تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۷۶۷۱۷

سرنخ‌های تازه پرونده چاقوکشی علیه کارمند بانک ملی یاسوج

۸
۰
کبنا ؛مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال چاقوکشی و مضروب شدن کارمند بانک ملی در حوالی بانک ملی شعبه یاسوج، مسئولان بانک ملی استان تا به نتیجه رسیدن این پرونده بیکار نخواهند نشست.
چند هفته پیش خبری مبنی بر چاقوکشی در نزدیکی بانک ملی شعبه یاسوج به سرعت در سطح این شهر پیچید و همه نسبت به این اقدام حساس شده و واکنش نشان دادند.
جریان از این قرار بود که یکی از کارمندان بانک ملی شعبه یاسوج توسط فرد و یا افراد ناشناسی مورد تعرض قرار گرفت و با چندین ضربه چاقو مجروح شد. پس از این اقدام بود که رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بانک ملی موضوع را مورد پیگیری قرار دادند؛ هرچند که تاکنون خبری از دستگیری فرد و یا افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند نشده است.
به همین منظور و برای پیگیری آخرین وضعیت این پرونده تماسی با محمدرشید جبا مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کردیم که وی نیز با قدردانی از رسانه‌ها برای پیگیری این موضوع اظهار کرد: اگر این پرونده به سرانجام نرسد از این پس باید شاهد ناامنی بیشتری در سطح ادارات و دستگاه‌ها هستیم.
این مدیر ارشد بانکی با بیان اینکه خوشبختانه دوربین‌های کار گذاشته شده بانک تا حدودی ما را به سرنخ‌ اصلی رسانده‌اند، افزود: ما نیز مستندات خود را به نیروی انتظامی داده‌ایم و منتظر هستیم تا آن‌ها با توجه به مستندات متقن ما، پی‌گیری‌های پلیسی خود را انجام دهند.
جبا با اشاره به اینکه گمانه‌زنی در خصوص عاملان این حادثه کاری قانونی و شرعی نیست، تصریح کرد: ما هم از مردم و رسانه‌ها تقاضا داریم که تا مشخص نشدن عامل و یا عاملان این حادثه حرمت و آبروی افراد را نگه دارند.
وی در پایان مستندات بانک ملی را محکمه‌پسند دانست و گفت: فکر می‌کنم تا حدود زیادی با این مستندات به نتیجه خواهیم رسید./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
وقتی در اداره فرهنگی قانون شکنی در را روی مدیر می بندند و حوزه ی استانداری و دستگاه های مربوطه کاری نمی کنند و برخوردی قاطع با فرد خاطی نمی کنند متاسفانه همچنین کارهای هم رواج پیدا می کند
دختر بویراحمد
United States
نمیدونم جریان این چاقوکشی چی بوده ولی بانک ملی یاسوج.
دختر بویراحمد
United States
ولی بانک ملی یاسوج باید بر اخلاق کارمندانش نظارت داشته باشه هیچ زنی نمیتونه تو این بانک بره بدون اینکه مورد توهین و متلک و شماره دادن کارمندان این بانک قرار نگیره
این بیماری چشم چرانی در کلیه شعب بانک ملی یاسوج همه گیر شده
دختر بویراحمد
United States
لطفا منتشر کنید تا اگه از رفتارشون خجالت نمیکشند حداقل مردم نذارن زن و دختراشون به این بانک مراجعه کنند
دختر بویراحمد
United States
دور از عقله و منطقه حرفای آقای جبا
چطور میشه کارمندی که زنگ زده برای مطالبات بانک را شناسایی و به او حمله کرد آیا کارنند چاقوخورده با این فرد درتماس تلفنی درگیر شده واین فرد تحریک کرده که با همیچین برخوردی مواجه شده ؟ اصلا معلومه که حتما بخاطر تماس تلفنی برای برای مرداخت بدهی چاقو خورده باشه !
اصلا باورشدنی نیست
دروغ بهتر سرهم میکردین
جم تی وی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام کسی خو دل درد نداره کسی رو باچاقو بزنه حتما کارد به استخونش رسیده که این کارو کرده.من خودم دیدم یعنی چقدادموتوبانک اذیت میکنن حتی یه بار تماس گرفتم حراست بانک تهران .تاسه ماه واممو قسط بندی نکردند.حتی به محض ورودم به بانک میشناختنم .ازمسولین تقاضا دارم فقط ارباب رجوع رومقصر ندونید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من از منبع موثقی صحبت میکنم،کارمند بانک ملی مظلوم واقع شده،زنگ زده بود واسه مطالبات معوق،یارو میلیاردی بدهکار بوده،یه نفر فرستاده چاقو کشی کرده،..ند،من منکر نمیشم ولی اگه کسی سالم باشه کسی جرات متلک پرانی بهش نداره..
Iran, Islamic Republic of
من باورم نمیشه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1