تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۷۵۲۵۷

آقای«هـ» پول‌های کهگیلویه و بویراحمد را برگرداند

۳
۰
کبنا ؛در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد مشکلاتی که پیمانکاران برای طرح‌ها ایجاد کرده‌اند و همچنین مشکلاتی که پیمانکاران با آن مواجه هستند، بیان شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران دستگاه‌های عضو این شورا برگزار شد.
در این نشست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع مسکن‌مهر و مشکلاتی که بر سر راه این پروژه است، اشاره کرد و گفت: در خصوص مسکن‌مهر تاکنون فقط گفتار درمانی کردیم.
پژمان نیک‌اقبالی با بیان اینکه پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مراجعه کنندگان در خصوص مسکن‌مهر نداریم، اظهار کرد: مسکن‌مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خوبی ندارد و هنوز پروژه مسکن‌مهر در این استان بلاتکلیف مانده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیمانکارانی که به تعهداتشان در موضوع مسکن‌مهر و سایر پروژه‌ها عمل نمی‌کنند، بیان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولی این امر باید بر اساس قانون و قراردادهای موجود، با پیمانکارانی که به تعهدات خود عمل نمی‌کند، برخورد کند و هیچ‌گونه اغماضی نداشته باشد.
نیک‌اقبالی از مسئولان راه و شهرسازی خواست تا برنامه زمان‌بندی برای رسیدگی به وضعیت پیمانکاران تدوین و بر اساس آن به مشکلات پیمانکاران رسیدگی کنند.
وی افزود: قانون راه برخورد با پیمانکاران متخلف را مشخص کرده و اداره‌کل راه و شهرسازی از این حربه‌های قانونی برای برخورد با پیمانکارانی که تخلف دارند، استفاده کند.
در ادامه این نشست حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با خواندن بندهای از قانون جهت برخورد با پیمانکاران متخلف که پول‌های را دریافت ولی کار را رها کردند، اظهار کرد: آقای «هـ» میلیون‌ها پول را گرفته، نه کاری انجام داده و نه پول‌ها را بر می‌گرداند.
رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: نباید در مسکن‌مهر فقط پیمانکاران را مقصر دانست بلکه در این میان دولت نیز مقصر بوده و از طرفی از مسئولان می‌خواهم تعارف را کنار بگذارند و برای دفاع از شرف شغل پیمانکاران، ما پیمانکاران مدعی خواهیم شد و اگر هم حق با پیمانکاران باشد تا آخر از حق و حقوق آنها دفاع خواهیم کرد.
حسن وکیلی در ادامه با تاکید بر اینکه باید با پیمانکاران خاطی برخورد کرد، اظهار کرد: متأسفانه برخی مواقع پیمانکارانی که کسی را ندارند به سلاخه می‌کشید و در عوض پیمانکاری که نامش به گروه‌های سیاسی و افراد صاحب نفوذ گره خورده است از تخلفاتش می‌گذرید و به او پروژه دیگری هم می‌دهید.
وی یادآور شد: برخی تخلفات پیمانکاران محصول همین نگرش‌های سیاسی است.
رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواست تا وضعیت پیمانکاران را تعیین تکلیف شود تا از این طریق هم از شرف شغل پیمانکاران دفاع کرده باشیم و هم حق مردم و ملت را گرفته باشیم.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
عجب مگر شغل پیمانکاری شرف هم دارد که میخواهی از ان دفاع کنید
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
عجب مگر شغل پیمانکاری شرف هم دارد که بخواهی دفاع کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
هفته ای هفت روز ، چهارده روزش دراستانداری جلسه و شورا وکمیته است و نتیجه اش چیست؟ اینهم نتیجه اش متن خبررابخوانید مسکن مهر درست عمل نکرده یاعقب مانده ، جواب مردم را نداریم،البته مثل دبیرکل سازمان ملل گاهی هم ابرازنگرانی میکنند یانهایتش تذکر میدهند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1