تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۷۶۲۰۹

محمدی: برخی ناجوانمردانه بسیج را نقد می‌کنند/ چمن: مناظرات باید با حفظ حرمت همدیگر باشد

۶
۰
کبنا ؛مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان برگزار شد.
در این نشست، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محمود داربام مسئول هماهنگ کننده امور شاهد و ایثارگر استانداری  و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی ناجوانمردانه بسیج را نقد می‌کنند، گفت: بسیاری از دستاوردهای کشور را مدیون دانشمندان بسیجی هستیم.
فتاح محمدی  در این نشست، با بیان عظمت بسیج و نقشی که امروزه در سازندگی کشور دارد، اظهار کرد: بسیاری از دستاوردهای کنونی نظام اسلامی در عرصه علم و دانش مرهون خدمات بسیجیان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج هیچ منتی برای خدمات خود قائل نیست، تصریح کرد: بسیج هیچ‌گاه به دنبال تعریف و تمجید از خود نبوده است.
محمدی گفت: متأسفانه بسیج در بسیاری از مواقع مظلوم واقع می‌شود و شاهدیم که گاه برخی بسیجیان را ناجوانمردانه نقد می‌کنند.
وی در ادامه بیان کرد: تلاش مضاعف در حوزه تولید علم و پیشرفت‌های علمی کشور دغدغه اصلی بسیج است و جوانان بسیجی در سنگر دیگر یعنی در دانشگاه راه پدران خود را ادامه می‌دهند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم از جامعه ایثارگری توقع زیادی دارند، یادآور شد: در عرصه علمی توقع مردم بیشتر شده چرا که آنها بسیاری از دستاوردها را مدیون دانشمندان بسیجی می‌دانند.
وی به برخی از زخم زبان‌ها اشاره کرد و گفت: بسیجی باید در مقابل این زخم‌ زبان‌ها تحمل و بردباری خرج بدهد، همچنان که ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی بسیاری از سختی‌ها و تحقیرها را تحمل کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:
فضای باز سیاسی دانشگاه باید در چارچوب قوانین باشد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای باز سیاسی دانشگاه باید در چارچوب ارزش‌ها و اصول انقلاب باشد.
رضا چمن که با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو و با یادی از شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت‌رضوی اظهار کرد: این روز برای همیشه در کارنامه جنبش دانشجویی ایران به عنوان نقطه‌ای درخشان باقی خواهد ماند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشجویان خواست تا با تأسی به این شهیدان به عنوان پیشروان حرکت‌های انقلابی دانشجویی همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار باشند.
چمن در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان فرموده رهبری مقام معظم رهبری مبنی بر این که خداوند لعنت کند کسانی که نمی‌خواهند دانشجو سیاسی باشد، تصریح کرد: معظم‌له بیش از هر کسی نسبت به فضای باز سیاسی در دانشگاه دغدغه دارند.
وی ادامه داد: در مناظره‌ها، سخنرانی و دیگر گفت‌وگوهای سیاسی باید احترام متقابل وجود داشته باشد.
این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد سیاسی بودن دانشجو و دانشگاه را دارای شروطی دانست و در همین خصوص به لزوم حرکت در چارچوب قانون اشاره کرد و گفت: فضای باز سیاسی دانشگاه باید در چارچوب اصول و قوانین باشد.
چمن از مناظرات و گفت‌وگوها و کرسی‌های آزاداندیشی به عنوان ضرورتی انکارناپذیر در دانشگاه‌ها یاد کرد و گفت: همه این کارها باید در محدوده ادب و حفظ حرمت دیگران باشد و نقدی مورد احترام است که محترمانه صورت گیرد.
به گزارش کبنا، در پایان این برنامه با حضورمسئولان از دانشجویان و اساتید برتر شاهد و ایثارگر در حوزه‌های مختلف تقدیر و قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترچمن بخاطرحذف زیرمیزی پزشکان که بیماران رافلج کرده بود.ودرود بخاطرانتخاب دکتررضایی به عنوان ریس شبکه بهداشت باشت که واقعا متحول شده.افرین واحسنت برشما دکتر.
میرزایی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مواضع اصولی و دیدگاه باز جناب آقای دکتر چمن که به دانشجو و استاد روحیه آموحتن می دهد.
رضا
United States
ای کاش هم استادان دانشگاهها و هم دانشجویان همشون در سنگر دانشگاه مجهز به معلومات کامل و اخلاق اسلامی و متعهد باشند تا بتونیم جامعه ای سالم و توسعه یافته داشته باشیم.
سیروس
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهنگی بانظرت در مورد حذف زیر میزی و خدمات سلامت موافقم امابابقیه اش نه باشت ی شهرکوچیک باجمعیت کم است خیلی کار خاصی انجام نداده
نی
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم دانشگاه جنابعالی از بهترینهای دوران دانش آموزی و دانشجویی بوده اید چه از نظر درس چه از نظر اخلاق حرفه ای ( دانشجویی و پزشکی ) اما یادآوری کنم گاهی باعث تاسف است که دانشجویان ما برای نوع ادویه غذا و چای و آب سلف سروصدامیکنن و اسمش رامیگذارند فعالیت های دانشجویی دیگر مثل آن دوره نیست کاش برای این مسئله هم فکری بشود تا دانشجویان ما به اهمیت شخصیت دانشجویی پی ببرند
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
حیف که خیلی از دانشجویان این شناخت عمیق را از معارف ندارند
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1