تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۷۵۳۰۲

تشکیل دانشکده بسیج در سراسر کشور

۲
۰
کبنا ؛DSC02154
فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری با بیان اینکه اکنون قریب به ۶ هزار دانشجو در این دانشکده تحصیل می‌کند گفت: دانشکده بسیج در همه استان‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.
سردار مهدی جمشیدی فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج در پاسخ به سؤالات خبرنگاران مبنی‌بر تشکیل دانشکده بسیج در سراسر کشور، اظهار کرد: دانشکده بسیج شهید مطهری به صورت مرکز از سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.
وی با بیان اینکه اکنون قریب به ۶ هزار دانشجو در این دانشکده تحصیل می‌کنند، افزود: این دانشگاه نسبت به پذیرش دانشجو از دو طریق کنکور سراسری و برخی پذیرشی  اقدام‌می کند.
فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری با اشاره به این دانشکده به مرکزیت تهران از طرح جدید تشکیل شعبه‌های این دانشگاه در استان‌های کشور خبر داد و گفت: این طرح در رست بررسی است و امیدواریم روزی شاهد راه‌اندازی این دانشکده در همه استان‌های کشور باشیم.
جمشیدی بیان کرد: محور مهم و اصلی  دانشکده بسیج شهید مطهری  در راستای انجام فعالیت‌های تربیتی فرهنگی است که دانشجویان  در رشته‌های مختلف به صورت مقطعی در آن تحصیل می‌کنند.به لحاظ علمی این دانشکده در ۱۱ گرایش مورد نیاز سپاه و بسیج از جمله معارف دینی، ارزش‌های اسلامی و ... به دانشجویان با حضور اساتید برجسته تدریس می‌شود.
فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری با بیان اینکه از لحاظ مقطع تحصیلی این دانشکده تا کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد، عنوان کرد: سعی براین است که هرچه سریع‌تر مقطع دکتری در این دانشکده راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
صدور مدارک هادیان سیاسی که ۷۲ واحد تخصصی از سال ۱۳۷۸ زیر نظر حوزه نمایندگی در سپاه گچساران گذراندند چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
به زودی... میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1