تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۷۵۳۷۲

تودیع و معارفه مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه

۱۲
۰
کبنا ؛

عبدالله قیصری مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه شد
در مراسمی با حضور مسئولان از زحمات محمد رازی‌پور تجلیل و عبدالله قیصری به عنوان مدیر جدید معارفه شد.


آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پیش از ظهر امروز در سالن این اداره برگزار شد.
در این مراسم که فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند مدیر جدید این سازمان در شهرستان معرفی و حکم انتصاب به وی اهدا شد.

محمد رازی‌پور در آیین تکریم خود با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی‌اش عنوان کرد: تاکنون هفت بار تودیع و معارفه شدم و در طی مدت خدمت هرگز سعی نکردم جریان سیاسی را در کار مدیریتی خود دخیل کنم.

رئیس سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه هر کاری در بخش کشاورزی شهرستان انجام شده به تلاش همکاران بوده است، کارهای صورت گرفته در دوران مدیریتی خود را در حد کلان دانست و در عین حال تأکید کرد: کارهایی که صورت نگرفته و قصوری از ناحیه بنده بود که از همین‌جا از مردم به خاطر کوتاهی در خدمت پوزش و حلالیت می‌طلبم.

رازی‌پور آبیاری تحت فشار حومه غربی دهدشت را منشأ تحولات گسترده در بخش کشاورزی خواند و خواستار توجه و جدیت مدیریت جدید در پیگیری و به سرانجام رساندن این طرح تحول‌ساز شد.



رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
صنایع تبدیلی بخش کشاورزی کهگیلویه حمایت شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بخش کشاورزی در کهگیلویه را مناسب خواند و گفت: با این وجود عدم سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی رونق را از محصولات این بخش در شهرستان گرفته است.


جعفر گوهرگانی در آیین معارفه مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه وضعیت درآمدزایی بخش کشاورزی در این شهرستان را رضایت‌‌بخش ندانست و با اشاره به اشتغال ۷۰ درصدی مردم در این حوزه اظهار کرد: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم بهره‌وری در بخش کشاورزی کهگیلویه پایین و درآمد حاصل از محصولات ناچیز است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم و جو حداقل باید نیاز خود شهرستان را تأمین کند، خرید مازاد این دو محصول در سال زراعی گذشته را تنها ۱۵ هزار تن عنوان و تصریح کرد: این در حالی‌ است که با به‌کار بردن روش‌های کارشناسی و رعایت اصول می‌توان ۳۰ هزار تن مازاد بر نیاز خریداری کرد.

گوهرگانی عدم رعایت تغذیه مناسب و استفاده نکردن از کود پتاسیم را باعث کاهش میزان تولید در مزارع کهگیلویه دانست و تصریح کرد: متأسفانه این مهم از نگاه کارشناسان کشاورزی این شهرستان به راحتی می‌گذرد.

این مسئول خواستار دقت نظر کارشناسان حوزه کشاورزی بر عوامل تأثیرگذار در افزایش عملکرد در سطح واحد مزارع کشاورزی این شهرستان شد و خطاب به کارشناسان و متولیان این حوزه تأکید کرد: نباید دست روی دست بگذارید تا کشاورزان کشت کنند موقع برداشت گزارش کار ارائه دهید؛ بلکه ملزومات کار را در اختیار این قشر زحمت‌کش قرار دهید و نکات ظریف کشاورزی را به آن‌‌ها گوشزد کنید.

وی تأمین آب اراضی حومه غربی دهدشت را از اولویت‌های مهم بخش کشاورزی و مورد نظر مسئولان ارشد دانست و گفت: برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار و افزایش راندمان آب تسهیلاتی ارائه می‌شود که ۸۵ درصد به صورت بلاعوض خواهد بود.

گوهرگانی از معرفی ۲۱ طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در زمینه صنایع تبدیلی در شهرستان کهگیلویه به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات خبر داد و با اشاره به کشت ذرت و دانه‌های تبدیلی در این شهرستان نبود واحد خشک‌کن را از مشکلات اساسی این حوزه برشمرد و تصریح کرد: تولیدات شهرستان به شهرستان‌های مجاور حمل و باعث تحمیل هزینه‌‌‌هایی شده است.

