تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۷۶۱۴۲

بازدید استاندار از آموزشکده‌های فنی یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آموزشکده‌های فنی دختران و پسران یاسوج بازدید کرد.
رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج عنوان کرد
کمبود شدید امکانات در آموزشکده فنی دختران یاسوج
رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج گفت: آموزشکده فنی دختران یاسوج از کمبود شدید امکانات رنج می‌برد.
سیده‌فرزانه آرامش ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آموزشکده فنی دختران یاسوج اظهار کرد: آموزشکده فنی دختران یاسوج از سال ۷۸ راه‌اندازی شده است ولی برخی از ساختما‌ن‌های آن از جمله کارگاه و سلف سرویس، عمری بیش از ۵۰ سال دارند و کاملا مستهلک شده‌اند.
رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج با بیان اینکه این استان نیاز شدیدی به داشتن آموزشکده‌ای مجهز و دارای امکانات برای پرورش نیروی کار دارد، بیان کرد: مسئولان استانی و کشوری باید نگاه ویژه‌ای به این آموزشکده داشته باشند.
آرامش با بیان اینکه عمده مشکلات این آموزشکده در زمینه کمبود فضای فیزیکی، مستهلک بودن ساختمان‌ها، فقدان سلف سرویس مجهز و نبود فضای سبز مناسب است، تصریح کرد: کارگاه‌های کامپیوتر و خیاطی این آموزشکده به شدت در مضیقه هستند.
رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج افزود: این آموزشکده از کمبود فضای فیزیکی رنج می‌برد به گونه‌ای که دانشجویان این آموزشکده برای درس تربیت بدنی مجبورند به سایر دانشکده‌های موجود در سطح شهر بروند.
فرزانه عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ دانشجو در  پنج رشته تحصیلی از جمله طراحی، دوخت، کامپیوتر، حسابداری و معماری مشغول تحصیل هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
آموزشکده فنی دختران یاسوج گرفتار انبوهی از مشکلات است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزشکده فنی دختران یاسوج در انبوهی از مشکلات گرفتار است.
سید موسی خادمی به همراه جمعی از مسئولان استانی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این بازدید با اشاره به اینکه آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج گرفتار انبوهی از مشکلات و کمبودها است، اظهار کرد: تلاش برای جذب اعتبارات ملی جهت برطرف کردن بخش از مشکلات این آموزشکده باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
خادمی با بیان اینکه از لحاظ تقسیم‌بندی اعتبارات بودجه آموزشکده‌های فنی به صورت ملی اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نقش موثر اموزشکده‌ها در تربیت نیروی کار باید تلاش کنیم که آموزشکده‌ای مجهز و در شأن دختران استان داشته باشیم.
وی یادآور شد: برخی مشکلات این آموزشکده از جمله مشکلات مربوط به خوابگاه می‌تواند در سطح استان حل شود و استانداری تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.
خادمی با بیان اینکه تجهیز کارگاه‌های آموزشکده فنی دختران یاسوج باید در سطح ملی انجام گیرد، عنوان کرد: فعال‌سازی دانشکده‌های فنی و تجهیز آنها به نفع استان خواهد بود، چرا که کسانی که در این آموزشکده‌ها تحصیل می‌کنند کمتر با مشکل بیکاری مواجه می‌شوند.
fani.dokhtaran v psaran (1) fani.dokhtaran v psaran (2) fani.dokhtaran v psaran (3) fani.dokhtaran v psaran (4) fani.dokhtaran v psaran (5) fani.dokhtaran v psaran (6) fani.dokhtaran v psaran (7) fani.dokhtaran v psaran (8) fani.dokhtaran v psaran (9) fani.dokhtaran v psaran (10) fani.dokhtaran v psaran (11) fani.dokhtaran v psaran (12) fani.dokhtaran v psaran (13) fani.dokhtaran v psaran (14) fani.dokhtaran v psaran (15) fani.dokhtaran v psaran (16) fani.dokhtaran v psaran (17) fani.dokhtaran v psaran (18) fani.dokhtaran v psaran (19) fani.dokhtaran v psaran (20) fani.dokhtaran v psaran (21) fani.dokhtaran v psaran (22) fani.dokhtaran v psaran (23) fani.dokhtaran v psaran (24) fani.dokhtaran v psaran (25) fani.dokhtaran v psaran (26) fani.dokhtaran v psaran (27) fani.dokhtaran v psaran (28) fani.dokhtaran v psaran (29) fani.dokhtaran v psaran (30) fani.dokhtaran v psaran (31) fani.dokhtaran v psaran (32)
انتهای پیام/خشت‌زر
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست دار شما
Iran, Islamic Republic of
امین زاده توکه از طرفداران سرسخت هدایت خواه هستی خوب خودتو چسبوندی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخی محمود داربام اینجا نیست
اعتدال،
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اموزشکده ها که ی ساختمانی دارند نگاهی به دانشگاه فرهنگیان که مهد آموزش مربیان آینده فرزندان این مرز و بوم هستند بیاندازید!!!!!!!!!!!! یقینا کلید و راه نجات این جامعه آموزش و پرورش و معلمان هستند پس اندکی توجه ومهر می طلبد این دانشگاه فرهنگیان استان از سوی مسئولان.
دانشجو دانشکده
Iran, Islamic Republic of
درودبرسرکارخانم ارامش که دراین مدت زمان کم باپی گیری مستمرتوانست مسعولین کلیدی استان را به اموزشکده دخترانه بکشاندتاازنزدیک مشکلات مارامشاهده کند
معلم حق التدریس در جواب غیردولتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بنده معلم حق التدریسی هستم که بیش از ۱۲ سال در مدارس غیر دولتی در رشته های علوم انسانی کار میکنم و هنوز رسمی نشده ام و بحث فوق در چند مدرسه غیر انتفاعی مطرح شد و ما میترسیم که این روزنه حق التدریس قطع شود
منصف
United States
خداوند متعال یار ویاور دلسوزانی باشد که درهرمسوولیتی هستند به فکرخدمت به مردم وجوانانند.توفیق شمارا ازدرگاه خداوند خواستارم.
صابر
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید ممنون اقای موحد و اقای دکتر امین زاده
دانشجوی آموزشکده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر امین زاده استاد تغییر و تحول که در این مدت ۳ ماه روحیه طروات به اساتید و کارکنان و دانشجویان داده و ما را امیدوار کرد
حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الحق که جگر چندین نفر با عزل ...خنک شد و هزاران دانشجو به ارزوشون رسیدن
اما سرکار خانم آرامشیان از مدیران مردی که در کنارتون هستند استفاده کنید و معاون آموزشی ,رو عزل کن تا که در آخرت مدیون کسانی نباشی که .... حقشون رو به زیر پا گذاشته
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1