تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۷۵۰۳۸

بارندگیهای اخیر کهگیلویه چه بر سر عشایر آورد؟

۱
۰
کبنا ؛رییس اداره امور عشایر شهرستان کهگیلویه گفت: ۳۵ درصد راه‌های عشایری شهرستان کهگیلویه بر اثر بارندگی های اخیر مسدود شده است.
سید عمران تقوی  با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر آب رسانی را به مناطق عشایری با مشکل مواجه کرده است، افزود: دو تانکر ۱۲ هزار لیتری به ۱۵ منطقه عشایری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام آبرسانی می کنند.
وی با بیان این مطلب که ۱۰۰ درصد راه‌های عشایری این شهرستان خاکی هستند، اظهار کرد: ۳۵ درصد از این راه‌ها با بارندگی‌های اخیر مسدود شده است که آب رسانی به این مناطق به سختی صورت می گیرد.
رییس امور عشایر شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه روزانه متوسط ۱۹ سرویس آبرسانی به این مناطق صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آبرسانی به سختی در مناطق عشایری این شهرستان‌ها با مشکل مواجه شده است.
تقوی در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه در بارندگی‌های اخیر خسارتی به عشایر وارد شده است، اضافه کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت عشایر به این اداره گزارش نشده است.
انتهای پیام/رجایی
نام شما

آدرس ايميل شما

عشایر
Iran, Islamic Republic of
بارون اومده دیگه آب را میخوان چکار کنند.اگه دلت به حال عشایر میسوزه لا اقل چادر یا پتو یا آذوغه بهشون برسونید. عشایر بدبخت که روزگار نداره بیاد اداره گزارش بده.
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1