تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۷۶۱۹۷

کهگیلویه شهرستان پاک از نظر مواد مخدر صنعتی است

۳
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی در این شهرستان نسبت به دیگر شهرستانها رشد کمی دارد، گفت: این فرصت خوبی است که کهگیلویه به عنوان یک شهرستان پاک ازمواد مخدر معرفی شود.
کرامت الله کریمی عصر سه شنبه در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهگیلویه با اشاره به حساسیت موضوع مواد مخدر برای کشور، افزود: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در پیشگیری از این پدیده از شوم در سطح جامعه مؤثر است.
کریمی با تأکید بر نگاه آموزشی و اصلاح نگرش برای چگونگی مبارزه با مواد مخدر، بیان داشت: معمولا والدین با تأخیر زیادی متوجه ابتلای فرزندان خود به مواد مخدر می شوند و از بیان اینکه فرزندشان معتاد است خودداری می کنند.
وی با اشاره به اینکه جامعه ما به معتادن نگاه بیمارگونه ندارد و به آنها به عنوان مجرم نگاه می کنند، تأکید کرد: این نگاه یک نگاه فرهنگی نیست و باید تغییر کند و در رفع این بیماری مانند دیگر بیماری ها باید بر اساس شرایط و مقتضیات بیمار با آنها برخورد شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه والدین باید از مخفی کاری خودداری کنند، بیان کرد: برگزاری نشست با سازمان های مردم نهاد و اینکه از آنها بخواهیم به عنوان یک جامعه مدنی فرهنگ پیشگیری از اعتیاد را در جامعه ترویج دهند در کاهش این پدیده شوم مؤثر است.
همچنین رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در حال حاضر سه کمپ ترک اعتیاد در سطح این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: با توجه به احساس کمبود در این زمینه، کمپ دیگری در آینده نزدیک در این شهرستان افتتاح می شود.
غضمان گنجیانی با اشاره به اینکه دو مرکز نیمه اقامتی به صورت روزانه در این شهرستان فعالیت می کنند، افزود: در این مراکز ظرفیت نامحدود است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: در یک سال اخیر یک هزار و ۴۹ معتاد در کمپ های این شهرستان بستری شده و تقریبا حالت بهبوده یافته اند.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با ابراز نگرانی از رفت و آمد جوانان به مراکز عرضه قلیان، گفت: لازم است متولیان در کاهش این پدیده تلاش بیشتری کنند.
حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب با بیان اینکه بسیاری کمپ های ترک اعتیاد موجود در این شهرستان تنها جهت سودهی احداث شده اند، افزود: در برخی موارد مشاهده می شود که افراد غیرمرتبط مسئولیت اداره این کمپ ها را عهده دار هستند که لازم است از کارشناسان خبره برای این امر استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
هزار تِمِن
استاتیرا
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه کجاش پاکه.... پر از و....
فقط تو محله ما سه تا خونه ساقی وهستن اونم از نوع شیشه
پیام
United Kingdom
مرد حسابی ای چه خبریه کیه که ندونه دهدشت مرکز مواده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1