبرش....اگه سواد داری برو سوابق کاری جناب دکتر رو بخون.... نکنه انتظار داشتی تو رو ببرن جای آقای تاجگردون....راستی اصلاً درس خوندی.... فک نکنم...چون خوب راه و رسم تقلب رو بلدی.... عزت زیاد..
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
شیری از لیشتر بیشتر شبیه موش میمونی.... اگه مال شماها بلد بود که همش پارتی بازی نمیکردین.... تا برکنار شد....زنده باد باوی....
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
جناب لیشتری نکنه انتظار داشتی واسه لیشتر فرودگاه،مترو و. هایپر مارکت بزنه ها....همه جا به نوبت....
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
و اما در پایان جناب حزب خیالت راحت باشه اگه دور بعد جناب دکتر قدم رنجه فرمودند باز خودشون در میان.... غصه نخور موهات سفید میشه... تا وقتی جناب دکتر ایل باوی رو داره غم نداره...پس زیاد جایی نرین بگردین خسته میشین.... جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن.... زنده باد باوی.....دوستدار شما حسین
باوی.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون از ضعف و شایستگی مدیران گفتی فقط در یک جمله ی کوتاه عرض کنم خدا لعنت کند آدم دروغگو کذاب را.....!! آقای عکاشه لطفاً حذف نکنید
نا صح فر
Iran, Islamic Republic of
غیر پیچوی ودولیاری و حالولت وامینی وسی کی کار کردی اگر پس گوشت رادیدی مردم تل چگاه ولار وتو رای می دهند
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج غلام.
عجب تیکه سنگینی به موحد پروندی . عین واقعیت و حرف دل مردم دهدشت را زدی
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
کنایه و حرف آقای تاجگردون بسیار بجا بود. شخص مورد اشاره در هر طایف بقولا ریش سفیدی به اصطلاح کدخدایی را مهره می چید و فقط برای اون شخص کارهای شخصی انجام می داد و پرونده های دادگاهیش را رتق فتق میکرد و اگر قاچاق چی زندانی داشت آزاد می کرد و ... یکی دوتا هم از برادراش و فک فامیلش را میذاشت سرکار . از کار کارهای عمومی و عام المنفعه و زیرساختی و عمرانی خبری نبودو تعطیل بود. در آن دوران مطالبات جوانان هم که فاتحه مع الصلوات
اصلاح طلب گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اینکه بعضیا می فرمایند ! موحد برا گچسارن ثبت نام کنه و مردم گچساران بهش رای میدن این مطلب را می توان به عنوان جوک سال معرفی کرد! مردم و جوانان گچسارانی این حرف را اهانت به شعور و درک خودشان می دانند
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به نماینده خودم که نه قلم و نه موبایل بلکه چماق در دست دارد !!!!!!! از قلم و اندیشه بیزار است و با موبایل و کامپیوتر و اینرنت و فیسبوک و واتس آپ و... و کلا" تکنولوژی هم مخالف است و اصلا قبولشان ندارد و آنها را ابزار فتنه می داند!!
حسینی
Asia/Pacific Region
آقای تاج خوشم اومد سیاستمدار کار نمیکنی اما مخ میزنی.پاکدل برا این مردم کار میکنه شما رای اونها را جمع میکنی شاید هم این مردم خیلی بی غیرت شدن
خیرابادی
Asia/Pacific Region
همیشه به بودن نام خیرابادی در کنار لیشتر افتخار میکردم ولی امروز انقدر از لیشتری ها متنفر شدم که دوست دارم خیرابادی از حوزه گچساران جدا میشد.