فرماندار کهگیلویه:
مکانیزم تغییر مدیران کهگیلویه مبتنی بر کاردانی، مشروعیت و هماهنگ بودن با دولت است
فرماندار کهگیلویه مکانیزم تغییر مدیران شهرستان را مبتنی بر کاردانی، مشروعیت و هماهنگی با دولت تدبیر عنوان کرد.
سید کرامت‌الله کریمی در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی شهرستان تفکر عمیق و توسعه فراگیر را یکی از بنیان‌های مشروعیت‌بخش دولت تدبیر و امید از نظر ساختاری در حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان و اظهار داشت: این نقش را بسیج با منش و تفکر بسیجی به خوبی فراهم ساخت.
فرماندار کهگیلویه جریان اعتدال را فلسفه مبتنی بر اخلاق و پیوندی ره‌یافت بین امکان و آرمان بیان کرد و گفت: امکان، میزان ظرفیت‌ها برای رسیدن به آرمان را در دست خواهد داشت.
کریمی اعتدال از نگاه مثبت را خروج از انسدادهای سیاسی و خروج از افراط‌گرایی به عنوان یک مکانیزم دانست و تصریح کرد: باید در کنار این تفکر موجودی ملموس و تجربی در بیاوریم.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، کشاورزی را اولین و سیاسی‌ترین زیر بنای ساختاری یک جامعه برای رسیدن به توسعه دانست و افزود: شهرستان کهگیلویه یکی از مکان‌های است که ظرفیت‌های اصیل برای توسعه در امر کشاورزی در جهت اقتصاد متوازن را دارا است.
وی با اشاره به حاصلخیز بودن زمین‌ها و غنی بودن دام‌پروری و کشاورزی در دهدشت خواستار التزام این توسعه به عنوان یک اصل به صورت مدیریت اجرایی در سطح شهرستان شد.
فرماندار کهگیلویه کاردان بودن و توانمندی مدیر، مشروعیت و مقبولیت مردمی و فرا مردمی، هماهنگی با دولت تدبیر و امید را از مکانیزم‌های تغییر مدیران بر اساس این میزان‌ها برشمرد و گفت: این مکانیزم نقش توسعه بهتر برای ساختار سیاسی را فراهم می‌کند.

 
وی در ادامه گریزی به دوران دفاع مقدس زد و با یادآوری رشادت‌های مردان جنگ خاطراتی از آن دوران را بیان و تصریح کرد: هر چند اکنون با ذکر این خاطرات دلم برای دوستان و همرزمان می‌گیرد اما با یادآوری عملیات و مدیریت در زمان جنگ قوی‌تر می‌شوم.

