تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۷۴۹۸۲

عبدی‌پور: بنی‌صدر هم برخی مدیران فعلی را انتخاب نمی‌کرد

۸۳
۰
کبنا ؛IMG_0492نشست مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست موسی خادمی استاندار برگزار شد.
در این نشست که معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، برخی مدیران و کارکنان استانداری در این جلسه مطالبی را مطرح کردند.

محمود راستین کارشناس تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مظلومیت دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و انتقاد از مدیرانی که جرأت دفاع از دولت را ندارند، بیان کرد: آقای استاندار مدیران شجاع را برای پست‌ها بگمارید تا جرأت دفاع از دولت را داشته باشند.

این کارشناس استانداری تاکید کرد: مدیران از عملکرد دولت تدبیر و امید دفاع نمی‌کنند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام آیت‌الله عبدی‌پور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کرد و گفت: بنده یک شناسنامه دارم و آن هم شناسنامه جبهه پایداری است.

این کارشناس استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با انتقاد از مدیرانی که هر روز با یک جریان سیاسی هستند، بیان کرد: مثل برخی از مدیران دولت تدبیر و امید پنج شناسنامه ندارم.

حجت‌الاسلام عبدی‌پور با بیان اینکه اگر بنی‌صدر رئیس جمهور بود، برخی از مدیران فعلی را انتخاب نمی‌کرد، افزود: برخی از مدیران ضعیف هستند و مدارکشان با پست‌های آنها هم‌خوانی ندارد.

وی خطاب به استاندار گفت: متاسفانه درفضای عمومی احساس می‌شود، بیشتر مدیران شما بر اساس قوم‌گرایی و خویشاوندی انتخاب می‌شود.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از استاندار و معاون سیاسی استاندار به خاطر حضور حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در یاسوج، گفت: ما حزب‌الله اجازه ورود فتنه‌گران را به استان نمی‌دهیم.

عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.

وی دولت را بی‌تدبیر و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را بی‌سواد خواند و افزود: مدیران اصولگرایی که در این دولت پست گرفتند دیگر به آنها اجازه برگشت به دولت اصولگرایان را نمی‌دهم.

قلندر حسن‌پور معاون مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه در واکنش به صحبت‌های عبدی‌پور گفت: اصولاً شما طرفدار جبهه پایداری هستید که از قبل برچسب‌هاتون توی جیب‌تان است و کاسب فتنه شدید.

حسن پور گفت: چرا هشت‌سال در برابر غارت ملت و اختلاس هزار میلیاردی سکوت کردید. شما طرفدار گروهی هستید که جز دروغ و تهمت به هیچ چیزی اعتقاد ندارند.

چند لحظه‌ای درگیری لفظی بین حجت‌الاسلام عبدی‌پور و حسن‌پور بوجود آمد.

میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آقای منتجب‌نیا به هیج‌وجه به نیروهای حزب‌اللهی توهین نکرد و آقای منتجب‌نیا سوء استفاده از دین و اسلام را هشدار داد.

فتاح محمدی نیز با اشاره به قانون جمهوری اسلامی ایران، گفت: در چارچوب قانون اساسی همه می‌توانند نظرات خود را بیان کنند.