Iran, Islamic Republic of
مدیر لایقی مثل محمودی که از بویراحمد است نه تنها دانشگاه ازاد بلکه شهر گچساران ونماینده راهمچو مغولان به خرابه کشاند .چرا تعارف کردی وهمه را از خودت بدبین ومتنفر کردی. کی چه وقت درست میشود ...فکر میکنم با ظهور اقا امام زمان کاش دکتر ملکزاده بدنام و شرمنده مردم وکارمندان نشه . با قلم عمل موبایل وقت وحتی حضور مستمر خودت با فرهادی میرزاده جبران اشتباهات نمایید.
ali
Iran, Islamic Republic of
من ازبوستان باشت هستم شایداز آشنایان /آقای تاج بخدا ضعیفترین مدیران را توگذاشته ای/مگر توازبزرگان وعاقلان وبی غرضان شهرستانها نظری نمی خواهی/هرآدم عاقلی می داند توفقط برای نیروهایت واقوامت کارمی کنی/کم دروغ بگو
اسلام آباد
وای وای بر ما مردم لیشتر.خلایق هرچه لایق.حقمون همون نماینده های قدیمیه.که ساکت ترین نماینده مجلس بودن.من نمیدونم چه گلی به سرمون زدن اون قبلیا.عزیزای دل اگر دکتر تاجگردون رو خراب کنیم انگار به خودمون خیانت کردیم.که البته با این حرفا خراب نمیشن.فقط خودمون کوچیک میشیم.تا زمانی که فکرتون از کار کردن نماینده فرستادن بچه هاتون سر کاره هیچی نمیشین.با این فکر کوچیکی که شما دارین زمین کشاورزی و حراست شرکت نفت واستون یه دنیاست.که البته اکثرتون زمان پاکدل به زور حراستی شدین! بازم میگم خلایق هرچه لایق
ليشتر
Iran, Islamic Republic of
..جز ..وبی عدالتی جه کرد .بدنام کرد شرکت نفت .معروفه
اي
Iran, Islamic Republic of
تاج زیاد مانور نده
فقط تاج
Iran, Islamic Republic of
لیشتر هم تاج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ذربین بینداز ببین مدیرانت درادارت از ابدرچی هم ضعیف ترند
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
امید علیدانافرهنگیه باسوادودلسوزی برای شهرماست ایشان هنرمنده ومجری توانمند وفردی تاثیر گذار درمنطقه است بالاخره تاج نماینده مردمه وشایسته احترام
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
افرین برعباس بور
اي كاش
Iran, Islamic Republic of
ای کاش وصد کاش یک هزارم اون شعارهای ... عمل میکردی به خدای محمد مردم خوب میفهمن از همین . ک. بترس خدایش .د.
نواب نوری دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
ایول ب نماینده پر افتخار باشت و باوی و گچساران و زاگرس نشینان زنده باد دکتر حاج غلامرضا تاجگردون و نفس گرم و چهره محبوب و دوست داشتنی ک توانست بعد از چندین سال حق و حقوق مردم مظلوم این شهرستان بخصوص نفت و گازش ب این شهرستان برگردونه دکتر جان بمون و همچنان از این شهرستان ها دفاع کن و ما همواره پر و پاقرص با شما و پشت شما میمونیم.
(جمع بزرگی از طایفه دهبزرگ و چاه تلخ)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
همه نمایندگان دوره های قبلی زحمت کشیدند لطفا بی انصاف نباشید
هادی محمد پور دره باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون تا اخر عمر مدیون شماییم مارو تنها نذار
نواب نوری دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
ایول ب نماینده پر افتخار باشت و باوی و گچساران و زاگرس نشینان زنده باد دکتر حاج غلامرضا تاجگردون و نفس گرم و چهره محبوب و دوست داشتنی ک توانست بعد از چندین سال حق و حقوق مردم مظلوم این شهرستان بخصوص نفت و گازش ب این شهرستان برگردونه دکتر جان بمون و همچنان از این شهرستان ها دفاع کن و ما همواره پر و پاقرص با شما و پشت شما میمونیم.
هادی محمد پور
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون مردم گچساران وباشت تاخ عمر مدیون شما خواهد موند تنهامون نذار
رضا
Iran, Islamic Republic of
ایگم ،کبنا نیوز، په همه خو ناراضی اند.
نظرسنجی ۷۰درصدی رضایت،مردم ناراضی والله مغزم دیگه نمی کشه.
