تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۷۴۷۵۳

تورج رزمجو بخشدار سوق شد+ گزارش تصویری

۱۴
۰
کبنا ؛طی حکمی تورج رزمجو به عنوان بخشدار سوق معرفی شد.صبح امروز با حضور جلیل حسنی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع و معارفه بخشدار سوق برگزار شد.
در این مراسم از خدمات بهمن محمدی تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار سوق معرفی شد.تفکر بسیجی زمینه ساز نجات از محرومیت و توسعه نیافتگی است
تفکر بسیجی زمینه ساز نجات از محرومیت و توسعه نیافتگی است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفکر بسیجی همه عرصه های زندگی مردم ایران را تحت تأثیر قرار داد، گفت: این تفکر نشان می دهد که در تمامی صحنه ها باید با گذشت و ایثار و دوری از خودخواهی و خودمحوری بتوانیم عرصه های زندگی را توسعه دهیم و از محرومیت نجات یابیم.
جلیل حسنی در آیین تودیع و معارفه بخشدار سوق با اشاره به اینکه مردم شهر سوق نماد عینی فرهنگی ترین مناطق این استان هستند، افزود: امیدواریم این فرهنگ همچنان بتواند به صورت پویا و متحرک در فضای استان و سایر مناطق کشور تأثیرگذار باشد.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را یادگار امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این یادگار امام منشأ تحرکی شد که استقلال و آزادی ایران را تضمین کرد و مشارکت مردم در سرنوشت خود را رقم زد.
حسنی یادآور شد: موشکافی نام گذاری سال "اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی" نشان می دهد که تمام الگوهایی که باید از آنها در مسیر توسعه استفاده کنیم در بسیج و در ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس نهفته بوده است.
وی با بیان اینکه از خود گذشتگی و ایثار سرلوحه روحیه بسیجی است، اضافه کرد: اگر بتوانیم در مدیریت جهادی تفکر بسیجی را در تمام ادارات بدون در نظر گرفتن زمان و مکان فعالیت دخالت دهیم یقینا می توانیم از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی رهایی یابیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از مشکلات و محدودیت ها ناشی از تحریم های ظالمانه ای است که استکبار متوجه این نظام کرده است اما ما توانمندی هایی در عرصه داخلی در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داریم که این توانمندی ها و رهایی از این مشکلات تنها با روحیه جهادی و تفکر بسیجی می تواند خود را عرضه کند.
حسنی ادامه داد: این وظیفه پیش از اینکه متوجه توده مردم باشد متوجه مدیرانی است که باید هم تصمیم گیرنده باشند و هم این تصمیمات را اجرا کنند بنابراین اگر این تفکر و روحیه در عرصه مدیریتی خود را نشان دهد ما می توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را با توجه به توانمندی های موجود در کشور برطرف کرده و راه توسعه و ترقی را در پیش گیریم.
وی ایجاد بسیج را یکی از پیامدهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد که با مشارکت مردم در عرصه تصمیم گیری همراه بود و اظهار داشت: این مشارکت بعدها در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را نشان داد و منشأ یک نظام مردم سالاری دینی شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسمات تودیع و معارفه مدیران را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: نگاه به تاریخ کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که جانشینی و انتقال دولت ها به دلیل نبود ساختارهای سیاسی و فرهنگی تدوین شده و قانونمند همیشه با نا امنی، درگیری، غارتگری در تمامی استان ها و شهرستان های کشور همراه بوده است.
حسنی با اشاره به اینکه در نظام کنونی در چارچوب ساختار قانونمند سیاسی دولت ها عوض می شوند و در جایگاه ها و تقسیمات کشوری مقامات جابجا می شوند، افزود: این جابجایی قدرت در کشور یکی از اثرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم زیرا این اقدامات با مشارکت و رضایت مردم و در یک فضای مسالمت آمیز انجام می گیرد و این از مباهات این نظام است.
وی با بیان اینکه مدیریت جدید باید مکمل مدیریت های قبلی و تداوم دهنده اقداماتی باشد که تاکنون انجام شده است، عنوان کرد: یک مدیر سیاسی باید توانایی و توانمندی لازم برای برقراری یک انسجام سازمانی در بین دستگاه های اداری و همچنین بین دستگاه های اداری و نهادهای غیررسمی را داشته باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر کنار گذاشتن اختلافات، از ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه خواست تا به عنوان محور وحدت و همگرایی در راستای رضایت مردم باشند  تا نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام موفق باشد.
در پایان این مراسم از زحمات بهمن محمدی بخشدار سابق سوق تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
IMG_5796 IMG_5798 IMG_5799 IMG_5800 IMG_5803 IMG_5806 IMG_5807 IMG_5812 IMG_5813 IMG_5816 IMG_5818 IMG_5819 IMG_5820 IMG_5836 IMG_5838 IMG_5845 IMG_5852 IMG_5866
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلبان بخت برگشته
Iran, Islamic Republic of
اقای کریمی عزیز اگر میخواهید مردم ازتون راضی باشند و همان کریمی شجاع باشی رئیس بنیاد مسکن را عوض کن اما سریع متشکرم
آرو
Iran, Islamic Republic of
تورج رزمجو نه بگو سجاد رزمجو
Iran, Islamic Republic of
تارمرئیس شهرسازی داره به این فک میکنه" رفیقان می روند نوبت به نوبت خدایا نوبت من کی خواهد آمد"
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههه
سوق
Iran, Islamic Republic of
فرماندار خیلی خیلی ضعیف هست
ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای استانداربزرگترین اهانت رابه مردم سوق انجام دادی .آیا به قول خودتان دراین شهر فرهنگی با داشتن ۷پروفوسر۹۲دکترا دررشته های مختلف ۱۸۰کارشناس ارشدو۱۲۰۰کارشناس کسی را سزاوار ولایق این پست نمی دانستی.من که از اصلاحتی بودن خود با چنین مدیرانی شرمم می اید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به استاندار ... خانواده محترم شهدا
حسنی
Iran, Islamic Republic of
برگشت و رجعت به دوره خان خانی مبارک باد......
جلوغمگین ازدیارخودتان مستقردرتهران
Iran, Islamic Republic of
آقاناظرمیتونی نام۷پروفسوروببری؟؟؟؟هرچندمن کامنتتوقبول دارم البته اگه قای .قبول بفرماینددددد
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
انتقاد شدید نماینده رودبار و رئیس ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی از دولت یازدهم؛
حکیمی: آقای روحانی! ژنرال هایتان یا بیماری جسمی دارند یا بیماری اقتصادی
حکیمی: آقای روحانی! ژنرال هایتان یا بیماری جسمی دارند یا بیماری اقتصادیدولت بهار: آقای رییس‌جمهور ژنرال‌هایی که با خود آورده‌اید یا بیماری جسمی دارند یا بیماری اقتصادی و هر روز برای نظام حاشیه درست می‌کنند و عصاره ملت را کوچک شمرده و در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه‌های بین‌المللی، اقتصادی و فرهنگی توانا نیستند.


