تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۷۵۰۰۹

آقای عبد‌پور؛ بنی‌صدر شما را هم انتخاب نمی‌کرد

۴۴
۰
کبنا ؛IMG_0492نامه وارده*
حاج آقا عبدپور را اولین بار در فیلم مستند انتخابات شبکه bbc دیدم که به صورت زننده‌ای How are you را تلفظ می‌کرد. بار دوم در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ۱۳۹۰ ایشان را دیدم و آنجا بود که متوجه شدم حاج آقا مدتی مدیرکل هم بوده است اما عملکرد ضعیف ایشان سبب گردیده بود که بیشتر مردم این موضوع را ندانند و هم چنین خیلی زود عذرشان خواسته شود به گونه‌ای که کوتاه‌ترین عمر مدیرکلی برای ایشان ثبت گردد.

صحبت‌های حاج آقا در جلسه تودیع جلسه را بیشتر شبیه یک جلسه طنز نموده بود و یک جمله معروف تنها یادگار مدیریت عبدپور از ان دوران بسیار ضعیف می‌باشد: «بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید»
عملکرد ضعیف آقای عبدپور باعث شد وزارت فرهنگ در ‌‌نهایت قید نیروی بومی را بزند و هنوز که هنوز است تبعات آن ناکارآمدی بر پیکر فرهنگ و هنر استان سنگینی نماید. حالا هم ایشان به سخن آمده‌اند و انتقاداتی را متوجه دولت تدبیر و امید نموده‌اند که در جای خود جای تامل و تعمق بسیار دارد.
حاج آقا البته خیلی زود با کُدی که داده‌اند روشن کرده‌اند که ایشان دغدغه مردم را ندارند و بیشتر دنبال مطامع جناحی خود هستند آنجا که خود را نیروی جبهه پایداری معرفی می‌نمایند. زمانی حاج آقا بزرگواری راجع به جبهه پایداری گفته بود «مورچه چیه که کله پاچه‌اش چه باشد».

اما این جریان این روز‌ها در ضعف و نامدیریتی سایر گروه‌های اصولگرا در حال جان گرفتن هستند و بهترین کاسبی را هم درسوءاستفاده از عنوان فتنه می‌دانند.
آقای عبد‌پور مدیران دولت تدبیر و امید را پنج شناسنامه‌ای می‌نامد. شکی نیست که این حرفِ ما و دغدغه ما نیز می‌باشد ولی حاج آقا باید بدانند که این نیروهای پنج شناسنامه‌ای‌‌ همان مدیران به جا مانده از دولت قبل می‌باشند که با آمدن موسی خادمی شناسنامه المثنی گرفتند و خود را اعتدالی معرفی کردند و برخیشان مدعی شدند که روحانی را قبول ندارند اما خادمی را قبول دارند.

و همین دوستان حاج آقا هستند که برای دو روز ماندن به هر کاری دست می‌زنند و به هر کسی التماس می‌کنند و در این میان نیز بیشترین تقصیر بر گردن نماینده اصولگرا و هم جناحی آقای عبدپور یعنی آقای زارع می‌باشد که از این نیرو‌ها حمایت می‌کند.
آقای عبدپور باید بدانند که نیروهای اصیل اصلاح طلب در این دولت چیزی عایدشان نشد و دوستان خود ایشان بیش از هر کس دیگری یا ابقا شدند و یا ارتقاء گرفتند(...).
دغدغهٔ حاج آقا در مورد قوم گرایی را ما هم تحسین می‌کنیم اما یک سوال و آن اینکه حاج آقا پیش‌تر و بویژه در زمان سید مسعود حسینی کجا بودند که اتفاقا اوج قوم گرایی در آن زمان اتفاق افتاد.
جالب است که آقای عبدپور به قولا یک نیروی فرهنگی است و علی رغم ادعایی که دارند تحمل شنیدن سخن یک نیروی مخالف را ندارند و تهدید می‌کنند که حزب الله من بعد اجازه ورود به این افراد به استان را نخواهد داد. اما اولا که حاج آقا باید بدانند استان صاحب دارد و صاحب آن مردمی است که با «نه» قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری به نیروی جبهه پایداری اعلام کردند که ما قیم نمی‌خواهیم و دوم اینکه‌ای کاش حاج آقا که این گونه از نجابت و مدارای دولت تدبیر و امید سوءاستفاده می‌نمایند شجاعت آنرا داشتند تا در مقابل رانت خواری‌های هشت سال نیز می‌ایستادند.