مردم خیلی ناراحت هستند،انکار نکنید
آرش
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر استانی مدیر آموزشکده فنی وحرفه ای استان (امین زاده) است که فاقدطرح وبرنامه است وصرفا اتلاف وقت وسرمایه است لطفا دربرداشتنش درنگ نکنید که این هم به نفع شما وهم جوانان استان است
یا حق
Iran, Islamic Republic of
من الان این نوشته ها را دیدم بسیار نارحت شدم که چرا ما که انسان و جانشین خدا بر روی زمین هستیم باید نا بخردانه بر علیه همدیگر شعار بدیم خدای زشت است هر کس هر ایده دارد عزیز و جایگاه خود دارد ولی بیایید وحدت و محور ولایت مداری را فراموش نکنیم و به سادگی به دوستان و همشهریان خودمان تهمت و افتراء و همدیگر را متهم نکنیم چه اشکالی دارد فرزندی از شهرمان وآن هم نماینده که نماینده همه است پیر جوان راست و چپ و غیره است و همه ی شرکت کنند گان که به او رای ندادن و اون هم نگفته که هرکس طرفدار من است بیایید پس بگذارید تا شهر و دیارمان پیشرفت کند و چوب لای چرخ توسعه روستا شهر و استان نگذاریم که چوبشو من و شما می خوریم و منفعت دیگران فعلا" چه قبول کنیم و یا نه نماینده شهر گچساران و باشت جناب آقای دکتر تاجگردون است آیا گفتن مشکلات مردم هم باید حتما" چپ و راست باشد و در این شهر به نوبه هر گروهی در مجلس حضور داشته و خواهد داشت پس جهت رضای خدا و پیشرفت چرخه اقتصاد با هم اتحادداشته باشید نوبت به بقیه هم می رسد این نمایندگی نه میراث من است و نه شما پس کار برای رضای خدا بهترین هدیه است برای همه ما ،به امیدی روزی که سفره نفاق در دیارمان بر چیده شود انشالله
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
به ولله شما معترضان از خدا نمیترسیدو قصدتان و نیتت تان از تخریب تاج گردون دنیویست نه اخروی
کمی واقع بین باشید و عملکرد مثبت تاج را در جذب اعتبارات عمرانی و... را بدون بغض های سیاسی نقد میکردیم.افسوس که ما مردم گچساران یکبار هم شده از نماینده شهرمان کار عام المنفعه و عمومی را مطالبه میکردیم .اکثر این انتقادات از مطالبات شخصی و قومی نشات میگیرد این مشکل جامعه عشیره ای ماست که ساله باید با کار فرهنکی از رفتارمان زدوده شود.انشالله
منطق
Iran, Islamic Republic of
این حرفا همش تخریبه وبس تاج فقط تاج لطفا نظرات درج گردد
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
امید علیدانا فرهنگی شایسته وسخنوراست
نازمکان
Iran, Islamic Republic of
بله امید علیدانا انسانی کوچیک نظم وباسواد است بی ریا ودبال حق وحقیقت است حتی تاجگردون هم میداند که او کیست لطفا جناب عکاشه مطلب د رج گردد
رحمت حاجی اصل
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض وادب وارادت به همه کسانی که به دشت زر خیز لیشتر دیارمحبت وکوهسار دردمند وپراستقامت عشق می ورزند وازهرتلاشی برای عزت وسربلندی منطقه دریغ نمینمایند.
بنده همیشه سعی کردم با عزت و آبرو و دور از درویه بازی صاف با صداقت زنگی کنم.و طلب آبرو و عزتم را مدیون خالق قادر و ائمه معصوم (ع)می باشم.