محنایی معاون توسعه منابع انسانی نیز تاجگردون را از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و در دفاع از دولت مطالبی را بیان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در پاسخ به سخنان حجت‌الاسلام عبدی‌پور، اظهار کرد: این دولت از همه جریان‌های سیاسی در سطح مدیران استفاده کرد، بطوریکه در گذشته ۱۰ فرماندار دولت اصلاحات را در یک اتاق قرار دادید و حتی اضافه‌کاری هم به آنها نمی‌دادند و فقط کارشون روزنامه خواندن بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
همونطور که صحبتهای آقای عبدی پور در مورد دولت آقای روحانی درست نیست،صحبتهای آقای حسن پور هم درست نبوده و نباید یک گروهی رو به بی اعتقادی متهم کرد،روز قیامتی هم هست این چند روز مدیریت هم تموم میشه،درضمن آقای تاجگردون از حق کدوم شهرستان استان استفاده کرده؟ ایشون فقط سهم گچساران رو که قبلا" خورده میشد داره زنده میکنه،تازه از حق استان در خیلی از جاها دفاع می کنه،نباید در مورد ایشون بدون اطلاع بد گفت
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران و باشت مواظب این جریان باشید. در مرکز استان چپ وراست با تاج ما مخالفند. چون حق ما را گرفته. ما باید مواظب این جریان باشیم و یکبار دیگر گول این حرکت ناجوانمردانه که بر علیه نماینده واقعی و قدر گچساران شکل گرفته نخوریم. همه با هم پشت سرش باشیم.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی گل فرمود /بعضی از اقایان برای برزگری هم بدرد نمی خورند تا چه رسد به مسئولیت /افرادضعیف انتخاب ضعیف دارند/
همکار
Iran, Islamic Republic of
اقای عبذی پوربایدبایدخودرابه نوعی نشان دهداصلاایشان درچنین جلساتی بدنبال چیست
یکی از حاضران در جلسه
Iran, Islamic Republic of
حجه اسلام عبدی پور ضمن حمله به اصلاح طلبان به شدت از مدیر پدافند (مومن نسب) تعریف و تمجید نمود و ولی را ارزشی و حزب الهی خواند.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
البته وقتی معاون سیاسی به وظیفه اش عمل نکند و جواب حملات به دولت را ندهد باید بقیه جواب بدن
یکی از حاضران در جلسه
Iran, Islamic Republic of
عبدی پور ضمن توهین و حمله به دولت و برخی مدیران از مدیر پدافند استانداری بسیار تعریف و تمجید نمود. و مومن نسب را دوستی با ارزش خطاب کرد....؟؟؟
حسين
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدی پور شما از زمانی که در دولت اصول گرا توسط نوذری استانداروقت برکنار شدیدن تا الان حتی یک دقیقه کارکرد مثبت برای ان دولت و این دولت فعلی نداشته اید . ایا این حقوق میلیونی و اضافه کار میلیونی از نظر شرع حلال است . ایا عبدی پور شما با این رفتار افراطی میخواهید جایگاهی در بین افراطیون جایگاهی درست کنید. لطف کنید اخلاق سیاسی را رعایت کنید
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
عبدی پور وقتی اضافکاری ۲ میلونی و حقوق ۴ میلونی می گیره روزی ده دقیقه هم تو اداره نمی مونه باید فحش هم بده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای عبدی پور مدیر بود و توان مدیریتی داشت فرهنگ و هنر را ۱۵ ماه در استان تعطیل نمی کرد . اقای عبدی پور بذارید کسی حرف از ضعف مدیران بزند که خودش امتحان پس نداده باشد یا حداقل کارنامه خوبی داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
بنده خوب بیاد دارم که آقای حسن پور در چند سال گذشته مرتب به آقای شیخ عبدی پور متوسل می شدند حتی ایشان آقای حسن پور را به پست رییس گروه تشکیلات و نوسازی دفتر تحول اداری منصوب کردند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر حسن پور واقعا مردیتو ثابت کردی دمت گرم این...باید جلوشون در بیای
از ممسنی
Iran, Islamic Republic of
البته در رابطه با تاجگردون حرف بدی گفته نشده واقعیت اینکه که ایشان فردی قوم گرا و متعصب به اقوام وابسته به خود میباشد که همین امر تلاشهای او را در سطح ملی خدشه دار کرده است
علي
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عبدی پور خود شما در زمان مدیر کلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را خوب گل باران کردید ضعیف تر از مدیریت شما تا الان وجود نداشته شما و امثال شما چرا وقتی که منافع شخصییتان به خطر می افتد داد و فریادتان بلند می شود
دخو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای عبدی پور درست فرمودند می خواهید به روش تجربی صحت این گفته ها را دریابید محنایی را لغو ابلاغ کنید بعد موضعگیری او را ببینید.
اداره كل ارشاد
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا چاپ کنید

