تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۷۵۸۶۶

پندار توفیقی: به اندازه کافی به قلعه نویی زمان دادیم

۹
۰
کبنا ؛در حالی قرار است اعضای کادرفنی استقلال روز یکشنبه با اعضای هیات مدیره این باشگاه جلسه برگزار کنند که گفته می‌ شود ممکن است خروجی این جلسه منجر به برکناری امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری استقلال بشود.
قلعه‌نویی فصل کابوس باری را سپری می‌ کند، او از ۸ بازی آخر لیگ‌برتر ۶ امتیاز گرفته، دربی را باخته و جام‌حذفی را هم برابر ذوب‌آهن از دست داده است. همه این ها می‌ تواند دلیل قانع کننده ای برای برکناری سرمربی استقلال باشد.
پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال که ۱۰درصد از هزینه های این باشگاه را تقبل کرده است، در این باره به "ورزش سه" گفت:  طبیعی است که از نتایج استقلال راضی نباشیم. هر آدمی هم جای ما باشد نمی‌ تواند از نتیجه های استقلال در این فصل رضایت داشته باشد. صحبت من این است که نارضایتی ما یک مساله کاملا طبیعی است.
او در مورد جلسه روز یکشنبه هیات مدیره با اعضای کادرفنی استقلال هم گفت: در این جلسه همه چیز مشخص می‌ شود. تا آن روز همه ما فرصت داریم که فکر کنیم و ببینیم مشکل استقلال چیست. قطعا در این فاصله کادرفنی هم باید بنشیند و دلیل ناکامی استقلال را واکاوی کند. باید به نتیجه قانع کننده ای برسیم و اگر قرار بود کادرفنی به کارشان ادامه دهند، بدانیم که از آنها چه می‌ خواهیم.
بهرام افشارزاده در پایان بازی با ذوب‌آهن انتقادهای تندی علیه سرمربی استقلال کرده بود و مدعی شده بود که مدت هاست به امیر قلعه‌نویی گفته که تیم مشکل بدنی دارد. حرف های افشارزاده را پندار توفیقی هم تایید می‌ کند: افشارزاده یکی از بزرگترین مدیران ورزشی ایران است و اگر حرفی می‌ زند بی تردید استدلالی پشت آن است. دربی را باخته ایم و یک جام از دست داده ایم، مگر می‌ شود وقتی این همه اتفاق بد می‌ افتد، سرمربی تیم در آن مقصر نباشد.
توفیقی ادعا می‌ کند که به اندازه کافی هیات مدیره به امیر قلعه‌نویی زمان داده است: امیر قلعه‌نویی به اندازه کافی زمان داشته که نتایج بد استقلال را درست کند. یک حرف وجود دارد و آن هم این است که ما در طول فصل همه کار کردیم تا کادرفنی در آرامش به کارشان ادامه دهند. هیچ وقت نشد که حرفی بزنیم یا کاری کنیم که اعضای کادرفنی حس کنند از طرف باشگاه فشار رویشان است.
البته او ادعا می‌ کند که تمام مشکل ها از سوی امیر قلعه‌نویی نیست: اینطور نیست که ما بخواهیم تمام تقصیرها را به گردن امیر قلعه‌نویی بیاندازیم. امیر قلعه‌نویی که نمی‌ تواند به زمین برود و جای ایکس و ایگرگ بازی کند. تیمی که ۲ گل جلو می‌ افتد مشخص است که یک نقشه تاکتیکی داشته است. با این حال به نظر من این تیم مشکل تاکتیکی هم دارد.
 
خبر تکمیلی:
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. در این جلسه مقرر شد به علت عدم برآورده شدن انتظارات هواداران و مدیریت باشگاه استقلال با وجود حمایت جدی ای که از تیم بزرگسالان صورت گرفته بود، ۱۰ درصد از قرار دادهای کلیه ارکان تیم بزرگسالان به عنوان جریمه، کسر شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد کلیه مسائل مربوط به نقل و انتقالات جهت تقویت تیم و پیشرفت در نیم فصل دوم، کمیته نقل و انتقالات مانند نیم فصل اول تشکیل شود و کلیه بازیکنان با پیشنهاد سرمربی به مدیرعامل معرفی و سپس بعد از بررسی و تایید کمیته نقل و انتقالات به عضویت استقلال در بیایند.

نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
علیرضا منصوریان
استقلال
Iran, Islamic Republic of
توفیقی جان برهانی و بیگ زاده و صادقی دیگه عمر فوتبالشون در استقلال تمام شده چرا قلعه نوعی تا یه گل میزنه تیم رو میکشه عقب ما حداقل اینو یاد گرفتیم وقتی یه تیمی یه گل میزنه میتونه گلهای بعدی را هم بزنه. مطمئنم هر مربی ترسو بازی کرد بازی را میبازه
از دوستان آموزشگاهی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکترپندار .احسنت براین درایت ....انصافا یک سر وگردن از اعضا هیات مدیره بالاترهستی.افتخار گچساران .پسرباغیرت و کسی که درفکر جوانان شهرش هست....استقلال با پندار نیک به اوج خواهدرسید .انشاء الله.
دوست آموزشگاهي
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به آقای رحیمی آبدهگاه عرض کنم :
دوست عزیز مدیریت کار ی به بازی کردن ندارد.مدیریت آدم باسواد و دانشمند تامین کننده منابع مالی می خواهد که پندار از همه اعضا هیات مدیره استقلال سر تر و دانشمند تر است.

افتخار کن که همشهری ات در راس مدیریت تیم پرافتخار ایران وآسیا بعنوان یک تصمیم گیرنده می درخشد.




پندار افتخار مدیریت فوتبالی و مرد تاریخ ساز فوتبال استان در ایران
.درود بر تو باد.
محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نیما پاد خیلی می تونه به این تیم کمک کنه ارنج کنه
هم کار
Iran, Islamic Republic of
کند دار آدم لایقی بخدا
ناظر
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه کی هستی که در مورد ژنرال صحبت می کنی؟
آبی
Iran, Islamic Republic of
جناب پندارخان،شنیدم پرسپولیسی هستی،اگر صحیح است حق بده مشکوک بشیم به عدم اجرای تعهدات به اندو که شما قرار بود تامین کنید
نارگ
Iran, Islamic Republic of
خدا و استقلال نخوا که تصمیم گرش تو وابیه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1