تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۷۶۳۳۳

مسئولان ورزشی و سیاسی استان فقط شعار می‌دهند

۹
۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان ورزشی و سیاسی این استان برای ورزش فقط شعار می‌دهند.
سید پرویز موسوی و پس از تساوی تیم فوتبال دنای یاسوج در برابر نفت امیدیه در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: همه برای نتایج به دست آمده متأسفیم.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این بود که تیم را حمایت کنیم اما به دلیل این که هیچ بودجه و اعتباری برای کمک به این تیم در هیئت فوتبال نداریم برای کمک به تیم دنا دستمان بسته بود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال از این نتایج ناراضی هستند و اینگونه نارضایتی‌ها برای قشر جوان چندان شایسته نیست، تصریح کرد: وقتی که مقام معظم رهبری از مسئولان مجدانه می‌خواهند که برای ورزش هزینه کنید که این کار هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا باید در استان مسئولان این گونه بسته برخورد کنند.
این مسئول، همه مشکلات را به دلیل ورزش گریزی مسئولان دانست و گفت: اگر در کهگیلویه و بویراحمد دلسوز ورزش داشتیم تیمی که در کشور به غول‌کش معروف بود امروز برای ماندن در لیگ دسته دوم کشور دست و پا نمی‌زد.
موسوی به مشکلاتی که این تیم برای فوتبال استان ایجاد کرده اشاره کرد و افزود: مشکلات به قدری بود که در میان مجموعه دوستان خودمان هم انشقاق ایجاد شده و همه دوستداران فوتبال اکنون با هم دلخوری دارند.
وی در پایان متذکر شد: در یک کلام در این استان مسئولان سیاسی و ورزشی فقط برای ورزش شعار می‌دهند و در عمل هیچ بهایی به ورزش داده نمی‌شود.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
خجالت داره بخدا ..واقعا متاسفیم برای مسءولان استان که توانایی یک تیم در دسته دو رو ندارند..دیدگاه شماها ،دیدگاهی منسوخ شده و قدیمی است..واقعا شماها مسعولان باید خجالت بکشیدکه چرا تیمی گمنام و بی نام نشان مثل کارگر بنه گز میتوانند تیم داری کند ولی شما همش از ناتوانی در تیمداری حرف میزنید..امثال این تیمها زیاد هستند که گهر درود و غیره رو میتوان مثال زد ..من تا جایی که شنیدم اکثر بازیکنان سفید امضا کردند و پولی دریافت نکردند،پس چطور میتوان انتظار داشت که تیم نتیجه گرفت..شماها مسعولان خودتان اگر یک ماه حقوق نگیرید،چه میکنید..اگر شماها دوست ندارید تیم داری کنید،ما جوانان دوست داریم شهرمون تیم داشته باشه...هر کس نمیتونه استعفا بده...در آخر به کسانی که دلشان به حال تیم میسوزه عاجزانه تقاضا داریم در نیم فثل چند بازیکن خوب در خط حمله و هافبک وسط بجذب کنند ....تعدادی از دانشجویان یاسوج،دانشگاه یاسوج..
سلبعلی
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوانم بگویم وای برما بااین مسوولینی که داریم واقعامایه تاسفه برای بویراحمد....
سبزی کاربلدانی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسینی اولا فکرکنم خودت واقای سسلبعلی که کامنت گذاشتین هردو اهل. بلدان از روستاهای اطراف چرام هستین ثانیاجدی. وراست وحسینی شما دانشجوییداگه به عنوان امتحان پایان ترم متن کامنتی راکه گذاشتین رامی گفتن بنویس. بی درنگ مشروط می شدی چون این قدغلط املایی داره که ولی درمجموع محتوای حرفات خوبه فقط. ازنظراملایی خودتو تقویت. کن
..............اول درس بعد فوتبال.........
....
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب .تو از همه بدتری. چند ساله .هیئت فوتبال استانی؟ نتیجه مثبتت چی بوده؟ فقط چسبیدی به این میز و صندلی بابا ولش کن .
فوتبالدوست
Iran, Islamic Republic of
حالا متوجه شدید ....وقتی مدیر کل ورزش و جوانان فقط در حال پیگیری چند تا پروزه است که به اسمش تموم بشه و پرواز کنه به یه استان دیگه و این همه . تحویل میده و کارش شعار دادنه دیگه ورزشی نمیمونه
هوادار. دو اتیشه
Iran, Islamic Republic of
شاید اون چیزی که مدیران را از تیمداری دور کرده عملکرد نامناسب و منفعت طلبی بسیار همین رئیس هیات فوتبال استان است شهردار یاسوج ه با ر تو یه مصاحبه می گفت هیات فوتبال برای نفس کشیدن هم ازما پول میخواست اینجاست که میگن چوب خدا صدا نداره
خ
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی خودتون هم شعار میدین ،شما هنوز هیچ پولی به کسی که می رفت کار پزشکی
تیم فوتسال فدک رو انجام میداد ندادین ، حتما یکی هست بالا دست که شمارو هم بپیچونه ،
وقتی خودتون نسبت به قولی که دادین عمل نکردین ،به دیگران هم حق بدین
من میدونم
Iran, Islamic Republic of
خود آقای پرویز موسوی و علی اکبرنگین تاجی و خداداد افشاریان این .ب... استان این بلا سرش بیاد و همش دارن خودشونو بی گناه نشون میدن خدا .خواهد داد و.
محسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
کاربلدانی سلام ..خود شما نگاه کن تو کامنتت ببین چند تا غلط املایی داری..بیشتر این غلط نوشتنا،از سریع تایپ کردن متنه ..پس شما گیر نده به این اشتباهات متن...اصل موضوع رو بچسب ..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1