تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۷۵۱۵۶

بسیج عامل تداوم این نظام مردم سالار است

۰
کبنا ؛.Basij

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
قرین شدن ماه های قیام و پیروزی خون بر شمشیر(محرم و صفر) در این سال و جاودانگی بسیج این مدرسه عشق،  فرصتی را فراهم نموده که فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و از خود گذشتگی باری دیگر زنده نگاه داشته شود، زیرا در حقیقت و به درستی بیان گردیده که بسیج میراث شهدا  و رهروان ولایت است و ولایت نیز در امتداد نهضت بزرگ عاشورا می باشد.

بسیج یکی از ماندگارترین خواسته و تفکر معمار کبیر انقلاب بوده که در پنجم آذرماه سال ۵۸ فرمان تشکیل آن  صادر و این تفکر تاکنون و به حتم تا سالهای سال جاودانه خواهد ماند چرا که انقلاب ایران اسلامی، یک انقلاب به حقیقت مردم پایه است که تفکر رهبر فرزانه و عزیزمان امام خمینی(ره) نیز بر این استوار بود که همانا آحاد مردم حافظ و نگهدار انقلاب باشند و ایشان نیز با همین اندیشه، فرمان تاریخی تاسیس بسیج مستضعفین را صادر فرمودند و به حق این تصمیم اندیشمندانه یکی از مهمترین عوامل تداوم این نظام مردم سالار بوده است.

با نگاهی به اندیشه امام  راحل(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، می توان هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای گرامیداشت خاطره ایثار و فداکاری های جوانانی غیور که با خلوص نیت و شجاعت و همدلی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با گذشتن از جان خود در راه وطن و راه امام شهیدان، خالق زیباترین لحظه‌های ایثار و فداکاری شده اند دانست و این را می بایست قدردان و شکرگزار بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته‌ بسیج، برای همه بسیجیان ایران اسلامی و بخصوص بسیجیان خدوم و دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی توفیق و سربلندی در همه عرصه ها دارم. ان شالله.

غلامرضا تاج گردون


نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1