ایشان قبلا همکار بنده و مدیرکل وقت ارشاد بودن .بنده فرزند شهید و از طرفداران ولایت و امام و شهدا هستم . اما در برابر خون پدرم این آقا در آن زمان جز بی تدبیری و افراط گرایی و... ودیکتاتوری عملکردی در آن اداره نداشت . و در اخر دیدید که بعنوان ضعیف ترین مدیر دولت شناخته شد و ظرف مدت ۴ماه برکنار شد.و حتی تا مدت ۳سال بعد هم داخل منزل سازمانی بود و با هزار فشار و اخطار توانست منزل مذکور را تحویل دهد . برادر عبدی پور شما به اندازه بنده برای این انقلاب هزینه ندادی لذا این انقلاب متعلق به همه است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ایثار سلام برحسن پوراقای عبدی پوردرخصوص بکارگماری مدیران درست میگویدچون خیلی ازمدیران بادولت تدبیرامیدهیچ همخوانی ندارد که ازاین دولت حمایت کنند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خادمی اگر خبر ندارید بدانید:
همینک هم در هلال احمر استان نیروهای اصلاح طلب و با تحصیلات فوق لیسانس و بالاتر منزوی شده اند و از همه چیز محرومند
محمد
Iran, Islamic Republic of
محنایی جز پاچه خواری تاج گردون دیگه حرفی نداره چون از خودش چیزی برای گفتن نداره ، این یک معاون بیسواده که صرفا با قوم گرایی و منطقه گرایی پست گرفته ، آقای محنایی تو الان باید سیستم اداری این استان را متحول میکردی ولی به دلیل نداشتن سواد مدیریتی هر روز شاهد تعریف و تمجیدت از تاج گردون هستیم ، تاج گردون نماینده مقتدری هست و همه استان بهش افتخار می کنند ، اما خیلی کسر شان داره برا یک معاون استاندار که خودش نباید مسئولیت پذیری و ، تلاش و عملکردش از یک نماینده هم کمتر باشه هر روز برای ماندن در این پست بعلت ضعفش داره از نماینده ها تعریف میکنه . تو یک کلمه صحبت بکنی باید حرفت آنچنان قوی و مستدل و علمی باشه که تمام مدیران را به سمت عملگرایی و کار و تلاش ببره نه سیاست بازی ، ولی دریغ و افسوس از این استاندار و این معاونین که جمیعاً به درد رئیس و معاون مدرسه ابتدایی هم نمی خورند .
همکار
Iran, Islamic Republic of
ادم اینقد نمک نشناس.به خدا شرمم میشه ازت انتقاد کنم.یه نگاه به گذشتتون بیندازید.هنوز داریم خرابکاری احمدی نژاد رو پاک میکنیم.
آقای روحانی تا ده سال دیگه هم نمیتونه اینهمه بحران رو درست کنه
حاج آقا برو خدا رو شکر کن از حوزه توی زمان اصلاحات توسط استاندار وقت سید مسعود حسینی اوردند وزارت کشوریت کردن و اینهمه جایگاه بهت دادن که الان نمکدون میشکنی.بابا بسه .مگه تو الهیات نخوندی . پس چرا .....
.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا برعبدی پور و ایستادگی ایشان
تری تاجی
Iran, Islamic Republic of
مالل سرحد نشین بسن وپادوک
دشت مورم خالی بیداد ایکن شوک
حاج اقا پم تو هم وابیدی بزرگواری
مهندس
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدی پور شما یک سال هم در ارشاد دوام نیاوردید چون نمیدانید مدیریت چیست اگر سبک کاری شما پسندیده بود همان وقت که دولت احمدی نژاد بود یه کاری می کردی.
