تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۷۴۸۸۷

آخرین جزئیات اتوبوس واژگون شده از زبان معاون استاندار

۵
۰
کبنا ؛مداوای مجروحین اتوبوس واژگون شده در محور کاکان- یاسوج در حال انجام گرفتن است.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این اتوبوس ۴۲ نفر مسافر حضور داشت که ۴۰ نفر آنها مجروح و زخمی شدند که به سرعت و با همکاری مرکز اورژانس و سازمان هلال‌احمر مجروحین به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.NIK
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تصادف در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب اتفاق افتاد، گفت: ۳۳ نفر از مسافران مجروح شدند که همه آنها به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال پیدا کردند.

نیک‌اقبالی از اسکان سایر مسافرن در مسجد امام حسن(ع) یاسوج خبرداد و افزود: تمام امکانات رفاهی از جمله وسایل گرمایشی، خوراکی و بهداشتی در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی از مرکز اورژانس، هلال احمر، تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، فرمانداری بویراحمد و مجموعه مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت:  اولین آمبولانس اورژانس بعد از اطلاع خبر در محل حضور پیدا کردند و به مدت ۲۰ دقیقه کلیه مجروحین به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو نفر از مجروحین نیاز به اتاق عمل داشتند که هم‌اکنون و در زمان مخابره خبر در اتاق عمل در حال عمل جراحی هستند.

وی افزود: سایر مجروحین به صورت سرپایی و بیرون از اتاق عمل مداوا شدند.

هوشنگ‌ یاری‌پور فرماندار بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا نیوز، از اقدام به موقع و سریع اورژانس، هلال احمر، کادر پزشکی بیمارستان، نیروی انتظامی و کلیه دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان بویراحمد قدردانی و اظهار کرد: هم‌اکنون مجروحین اتوبوس واژگون شده محور کاکان-یاسوج در بیمارستان شهید بهشتی در حال درمان هستند و تیم‌پزشکی این بیمارستان خدمات به این مسافران ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: از ۴۲ مسافر ۴۰ مصدوم توسط آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
جلال پورانفرد در ادامه اظهار کرد: دو نفر از مصدومین در اتاق عمل و بقیه در حال رسیدگی تیم متخصیص بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هستند.

به گزارش کبنا نیوز و بنا بر اطلاعات این پایگاه خبری، شرکت میهن نور آریا یزد ۴۰ نفر مسافر را از یزد به مقصد آبادان در حال مسافربری بود که بر اثر عوامل نامشخص این اتوبوس واژگون شد و علت واژگونی اتوبوس در حال بررسی است.

انتهای پیام/پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدری
Iran, Islamic Republic of
از تمامی پرسنل زحمات کش و خدوم خصوصا تیم پرسنلی و پزشکی بیمارستان شهید بهشتی که واقعا یک تیم کاملا قوی در بحران است تشکر میکنم . از بچه های خوب هلال احمر. از فوریتهای پزشکی از نیروی انتظامی از ستاد بحران . ومعاون عمرانی استانداری و همه مسئولان و زحمتکشان دانشگاه علی الخصوص مسئولان زحمت کش بیمارستان شهید بهشتی تشکر و دست مریزاد میگویم خداوند به همه شماها اجر و سپاس دهد
45
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد دارد
ا
Iran, Islamic Republic of
زحمتتان بی نظیربوددرسرعت عمل عالی بودید .منظورم زحمات کادرهای درمانی و اورژانس است عالی عمل کردندوخداراشکر که تلفاتی نداشتند خدابه آنها رحم کرد
هم استانی...
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت شما خبرنگاران محترم سایت کبنا لطف کنید وقتی عنوان می کنید جزئیات تصادف از چگونگی تصادف هم صحبت کنید...علت تصادف هم خیلی مهم بوده...
با تشکر...
پیروز
Iran, Islamic Republic of
بر و بچ بیمارستان و اورژانس خدا پشت و پناهتان باشد
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1