تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۷۵۰۱۶

همایش بزرگ"نقش مشارکت اجتماعی در کنترل مواد مخدر"

۰
کبنا ؛
سیدناصر رضایی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ نقش مشارکت اجتماعی در کنترل و کاهش مواد مخدر روانگردان در یاسوج اظهار داشت: این همایش فردا چهارشنبه پنجم آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: به دنبال خروجی مثبت و اثرگذار از این نشست یک روزه هستیم.

رضایی با بیان این‌که این همایش با حضور علی‌رضا جزینی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود، بیان داشت: در این همایش اقشار مردمی حضور خواهند داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به زمان و مکان این همایش اشاره کرد و گفت: همایش رأس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه پنجم آذرماه جاری در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: حضور تشکل‌های مردم‌نهاد و فعالان مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکل‌های خصوصی می‌تواند در برگزاری همایش نقش مؤثر داشته باشد.

وی یک از راه‌های مقابله با این پدیده شوم و خانمان‌سوز را برگزاری برنامه‌هایی از این دست دانست و گفت: برنامه‌هایی اثربخش هستند که با تحقیق و پژوهش همراه بوده و بتوانند گروه‌های هدف را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند.

رضایی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و سپردن برنامه‌ها به مردم را بهترین راه مقابله با این پدیده شوم دانست و گفت: در هر کاری که مردم خود محور بوده‌اند نتایج کاملا ملموس و قابل احساس بوده است.

انتهای پیام/خ
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1