تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۷۶۱۳۶

اختلاف بر سر عوامل فتنه ۸۸ در کهگیلویه و بویراحمد

۳۷
۰
کبنا ؛

جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی امروز در سالن جلسات استانداری و به ریاست حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این جلسه بعد از رد و بدل شدن برخی اظهار نظرها کار به درگیری لفظی بین دو تن از اعضای نشست انجامید.
میرمحمدی: فتنه دو سر داشتmir.panahi
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میر‌محمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما باید در چارچوب نظام و قانون اساسی حرکت کنیم، اظهار کرد: اگر جلوتر از قانون حرکت کنیم دچار افراط می‌شویم. مهم حفظ نظام و چارچوب آن است و اکنون بعد از گذشت ۳۶ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم که از تندرویی بپرهیزیم که به فرموده امام راحل تندرویی عاقبت خوبی در پی ندارد.وی تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ تندروی‌هایی از جانب هر دو جریان سیاسی به وجود آمد و مردم وقتی فهمیدند یکی از این جریان‌ها از خارج کشور و توسط شبکه‌های بیگانه حمایت می‌شود در میدان حضور پیدا کردند و این تحرکات دشمن را خنثی و محکوم کردند.این مسئول افزود: ابعاد فتنه سال ۸۸، حماسه عظیم ۹ دی و محکومیت اقدامات گروهی خاص به بهانه تقلب در انتخابات اما با هدف براندازی حکومت اسلامی باید بیش از پیش برای مردم تبیین شود و در این خصوص بصیرت‌افزایی صورت گیرد.
میرمحمدی گفت: باید اینکه چرا چنین حادثه و اتفاقی در جامعه ما افتاد با نگاهی سیاسی و جامعه‌شناسی بیان و بدون هیچ قصد و غرضی تبیین شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم، امام، رهبری و نظام را دوست دارند، افزود: انتخابات متعددی در کشور ما با آرامش برگزار شد که این نشان‌دهنده رشد سیاسی مردم و مسئولان ما است و به یاری خدا به وسیله همین آگاهی مردم و مسئولان ارشد، کشور از یک آرامش و امنیت خاصی برخوردار است.
وی به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و یادآور شد: حضور خوب و پررنگ مردم در انتخابات سال گذشته و انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری کشور باعث شد امروز با قدرت بیش‌تر و دست پر وارد مذاکرات شویم و پیروزی‌های زیادی در این خصوص کسب کنیم.
این مسئول ادامه داد: ایران هراسی از بین رفته است و به گفته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز هیچ کسی نیست ادعا کند که ایران حق غنی‌سازی و داشتن انرژی هسته‌ای را ندارد.
میرمحمدی با بیان اینکه مردم استان همواره در کنار انقلاب و نظام هستند، اضافه کرد: در سال ۸۸ در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ خبر و نشانه‌ای از فتنه نبود و تنها جریان موافق و مخالف وجود داشت و حرکت آن‌چنانی که مربوط به بحث فتنه باشد نبود، لازم است صدا و سیمای مرکز استان مستندات از حادثه ۸۸ را برای مردم به نمایش بگذارد تا مردم به وجود عناصر فتنه و هدف شوم آنها پی ببرند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام شود تا در این روز برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها برگزار کنند.

بعد از اظهارات میرمحمدی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان وی، گفت: باید پرسید چرا برخی افراد به وضوح از خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی به عنوان عناصر اصلی فتنه سال ۸۸ نام نمی‌برند و سکوت می‌کنند.
جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی ظهر امروز در سالن جلسات استانداری و به ریاست مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام علی‌فتح میر‌محمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حادثه فتنه ۸۸ را نتیجه تندروی‌های جریانات سیاسی در کشور دانست و گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای تندروی‌هایی داشتند که موجب ایجاد فتنه شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عده‌ای به بهانه واهی تقلب در انتخابات و با هدف براندازی حکومت اسلامی و با حمایت شبکه‌های بیگانه خارج از کشور اقداماتی را انجام دادند که حضور به موقع مردم در ۹ دی این حرکت را خنثی کرد.

