تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۷۵۲۴۴

سختی کار در کهگیلویه و بویراحمد از زبان خادمی

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخت‌ترین کارها در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد بر عهده استاندار است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب یاسوج که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه مردم و به‌خصوص فضای دانشگاهی استان به منابع مورد نیاز کتاب دسترسی داشته باشند با هر مشقتی که شده نمایشگاه کتاب را در استان برگزار کردیم.
وی با بیان سختی‌های کار در استان گفت: وقتی که فضای نمایشگاهی در استان نداشته باشیم و مجبور باشیم که در یک روز برای دو برنامه‌ بزرگ وقت بگذاریم تا هر کدام برگزار شوند کار سختی است.
این مسئول با بیان این‌که در استان‌های دیگر همه چیز از جمله فضا برای کار آماده است اما در این جا حتی برای تأمین فضا استاندار و معاونین باید وقت بگذارند، تصریح کرد: برخی کارهایی که استاندار مجبور است در این استان انجام دهد در استان‌های دیگر چنین وظایفی وجود ندارد.
خادمی یکی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود را تلاش برای آماده کردن فضای نمایشگاهی در استان عنوان کرد و گفت: از سال ۸۴ کارهایی در این زمینه انجام شده که تا امروز هم ادامه دارد و امیدواریم که با کارهای انجام شده ظرف یک تا دو سال آینده شاهد راه‌اندازی آن باشیم.
وی با درخواست از همه ادارات برای همکاری با این نمایشگاه به خصوص شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها گفت: اگر همکاری با نمایشگاه وجود داشته باشد در سال‌های آینده شاهد کیفیت بالاتری خواهیم بود.
***

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت
رونمایی از ۲۶ جلد کتاب مؤلفان کهگیلویه و بویراحمدی
با حضور مسئولان استانی از ۲۶ جلد کتاب مؤلفان کهگیلویه و بویراحمدی رونمایی شد.


بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج آیین رونمایی از ۲۶ جلد کتاب مؤلفان کهگیلویه و بویراحمدی انجام شد.

در این مراسم امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در استان برای خلق آثار فرهنگی همه دستگاه‌های فرهنگی در تلاش هستند، اظهار کرد: اگر اعتبارات اجازه دهد تألیفات بیشتری را از فرزندان شایسته این استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به همین منظور امروز از ۲۶ جلد کتاب تألیف شده استان در سال گذشته به پاس تقدیر از مؤلفان آن‌ها رونمای می‌شود.

 تعداد ۳ جلد کتاب از این ۲۶ کتاب مربوط به زینب قربانی تنها مدیرکل زن و مدیرکل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با نام‌های راز و نیایش منتظران، قصه‌های کلیله و دمنه ویژه کودکان و نوجوانان، رازهای زندگی که حاوی توصیه‌های مقام‌معظم رهبری به زوج‌های جوان است. 


نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج افتتاح شد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولان کشوری و استانی، نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج افتتاح شد.


با حضور مسئولان استانی و کشوری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج همزمان با روز بسیج در محل مصلای امام خمینی این شهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه که تا روز ۱۱ آذرماه برپا خواهد بود آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌ فقیه در استان، سید موسی خادمی استاندار، سید امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نیابت از معاون فرهنگی وزیر ارشاد و امین کمالوندی مدیرکل ارشاد استان به همراه تنی چند از مسئولان استانی حضور داشتند.

در این آیین امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌خواستیم به دلیل مشکلات مالی و اعتباری این نمایشگاه را برگزار کنیم، اظهار کرد: اما با همتی که استاندار به خرج داد و کمکی که از سوی وی به ما شد توانستیم این کار را انجام دهیم.

کمالوندی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد ۱۰۶ ناشر مستقل، ۹ ناشر استانی، ۴۴ ناشر فروش متمرکز، ۷۶ نمایندگی و در کل ۲۳۵ ناشر حضور دارند، افزود: ۳۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب قرار می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه در سال گذشته ۴۴۰ میلیون تومان کتاب به خانه‌های مردم استان رفت، به بن‌های پرداخت شده در سال گذشته و مشکلات امسال در خصوص بن‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۲۰ میلیون تومان بن در اختیار افراد قرار گرفت ولی امسال تنها ۲۸۰ میلیون تومان بن صادر شده است.

در پایان این آیین مسئولان از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
فرموده اند "سخت‌ترین کارها در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد بر عهده استاندار است." پس باید مربوط به کی باشد؟ خوب معلوم است کارهای مهم و شاید سخت باید بعهده بالاترین مقام استان باشد.
Iran, Islamic Republic of
از زحمات همه ممنونیم، ولی سال ۸۲ هم که همین یاسوج زندگی میکردم نمایشگاه کتاب در یاسوج برگزار میشد
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
اگر کارسختی است بی خیال شو ، برو دنبال کار راحتتر من حاضرم این کار سخت و طاقت فرسا را به عهده بگیرم تا شما از شرش راحت شوید
تامحمودی
Iran, Islamic Republic of
اگر عملکرد مهنایی را بذارند باید گزینه خیلی خیلی ضعیف را ثبت کرد چرا که جای ایشان و یک کارگر ساده تفاوتی ندارد چون هیچ استخدامی ندیده ایم
45
Iran, Islamic Republic of
هرکی فقط می خواد کامنت بزاره و اصلا منظور گوینده را درک نمی کنند . منظور اینست که در استانهای دیگر زمینه انجام هر کاری وجود دارد ولی در استان ما مقدمات اولیه نیز مهیا نیست و با توجه به ضعیف بودن پشتوانه استاندار که وظیفه هماهنگی و امور کلان استان را دارد بایید شخصا در ریز ترین امور حاضر باشد و این یعنی باز ماندن از رقبا .
مهمان
Iran, Islamic Republic of
بفرمائید ببینم چه کسی باید زمینه کار را فراهم کند تا ایشان بتوانند بدون سختی کار کنند؟ نکند انتظار دارید جوانان بیکار و بی شغل و سرگردان یاسوجی یا زیلائی باید باید زمینه کار را فراهم کنند. شاید هم باید کشاورزان و کارگران باید زمینه کار را فراهم کنند!
زمینه کار را باید مسئولانی مثل خود ایشان و نمایندگان فراهم کنند. آنهم با کار منصفانه ، عدم تبعیض و حق کشی، رعایت عدالت در بکارگیری افراد و هزینه اعتبارات و صدها مورد دیگر. از قدیم و ندیم گفته اند کار را باید به کاردان سپرد. اگر مدیری ضعیف است خودش کنار برود تا دیگرانی که خلاقیت و توانائی دارند کارها را بعهده بگیرند و خدمت صادقانه انجام دهند.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1