تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۷۶۳۷۳

رشد ۱۶ درصدی طلاق در کهگیلویه

۰
کبنا ؛رئیس دادگستری کهگیلویه با بیان اینکه طلاق در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است، آمار بالای این پدیده را ناشی از الگوگیری سبک زندگی غربی دانست.
حبیب شاه احمدقاسمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آمار بالای ۱۶/۱۰ طلاق در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: متأسفانه همه این‌ها ناشی از الگو گرفتن به سبک زندگی غربی است.
وی با تبیین ناهنجار‌ی‌های اجتماعی در ابعاد‌های مختلف زندگی تصریح کرد: باید با برگزاری همایش در مدارس با همکاری آموزش و پرورش رسالت سبک زندگی اسلامی را در بین جوانان ترویج کرد و این امر را به صورت نهادینه در جامعه گسترش دهیم.
شاه احمدقاسمی این قبیل ناهنجاری‌ها را از دیگر هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: در مقابل هجمه‌های فرهنگی کار فرهنگی با عزم جهادی را می‌طلبد.
وی مقاله‌های مناسب، بودجه کافی، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، را از راه‌های مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن عنوان کرد.
شاه‌‌احمد‌قاسمی با بیان اینکه فرهنگ ما به واسطه حکومت اسلامی و زیر پرچم ولایت فقیه در مقابل همه تهاجمات فرهنگی دشمن مقابله کرده است ادامه داد: دین ما قبل از تولد تا به هنگام مرگ برای زندگی برنامه‌های ارزشمندی لحاظ کرده است.
وی دوستی‌های خیابانی، عدم نظارت والدین را از مهم‌‌ترین عوامل تغییر سبک زندگی جوانان دانست و افزود: با عجین کردن جوانان نسبت به فرهنگ اسلامی با زمانبندی درست ناهنجاری‌ها به طبع کمتر خواهد شد.
شاه احمد‌قاسمی اعم مشکلات جامعه امروزی را ناشی گرفتن به سبک زندگی غربی عنوان و خاطرنشان کرد: اگر سبک زندگی‌ها اسلامی شود ناهنجاری‌ها کمتر و اخلاقیات به جای اصلی خود بر می‌گردد.
وی نگاه به خانواده را به عنوان تأثیرگذار‌ترین نهاد در کم کردن مشکلات اجتماعی دانست و گفت: خانواده با احیای سبک زندگی اسلامی و اشاعه فرهنگی دینی در تربیت فرزندان خود باعث مصون ماندن آن‌ها از ناهنجار‌های اجتماعی خواهند شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1