رازی‌پور هم‌چنین استفاده از نیروهای اصلاح‌طلب در مجموعه خود خود به رغم یدک کشیدن اصولگرایی را از موفقیت‌های این مدیریت در دولت گذشته برشمرد و گفت: ۸۰ درصد نیروهایی که کار را به آن‌ها واگذار کردم اصلاح‌طلب بودند و امروز از مدیران ارشد اجرایی انتظار می‌رود از نیروهای خوب اصولگرا در مناصب مدیریت بهره گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه مگر کسانی که وارد جبهه شدند با هدف کسب حقوق و اضافه‌کاری روانه شدند، خاطرنشان کرد: با وجود بازنشستگی حاضرم در کنار مدیر جدید به مردم خدمت کنم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه:
حرکت در راستای انقلاب تنها راه برون‌رفت از مشکلات است
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: حرکت در راستای اهداف انقلاب تنها راه برون‌رفت از مشکلات است.
با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی در سالن جهاد کشاورزی دهدشت برگزار شد.
سید علی مومن‌زاده در این آیین مظهر و قدرت انسان را در اندیشه و عمل او دانست و اظهار کرد: ایده انسان یک امر ماندگار و فناناپذیر در تاریخ برای وی خواهد ماند.
مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه پست‌های مدیریتی را یک امانت در دست خدمت‌گزاران به نظام جمهور اسلامی عنوان و گفت: باید با همه توان از فرصت های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.
وی افزود: تنها در سایه اتحاد و همدلی می‌توان بار مسئولیت‌ها را به مقصد رساند.
مومن‌زاده حضور نیروهای انقلابی و ارزشمند، حضور اندیشمندان فعال تاثیرگذار در اداره جهاد کشاورزی را از نعمت‌های بسیار بزرگ و ستودنی در این نهاد عنوان کرد.
وی با اشاره به سهم قابل توجه کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی خواستار توجه ویژه مسئولان بر وضعیت کشاورزی شد.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه، مسئله اقتصاد را یکی از مهمترین مقوله های کشور دانست و بیان داشت: نباید مسئولان تمام هم و غمشان پست و ریاست باشد به همان میزان که کشور به مقوله علم و فرهنگ اهمیت می‌دهند باید به مقوله اقتصادی بخش کشاورزی اهمیت خاص دهد.
وی با توجه به برخی مشکلات فعلی در کشور تنها راه برون‌رفت از این مشکلات را حرکت در راستای اهداف انقلاب عنوان کرد.
گزارش تصویری از تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام متن خبر کمی جابجا شده ادامه سخنان رازی پور بعد از فرماندار اومده!! اصلاح شود
روحانی جهادی گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدای بزرگ گواه است که در این مدت حضور جناب دکتر گوهرگانی در راس مجموعه کشاورزی شتاب سازمان را از سرعت تراکتوری به سرعت ماشین سواری تبدیل کرد خداوند به ایشان و همه همکارانشان توفیق عنایت بفرماید ....
بی نام
Iran, Islamic Republic of
با سلام:
انتصاب مهندس قیصری را بهترین و شایسته ترین انتصاب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در این چند سال اخیر میدانم .امیدوارم در این مسئولیت مهم ، موفق و سربلند باشند/
دوستان ساداتی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر قیصری :
مدیری جوان ،کارآمد، موفق در امر مدیریتی و شایسته در این امر بوده ،آقای قیصری دارای دکترای مهندسی کشاورزی از دانشگاه تهران می باشد بهش تبریک عرض می نماییم .
مولوی
Iran, Islamic Republic of
آقای کریمی ازکی تاحالاقیصری شده اصلاح طلب که ما نمی دونیم ایشون اصلاً درحدواندازه مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه نیست.هم خودش رامسخره کرده هم مجموعه جهادکشاورزی را قیصری که تادیروزاصول گرابودوپاچه خواری.راکردتاشدرئیس جهادکشاورزی بهمئی واقعاً ,دولت تدبیروامیدرابردیدبا این انتصاباتون
آزاد اندیش
Iran, Islamic Republic of
هرچه جلو می رویم و سخنان و مواضع سر پرست فرمانداری کهگیلویه را می شنوم از اصلاح طلب بودن خودم شرمم می آید!!! خدا پستمان پستمان نکند!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
مبارکش باشد ولی خواهشاً اینگونه دولت تدبیر و امید را هزینه نکنید. شاید اگر رازی پور می ماند از جهاتی بهتر بودجناب فرماندار اگر قرار بود ازگزینه های پیشنهادی استفاده نشود چرا با حیثت این اقایان بازی شدجناب آقای دکترگوهرگانی لیاقت و شایستگی گنجی ، مسلمی ، پرهیز ، پناهی ، پرهیز و موسوی فراتر از خیلی هاست .
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری که با ترفندهای خاص خودش در دولت اصلاح طلبان نیروهای اصول گرا رابه طریق مختلف حقظ میکند برای روز انتخابات.من موندم قیصری که اصلاح طلب بود اگه دوست ماست همیشه طرفدار اصولگرایان بود وهست .گوهرگانی خودش مانده که ازچه کسی خط بگیره.
مراد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کریمی عزیز با انتصاب مدیران جدید در شهرستان باید به فکر نوشتن پیام تبریک پیروزی اقای بزرگواری در انتخابات اتی بود . لطفا دقت و اعمال نظر بیشتری در انتصاب مدیران داشته باشید.دوست ندارم خاطر اصلاحطلبان برای حمایت از شما مکدر شوند.و به صاحب نظران تفکر بیست سال خموش اعلام فرمایید لجبازی را کنار بگذارند و میدان را برای یک جوان تحصیل کرده محیا فرمایند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
مدیر شدن اقای قیصری محصول نشست وهمفکری وتشریک مساعی اقای بزرگواری نماینده محترم اقای کریمی فرماندار واقای منطقیان وگوهرگانی بود که هرکدام اهدافی را دنبال میکردند .اقای بزرگواری به دنبال خفظ نیروهای خود جهت ارایش گرفتن در انتخابات اینده هست اقای فرماندار به دنبال انست که با جلب نظر نماینده حکم سرپرستی خود را تبدیل به فرمانداری کند واقای منطقیان هم بر این اندیشیده است که نیروهایی که به سمت اقای لاهوتی گرایش داشتند بکار گرفته نشوند وقطعا اقای گوهرگانی با انتخاب اقای قیصری از چهار گزینه نامبرده میتوانست رضایت سه نفر را جلب کند که کاملا حساب شده وبا تدبیر انتخاب کرده است .واقعا عجب معامله ای بود
عزیز افتخاری
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای دکتر عبداله قیصری:
انتخاب درست،بجا،شایسته ومنطقی حضرتعالی را که نشان از مدیریت خوب و توان بالای شماست،به همه ی تلاشگران عرصه جهاد و مدیریت جهادی خصوصا شماو خانواده مومن و متدین و انقلابی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و پیشرفت بیش از پیش را برایتان از ایزد منان مسئلت مینمایم.
بهادر
Iran, Islamic Republic of
ایشان بسیار آدم فعال و توانمند هستن و سابقه بسیار درخشانی دارند و دوره دبیرستان نفر اول بوده اند و قبل از عید ۱۳۹۵ کار بسیار خیری هم انجام داده اند بدون اینکه دستگاه های اجرایی بفهمند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1