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
دعواهای مدیران سابق وجدید استان وپررنگ کردن مباحث آنها توسط سایت کبنا بامنظور ودر راستای پول بده برات کار کنم است. نه
دعوای حقیقی.آنها می خواهند بگویند برای گچساران پول می بارد.اگر پول می بارد .چرا قریب به ۳سال است حتی یک پروژه
استارت نشده است.جوانهای بیکار هم آمار وهم سنشان بالا رفته.این دو ریال نفت مربوط به این نعمت خدادادی است اصلا گچساران نماینده هم نداشته باشد .خودش می آید.آمار رییس ثبت واحوال را بخوانید .وآن موقع از انتخاب گچسارانیها افتخار کنید.باید گریه کرذ.
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
دراینکه استاندارضعیف شک ندارم چون اگرقوی بودازمدیران توانمنداصلاحات استفاده میکردحتی درمدیریت ازجبهه بایداری استفاده کرده نمونش فرماندارچرام.هم خوداین اقاوهم مدیرانش جرات ندارنداسمی ازاصلاحات ببرند.هشت سال .کردند.اونامیگن فتنه شمادزدی های اونهارومطرح کنید.امروزمردم سره راازناسره تشخیص میدندپیروزواقعی امروزمهندس .این اقایان هم دارندنفسهای اخرشون رومیکشن واقعن دولت مظلوم چون مدیران دفاع نمیکنندوضعیت پیشین روبرامردم تبیین کنیدجون مشکلات امروزمربوط دولت جمودفکروخودرای افسارگسیخته پیشین.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
از دولت قبلی کسانی مدیر مانده وودست اوردی نداشته وندارند اقای استاندار تغافل وتعلل حدی دارد شما نماینده و استاندار این انقلاب در این استان هستید چ..ه مردم است اندک توچهی به کارکرد بعضی از این مدیران صندلی گرا ....شما راروشن خواهد کرد که چه وضع اسف باری بر سیستم مدیریتی اینگونه مدیران حاکم است ...
عاقل
آقای عبدی پور شما هنوز نمیدونید که بودجه هر شهرستان تعریف شده هست.و هیچ کسی حق و اجازه دخل و تصرف و کم کردن اون رو نداره!! شما اول کمی تحقیقات انجام میدادین بعد در این مورد حرف میزدین.حالا از جای دیگه ناراحت هستین اون به کنار.ولی قدرشناس هم باشیم بد نیست.
م
Iran, Islamic Republic of
در اداره ی امور سیاسی اولین اصل ثبات فکری است . کسی که بعنوان مدیر در یک پست سیاسی قرار می گیرد باید پیشینه فکری با ثباتی داشته باشد و هر روز از یک شاخه به شاخه ی دیگر نپریده باشد از این بابت این آقای عبدی پور درست گفته اند اما غافل این که عملکرد دولت محمود جانش نیز مملکت چگونه در یک رکود کمر شکن انداخت و چرخه صنعت را از چرخش انداخت و با سیاست های عوام فریبانه اش این مملکت را چند صد سال از دنیا عقب انداخت. البته فهم این موضوع برای امثال ایشان که در دنیای خاص خود غوطه ور شده و تا پیش پای خود را بیشتر نمی بییند و انچه هم می بینند یا سیاه و یا سپید است قطع یقین مشکل است هر که مثل آنان فکر نکنند اهل فتنه و فتنه گرند
بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
.
اگر پست را ازش نمی گرفتند هرگز این .را نمی گفت !!!

