تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۷۶۱۰۵

اقدام پندآموز یک مدیر سابق بهمئی

۴
۰
کبنا ؛مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در روز تکریم خود از مسئولیتش، اقدام جالبی انجام داد که می‌تواند الگویی برای مدیران باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عبدالله قیصری در مراسم تودیع خود از مسئولیت جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی وقتی پشت تریبون قرار گرفت، از سرایدار اداره تحت مدیریت خود به شکل ویژه‌ای قدردانی کرد.
وی با نام بردن از آقای خلیل‌تاش (آقایی) گفت:‌ وی حق پدری بر گردن من دارد و حقیقتا ‌نمونه‌ای از یک کارمند جهادی و مخلص است.
قیصری با بیان اینکه هیچ مدیری نباید از خدمات و زحمات کارکنان خود غافل شود، گفت: ‌آقای خلیل‌تاش با وجود بازنشستگی، حدود شش ماه است که به علت کمبود نیرو بدون حقوق این اداره را یاری کرده است.
مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی بهمئی همچنین از آقای خوب، ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس برای کدورتی که در بین بود، پوزش خواست و گفت: از این ایثارگر ارزشمند طلب حلالیت دارم.
قدردانی از سرایدار و عذرخواهی از یک رزمنده دفاع مقدس در مقابل حاضرین، دو اقدام خوب قیصری بود که در این آیین حاضرین را تحت تأثیر قرار داد.
انتهای پیام/بنام
نام شما

آدرس ايميل شما

مولوی
Iran, Islamic Republic of
چون خودش بالابی بزرگواری وگوهرگانی مدیردهدشت شداین حرفهارامی زنه اگه نمی گذاشتنش دهدشت این حرفهارانمی زدواقعاجهادکشاورزی دهدشت رابااین انتخاب مسخره کردند با این همه نیروی خوب واصلاح طلب درجهادکشاورزی به کشاورزان ظلم شدگوهرگانی مدیرترسوی بی لیاقت تمام دوران جهادکشاورزی .....................................
مثنوی
Iran, Islamic Republic of
شاهنامه آخرش خوشه....
آقای گوهرگانی حرف نداره دکتر نیست که میگن هست.کاردان که هیچ میگن کارشناس هم هست.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
'گوهرگانی جهادکشاورزی رادرستاداستان ویران کردنیروهای جهادی وپاک راازصحنه خارج کردحلا شروع به خرابی شهرستانهاکرده تا ببینیم اقای تاجگردون کی متوجه این اشتباه خودمیشودواورابرمی داردکه بیش ازاین مردم راازاوبیزارنکندمن فقط دلم برای تاجگردون میسوزدکه با این اشتباه خیلی ضررکرد
مردی ازلیشترگچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام

من توی یک جلسه اقای قیصری رادیدم واقعا انسان شایسته وخوبی بودند انشااله موفق باشند./
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1