تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۷۵۳۳۰

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در آموزشکده دختران یاسوج

۱
۰
کبنا ؛سومین یادواره شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سازمان بسیج دانشجویی استان در آموزشکه فنی دختران یاسوج برگزار شد.
در این یادواره که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، دانشجویان آموزشکده های فنی دختران و پسران،‌مسئولان دانشگاهی و استانی در سالن اجتماعات آموزشکده خواهران حضور به هم رساندند.
سیده فرزانه آرامش رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج در این آئین معنوی با بیان اینکه شهدای دانشجو به عنوان پیوند دهندگان قلم و اسحله است، اظهار کرد: شهدای دانشجو کسانی بودند که قلم‌ها را در مقطعی بر زمین گذاشتند و در راه  دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و  تمامیت ارضی کشور جانشان را فدا کردند.
رئیس آموزشکده فنی دختران یاسوج در ادامه بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار تاکید کرد و گفت: بواسطه همین فرهنگ جوانان و ملت ایران هم‌اکنون سربلند و قدرتمند است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این نشست به بصیرت خاص شهدا اشاره کرد و گفت: اگر چه شهدا سن کمی داشتند ولی با نگاه به وصیت نامه آنها متوجه می‌شویم که آنها یک شبه راهی صد ساله را در عرفان و شناخت حقیقی معبود طی کرده‌اند.

حجت الاسلام قاسم مقدم افزود: شاخصه اصلی شها ولایت پذیری آنها بود و هر گاه ولی فرمانی صادر می‌کرد از جان دل در راستای تحقق آن حرکت می‌کردند.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس مسیر عزت و بصیرت شهدا بود و این بزرگان بودند در نبرد هشت سال حق جهاد را به خوبی ادا کردند.
فتاح محمدی در این مراسم به خاطره‌گویی از دوران اسارت پرداخت.

مداحی، خاطره گویی و برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر از بخش های دیگر این یادواره شهدای دانشجویی بود.
گفتنی است کنگره شهدای دانشجوی استان در راستای تکریم و معرفی شهدای دانشجویی در نظر دارد ۱۴ یادواره شهدای دانشجوی در دانشگاه های استان برگزار کند.
yadvar.basij.shohada (1) yadvar.basij.shohada (2) yadvar.basij.shohada (3) yadvar.basij.shohada (4) yadvar.basij.shohada (5) yadvar.basij.shohada (6) yadvar.basij.shohada (7) yadvar.basij.shohada (8) yadvar.basij.shohada (9) yadvar.basij.shohada (10) yadvar.basij.shohada (11) yadvar.basij.shohada (12) yadvar.basij.shohada (13) yadvar.basij.shohada (14) yadvar.basij.shohada (15) yadvar.basij.shohada (16) yadvar.basij.shohada (17) yadvar.basij.shohada (18) yadvar.basij.shohada (19) yadvar.basij.shohada (20) yadvar.basij.shohada (21) yadvar.basij.shohada (22) yadvar.basij.shohada (23) yadvar.basij.shohada (24) yadvar.basij.shohada (25) yadvar.basij.shohada (26) yadvar.basij.shohada (27) yadvar.basij.shohada (28) yadvar.basij.shohada (29) yadvar.basij.shohada (30) yadvar.basij.shohada (31) yadvar.basij.shohada (32) yadvar.basij.shohada (33)
نام شما

آدرس ايميل شما

آدم به حیوان میرسه
Iran, Islamic Republic of
خود خداوند متعال فرمودند که حق خودش را می بخشه اما حق الناس را نمی بخشه - کارکنان آموزشدکه فنی پسران یاسوج ( نرکده ) در حق چندین هزار دانشجو .اون هم در نظام جمهوری اسلامی - خداوند به سزای اعمالتون .- لطفا یه نظر سنجی بزنید تا ببینید
لطفا درج کن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1