....حسینی بدون آزمون وغیر قانونی استخدامت کرد !!! وبعد هم پشیمان شد !!!!!!!!!!!
دوالت ، دولت اعتدال است وهم اصلاح طلبان و هم اصول گرایان معتدل درآن هستند وافراطی مثل شما در آن جایی ندارد !!!!!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
دولت اعتدال یعنی استفاده از معتدلین هر دو گروه اصلح طلب واصول گرا و حذف افراطی ها و تفریطی های هردو جریان مثل عبدی پور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رعیت
Iran, Islamic Republic of
بی سواد خودتی که با پارتی بازی مسعود حسینی استخدام شدی وبعدهم خود حسینی از این کار پشیمان شد !!!!!!!!!!!
آقای روحانی از وزرای دولت قبل استفاده کرد از اصلاح طلبان هم استفاده کرد از اصول گرایان هم استفاده کرد تا امثال شما ادب ومدیریت را یاد بگیرید که یاد نمی کیرید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دکتر خادمی هم تابع رئیس جمهور منتخب ودانای کشور است .
جانباز ياسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام برهمه دوستداران دولت تدبیر امید .متاسفم از برخی مدیران که شجاعت دفاع از دولت را ندارن
6209
Iran, Islamic Republic of
.... خودتو حزب اللهی میدونی آقای عبدی پور؟؟؟
حیف .......
همین رفتارهای غلط شماست که دید مردم رو به اسلام ونظام و همه چیز عوض میکنه..
۸سال کمتون بود که توهین کردین وغارت کردین و نقاق انداختین؟؟؟
شماکه دولت پاکدستان بودین چه میراثی جز غارت بیت المال و نفاق وتفرقه از خود گذاشتین!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
این شیخ با این ... دارد !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
صد حیف به این... !!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
حیف ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صمدي
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر وامید تا الان فقط شعار داده وهیچگونه تدبیر وامیدی بوجود نیاورده است غربی ها یک سال سرکار کذاشتندو کلیه اسرار کشورو فروختند ماهی ۷۰۰میلیون دلار که آنهم مال خودمان بوده است
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
عبدی پور خوب گفت اما نباید بحث فتنه گران را بیان میکرد.
واقع بین
Romania
اقای عبدی پور دیگه دوره منم منم بگم بگم فتنه فتنه گذشته دیگه حنای شما وامثال شما برای مردم فهیم رنگی نخواهدداشت.
علی
Iran, Islamic Republic of
بینوا فعلا دستش از مطامع دنیوی کوتاه شده به زمین وزمان بد میگه
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقای استاندار شما داروغه دولت اعتدال هستید یا وکیل دولت اصلاحات پس گر محک تجربه آید به میان سیه روی شود هرکه در او غش باشد. برادرم بهتر است به فکر توسعه استان باشید
برف
Iran, Islamic Republic of
پس درست گفته اند دزد لته سال دیگه خبر می کنه چشمم روشن وکیل الدوله اصلاحات
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عبدی پور عزیز،شما فقط آقای بنی صدر رومی شناسین،آیا اطلاع دارین که اکثر وزرا ومدیران دوران ایشان الان شناسنامه این انقلابند؟چرا نسبت به چیزی که اشراف ندارین اظهار نظر میکنین؟بنی صدر اگر مشکلات سیاسی با بعضی از مسئولین وقت داشت ولی کاملا مطیع امام بودند.کی شما شنیدین که بنی صدر به دلیل مخالفت با امام با قهر وناراحتی پست ریاست جمهوری رو ترک کنه؟کی شنیدین که یکی از اعضاءکابنه یا مدیران بنی صدر اختلاس یا ارتشاءداشته باشه؟بنی صدر خیانت کرد واز خجالت همین خیانتش با اون شکل مفتضحانه مملکت رو ترک کرد.قیاس شما قیاسی کاملا مع الفارق وبی ربط به موضوع بود.در خصوص آقای تاجگردون نیز کسانی چون شما تاب تحمل پیشرفت کسی غیر از جناح ودسته وگروه خودش رو نداره وگر نه آقای تاجگردون از مفاخر استان وحتی کشور می باشند.در یک کلمه یه مثل لری خودمونی است که میگه(دل پری،وتنگری)
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای محنایی باسلام چون سنم از شما کوچکتر است انتقاد آشکار نمی کنم ولی بدان در موردستایش نمودن بعضی افراد بخاطر جایگاه حدیث داریم توجه کن
كارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای عبدی پور از مدیر کل پدافند تعریف و تمجید نکند ایشون کامل بیکار و تعطیلند مدیر کل محترم ۸۵ ساعت اضافه کاری تقدیمشون میکنن منم جای عبدی پور بودم تعریف می دادم یک ساعت از اضافه کاری این مرد پر ادعای بدون عمل کم کنید زمین و اسمون را بهم می دوزد
