تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۷۵۲۷۰

پنج کیلومتر توسعه شبکه آب شهری در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

۰
کبنا ؛مسعود مرادیان صبح چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در همین مدت بیش از هفت کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه آب صورت گرفته است. وی بیان کرد: در سال جاری ۹ کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهرهای دارای شبکه فاضلاب استان نیز توسعه یافته است.
آب
مرادیان توسعه مخازن آب در برخی شهرهای استان را ضروری دانست و بیان داشت: مخازن آب برخی شهرهای استان متناسب با جمعیت ساکن در آن نیست. وی افزود: مخازن آب در برخی نقاط در زمان روستا بودن آن نقطه احداث شده اما با تبدیل آن روستا به شهر شاهد توسعه مخازن نبوده ایم.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت ماه گذشته هزار متر مکعب به مخازن آب شرب شهردهدشت اضافه شده است که با این اقدام بخشی از مشکلات این شهر مرتفع گردید.
مرادیان با بیان اینکه در تابستان گذشته پنج شهر استان دچار تنش آبی شدند، اظهار داشت: یاسوج یکی از این شهرها بود که با حفر یک حلقه چاه مشکل ای شهر تا حدودی مرتفع شد اما در دراز مدت باید آب شرب این شهر از سد تنگ سرخ تامین شود.
وی با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبارات حوزه مهندسی و توسعه آبفای کهگیلویه و بویراحمد در هفت ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: همین موضوع باعث افزایش ۲۰ درصدی پیشرفت پروژه های این معاونت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
مرادیان، احداث، توسعه و بازسازی شبکه آب و اجرای خط انتقال را از وظایف این شرکت عنوان کرد و گفت: بخشی از خطوط انتقال دچار فرسودگی شده اند که موجب هدرروی آب می شود و بر این اساس تخصیص اعتباری ویژه برای نوسازی شبکه ضرورت دارد.
انتهای پیام/خ
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1