کاش آقای عبدپور یک بار هم از بورسیه‌های علمی غیر قانونی انتقاد می‌کردند و‌ ای کاش حاج آقا به جای انتقام گرفتن به خاطر نداشتن پست، حرف مردم را علیه فسادهای مالی هشت سال گذشته می‌زدند و...
شیخ آیت الله عبدپور به صراحت اعلام کردند که نیروی جبهه پایداری است و همین نشان می‌دهد که قضیه از چه قرار است. او نمونهٔ کوچکی از ... و ... می‌باشد که عزمشان را صرفا جزم کرده‌اند که دولت را زمین گیر نمایند.
البته حاج آقا یک ناراحتی دیگر نیز دارند و آن اینکه برخلاف دوستان پنج شناسنامه‌ای شان در این دولت چیزی به دست نیاوردند که البته در این میان تقصیر بر گردن دولت نیست بلکه اولا: مقصر اصلی‌‌ همان دوست هم جناحی و هم مسلکی حاج آقا می‌باشد که به خاطر فشارهای زیاد آقای زارع حکم مشاورت گرفتند.‌‌

همان دوستی که در زمان مدیرکلی آقای عبدپور در فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بیشترین تخریب‌ها را علیه حاج آقا انجام داد و آقای عبدپور در جلسهٔ تودیع شان نیز به همین نکته اشاره کردند و گفت که این آقا برای عزل بنده و جایگزین کردن خودشان «پاشنهٔ در وزیر را از جا در آوردند».
و دلیل دوم عدم استفاده از ایشان ضعف مفرط مدیریتی خودشان بود که مطمئنما آقای بنی صدر هم ایشان را به کار نمی‌گرفت و حتی در دولت ضعیف مهرورزی که هر کسی اراده می‌کرد جایگاهی به دست می‌آورد حاج آقا خیلی زود بدرقه شدند.
آقای عبدپور عزیز: ما دولت بهاری شما را تجربه کرده‌ایم و دیدیم که دوست همیشه بهاری شما چقدر موجب نگرانی مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام گردیدند و حتی سخن از دوستی با اسرائیل بر بان آرودند.

ما مدیریت ضعیف حضرتعالی را نیز تجربه کردیم و ما دغدغه‌های دوستان شما د رمجلس را نیز می‌دانیم و دلواپسیتان برای برگشت به قدرت را درک می‌کنیم، پس خواهشا بگذارید دولت مردمی تدبیر و امید کارش را انجام دهد و به جای اندرزدهی به دولت، کمی دوستانتان را پند دهید که این دولت، دولت ملت و اصلاح طلبان می‌باشد و این همه برای پست و صندلی ریاست خودشان را تحقیر نکنند و آرمان شان را نفروشند و از اصلاح طلبان واقعی یاد بگیرند که در هشت سال گذشته هرگز از آرمان و عقیده‌شان عدول نکردند.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