پناهی: سران فتنه فقط سه نفر بودند

در ادامه این جلسه صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوع ۹ دی را نباید سیاسی کنیم، بیان کرد: باید پرسید چرا برخی افراد به وضوح از خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی به عنوان عناصر اصلی فتنه سال ۸۸ نام نمی‌برند و سکوت می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی که طرفدار نظام‌، رهبری و انقلاب هستند چرا در این خصوص سکوت می‌کنند و یا می‌گویند عده‌ای از دو جریان سیاسی تندرویی کردند این در حالی است که عناصر فتنه برای تمام مردم شناخته شده هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکات و اقدامات فتنه‌انگیز خواص را نمی‌توان نادیده گرفت که این افراد در فتنه‌ای که ایجاد کردند سبب مرگ حداقل ۷۰ نفر شدند پس به وضوح بگویید که عناصر فتنه سه نفری بودند که همه مردم آنها را می‌شناسند.

۹ دی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ دی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ عده‌ای به بهانه تقلب به خیابان آمدند و قصد داشتن به این بهانه و با همراه کردن مردم حکومت و نظام اسلامی را تضعیف و براندازند.
وی بیان کرد: وقتی عده‌ای به این بهانه اغتشاش کردند و به خیمه ابا‌عبدالله (ع) جسارت نمودند همه مردم با هر جناح سیاسی که بودند در راهپیمایی عظیم ۹دی حضور یافتند و این حرکت و اقدامات توهین‌آمیز را محکوم کردند.
وی گفت: عده‌ای احساس می‌کنند حضور عظیم مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ متعلق به جریان خاصی است اما ۹ دی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست بلکه متعلق به همه افراد دل‌بسته به نظام و انقلاب است.
این مسئول با تأکید بر اینکه نباید کسی فکر کند میثاق مردم با ولایت در حماسه ۹ دی علیه جریان خاصی است، افزود: همه مردم با هر جناح و طیف سیاسی که بودند در میدان حاضر شدند و علیه حزب و گروه سیاسی خاصی شعار ندادند بلکه در حمایت از انقلاب، ولایت و رهبری شعارهایی سر دادند و خواستار برخورد قاطع با عناصر فتنه شدند.
خاضع بر نقش مهم رسانه‌ها در تبیین فتنه ۸۸ و حضور بصیرت‌گونه مردم در محکومیت این حرکت و میثاق با ولایت اشاره کرد و یادآور شد: در استان خیابان و بلواری به‌نام ۹ دی وجود ندارد که لازم است برای نشان دادن اهمیت این روز در مرکز استان خیابان و یا بلواری به نام ۹ دی نام‌گذاری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این حرف ها قدیمی شده به فکر نان باشید که خربزه آب است
بدر
Iran, Islamic Republic of
..ترسوی بزدل.تو اصلا اصلاح طلب نیستی بلکه ... به خاطر یک پست فکستنی وجدانتو گذاشتی زیرپا.چرا نمیگی که مقصر اصلی ..وانحرافی ها بودند.خاک بر سر ما اصلاح طلبان که پشت تو .وایسادید ترسوهای ... .هم مثل تو یه معامله گر .
اعتدال،
Iran, Islamic Republic of
هیچ اختلافی نبود! چرا شایعه پراکنی می کنید،
اتفاقا حرفهای آقای خاضع بهتر(اصلاحطلبانه تر) از میرمحمدی بود.
اعتدال،
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای پناهی از قول مردم حرف میزند؟؟ بنظر من رئیس جمهور ۸سال نظام را فتنه گر بنامیم کار درستی نیس آیا همفکران پناهی میدونن اگه به آقای خاتمی اجازه شرکت در انتخابات بدن بیش از ۳۰ میلیون رای در بین مردم دارد؟فتنه گر کسانی هستن که مردم را خار و خسک میدونن فتنه گر کسانی هستن که مردم را محتاج نان شب کردن فتنه گر کسانی هستن که فریاد ولایت مداری آنها گوش فلک را کر کرده اما در موقع عمل از حرف ولایت سرپیچی کرده و ۱۱ روز قهر میکند و خانه نشین میشود.فتنه گر کاسبین فتنه هستند.
چویل
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهی به جای تفرقه حرف ازاتحاد بزن مردم ما به اندازه کافی مشکل اقتصادی وبیکاری دارند
علی حسین
Iran, Islamic Republic of
همیشه قانون شکنی یک رفتار غیر مدنی است و اصلاح طلبهای افراطی باید از مردم متمدن ایران عذر خواهی کنند. البته دین اسلام ذاتا اصلاح طلب هست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