عارف
Iran, Islamic Republic of
بنازمت قلو ای کر خوب
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عبدی پور ،‌شما از گروه جبهه پایداری یا همان خوارج زمان هستید .که در استان نه بلکه در کشور جایگاهی ندارید .سر و کله زدن دیگه فایده نداره برو تو یه اتاق بشین و روزنامه بخوان و یا بهترش اینه که بازنشستگی قبل از موعد بگیر و راحت بشین
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
/در اینده ده استاندار را کنار هم می گداریم/موشک جواب موشک
علی جیبوتی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا عبدپور .
لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر فلندر شجاع وقهرمان به حق وارث مجافری حیف اینهمه ترسو همکارتن
اصغر
Iran, Islamic Republic of
اولا عبدی پورکمترازیک سال درارشاد بود کارهایی کردند که بلافاصله همان دوستانش ترتیبش رادادندبرکنارش کردند -دوما :توجه به نامبرده باعث مطرح شدنش می شود که آن موقع هم دردسردرست میکند بنابراین خواشمندیم ایشان رادراین جلسات دعوت نکنند -
Iran, Islamic Republic of
آنچه واقعیت دارد این است که وزن میران کنونی پایین است
نفت
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدی پور این هشت سال قبل کجا بودید که دولت مهر ورز با فروش این همه نفت چه بلایی بر سر مملکت در نیاورد این پو لها کجا هزینه شدند تو در حد این نیستی که در باره تا جگردون نظر دهی برو از با هنر ولا ریجانی بپر س که تا جگردون که چه شخص قوی وکاردان است ویکی از افتخارات مجلس فعلی تا جگردون است خدایا تشکر از خلقت تا جگردون بر ای گدای مسکین در خانه علی زن
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
درود برعبدی پور ایشان چیزی غیراز حقیقت نگفتند .
حسن کل شوری
Iran, Islamic Republic of
عبدی پور راست میگه بنگرو افشا گن قلندر هم زبون باز کرده این طیبی ها ادمای بدبخت ساده وزود باورین حسن پور وعبدی بجان هم می افتند حسن پور که صیادی تورا دک کرد عبدی پور نجاتت داد
متخصص
Iran, Islamic Republic of
الحق وانصاف دید تاجگردون منطقه ای که نیست هیچی ایشان دیدونظرشان محلی است در ابتدا خوشحال بودیم یک چهره ملی در بالا داریم ولی با عملکرد ایشان متوجه شدیم ایشان به فکر گچساران هست وآنطوری که انتظار می رفت ایشان فرا منطقه ای عمل نمی کند ما از ایشان عاجزانه می خواهیم با میدان دید بیشتری به مردم ومنطقه نگاه کند چرا که رشد هرکس به اندازه دید آن شخص می باشد ما نمی گوییم به گچساران نظر نکند ایشان بایستی ظرفیتش بیشتر از گچساران باشد چراکه گچساران قسمت کوچکی از این استان کوچک است وگچساران هم حق پیشرفت دارد ودر واقع نظرما نرسیدن به گچساران نیست بلکه خواست ما این است که به گچساران که بایستی برسد هیچی به سایر نقاط استان همبرسد خلاصه اینکه جناب تاجگردون هم به گچساران برس هم به سایر نقاط استان
?
Iran, Islamic Republic of
تاج افتخار استان
واقيعت
Iran, Islamic Republic of
اضافه کار اصولگرایان در اکثر واحدهای استانداری بیشتر از اصلاح طلبان است اگر می خواهید اثبات کنید به مدارک حسابداری رجوع شود.
اداره کل امنیتی
اداره کل پدافند
اداره کل سیاسی
اداره کل بحران
اداره کل روابط عمومی
اداره کل بازرسی و
......
از لنده
Iran, Islamic Republic of
تاج سر مایی نوه ... / ای جون و جونت کنم ....کن ودر / تا من ای استان نکرده بتر / تا بنگ بزنه من موگر مردم کنه خبر/ بگوی هی ودر هی ودر هی ودر/کر کر ....کردم ودر /
دوست
Iran, Islamic Republic of
حمله غیرمنصفانه به دوست خودمان که دائما از جریان دفاع می کند نکنید اگر انصاف دارید چرا نمی گوید که اقای مومن نسب از آقایان علیپور - قائمی - عزیزی - صالح نسب
- عباسی - سامی زاده - حسینی و.....دفاع می کند کمی اخلاق لازم است
من هم تو جلسه بودم همه شنیدید که عبدی پور از با طرح اضافه کار پایین مستقیم به مومن نسب حمله کرد
به یاد داشته باشید به خاطر جلوگیری از .......با دستور آقای محنایی وی به پدافند غیرعامل انتقال یافت
