تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۷۶۵۲۳

چرا تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد حال و روز خوشی ندارند

۴
۰
کبنا ؛
تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و دنای یاسوج نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ‌های فوتبال کشور به شمار می‌روند که اکنون در هفته‌های پایانی نیم فصل اول حال و روز خوشی ندارند.
نفت و گاز گچساران که امید اول فوتبال استان برای موفقیت در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور بود اکنون با نتایج ضعیف در گروه خود هفته به هفته به جای صعود به پله‌های پایین‌تر سقوط می‌کند.

این تیم که از نظر امکانات و بازیکن و مربی هیچ کم و کاستی ندارد و همه کارها طبق برنامه پیش می‌رود با نتایج کنونی هر هوادار و دوستدار فوتبال در استان را به تعجب واداشته است.

تیمی که در همه خطوط بازیکنان تأثیرگذاری دارد و تقریبا تیمی استخوان‌دارتر از تیم سال‌های قبل شهرداری یاسوج دارد.

عبلس چمنیان و شاگردان این مربی کارکشته و با دانش فوتبال کشور انتظارات را برای هواداران گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی برآورده نکرده‌اند زیرا همه اعتقاد دارند این تیم با وضعیت مالی خوب نباید این چنین امتیازات را مفت و مجانی در خانه و بیرون از خانه از دست بدهد.

تیم فوتبال نفت گچساران از همه لحاظ وضعیت بهتری نسبت به تیم دنا دارد تیمی که در شهر یاسوج حتی بر سر تمرین برای تأمین آب خوردن هم مشکل دارد.

تیم دنا که روزگاری با نام شهرداری در فوتبال کشور آقایی می‌کرد گرفتار مسائلی شد که در استان کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه است.

اعتقاد هواداران فوتبال این است که سرنوشت تیم شهرداری سابق و دنای کنونی چندان هم بی‌سابقه نبوده و در امتداد دیگر ناکامی‌ها در عرصه‌های مختلف استانی در فوتبال نیز چنین سرنوشتی قابل پیش‌بینی است.

تیم فوتبال دنا علی‌رغم وعده و وعیدهای مسئولان استانی همچنان بدون پشتوانه در میادین حاضر می‌شود و با نتایجی که کسب کرده به قول هواداران فوتبال در یاسوج چیزی جز سرشکستگی برای فوتبال این شهر باقی نگذاشته است.

در همین خصوص رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید که با مسئولان استانی برای حمایت از تیم به توافق رسیدیم و بنا به قول آنها آبروی خود را در میانه میدان و مستطیل سبز آوردیم ولی در میانه راه همه قول‌ها و وعده‌ها در حد شعار باقی ماند.

پرویز موسوی معتقد است که مسئولان یا نباید قول همکاری می‌دادند و اگر هم که قول دادند باید پای حرف خود می‌ماندند تا امروز فوتبال استان و شهر یاسوج مورد هجمه قرار نگیرد و انگشت اتهام به غلط متوجه دیگرانی شود که دغدغه تیم‌داری داشتند و البته چشم امیدشان تنها به وعده‌های مسئولان بود.

با این اوصاف روزهای سختی برای فوتبال استان قابل تصور است روزهایی که تیم‌های نفت و گاز گچساران و دنای یاسوج باید برای فرار از وضعیت فعلی از جان و دل مایه بگذارند هر چند که برای بقای تیم دنا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور چندان امیدی باقی نماینده است.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور اکنون تیم نفت و گاز گچساران در رده نهم قرار دارد که مکانی پر اضطراب برای هوادار و مربی و بازیکن و مدیران این تیم به شمار می‌رود.

در سوی دیگر و در لیگ دسته دوم تیم فوتبال کشور، دنای یاسوج به مانند هفته‌های قبل تنها با دو امتیاز از یک نیم فصل در حال دست و پا زدن برای فرار از غرق شدن و سقوط به دسته سوم فوتبال کشور است.