میر محمدی مرد واقع گرا و متشخص اطلاح طلبان است
گل زری
Iran, Islamic Republic of
آقای .شما و امثال شما فقط به فکر منافع خودتان هستید. شما ها در هشت سال گذشته هر چی پول بود,,الان مردم محتاج نان شب خودشون هستن. فقط بلدین بگین ۹دی. اخه این چه نفعی برا مردم داره؟. شما ها و همکارانتون بگویید چه کاری کردید که مردم راحت زندگی کنند و از گرانی راحت بشوند؟ الان آقای روحانی داره خداوکیلی کار میکنه. پس خواهش دارم برید یه جایی بشبنید و خاک بریزید تو سر خودتون
رحمان
United Kingdom
اگر همین فتنه گران نبودند امکان نداشت روحانی حالا ریس جمهور باشد.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
اصلاحات حرکتی به جلوست و برگشتی ندارد
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
پس مشخصه فتنه گری و فتنه گران در میان مردم جایی ندارند
فتنه
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر واقعی کسانی بودند که بر خلاف قانون برای کاندیدای خاص سخنرانی و حمایت کردند
فتنه گر واقعی اونایی بودند که برای کاندیدای خاص فرصت تبلیغ اضافی در رسانه ملی فراهم کردند
فتنه گر واقعی کسانی بودندکه به صدای مردم گوش ندادند
ما نمیدونیم در کجا حمایت از حق مردم فتنه گری است
درود بر خاتمی عزیز
صداقت
Iran, Islamic Republic of
اقای بدر من در جلسه بودم حرفهایی که از قول میرمحمدی نوشته شده نظرات سایت کبنانیوزه نه ایشون اینها امانت داری نکردند زودقضاوت نکنید
شیر علی مردان
Iran, Islamic Republic of
عزیز من دولتو بدن دست من از روحانی امثال روحانی بهتر مدیریت میکنن ی نفتیه میفروشن خرج میکنن هر وقت هم نداشتن کاسه گدایی میگیرن اینقدر احمدی نژاد و روحانی نکنیین سه ماه نفت نفروشن ببین چی میشه
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
حفظ وحدت و حل مشکلات مردم خیلی واجب تر از این حرف هاست به فکر مردم باشید به فکر جوانان بیکار باشید
گل بي منت بارون
Iran, Islamic Republic of
حاج آقاهای محترم
۱٫ لطفا در استان شما هیچ فتنه ای بالاتر از فقر حاکم بر استان شما نیست بیکاری و اعتیاد جوانان این فتنه است شماها اصل را رها و به فرع جهت توجیح عملکرد ضعیفتان چسبیده اید . چقدر ادم بدبخت و فقیر اطراف شما وجود دارند که به این راحتی اظهار نظر می کنید.
۲٫فتنه دو سر دارد یک سرش سر ندارد یک سر دیگش هم عوامفریبی است
اشنا
Iran, Islamic Republic of
من یاد دارم در مسجد قبا ۵ سال پیش اقای خاضع چقدر در ومورد اصلاحات چقدر بی احترامی وتند سخنرانی کرد ولی حالا چه شده که میانه رو شده است//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات سلام بر خاتمی سید بزرگ وجلیل القدر ضعف بزرگ مسولین اصلاح طلب ترسو بودن آنها ست باید جواب افراد تندرو داده شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهی چرا حرفی از هشت سال حکومت احمدی نزاد نمیزنید که هرچه بدبختی میکشیم از سیاست های غلط آن دوران است ودوران حکومت خاتمی طلایی ترین دوران جمهوری اسلامی ایران بود
گل بي منت بارون
Iran, Islamic Republic of
بابا فتنه در تهران چه ربطی به ما داره. یه فکری برا فقر وبیکاری در استان کنید حضرات سیاسی
هادی
Iran, Islamic Republic of
سلام برکسانیکه که شجاعانه همانندپناهی می ایستندوحرف حق رامی زنند
کفیل
Iran, Islamic Republic of
من درجلسه بودم متاسفانه مطالب آقای پناهی ناقص ذکرشده است
روزنامه نگار
Iran, Islamic Republic of
پناهی اطلاعاتیه
ولوله
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای پناهی اگر شما ادعا می کنید که خاتمی فتنه گر است و هیچ گونه جایگاهی بین مردم ندارد پس چرا اینقدر می ترسید که با مردم ارتباط برقرار کند.اگراین ادعا درست فقط یک بار اجازه سخنرانی به آقای خاتمی بدهند در هرنقطه ای از کشور تا معلوم شود کی بین مردم جایگاه دارد و کی ندارد