لذا در این راستا اگراز کسی حمایت کنم و رای دهم ویا دیگری را به تائید تفکرخود نرسانم اولا همه طرفداران و مخالفان متوجه هستند چون صداقت در مردانگی است در ثانی به حمداله هیچ نیازی در لباس کاری شخصی گری به کسی جزء او که مرا خلق کرده ندارم و بس
اما فقط برای عزت شهرم و منطقه ام از هرکس که لیاقت دارد و انتقادپذیر است بررسی مشکلات دیارم را خواستارم و الان که این تصویر و جمله را می بینم آنقدرخوشحالم که دشمنانم همان نامردمان هستتند که در لباسهای متفاوت فقط به خودشان فکر میکنندنه زادگاه شان باید جرات شان همیشه در پشت پرده باشد و رودررو بازنده خواهند بودباید بسوزند و بسوزند و هر روز تصویری نو را جلوه دهند تا آرام گیرند. وسلام حاجی اصل
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون باید اعتراف کنم حماقت کردم به شما رأی دادم تلفن جواب نمی دین با قلم چه کار کردین، چنتا جوونو شاغل کردی، کدوم پروژه اشتغال زا را پیگیری کردی، اگر چینش نیروهات بر اساس فامیل گری نبود الان مدیر عامل نفت تحصیلکرده های جوون و خوش نام این دیار بودن جوونایی که تنها جرمشون اینه که چاپلوسی بلد نیستن امثال آقای دکتر قابضی چرا نباید در حوزه تخصص خودش بکار گرفته بشن
Iran, Islamic Republic of
با سلام امار صندوق ها در دور قبل از این منطقه نیز چنین میگوید که شما به جعفری و حسینی و بعد تاجگردون رای دادید
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل ماهی چقد دریافت میکنی از تاجگردون
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان تاجگردون کارنامه قبولی دریافت کرده نه یک دور بلکه دوره های آینده رقیبی نداشته و ندارد البته منطقه لیشتر هیچ دوره ای با ما نبوده نیازی هم به آنها نیست.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل تاجگردون
حاج غرتن ازچاروسا
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید خدمت مهندس رهزادی عزیزم امیدوارم هرکجا هستی پیروز وسربلند باشید انشاالله
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
روزی که رفتی منطقه ویزه اقتصادی را مطرح کردی تا حالاهم هیچ کاری نکردی.همون وقت گفتم قبلیا اینودنبال کردند وتویه قدم هم اونو جلونبردی.الانم وقتی هیچه ببرش امام زاده جعفراصلا ببرش هرجا دوست داری.اگه چیزی توش بود نمیاوردیش بویراحمد گرمسیر.واقعا"هیچ کاری نکردی.دیگه خجالت بکش وایقد نگو اعتبارات چون توهم نبودی دولت این اعتبارو میداد.کامنتا را بخون تا بفهمی مردم شنا ختنت.کاش مردم بویر احمد کامنتا را بخونن تا بدون باویا راجع بهشون چی فکر میکنن.این علیدانا که کشته مرد جعفری بوده وهست.واقعا"جای تاسفه که بیای قبلیا را خراب کنی.ضمنا"زیر گذر را پاکدل وشورای شهر وشهردار قبلی ساختندایشون فقط افتتاحش کرد ومعرفت یه تشکر هم نداشت.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
راست میگی حاجی تو ۱ نفر بگو که گذاشتی سر کار یا مدیر جایی که فامیلت نباشهحاجی مردم با حرف نمیتونن شکم خدوشونو سیر کنن
رحيمي
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بسیجی باشیم اما بسیجی چینی نباشیم،‌ جانباز باشیم اما آزاده هم باشیم
نوشته: سید سعادت اله حسین پور
روز شانزدهم آذر یادآور مبارزات دانشجویی با استبداد و استعمار در تاریخ به ثبت رسیده است، و این روز نمادی گردیده است تا دانشجویانی که نماد شور و شوق و انرژی جوانی هستند. این انرژی را باید جهت مبارزه با هر گونه استبداد و زیاده خواهی چه از طرف جریان درون حاکمیت و چه از طرف برون مرزها که تمامیت و استقلال ما را تهدید می کنند به مبارزه بر خیزد، روز شانزدهم آذر در هر سال باید به روزی جهت کرسی‌های آزاد اندیشی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند تبدیل گردد.