طایفه
Iran, Islamic Republic of
راست میگه طایفه بازی بیداد می کنه
ناظر
Iran, Islamic Republic of
نظر من این است که افرادی که در استانداری پست مهمی ندارند باید به ادارات قبلی خود برگردند و گرنه دق می کنند جناب آقای استاندار باید ترتیبی را اتخاذ کنند که آقایان برگردند چرا در یک اتاف بنشینند و فقط روزنامه بخوانند و بر علیه دولت صحبت کنند و توطئه کنند تازه تعداد کثیری از آنها بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت دارند!!!!
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر عبدی پور شجاع
مهندس
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم مدیر برق براساس چه معیاری انتخاب شده
رعییت
Iran, Islamic Republic of
عقده ای برخورد کردن نتیجه عکس دارد !!!!!!!!!!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نامه شتابزده وکینه توزانه است هنوزحزب الله شروع نکرده است آقایان افرااطی مدعی اعتدال این تازه اول کاراست زودازکوره دررفتیدمطمئن باشیدافشاگریهای زیادی علیه شماحواهدشد.
رعییت
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعا جای تاسف دارد چرا کامنت ها را انتشار نمی دهید و به نفع عبدی پور .عمل می کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بئاتریس
Iran, Islamic Republic of
مطالب جالبی نوشته. چرا نام نویسنده را ذکر نکرده اید.؟؟..که با ..خودشان فریاد میزنند که دنیا را آب برد فراوانند. این همه پرروئی و خودخواهی هم از نعمتهای روزگار ماست..
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
عبدی پور درست گفت شایسته سالاری وجود ندارد هرکی بسته قومی اش قوی تر بود پست میگیره کاری به اصلاحاتی یا اصولگرایش ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقایی که این مطلب را زدی تعجب میکنم از قسمتی از متن اگر اقای عبدی ÷ور تونست صیغه ضرب را صرف بکنه انوقت میشه گفت که میتونه دولت را زمین گیر بکنه
از لنده
Iran, Islamic Republic of
خادمی حیا کن کهگیلویه را کن وای وای وای آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم /یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم/ تا حال کجا بودی شیخ با غیرت
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عبدی پور
مرگ بر موسوی -کروبی و حامیان فتنه گران
مگر ب رقوم گرایی در استا ن
درود بر عبدی پور
مرگ بر موسوی -کروبی و حامیان فتنه گران
مگر ب رقوم گرایی در استا ن
درود بر عبدی پور
مرگ بر موسوی -کروبی و حامیان فتنه گران
مگر ب رقوم گرایی در استا ن
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اگر نویسنده مرد بود نامش را می نوشت
اگر نویسنده مرد بود نامش را می نوشت
مشخصه از اصلاح طلبان دروغین و ضد ولایت فقیه هستید

