تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۷۵۷۶۵

فعالیت موثر انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج

۷
۰
کبنا ؛خدیجه توفیقیان عصر امروز در نشست انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج که با حضور دبیران انجمن‌های علمی و معاون پژوهشی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴ انجمن علمی در دانشگاه آزاد واحد یاسوج فعالیت می‌کنند که هفت انجمن در مقاطع ارشد و دکترا و مابقی انجمن‌های علمی مقاطع کارشناسی هستند.
*عضویت ۲هزار نفری دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج
مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج افزود: با جدیدترین عضوگیری که در این انجمن‌ها صورت گرفت تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه در انجمن‌های علمی عضویت دارند.
توفیقیان با بیان اینکه انجمن‌های علمی این دانشگاه فعالیت موثر و قابل قبولی دارند، تصریح کرد: تاکنون اردوهای علمی و نمایشگاه‌های مختلفی با حضور انجمن‌های علمی واحد یاسوج برگزار شده است.
وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی و سمینارهای علمی را از دیگر فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برشمرد و اذعان داشت: حضور مسئولان دانشگاه در کنار انجمن‌های علمی همواره باعث دلگرمی دبیران و مسئولان انجمن‌ها بوده است.
*حمایت همه‌جانبه مسئولان دانشگاه آزاد یاسوج از انجمن‌های علمی
مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج بیان کرد: یکی از امتیازات ویژه انجمن‌های علمی در دانشگاه آزاد یاسوج حمایت همه‌جانبه مسئولان و تیم مدیریتی دانشگاه از این انجمن‌ها است و همین موضوع باعث شده این انجمن‌ها سریع‌تر به اهداف علمی خود برسند.
توفیقیان با بیان اینکه از مجموع بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد هشت درصد به انجمن‌های علمی اختصاص دارد، عنوان کرد: سه  درصد از این بودجه از محل درآمدهای دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیبش از ۷۰ درصد بودجه اختصاصی به انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج جذب و هزینه شده است، اذعان داشت: حجم زیاد کارهای انجام شده و فعالیت موثر انجمن‌ها دلیل این امر است.
وی از برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج در اسفندماه خبر داد و اضافه کرد: اعضای اصلی انجمن‌ها توسط دانشجویان عضو انتخاب و به مدت یک سال،‌ مسئولیت هدایت و انجام امور انجمن‌ها را بر عهده دارند.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه پيام نور
Iran, Islamic Republic of
احسنت فتبارک الله احسن الخالقین
کارمند نیروگاه گازی بوشهر
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصلا هیچگونه فعالیت مثمر ثمری در حوزه دانشگاه و انجمن اسلامی ندارد... وسلام
مهمان
Iran, Islamic Republic of
فعالیت ایشان قابل تقدیر است. سرکار خانم توفیقیان یکی از نیروهای فعال و کاردان و مدبر دانشگاه می باشد که سازماندهی انجمن های علمی را بعهده دارد و با مدیریت وی، انجمن های علمی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. باید از ایشان تشکر نمود و برایشان آرزوی موفقیت کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه گرفتی / انجمن علمی باانجمن اسلامی فرق داره
رضا
Iran, Islamic Republic of
انصاف داشته باش آقای کارمندمحترم
تقوی
Iran, Islamic Republic of
سپاس خدای را که امثال سرکار خانم توفیقیان را در خدمت این نظام قرار داد..الحق که خانم تلاشگری است و البته از خانواده ای با اصالت .خانواده ای که با علم و حلم بزرگ شده اند .تا حدی که پدری به اصطلاح نخوانده ملا دارد .جناب حاج غفار توفیقیان ..خداوند توفیقش بدهد انشاالله
كارگر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1