تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۷۴۹۷۵

کاهش نوسان برق کهگیلویه

۴
۰
کبنا ؛مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از احداث ایستگاه توزیع برق با هدف تقویت برق تک‌مداری و کاهش نوسان برق شهرستان کهگیلویه خبر داد.
داود راهزادی در جمع خبرنگاران دهدشت تعداد کل انشعابات استان را ۲۱۰ هزار انشعاب برشمرد و اظهار کرد : از این تعداد ۳۰ هزار انشعاب در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.
RAHZADI
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود نیروهای سیم‌بان در ناحیه کهگیلویه گفت: این کار برای اولین بار در سوق انجام شده و در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی کار به پیمانکار واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه روستاهای بالای ۲۰ خانواده همه از نعمت برق برخوردار هستند ادامه داد: روستاهای زیر ۲۰ خانوار سالانه جمع‌بندی و شناسایی و جهت اخذ اعتبارات در دستور کار قرار می‌گیرند.
راهزادی، طول شبکه‌های خارج از استاندارد ،عبور از مناطق کوهستانی، استفاده از برق‌های غیرمجاز ، سرقت تجهیزات را از عمده‌‌ترین مشکلات در شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی با اشاره به سرقت برخی تجهیزات شبکه و خسارت‌های زیاد آن تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و گشت‌زنی مأموران و تعویض سیم‌ها تعداد سرقت‌ها به مقدار زیاد کاهش یافته است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ‌سازی ارشادی، نصب سیم کابل فشار ضعیف ، فعال نمودن اکیپ‌های غیرمجاز با هماهنگی نیرو انتظامی ، واگذاری راه‌های مناسب انشعاب قانونی را از راه‌های کاهش انشعابات غیر مجاز عنوان کرد.
وی ضمن دعوت مردم در استفاده بهینه از این نعمت بزرگ الهی ، خواستار پرداخت  به موقع قبوض و کمک به ارائه خدمات بیشتر از سوی مردم شد.
مدیر عامل برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات نوسان برق در کهگیلویه گفت: یک ایستگاه برق به جهت تقویت برق تک‌مداری دهدشت به لنده و تأمین پمپاژ آب کشاورزی و ضریب ولتاژ در حومه دهدشت غربی احداث خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه افتخار استان هستی
دوربین
Iran, Islamic Republic of
میخواستم ببینم ای ۲۰تا نیروی برقکار که اوردین سر کار و هیچ کدام هم کار بلد نیستن جریانش چیه؟مگه نباید حداقل بدونن برق یعنی چه؟ظاهرا میگن باید یک سال بصورت دیدبانی حقوق بگیرند تا بعد کجای اداره کار کنن
بو یراحمد
Iran, Islamic Republic of
تشکر از برق دهدشت
کاکا
Iran, Islamic Republic of
آقای راهزادی همین نزدیکیا از صندلی مدیریت باید با تلخی خداحافظی کنی
راهزادی بای بای
نیروهای فله ای بای بای
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1