اگر جوان ما بسیجی چینی نباشد، که ابزاری در دست عده‌ای دلال قرار بگیرند که با واردات جنس چینی کمر تولید کننده داخلی را شکسته اند و به معنی واقعی کلمه بسیجی باشند، و در خدمت نه جریانی خاص بلکه افرادی با تفکر دگماتیسمی خاص قرار نگیرند، تمام ایران می توانند عضوی از این بسیج باشد، بسیجی باید قوه اجتهاد و تدبیر و دور اندیشی داشته باشد. و نه فقط یک مقلد خاص باشد، نمی دانم چه تعداد از جوانان دانشجو و فرهیخته کتاب «پیرامون جمهوری اسلامی» شهید مرتضی مطهری را خوانده‌اند، و در آن تفکر کرده اند این شهید بزرگوار که امام از او به عنوان پاره تن و میراث گرانبهای عمرش یاد کرده است در این کتاب نوشته‌اند، در کجای دنیا دیده اید و یا شنیده اید که کسی در مسجد خانه خدا در مسجد امام جعفر صادق (ع) بنشینید و بگویید که من امامت تو را قبول ندارم، پیامبرت را قبول ندارم، قیامتت را قبول ندارم، کتاب قرآنت را قبول ندارم و این در حالی باشد که شاگردان آن امام معصوم (ع) در یک دستشان قلم و کاغذ و بر کمرشان شمشیر بسته اند و دستشان از روی عصبانیت دسته شمشیرشان را فشار می‌دهند و عده ای به امام می گویند یا امام، به ما اذن بده تا این ملعون را تکه تکه کنیم. اما امام با تبسمی به آنان می گوید که جواب حرفهای ایشان را نمی توان با شمشیر آخته داد، جواب ایشان باید با مدرک و ادله و منطق باشد. به خاطر اینکه اگر با جبر بخواهیم مانع شویم این اسلام است که گردن زده‌ می‌شود و باعث نابودی آن می گردید، ‌ما به ادله و منطق و کتاب خدا باور و ایمان داریم و معتقدیم که می تواند جواب گوی مسائل مادی و معنوی بشریت باشد و در جایی دیگر از این کتاب می نویسد که : من بر این اعتقاد و باور هستم که باید در این دانشگاه الهیات که من هم در آن تدریس می کنم باید با حقوقی چند برابر حوق من داده شود تا فردی مارکسیسم، ‌لنیننیسم در اینجا تدریس کند ما باید استادی مارکسیسمی را بیاوریم که در شوروی و بلوک شرق زاده شده است نه کمونیسمی که در ایران زاده شده است و می خوهد از کتاب قرآن سوسیالیسم و کمونیسم را طرح و ترویج کند چرا که قرآن کتابی است که با توجه به اینکه همه جوانب روحی و روانی بشریت در آن در نظر گرفته شده است و هر گروهی می تواند آیه ای از قرآن را برای تفکر خود بیابد و این مورد قبول نیست.
شهید مطهری می‌فرماید: که ما معتقدیم که تفکرهای چپ و لیبرال باید بیایند و صحبت‌های خود را بکنند و ما هم می‌آییم و صحبت‌های خود را می‌گوییم و سعی بر دیکته آن بر دانشجو نداریم و دانشجو باید آزاد باشد تا هر آنچه را که می خواهد بپذیرد. ولی ما بر این باور هستیم که در دین اسلام و جمهوری اسلامی می‌توانیم جوابگوی شبهات و تفکرات خارج از این چهارچوب باشیم و وقتی از ایشان سئوال می‌شود که چرا جمهوری اسلامی؟ چرا نه جمهوری؟ شهید مطهری می فرماید: چون که صد آید نود هم پیش ماست. جمهوری اسلامی بسیار فراتر از جمهوری می‌باشد.
و حرفم در اینجا با دوستان دلسوز دین و انقلاب و نظام می‌باشد. بیائید درون مان را همانند شهید مطهری کنیم نه ظاهر و برون مان را و در این راه باید ریاضت‌ها کشیده شود و باید ساعت‌ها نشست و مطالعه نمود باید در تذهیب نفس کوشید، من به شما متعهد می‌گردم اگر یک هزارم مطهری علم و آگاهی داشته باشیم هیچ گروهی و یا اشخاصی نمی‌تواند از این نیروی جوان و پر انرژی و باانگیزه ما استفاده کند.
