تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۷۴۹۶۴

کلید طرح بزرگ فولاد دنا در کهگیلویه و بویراحمد چرخید

۳
۰
کبنا ؛


رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های مستمر مسئولان و نمایندگان، اجرای طرح بزرگ فولاد دنا آسیا در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از واحدهای مهم صنعتی که اشتغال و تولید را در استان افزایش می‌شود مجتمع دنا آسیا است، اظهار کرد: با تلاش‌های استاندار و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و همکاری همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت جواز تأسیس طرح بزرگ زنجیره فولاد شرکت فولاد دنا آسیا صادر شد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیگیری‌ها زیاد و جلسات متعددی مجموعی با وزیر و معاونین برای اخذ مجوزهای لازم صورت گرفت، افزود: عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی شرکت فولاد دنا آسیا به زودی انجام می‌شود.

دیودیده سرمایه‌گذاری در این طرح و مجتمع عظیم صنعتی را بیش از شش هزار میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ صنعتی رشد و توسعه و اشتغالزایی چشم‌گیری را در استان شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح عظیم فولاد در منطقه سقاوه مارگون و در زمینه تولید کنسانتره آهن، گندله آهن و آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و دویست تن به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/کمایی

نام شما

آدرس ايميل شما

ش.علیزاده
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار چنین طرحهایی خیانت به استان است . آقای استاندار این نوع طرحها جز آلودگی برای محیط زیست پیامد دیگری ندارد . آقای استاندار بیایید طرحهایی را دز استان تصویب و اجرا کنید که قاطبه مردم استان از آن بهره مند شوند . آقای استاندار بیایید طرحهایی را تصویب کنید که مضر به حال طبیعت بکر و آب و هوای پاک استان نباشه . آقای استاندار طرحهایی صنعتی بزرگ جز سزطان پیامد دیگری برای مردم و محیط زیست آنها در استان ندارد . آقای استاندار بروید اراضی و طبیعت پیرامون فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خوزستان در اهواز را ببینید آنوقت پیرامون اینگونه طرحها تصمیمگیری کنید . آقای استاندار مانع این خیانت شوید . آقای استاندار با این پول میشود کل صحرای مارگون را تبدیل به بزرگترین مجموعه فرهنگی بدون آلاینده برای محیط زیست و مردم کرد . آقای استاندار صنعت در استان ما چیز بیخودی است نه اینکه صنعت بد است بلکه محیط زیست و فضای طبیعی و زیبا و قشنگ و خوش آب و هوای استان ما اینگونه طرحها را بر نمی تابد . آقای استاندار دارم فریاد میزنم جلوی اینگونه طرحها را بگیرید .
طرحهاي كوچك
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس دیودیده ضمن تشکر بهتر است به جای یک طرح بزرگ که پنج تا ده سال طول بکشه چند طرح کوچک وزود بازده به استان کمک می کردن تا هم زودتر جواب بده وهم طولانی مدت نشه مثال سیمان سفید گچساران ،سیمان سپو وپتروشیمی دهدشت ،باطری سازی یاسوج وچند طرح یزرگ دیگر.طرح بزرگ خوبه ولی برای استان ما زود بازدهی ندارد مردم از گرسنگی وفقیری دست به هر کاری میزنند شما کارمندان یه ته حقوقی دارین وبرای آن برنامه ریزی میکنید حداق تا بیستم هر ماه میبریدینش ولی سایرین محتاج نان شبشان هستند .از آقای باقری هم تشکر داریم ولی امیدواریم خانواده ایشان وخودش رو به طرحهای کوچک بیاورند تا شاید گرهی از مشکلات فقیری و.....دراستان باز نمایند
سیر و گسنه ایگه کم بخه
Iran, Islamic Republic of
معلومه کمت پره و فقیرله نیبینی
بابا هوای خوب چنه
فولاد بچسب
اخ جون
آخرش یاسوج هم تیم فولاد درس ایکنه
جونم م نفسش
حقوقل آنچنانی هم وارد استان ایبو
کل کل کل کل کل کل
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1