جدول لیگ یک لیگ دسته اول فوتبال و اوضاع تیم نفت در این گروه

 استقلال اهواز ۸ بازی ۱۴ امتیاز

 فولاد نوین اهواز ۸ بازی ۱۴ امتیاز

 نیروی زمینی ۸ بازی ۱۴ امتیاز

 گیتی پسند  ۸ بازی ۱۴ امتیاز

 ایرانجوان بوشهر ۸ بازی ۱۳ امتیاز

نساجی مازندران ۸ بازی ۱۲ امتیاز

آلومینیوم هرمزگان ۸ بازی ۹ امتیاز

 مس کرمان ۸ بازی ۹ امتیاز

 نفت و گاز گچساران ۸ بازی ۹ امتیاز

 شهرداری اردبیل ۸ بازی ۸ امتیاز

فجرسپاسی شیراز ۸ بازی ۷ امتیاز

 تربیت نوین ۸ بازی ۳ امتیاز

جدول گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان نیم فصل اول

خلخال دشت ۸ بازی ۱۵ امتیاز

استقلال آبی ب تهران ۸ بازی ۱۳ امتیاز

نفت امیدیه ۸ بازی ۱۳ امتیاز

شهرداری کامیاران ۸ بازی ۱۳ امتیاز

کارگر بنه گز ۸ بازی ۱۲ امتیاز

ایرانجوان خورموج ۸ بازی ۱۲ امتیاز

شهرداری ارومیه ۸ بازی ۱۰ امتیاز

تربیت ایلام ۸ بازی ۷ امتیاز

دنای یاسوج ۸ بازی ۲ امتیاز


انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

رفیق
Iran, Islamic Republic of
راهکارش استعفای عنبریان از دنای یاسوجه
گچسارانم باید ملک زاده رو دربیاره
فرزاد رستمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ..این نتایج برمیگردد به مدیریت تیمها ..واقعا مسعولان بی وجدان شماها اصلا فقط بلدید که خوب حرف بزنید و در عمل صفر هستید .. نتایج خوب تیم شهرداری ماحصل یه دوره تلاش و کوشش و عابروی شهرمان بود ..خدا شاهده ریشه تمام بدبختی ها این تیم،از جناب شهردار نالایق شهرمونه که طرز تفکر فکرش برای بیست سال قبل هستش ..متاسفم برای شهری که همچین شهرداری رو داره،که نمیتونه یک تیم رو اداره کنه ...باید تاسف خورد ..
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
صدا سیما ک مال استان نی فقط مال یاسوج تا پارسال ک شهرداری یاسوج تولیگ یک بود بعضی از بارزی های نفت نشون میداد امسال ک دیه نیستش اصلا نشون نمیده واقعا چقد بی عدالتی باید درحق مردم گچساران بشه درحالیکه پول نفتشو فقط یاسوجیای مفت خور میخورند وگرنه یاسوج از کجا میتونه درامد داشته باشه
فرزاد رستمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ایل باوی تیم شهرداری از بودجه شهر و مالیات مردم که شهرداری از امور درآمدهای خود ،خرج میکرد و نه از پول نفت..اگر شما ثابت کردید که از پول نفت حتی هزار تومان خرج تیم ما شده،من حاضرم هر چقدر گفتی،به شما پول بدم ..اگه پول نفت خرج تیم شهرداری میشد که دیگه تیم ما مشکل بودجه نداشت و بازیکنان تیم ماندگار میشدند و شهردار و شورای شهر خبر از انحلال تیم نمیدادند...پس شما گچسارانی ها بدون مطالعه و از سر تعصب حرف نسنجیده نزنید ..پول نفت هم برای تهرانی ها ،اصفهانی ها و تبریزی ها و کلا شمال کشور خرج میشه و نه برای یاسوج...شماها باید دیدگاه بزرگ داشته باشید ولی افسوس که ندارید ...
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1