اما حرفی در مورد شانزدهم آذر ۹۳٫ آنچه که شنیدم در تهران اتفاق افتاده است این بوده که یکی از دانشگاهها مانع از سخنرانی آقای شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان و منتقد صریح دولت گردیده است که این نمی‌تواند مورد قبول باشد و در سالن محل سخنرانی دکتر روحانی مانع از صحبت ۵ تشکل‌ دانشجویی گردیده‌اند و گفته‌اند با توجه به خط و مشی‌ شما که در یک راستا می‌باشد یک گروه از شما صحبت کند که این امر با مخالفت این گروهها قرار گرفته است. و نماینده بسیج هم صحبت خود را به وقت دیگری موکول کرده است و امروز در تهران کفه ترازوی اعتدال به نفع تحکیم وحدت و جریان‌های وابسته به آن سنگینی می‌کرد.
و اما در شهر گچساران برای روز شانزدهم آذر از آقای شجاع پوریان نماینده اسبق و اصلاح طلب دعوت شده بود.
این دعوت ابتدا توسط تشکل دانشگاه آزاد صورت گرفت که با مخالفت‌هایی روبرو گردید و در این راه دانشگاه پیام نور از ایشان دعوت نمودند. در حاشیه‌های سخنرانی این بزرگوار باید بگویم که نکاتی را دیدم که قابل تأمل است. صحبت و سخنرانی ایشان اگر در پشت پرده‌ای به گونه‌ای که دیده نشود و مستمعین ندانند که نام و مرامش چیست سخت بود که شناخت ایشان که آیا اصول گراست و یا اصلاح طلب.
ایشان در مورد تشکیل بسیج و سپاه در آذر ماه گفتند و این روز را گرامی داشتند، در مورد ولایت گفتند، در مورد نقد همدیگر گفتند و امیدوار بودند که روزی یک مارکسیسم بتواند پشت این تریبون قرار بگیرد و او هم حرفهای خود را بزند اما شاید تنها نکته‌ای که موجب تشنج گردید این بود که به دانشجویان تاکید داشتند که نباید میدان را هیچ گاه خالی کنیم و انتخابات را تحریم کنیم تا کسانی که شایستگی چندانی ندارند بر رأس امور اجرایی قرار بگیرند و برای این امر سال ۸۴ و تحریم تحکیم وحدت را مثال زد که موجب پیروزی احمدی نژاد گردید، که این امر موجب هیاهو در تالار دانشگاه پیام نور شد. من خود به شخصه چپ و راست را قبول ندارم و شاید نگاهم زیاد بد بینانه باشد ولی معتقدم که سفره‌ای را پهن کرده‌اند و اقلیتی به اسم چپ و راست روی آن نشسته‌اند و شکم پارگی می‌کنند و همه آنان دستشان در یک آبشخور است و این مردم کوچه و بازار هستند که چپ و راستشان کرده‌اند و خود نمی‌دانند.
وقتی شخصی وابستگی حزبی و گروهی پیدا می‌کند به طبع آن هم از خوبی‌ها و هم باید از بدی‌های آن دفاع کند که این مورد قبول در دین و مذهب و روح آزاده من نمی‌باشد. چرا که پیشوایان من گفته‌اند حق را بگو ولو به ضرر تو باشد. آقای شجاع پوریان باید بپذیرند که مردم ایران دارای عقل و شعور سیاسی می‌باشند و به انتخاب آنان در سال ۸۴ و ۸۸ احترام بگذارند و معتقدم احمدی نژاد ۹۳ محبوب تر از خاتمی سال ۸۵ در بین عامه مردم می‌باشند و نه هر که اصلاح طلب نباشد را آدم به حساب نیاورند. من نه وابسته به چپ و نه وابسته به راست هستم. در جمع انقلابی ها مثل یک ضد انقلاب به من نگاه می‌کنند و در چشم ضد انقلاب من را یک انقلابی می‌دانند و اینگونه بودن بسیار خوب است ولی دستت از آن خوان و سفره کوتاه است و امیدوارم روزی جوانان سرزمینم اینگونه بیندیشند و برای عزتشان بیشتر از شکمشان احترام قائل باشند.
