تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۷۵۶۳۰

اعضای شوراها جانبدارانه عمل نکنند

۱
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا گفت: اعضای شوراهای اسلامی روستاها بدون هیچ‌گونه جانبداری از اشخاص و گروه‌های سیاسی در راستای عمران و آبادانی روستاهای منطقه خود تلاش نمایند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز علی تاج‌امیری در نشستی با اعضای شورای اسلامی، دهیاران و معتمدین محلی روستاهای شهرستان دنا، اظهار کرد: روستاها به عنوان بخش بزرگی از نظام اجتماعی  و جمعیتی کشور نقش مهمی را در عرصه‌‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌‌کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان دنا خطاب به اعضای شورای اسلامی روستاها گفت: مردم به امانت مسئولیتی را در اختیار اعضای شوراهای اسلامی گذاشتند که آنها باید بدون تکروی و با تعامل و همفکری به فکر آبادانی و توسعه مناطق خود باشند.
تاج‌امیری متذکر شد: جانبداری از اشخاص و گروه‌های سیاسی زهر مهلکی بر پیکره شوراهای اسلامی است، شوراها جهت رفع دغدغه‌های مردم تلاش نمایند.
وی افزود: شوراهای با فرا گرفتن قوانین و آئین‌های شوراهای اسلامی در جهت پیشبرد امورات مردم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنان گام بردارند.
فرماندار دنا آشنایی با وظایف شوراها را به حاضرین گوشزد کرد و افزود: پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در مناطق روستایی و محروم از مهمترین دغدغه‌های اعضای شوراها باشد.
در این دیدار اعضای شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان دنا به بیان مطالب و نقطه نظراتی پیرامون مشکلات و مسائل روستاها پرداختند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
ذززبذ
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1