تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۷۴۸۶۵

در مدیریت قلوب از نقد منصفانه گریزان نیستم

۵
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج باید در تمام ابعاد رشد و شکوفایی لازم را داشته باشند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مراسم تکریم و معارفه معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج عصر امروز با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

در این آئین که رئیس، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج حضور داشت، فردین بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی به اهمیت و جایگاه آموزش اشاره و اظهار کرد: کیفت‌بخشی به حوزه آموزش اساسی‌ترین کار در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است و فضای آموزشی دانشگاه را باید به شکلی طراحی کنیم که فارغ‌التحصیلان به عنوان خروجی دانشگاه در همه ابعاد رشد و شکوفایی لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج رعایت تقویم آموزشی، شرح وظایف مدیران گروه و استفاده از اساتید حق‌التدریس که صلاحیت آنها مورد تأئید است را از نکاتی قابل‌الاجرا و پیگیری در معاونت آموزشی دانشگاه دانست و افزود: توسعه رشته‌های علوم پزشکی مدنظر معاون آموزشی دانشگاه آزاد یاسوج باشد.

معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با بیان اینکه واحد دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج باید از یکسانی و همگونی خارج شوند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس داشته‌ها و محیط‌های خود به واحدهای تخصصی تبدیل می‌شوند.

در مدیریت قلوب از نقد منصفانه پرهیز نمی‌کنم

مسعود زاده‌باقری که در آئین معارفه خود به عنوان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت، افزود: بازشناسی و بازتعریف داشته‌ها، محیط، تأمین و تخصیص منابع، ترویج تخصص و ارزیابی بر پایه تخصصی واحدها از ضرورت‌های تخصصی‌سازی واحدهاست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد یاسوج در ادامه اظهارات خود بیان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، آینده‌پژوهی، طرح آمایش آموزش عالی، جذب هیئت علمی و راه‌اندازی مجلات علمی از برنامه‌های است که در معاونت آموزشی دانشگاه انجام خواهد گرفت.

زاده‌باقری ارتقاء و تبدیل وضعیت کارکنان و اساتید را به عنوان یک حلقه‌ی مفقوده در این واحد دانشگاهی معرفی کرد و افزود: تعادل و تعامل علمی لازم با سایر مراکز دانشگاهی را پیگیری خواهیم کرد.

وی رمز موفقیت در دنیای امروز را نهفته در کارگروهی دانست و افزود: در تمام امور آموزشی دانشگاه با همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج مشورت خواهم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه فضای همدلی و همراهی در فضای آموزشی باید نهادینه کنیم، اظهار داشت: مدیریت مبتنی بر قلوب بهترین مدیریت است و در این راستا از هیچ نقد منصفانه پرهیز نمی‌کنم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فردین بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج مسعود زاده‌باقری به عنوان معاون آموزشی دانشگاه آزاد یاسوج معرفی و از خدمات محمد مهدی رحیمی معاون سابق تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
من بودم هزاران سال هم قبول نمی کردم از دبیری منطقه بیآم بشم معاون آموزشی. تفو بر تو ای چرخ گردون.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آفرین و درود بر دکتر زادباقری موفق باشید
طایفه
Iran, Islamic Republic of
اخه و بخت ما بویراحمدیها
Iran, Islamic Republic of
گفتند مدیریت بر قلوب نه مدیریت بلوغ اقای عکاشه ابروی گچساران را بردی... گفتند بهترین نوع مدیریت مدیریت بر قلوب و از نقد منصفانه هم گریزان نیستم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاش می گفتند مدیریت بلوغ یعنی چه. در عجبم از افرادی که در دولت سکون و سکوت دربست در اختیار سیاست های واپس گرایانه احمدی نژاد بودند و برای مدیریت کردن در آن دولت اختناق سر و دست می شکاندند و امروز صحبت از مدیریت بلوغ می کنند.شگفتا !که آدما چه زود رنگ عوض می کنند و چه ماهرانه هم رنگ محیط می شوند.حیف است که دکتر رمضانی را خوش فکر و این جنا ب را که خط و نشان از گروه اخنتاق می گیرد را نیز در زمره خوش فکران قلمداد نمائیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1