من عضو کوچکی از یک خانواده انقلابی و مذهبی می باشم که هر هزینه‌ای برای ایران اسلامی داده‌ایم و هیچ قصور و کوتاهی نداشته‌ایم. و امروز توقع و انتظارم از فرماندار، استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری این است که با یک هیاهوی کوچک میدان را برای کسانی که نانشان در نا آگاهی مردم است را خالی نکنند. و انشاءالله این کرسی‌های آزاد اندیشی تداوم داشته باشد. البته اگر واقعاً در مقابل خون شهدا راه امام و رهبری و مردم سالاری دینی ایمان و اعتقاد دارند.
موفق باشید. انشاء الله
هم ولايتي
Iran, Islamic Republic of
این حرفها برای عوام هم خریدار ندارند ............................چرا خودت را به بی خبری می زنی دکتر.....
لیشتری
Asia/Pacific Region
کسی که ریشه نفاق باوی بویراحمد را کاشت تاجگردون بود.شما باوی ها بجای نصیحت ایشان هیزم آور آتش نباشید.به خدا این اختلاف به سود هیچ کس نیست
گشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردوت قلب باشت و باوی نباشه ما مردیم ,,,,,,تا اخرش ما پشتتیم خدمت بی منت
حسن
Asia/Pacific Region
آقای حسین منصوراباد انقدر تو حرفات تعصب جاهلانه و غرض دیده میشود که نشانی از حقیقت ندارند.یه ذره عاقلانه کامنت بذار.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
حتما کورند که نمی بینند که تاج واقعا بیشتر کارمی کند وکمتر حرف می زند. البته عامه مردم می دانندکه تاج واقعا تاجداری کرده به خدمت رسانی برای مردم لایق خدمت باشت وگچساران . انصاف برخی کجاررفته البته بی انصافها خودشان را به خواب زده اندو مردم با چشم باز می بنند. صدای ابادنی در جای جای شهرستان و روستا صدای سردارسارندگی این عرصه را صدامی زند. چون برکت وجود بانمودتاجگردون است این همه طرح فعال و اعتباردرابن شرایط دشوار، خدا قوت حاج غلام / خدا قوت دلاور. گچساران وباشت توسعه آن مدیون تلاش ارزنده وخداپسدانه توست. یا علی مدد.
مراد
Asia/Pacific Region
بابا چرا نماینده میترسه بگه دکتر نیستم.بابا مگه همه دکترن. خوب دکتر نیستی بگو نیستم.مگه شرط نمایندگی صداقت نیست
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم بعضی واقعا مشکل دارن که میان اظهار نظر بد در مورد دکتر میکنن حیف اینچهره ی ملی ,,,,,درود بر تاجگردون مرد عمل
دانشجوی دختر
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگه هزار نفر بیان تو منطقه ی باشت و گچساران کار کنن به گرد پای تاج نمیرسن ,این همه بودجه اورده تو منتطقه شکر کنید مردم شکر
دانشجوی دختر
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون به جای یه دوره ۱۰۰دور دیگه هم بیان به بالاترین رای قبولن۱۰۰%شک نکنید,کور شود هر ان کس که نتوان دید,,,,,
حسنوند
Iran, Islamic Republic of
دغدغه اصلی دولت‌های کشورهای توسعه یافته تأمین نیروی کار شایسته است تا نیاز آموزش به مدرس را بر طرف کند. از نظر این کشورها باید وضعیت معیشتی معلمان به نحوی باشد که جذابیت کافی برای جلب نیروهای تازه نفس داشته باشد.
دلاوری از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مردم داری و رسیدگی به مشکلات مردم بذر هویت موحد است و قلم به دستی بذر هویت تاجگردون..
