تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۷۶۰۱۳

مدیران از فرصت تخصیص به موقع اعتبارات استفاده کنند/ جزئیات اعتبارات چرام

۲
۰
کبنا ؛‌حسن نوروزی در حاشیه جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام به کبنا نیوز گفت: جمع اعتبارات شهرستان چرام از منابع مختلف اعتباری بودجه سال ۹۳ بالغ بر یکصد و هشتاد و چهار میلیارد ریال است که از محل این اعتبارات ۱۵۵ پروژه در حال اجرا است.
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: احداث راه اصلی باغچه‌سادات به سرفاریاب از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای شهرستان چرام است که با بهره‌برداری از آن بخش زیادی از مشکلات مردم در این منطقه برطرف می‌شود.

وی اعتبار این پروژه را ۳۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مطالعه و احداث ورودی‌های شهر چرام دیگر پروژه مهمی بود که در این شهرستان در حال اجرا است و ۱۰ میلیارد ریال نیز به آن اختصاص داده شده است.

نوروزی بیان کرد: محور پاتاوه به دهدشت یکی از پروژه‌های بزرگ در دست اجرای استان است که اتصال آن به محور باغچه‌سادات از اقدامات ارزشمندی بود که به عنوان یک پروژه در دستور کار قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اتصال جاده پاتاوه – دهدشت به محور باغچه‌سادات – سرفاریاب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد، تصریح کرد: ارتباط دادن این دو محور در توسعه راه‌های این استان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: تأمین آب اراضی ۷۰۰ هکتاری شمس‌آباد چرام از دیگر پروژه‌های مهمی است که در قالب ۱۵۵ پروژه این شهرستان در حال اجرا است و ۱۶ میلیارد ریال نیز اعتبار دارد.

نوروزی عنوان داشت: با توجه به تخصیص به موقع اعتبارات سال ۹۳ در بودجه کشور، شهرستان چرام نیز تاکنون از تخصیص ۷۵ درصدی اعتبارات مصوب خود برخوردار است.

این مسئول تأکید کرد: با نظارت صحیح بر اجرای پروژه‌های در دست اجرای شهرستان چرام، مردم از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

نوروزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی را فرصتی ارزشمند برای برنامه‌ریزی مدیران و رونق گرفتن پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر صورت‌گرفته، مدیران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا پروژه‌های مشخص شده در همه نقاط این استان به موقع در اختیار مردم قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جلسه بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی ۱۵۵ پروژه شهرستان چرام یادآور شد: سهم شهرستان چرام از اعتبارات این استان یکصد و هشتاد و چهار میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ بنام

 
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
پروژه ها به اسم چرام هستش ولی بودجه برا زادگاه استاندار ونماینده هست
محمد جواد حیدری
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض خسته نباشید "

انصافا وقتی چهره افراد تحصیل کرده " متدین "دلسوز به نظام رو از طریق رسانه ها می بینم به آینده استان کهگیلویه و بویر احمد امیدوار می شوم " مصداق همچون شخصیتهایی دکتر نوروزی و مهندس حسن پور مدیر صندوق مهر امام رضا ست " انشااله خداوند پشت و پناه شما باشد "
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1