ننگ بر شما
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا عبدی پور نیاز به این خود زنی سیاسی داشت که خود را محور کند
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای عکاشه ای کاش این بدون اسم منتشر نمی کردی چون اینطور وانمود می شود که نظر شما است
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
هر کس ساداتی است نونش توی روغنه
هر کس داماد آنهاست که بهتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
....خود را در .ها بدون آزمون استخدام میکنند و بدون هیچ تجربه ای ((((۳)))))بار برای پستهای مدیریت معاونت و رییس شهرستان به .فرستادن ولی ... خوشبختانه برا هیچ پستی تعیید صلاحیت نشدند و اما بدانید که همین آقا چند ماه پیش خود مدعی جلو گیرنده استخدامهای .. شده بودند اما خودشون .... .
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتوری مدرن در استان
اقای استاندار اولا ما در دولت اصلاحات غقط ۵شهرستان داشتیم
این ۱۰فرماندار کجا بودند ؟!
دوما شهرستانی لنده -چرام -باشت محصول دولت عدالت محور است
دولت احمدی نژاد جاده یاسوج به نوراباد را اجرا و افتتاح کرد .
شما از سال ۷۲ تا ۸۴نتوانستید کارکنید .چرا عقده ای صحبت می کنید
ورزشگاه چند هزاری نفری یاسوج محصول چه کسی است ؟!
تونل جاده دهدشت به دو بخش مهم قلعه رئیس و. دیشموک محصول چه کسی است ؟!
مسکن مهر -سهام عدالت -وو......
آن ۵۰۰میلیونی که آن موقع جزایری به محمد خاتمی داد که با پول امروز می شود ۵۰میلیارد تومان چی شد ؟!
آن سیصد میلیونی که به کروبی ساده دل داد چه شد ؟!
آن سکه های بی حد وحصر د ردولت اصلاحات چی شد ؟!
می دانی وزای دولت احمدی نژاد فقط ماهانه ۶-۷میلیون حقوق می گرفتند ؟!
حالا استاندار ۱۲میلیون می گیرد
رئیس جمهور ۳۰میلیون تومان ؟!
هيبت الله
Iran, Islamic Republic of
جای نظر شرمت الله خالیه
بو یراحمد
Iran, Islamic Republic of
ننگتان بالای بیسوادان که فقط شعار میدهید جبهه پایداری دیگر کجای تاریخ است شمارامردم نخواستند اقای عبدی پور مردم به کاندید شما اقای جلالی یک نه معنی دار گفتند که آرای باطله از آرای ایشان بیشتر بود شما به زور نمیتوانید خودرا بر مردم تحمیل کنید افکار شما طالبانی است
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم لنده که شیخ عبدی پور را نمی شناسند بیا اگر ۱،نفر سشناختنش من اسمم راعوض میکنم
مطهري
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار خواهشا با مدیر اداره کل کار استان /د ..استان شده پادگان نظامی.این اقا نفس همه از معاون و مدیر و کارمند حتی ابدارچی بگیر رو گرفته این اقا محیط اداره رو با ..اشتباه گرفته.خدا پدر زینل زاده رو بیامرزه.این اقا و .اداره کل کار رو به گنبد اهنین مبدل کرده خواهشا جناب خادمی استاندار محترم برخورد کنید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار ؟؟؟اوضاع واحوال عملکرد خود را از لابه لای این اظهار نظرها در یاب این ادمهای پنج شناسنامه ای که به انها اشاره شده هنوز در حوزه مدیران تحت فرمان شما مدیر مانده اند ؟؟؟همانانی که در دوران استانداری غیر بومی ها ۶ ماه بیشتر نتوانستند دوام بیاورند چون فریب ظاهر و تملق گویی این افراد را نخوردند اقای استاندار مردم محروم به خدمتکار صادق نیاز دارد نه به اصطلاح مدیری که در دید وبازدید از فامیل وتفریحات هفتگی با پول این مردم و در این شرایط سخت اقتصادی حداقل فقط ۱۵ مرغ محلی را جهت ایشان و کاسه لیسان همراهش سر می برند لطفا دقیق باشید......
تقوی
Iran, Islamic Republic of
سلام.درود بر عبدی پور.درود مردم چرام بر شما باد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
سخنان ایشان در مورد نماینده ای که استان را ملک شخصی خود و دارو دسته اش کرده کاملا درست است. درود بر آقای عبدی پور
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
تاسف بار است .ما که الگوی انصاف و مردم داری و صفا بایدباشد چون مردم به کاندید مورد نظرش رای نداداه اند و پست ومقامش را ازدست داده این چنین به انتقام گیری از مردم مشغول است ، البته سودی برایش هم ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
وای برکسانیکه .. سواستفاده می کنندحالااین یاروکیه اینجوری بزرگش کردید تاریخ درموردکسانیکه شما مرگ گفتید قضاوت خواهدکردمرگ برهیچکس
سيد محمد
Iran, Islamic Republic of
خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روز شود هرکه در او غش باشد کاش عمری بود ومی دیدیم که فتنه گران واقعی چه کسانی هستند ومردان خدا کیانند .هرچند از ادبیات ولحن گفتار وادب هر کس می توان به ماهیتش پی برد
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
از نوع نگارش متن می توان فهمید نویسنده مطلب چه کسی می باشد با باقرزاده ,,استانداری هست یا دومین سید خندان در استان , هستش که از صحابه میر حسین و کروبی , می باشند
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
فامیل گرایی اصل کار است اصلاحات و اصولگرایی کیلو چنده ............
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام

این جناب عبدی زاده مفتخر به این است که خود و جبهه پایداریش حامی دولتی بودند که ۱۱ روز خانه نشینی بر سر پیشانیشان نمایان است حال افکار عمومی این دولت فعلی بدتر از بنی صدر است یا دولتی که ۱۱روز را در خانه نشست ?