حسین
Iran, Islamic Republic of
قلم اقای تاجگردون به درد خودش می خوره قلم بی کیفیت
Iran, Islamic Republic of
درود شما مردم فقط، شرکت نفت گرفتین تو دست ای خدا
حسن
Asia/Pacific Region
در جواب آقای رحمت حاجی اصل:هیچ کس با شما دشمنی ندارد چون انسانها بزرگ دشمن دارند.چرا میخوای طرفدار قدرت یا حزب باد بودنت را با مایه گذاشتن از خدا و معصومین توضیح کنی....
شیری
Iran, Islamic Republic of
از طرف شیری روستای محمدآباد .
فقط تاجگردون
شیری
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیت تحریم آقای تاج گردون چه کاری میخوهید انجام دهد انصاف داشته باشید.
یک جوان
Iran, Islamic Republic of
احتمالا داشته نقاشی میکشیده.چه قلم دست بگیره چه موبایل ما که تا حالا کاری ندیدیم از این اقای دکتر
زنده باد تاج
Iran, Islamic Republic of
اولا کسانی که در پرونده میلیاردی دت دساشته دیگر تایید نمی شود. تاج هرگز احساس خطر ی نداردیک نماینده توانا ست ودرعین حال میری توانا.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
مردم بدبخت دوگومزون قدر تاج گردون رو بدونید، به خدا تو یاسوج ما بویر احمدی ها از دست نماینده منفعلمون دلمون خون، ما یاسوجی تو تحلیلام ن میگم تاج گردون داره همه چیو سوق میده طرف دگومزون. تاج گردون به خدا بهتر از اون نماینده های بنجل قدیمیتونه، دوگومزونی ها عاقل باشین قدر تاج رو بدونید
در جواب لیشتری
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان لازم به عرض همه برسونم آقای تاج گردون باوی نیستند، ایشون از مشایخ محمدآباد بویر احمد هستند ( بویر احمدی هستند) در گذشته های دور خان بویراحمد دخترشو میده به خان باوی در نتیجه این ازدواج، خان بویراحمد به خاطر اینکه دخترش میان باوی ها تنها نباشه، جد آقای تاج گردون بویراحمدی رو به خاطر دلیری و شجاعتش به همراه دخترش روانه دیار باوی میکنه. و خانواده آقای تاج گردون به همراه دختر خان بویر احمد میان باوی ها میان و آرام آرام تو سیستم باوی قاطی میشن به عبارتی میشه گفت آقای تاج گردون باوی شده هستش، اما اصالتا خونی ایشون بویراحمدی اصیل است، مردم گچساران آقای تاج گردون انسان شایسته و باسوادی هستند قدرشو بدونین ( کل ظفر)
حسین.. منصور آباد..
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن....بنده هیچ غرضی ندارم و نخواهم داشت.. حرف حق رو زدم.. درسته حرف حق تلخه ولی باید زد... بای این توهین ها آدم خودشو کوچیک میکنه و بس....خدا بزرگه....اگه مردم لیشتر ناراحت هستند خو برن تقاضا بدن شهرستان بشه تا مثل بقیه جاها رسیدگی بهش بشه در ضمن از بقیه روستاها که سرتر نیست.. یا حق
شيخ
Iran, Islamic Republic of
رحمت حاجی اصل همش خودش کامنت ها رو میزنه اخه ها ها
شیری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد میدون افتخارشهرمونه
سید وحید
Iran, Islamic Republic of
منظور از تلفن به دست کی بوده . کاش شجاعت بیشتری داشت و اسم میبرد
کریمی
Iran, Islamic Republic of
خوش امدی
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
برای نارگ موسی وطایفه چکار کرده مارا مسخره کرده مگر نارگ موسی فقط غلامی است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اگرشما باوی وبویراحمدنمی کنیدچرامدیری که شمادرجهادکشاورزی استا ن گذاشتید این همه تعصبی عمل می کند وبچه های خوب بویراحمد ودهدشت راازصحنه خرج کردوباشتی ها رامیدان داده است
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1