تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۷۶۲۱۷

گفت‌وگوی تلفنی استاندار با مردم+ تصاویر

۱۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر بازرسی و نظارت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم «سامد» پاسخگوی مشکلات مردم شد.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز سه شنبه با حضور در دفتر نظارت و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم سامد پاسخگوی برخی از مشکلات مردم این استان شد.
در این نشست یک ساعته استاندار مشکلات تعداد ۱۰ نفر از مردم استان را در نقاط مختلف استان هر یک به مدت ۶ دقیقه به صورت تلفنی جویا شد.
در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی برخی از مشکلات از جمله مشکل سرمایه‌گذاران در بخش‌های آبزیان و همچنین کشاورزان بود.
یکی از تماس گیرندگان با سیستم سامد از استاندار تقاضا کرد تا آب منطقه‌ای اجازه برداشت آب از رودخانه در منطقه کرت‌کلزای یاسوج برای برنج‌کاری را صادر کند.
فرد دیگری نیز با برقراری تماس با سیستم سامد خود را خانمی معرفی کرد که به دلیل مشکلات کلیوی یکی از کلیه‌های خود را به همسرش اهدا کرده و اکنون هر کدام با یک کلیه زندگی می‌کنند و از نظر شغل و تأمین معاش در مضیقه هستند که استاندار از نهادها دستور رفع مشکل آن‌ها را صادر کرد.
دهیار روستای قیام از توابع شهرستان لنده فرد دیگری بود که در تماس ۶ دقیقه‌ای خود خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا از جمله ساخت مرکز بهداشت در قیام لنده شد.
یکی دیگر از تماس گیرندگان با سیستم سامد فردی از شهر سی‌سخت از توابع شهرستان دنا بود که از استاندار تقاضای کمک برای ساخت اماکن سکونتی در این شهر را کرد و استاندار نیز دستور پی‌گیری آن را به اداره‌کل گردشگری استان صادر کرد.
طرح زنبورداری و مشکلاتی که یکی دیگر از تولید کنندگان محصول عسل در استان داشت از دیگر محورهای ارتباط مستقیم تلفنی استاندار با مردم استان بود.
سامانه الکترونیکی مردم و دولت     
سامد سامانه ای است که از طریق شماره تلفن ۱۱۱، درخواست‌ها و شکایات، پیشنهادات اعلام می‌شود.
این اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال می‌شود که بالطبع  باعث کاهش مراجعه حضوری به ادارات و تسریع در رسیدگی به امورات مذکور می‌شود.
IMG_0146
fani.dokhtaran v psaran (33) fani.dokhtaran v psaran (36)
نام شما

آدرس ايميل شما

********
Iran, Islamic Republic of
لوداب چی
کار نمایشی
Iran, Islamic Republic of
این کارای کلیشه ای چیه؟؟؟
میان و چندتا عکس میگیرن و تموم....
اگه میخوان واقعا کار کنند، همیشگی باشه این کارشون نه اینکه یه بار بیان برا نمایش خودشون یه «شو» راه بندازن و برن

این کار صرفا نمایشی بوده
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
بابا دلت خوشه شما حضوری مشکلات را حل نمیکنی میخوای تلفنی. جم کن دل خوش دار..
روستا زاده
Iran, Islamic Republic of
از جاده روستای دلیرچ خبری دارید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آین سیستم سامد در زمان احمدی نژاد و و در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده بود. چرا اینهمه تبلیغ الکی انجام میدین
عجب
Iran, Islamic Republic of
در این نشست یک ساعته استاندار مشکلات تعداد ۱۰ نفر از مردم استان را در نقاط مختلف استان هر یک به مدت ۶ دقیقه به صورت تلفنی جویا شد.شاهکارکه اوفیش.خدایی عکس دومی که گرفته خیلی تابلوهست انگار یه ادمی هست که کمبود داره.یه جوری نشسته روبه دوربین شیرمادرت فیلترنکن.ابرو اعتدال رفت خخخخ
ع
United States
اول از همه از استاندار محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم و دوم اینکه از همه ی مردم شریف استان می خواهیم که جهت گرفتن جواب سریع برای درخواست و شکایت خودشان و نیز معطل نماندن در پیچ و خم ادارات و دستگاهها اجرایی با این سامانه در ارتباط باشند چون واقعا هم هزینه ای در بر ندارد و هم کار را خیلی آسان نموده است.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خادمی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از استاندار محترم لطفا یک فکری به حال مسکن مهر بلکو کنید
Iran, Islamic Republic of
بابا یخ سری هم ورزش استان بزنید این مدیر کل تا کی میخواد بمونه ورزش داره نابود میشه .....تو را به خدا تا کی ....اصلا ما هیئتها رو حتی راه نمیده ببینیمش ....مدیر دفترش از اقوامشه هر وقت میریم میگه دو ماه دیگه بیا....خود استاندار رو بخوایم ببینیم چند روزه میبینیمش....به خدا این مردم حرمت دارن که این مدیر کل اینقدر بی احترامی میکنه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام - باوجه به اینکه کسانی هستند که علاقه زیادی به نظام دارند و آماده اند جانشان را برای کشورشون فدای نمایند. و چون ارتش در این استان نمیباشد، لذا خواهشمنداست همکاری لازم را جهت افتتاح ارتش مبذول فرمایید.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام - باتوجه به اینکه کسانی هستند که علاقه زیادی به نظام دارند و آماده اند جانشان را برای کشورشون فدای نمایند. و چون ارتش در این استان نمیباشد، لذا خواهشمنداست همکاری لازم را جهت افتتاح ارتش مبذول فرمایید.
نیازمند
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض میکنم خدمت تمام زحمت کشان ایران اسلامی من پسرتنها وبی سرپرست هستم وهیچ سرپناه برای خوابدن ندارم از شما مردم ومسولان محترم تقاضا دارم برای رضای خداوندکه شده کمک کنید تا حداقل ای سرپناه کرایه کنم شب به جای که داخل پارکها بخواب ای جای داشت باشم بخواب شمارادادبه قمربنی هاشم کمک کنید شماری کارتم به اسم ..سفرمانیازمندها انتظارافطارشماهست نا امیدم نکنید اول خدا ودوم شما پیامبراسلام ص فرمودمسلمانی صدا مسلمانی را بشنودبه اوکمک نکندمسلمان نیست خواهش میکنم یاحق
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1