ضمن اینکه از تاجگر دون به شدت هنم تعریف کرد ایا با هر تعریفی باید از منش دوستان غافل شویم نکنید بخدا شرم داره چه بسا این تعریف ها بخاطر انداختن جدایی باشد؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانواده بزرگ حس پور من از ایل غیرت جلیل بویراحمدم. به واسطه قومی سببی که با مردم طیبی دارم. در همه جا صحبت از شجاعت و شهامت و صداقت مردم لند هو بخصوص خانواده همیشه راست قامت حسن پور می کنن. فقط خواستم بهت بگم حسن پور از تو به یک اشاره کر غیرتی
هيبت الله
Iran, Islamic Republic of
داغم سی شرمت الله تا ایسو نونم سی چه کامنت نلشته
استان
Iran, Islamic Republic of
چنین ادمایی نوچه دیگرانن و میان برنامه اربابشون رو اجرا میکنن.لعنت خدا بر ادمای فرصت طلب...
محق.
Iran, Islamic Republic of
.بچه کوچنی ..
لندنی
Iran, Islamic Republic of
من اصلاحطلبم جناب حسن÷ور و اقای عبدی÷ور را اصلا قبول ندارم اما خیلی از حرفاش درسته ,چون امثال ایشان دارای جایگاه هستند, قومگراست بر همه معلومه و هویت اشخاص معلوم نیست چون همه کس صاحب دولت شدندواینو براش مثال نمیزنم چون خودت میدونی
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
..پور طرفدار .و از مریدان همین .در دولت های گذشته بوده . چون مرحوم .ایشان قبلا از طرفداران تاجگردون (بهرام) بوده میخاد بااین کارها خودش را مطرح کند ای تش بگره زمانه به قول قدیمیها چه سازم که زمانه لیش وابی ..............................
نفت
Iran, Islamic Republic of
پیشا پیش انتخاب دکتر فرهادی را به عنوان وزیر علوم به دوستدا ران دولت تد بیر وع
نفت
Iran, Islamic Republic of
پیشا پیش انتخاب دکترفرهادی را به عنوان وزیر علوم به دوستداران دولت تدبیرو امید تبریک عرض می نما ییم
خبرنگارحقگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر عبدی پور اقای استاندار مدیران .مثل جنابعالی باید شاهد واکنشهای بیشتر دراینده باشید . .
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه توجه
خوارج زمان اصلاح طلبان استان ما هستند
خوارج زمان اصلاح طلبان استان ما هستند
خوارج زمان اصلاح طلبان استان ما هستند
خوارج زمان اصلاح طلبان استان ما هستند
اقای استاندار خطوط خود را از تاجگردون جدا کن که خبری در راه است
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدی پور کارمند و کارشناس اداره کل پدافند غیرعامل است و کاملا طبیعی است که از مدیر کل مستقیم خودش حداقل یک تعریف کوچکی کند.ضمن اینکه ظاهرا بحثش در ابتدا با مطرح نمودن اضافه کار با خود مدیرکل پدافند بوده است.به هر حال آقای مومن نسب خوشبختانه در جریان اصلاح طلبی شناسنامه دار است و سوابق و عملکردش روشن.
بیژنی از دیشموک
Iran, Islamic Republic of
وفایی چرا مدیرکل حوادث هست تا دیروز عضوجبهه پایداری بود
حقيقت
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم آقای راستین چکاره است تا دیروز در اداره هواشناسی مورد تمسخر عام و خاص بود با پارتی بازی اومده استانداری طوری کلاس می گیرن کسی نشناسه میگه عقل کل در ضمن آقای محنایی بشدت دنبال ارتقاء ایشان هستند چون با هم فامیلن یکی از اشتباهات آشکار استاندار موافقت با انتقال امثال ایشون می باشد بعد با گستاخی استاندار را به زیر سوال می برد
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر عبدی پور احسن به این شجاعت واقعا دولت بی تدبیر و مدیران ضعیفی دارد که به درد برزگری هم نمی خورد
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خادمی ببینید شکاف بین مجموعه رو واقعا جای بسی تاسف داره واقایانی که قول خودتون نظر دادید باید به فکر اخر وعاقبت خودتون باشید.
میلادطاهرپور
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه ما در استانی زندگی میکنیم که انتخابات و سیاست به جای یک روز در چهارسال ادامه دارد و همین امر مهمترین دلیل توسعه نیافتن استانمان است. اگر به استانهای توسعه یافته کشور توجه کنیم خواهیم دید که جو انتخابات ها بعد از روز رأی گیری تمام می شود و بعد از آن همه به فکر کمک به توسعه و کار هستند اما در استانهایی همچون کهگیلویه و بویراحمد حاشیه های سیاسی ما را از خدمت و توسعه به دور می کند. استان ما پتانسیل های زیادی برای توسعه دارد ولی خود ما هستیم که داریم جلوی توسعه کهگیلویه و بویراحمد را میگیریم. اگر استانداری یا نماینده مجلسی روی کار آمد همراهان آنها به فکر جایگاه برای خود هستند و مخالفان نیز دنبال تخریب تا چهار سال بگذرد. چرا کسی نمیگوید تا به استاندار و یا نماینده کمک کنیم برای توسعه استان؟ آیا فقط در تخریب کردن توانمند هستیم؟ اگر من منتقد استاندار اعتقاد دارم استاندارم ضعیف است آیا با تخریبش استانم توسعه پیدا می کند؟ چرا به جای تعصب سیاسی تعصب استانی نداشته باشیم و همه به نوعی در توسعه استانمان کمک کنیم؟ یعنی تعصب سیاسی مهمتر از خدمت به مردم محروم در دورترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد است؟ تا کی در این استان به خاطر منافع سیاسی یا شخصی فقط نیمه خالی لیوان را میبینیم؟ اگر من مخالف در زمینه ای تخصص دارم چرا به جای تخریب از تخصصم در راه توسعه استان کمک نکنم؟ یعنی وابستگی به جریان های سیاسی بیشتر از توسعه استان اهمیت دارد؟ به فرض استاندار و نماینده های ما در مجلس نیز ضعیف باشند که الحق و الانصاف اینگونه نیست آیا تخریبشان بهتر است یا کمک به برطرف کردن ضعفشان؟ آیا تا به حال پیشنهادی و راهکاری برای توسعه استانمان داده ایم و یا از آنها خواسته ایم که این راه کمک بسزایی در توسعه استان است یا چون هم جناح نیستیم دنبال زمین خوردنشان هستیم؟ خدایی تا کی باید در این استان مخالفان سیاسی به فکر شکست طرف مقابل باشند ولی نمیدانند شکست مدیران یعنی شکست استان در توسعه یافتن. در این استان هر استانداری آمد نقاط قوت و ضعفی داشت که وقتی کسی را برای استاندار انتخاب میکنن قطعا نقاط قوت زیادی دارد و دکترخادمی به حق از مدیران دلسوز و پرکاری است که در این دولت خدمت می کنند. همه میدانیم در شرایط کنونی کشور واقعا وضعیت اعتبارات بد است اما استاندار از هر روش ممکن اعتباراتی برای استان جذب کرد. اگر واقعا از اخبار استان باخبر باشیم می دیدیم استاندار با نشست های مختلف در تهران و از طریق سایر شرکت ها و نهادها برای این استان در بخش های مختلف اعتبار جذب می کرد. یکی دیگر از برنامه های قابل تحسین استاندار بررسی تک به تک پروژه های عمرانی و پیگیری آنها بود که هر روز را به یک شهرستان اختصاص میدادند و من به خودم در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان دنا به عنوان یکی از این شهرستان ها که حضور داشتم این جلسه اولا در روز تعطیلی بود و دوما از صبح ساعت ٧ تا شب ساعت ٨ و نیم به طول انجامید که یکی یکی پروژه های ریز و درشت را پیگیری میکردند و خدا شاهد است حسابی من آن روز خسته شدم که فقط کارم نشستن در گوشه ای بود. بیایید اگر دلسوز استانمان هستیم همه کمک کنیم تا نیمه خالی لیوان هم پر شود نه اینکه همان نیمه پر را هم بریزیم وگرنه مردم هستند که ضرر می کنند.
عارف
Iran, Islamic Republic of
قلندر عزیز واقعا که استانداری را باید به شما بدن که مستحقی تا حالا انرژیتون هدر رفت. الحق که خوب چکنیش
طیب
Iran, Islamic Republic of
.به نام لاهوتی معاون استاندار شد اما حالا مدافع .شده شرم باد مدیرانی راکه به خاطر پست تن به هر ذلتی میدهند
گروه هفت ونیم
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا حنای شما دیگر رنگی ندارد برو تو یه مسجد استغفار کن آرزوی توفیق برای نمایندگان مجلس خصوصا دکتر غلامرضا تاجگردون. به امید خدا دوره بعد با آرای بیشتری تو مجلسی/////
علی
Iran, Islamic Republic of
قلندر حسن پور با معدل ۱۱٫۵ از دانشگاه آزاد گچساران وارد سازمان مدیرت شد و به سفارش صاحبان قدرت . ای کاش یکی از آقای حسن پور میپرسید اگر نظام اداری پارتی بازی نبود کجای شما به کارمندی می خورد چه برسد به مسئولیت. وای بر دولت تدبیر و امید
شهامت
Iran, Islamic Republic of
سخنان عبدی پور از سر دلسوزی است ...استاندار ..ه است. از طرف دیگر مگر سایر افراد جامعه حق رشد و ارتقا ندارند که آقای محنایی ، حسنی، وفایی، میر محمدی، سهمگین باید در همه دولتها حاکم باشند. چرا همیشه نوبت بعضی هاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
خدامند خادمی را به استانداری رساند تا بزرگی حاج حسینی را نشان دهد. ای کاش آقای خادمی به جای توجه به خطوط سیاسی اندکی به فکر توسعه استان بود . نوع انتسابات اقای خادمی نشان می دهد . وگرنه همه چیز را برعکس انتخاب نمی نمود
میترا
Iran, Islamic Republic of
شما از اقای حسن پور راجع به امور اداری و اجرایی که سالهاست دارد کار می کند بپرسید و ببینید که ایشان ظرفیتی برای کار ندارد. مگر هرکس پر حرفی کرد به معنی کاردانی است
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1