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این کلمه فتنه هم بهانه ای شده تا عده ای به این نام میلیارد ها تومان از بیت المال غارت کنند .
اما خوشبختانه تاکنون حتی یک نفر دزد بیت المال در اصلاح طلبان نداشته ایم .
اصولگرایان بیت المال را به اتیش کشیدند .
کاسبان فتنه
آ.ز.سپهر
Iran, Islamic Republic of
زمانی که حسین از مکه خارج شد او را فتنه گر نامیدند آنهم توسط علمای قوم چون شریح قاضی.امروزه شریح های رمان یاران صدیق امام را فتنه گر مینامند. ای کاش امام زنده بود ....
نادر
Iran, Islamic Republic of
حرفهای تکراری ..همشون سروته یک کرباسند چرابرای بیان اغراض شخصی خودشون از بیانات امام راحل ومقام معظم رهبری مایه میگذارند آیا نمیدانند امروز ریشه همه فتنه ها فقر وبیچارگی مردم است که موضوع تکراری فتنه را درهر رسانه ای سر میدهند آیا نمیدانند ابراز همین حرفهای تکراری خود نوعی فتنه است ،مردم را با سیاست بازیهای بچه گانه از انقلاب نرانید.حضرات محترم که تعیین کننده سیاست وسخرانی هستید.
اسلامی
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام میر محمدی از مردان نیک اندیش و از اصلاح طلبان واقعی است .ایشان پیرو ولایت فقیه و از چهرهای سالم این جریان است و هیچ ترس واهمی از کسی نداره دفاع ایشان از نظام همیشه از سخنان اول آخر ایشان است ..
محمدی
Iran, Islamic Republic of
میر محمدی آدم ترسوی است هم از توبره می خورد و هم از آخور به همین دلیل است که در مقابل افراط گرایان دوره احمدی نژاد سکوت می کند و چیزی نمی گوید.
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
حاج اقایان محترم خودتان را خسته نکنید ما اصلاح طلبان طرفدار موسوی وکروبی و رهنورد و خاتمی و هاشمی و خلاصه همه سران فتنه از بالا تا پایین هستیم و امکان برگشت هم وجود ندارد ، ایا ممکن است شما از راه خود بر گردید، نه ، ما اصلاح طلبان به دراکثریت هستیم و این اکثریت طرفدار سران فتنه است ، پس شماها در واقع نعره تان برای منافع از دست رفته است ولی باورکنید اب در هاون میکوبید و گره بر باد میزنید
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم.آقای ...در مورد خاتمی بزرگ اظهار نظر میکنه هر چند چنین اظهار نظرهایی بر محبوبیت روزافزون خاتمی می افزاید.....ی کاسبی ممنوع دست شما برای همه رو شده است بنام دین و انقلاب .ی نکنید.درود بر خاتمی بزرگ سایه خاتمی بر سر ایران عزیز مستدام باد.آمین
اعتدال،
Iran, Islamic Republic of
جناب میرمحمدی با جبهه مشارکت بدون سابقه یک روز کار اجرایی شد مدیرکل امور اجتملعی استانداری و با حزب اعتماد ملی شد فرماندار کهگیلویه و ستاد موسوی و کروبی می خواست بشه فرماندار بویراحمد . حالا هم اینطوری دیگه دنیا....؟!
نادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی
م،،،،
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر اونایی هستند که آرامش رو از مردم گرفتند....
بي زبان
Iran, Islamic Republic of
از .اقا ..سئوال کنید که به قول جنابعالی بگو ببینم .یا جنابعالی و دوستانت مثل اقایان.ه و۰۰۰۰۰۰راستش را بگو رئیس ستاد اقایان کروبی و موسوی در استان چه کسانی بودنند من و بابام بودیم یا تو و دوستانت بودید که البته از لحاظ مالی هم ضرری که برایتان نداشت تازه خیلی منفعت هم بردیید میخواهی بیشتر بگویم دست بردار ۰۰۰۰و الا خیلی از مسائل سر باز میکند ودر بین مردم له خواهید شد
تامحمودی
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده عامل فتنه ۸۸ اقای احمدی نزاد و جبهه پایداری بودند چون ولایت فقیه را قبول نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت بی زبان
با زبان بی زبانی واقعیتها رانوشتی
در روز قیامت شفیع خو نیاشته بویی اگر حقایق را ننویسی .
جامعه تشنه حقایق هستند و سیه روز شود هر که در او غش باشد.راستی اگر زبان داشتی چه می کردی ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1