فدای اسلام و میهن و رهبری عزیز
نفت
Iran, Islamic Republic of
پیشاپیش انتخاب دکترفرهادی رابه عنوان وزیر علوم به دوستداران دولت تدبیر وامید تبریک عرض می نما ییم
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید دیکتاتوری .بدترین دیکتاتوری در طول تاریخ استان است .
مگر این مملکت صاحب نداردبرخوردی با .داشته باشد
مگر مملکت ارث ایشان است
ایشان استان را در طول یک سال اخیر قرق کرده است .مردم به پاخیزید که ایشان از ..بدتر است
محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا ا.ی نیست که این همه بزرگش کردین .
خرداد
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز خوردن تا کى. براى مطامع خود دست به تخریب دیگران زدن تاکى. چشم بر این همه فساد موجود در زیر پوستین جناح راست تا کى . چشم خود را بر حقیقت بستن تا کى . من مانده ام شما اگر بر سر دوراهى حق و حقیقت و خدا و اخرت و از سوى دیگر منافع دنیوى خود قرار بگیرید چه خواهید کرد
باران
United States
احسنت بر کبنا نیوز
ممو
Iran, Islamic Republic of
بیا ایدنک سوابق تحصیلی ات را بهت بدم بعد به مرد م بگو بیسواد ..ای تنبل ترین دانش اموز ایت الله عبدی پور ..فراری از مدرسه
حضور
Iran, Islamic Republic of
عده ای به موسوی و کروبی توهین میکنند . بنابراین دوستداران موسوی و کروبی ناراحت نشوند . زنده باد موسوی زنده باد کروبی زنده باد همه ی اصلاحطلبان . خدایا به بزرگی خودت قسمت میدهم این بدخواهان کروبی و موسوی و اصلاح طلبان را هدایت فرما
حضور
Iran, Islamic Republic of
. امثالهم نه بفکر دینند و نه بفکر جامعه . اگر اینگونه بود وضع دین اینگونه نبود که پر از بدعتهای نارواست و اگر آنها بفکر جامعه بودند ، طی هشت سال حاکمیت مطلق اصولگراها ، آنهمه .. نمیکرد . اینها ..خورند که جز حرف بیحساب و. بلد نیستند.
بدر
Iran, Islamic Republic of
.کیلویی چند؟ کبنانیوز فقط ..را بزرگ میکنه.جبهه پایداری یعنی پایداری درمقابل قانون اساواین ورا نشان من بدید خودم میدونم چیکارش کنم.
عجب
Iran, Islamic Republic of
من اگرجای عبدی پور و سران پلیس سایبری بودم کبنا رو میبستم.اولا چون افکار عمومی رو تشویش کردیددوما منبع باید اعلام بشه وچندین بارهست این کار رو کردید که درهیچ رسانه مکتوب و دیداری این جایزنیست.فیلترنکن مردی.این مطلب از خودتان و رواج جریان فتنه هست.همه تون یه طرف ما هم میشینیم بزرگواری دلیرمرد هم یه طرف.برد برد با ما میشه.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ایا واقعا اگر وجدان وایمانتان را گرو بگذارید وخارج از هر جناح وباندی نوشته بالا واقعیت نیست ایا واقعا اینکه تا کنون هیچ کدام از اصلاح طلبان واقعی در استان صاحب جایگاهی نشدند واقعیت نیست اخه این دولت با رای اصلاح طلبان دولت شد ولی ببینید کیا صاحب پست شدند همانهایی که هر چهار سالی یکبار تفکرشون تغییر میکرد .
هيبت الله
Iran, Islamic Republic of
شرمت الله تا و یسو کوچو بی دی دلم معلی سیت تنگ وابی
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا درودبرشیخ عبدی پورکه شجاعانه تمام واقعیتهارا گفته است.انصافا بایدازایشان تشکرکرد.واین نامه وارده شماجزکینه توزی وغرض ورزی هیچ محتوایی ندارد.خداوندرسوایتان کنددروغگو ها.ونفرین برکبنانیوز که فقط کارش دفاع ازفتنه وفتنه گران است.مرگ برفتنه گران وحامیان انها.والسلام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1