دولت بهار/ عطاءالله حکیمی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوی یازدهم مسئول ستادمرکزی اصولگرایان حامی حسن روحانی بود، روز یکشنبه در نطقی شدیدا به انتقاد از حسن روحانی پرداخت.

به گزارش ایسنا، عطاءالله حکیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: همه ما می‌دانیم که دانش هسته‌ای در نتیجه زحمات ۳۵ ساله شهدا، ایثارگران و حمایت‌های بی‌نظیر رهبر انقلاب، مجلس و قوه قضاییه از دانشمندان این سرزمین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه در این شرایط حساس شاهد خفقان اطلاعات در این زمینه هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس در ادامه خطاب به رییس‌جمهور اظهار کرد: شما در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم اعلام کردید برنامه هسته‌ای‌تان طوری است که هم چرخ هسته‌ای بچرخد و هم چرخ زندگی، اما حدود یک سال و نیم است که چرخ هسته‌ای متوقف شده و از طرف دیگر با رکود شدید فعلی، چرخ زندگی مردم نیز متوقف گردیده است.

حکیمی همچنین بیان کرد: آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و عصاره ملت یعنی مجلس نباید بدانند؟ آیا کاخ‌های سفید، کرملین، پادشاه عمان، صهیونیسم غاصب، آلمانی‌ها،‌ فرانسوی‌ها و وزیر خارجه امارات محرم‌تر از ملت و مجلس برای شما هستند؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: ممکن است بگویید سه چهار نفر در مجلس از جزئیات خبر دارند و ما در پاسخ به شما می‌گوییم آنها یا عصاره ملت نیستند یا از ما بهترانند.

وی در ادامه خطاب به رییس‌جمهور گفت: سوال اساسی من این است: مگر می‌خواهید به همراه دانش هسته‌ای موجودیت نظام را هم به دشمنان نظام، انقلاب و اسلام هدیه کنید که ما را محرم نمی‌دانید و مگر نمی‌دانید که بعد از متوقف کردن چرخ‌های هسته‌ای نوبت به موشک‌های بالستیک، حقوق بشر و بهانه‌های واهی دیگر خواهد رسید؟ آیا نمی‌دانید که دشمنان از اساس با اسلام عزیز مشکل دارند؟

حکیمی ادامه داد: آقای رییس‌جمهور ژنرال‌هایی که با خود آورده‌اید یا بیماری جسمی دارند یا بیماری اقتصادی و هر روز برای نظام حاشیه درست می‌کنند و عصاره ملت را کوچک شمرده و در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه‌های بین‌المللی، اقتصادی و فرهنگی توانا نیستند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه انتقادات خود بیان کرد: آقای روحانی نه تنها فرزندان شما و حتی ژنرال‌های بازنشسته دولت شما در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند؛ بلکه در همان زمان در خارج از کشور مشغول تحصیل یا تفریح بوده‌اند و اطلاع دارم برخی از این ژنرال‌های شما پاستورت دول بیگانه را دارند.

وی افزود: بنابراین دولتی که به نظر می‌رسد برخی اعضای آن نسبت به این آب و خاک حساسیتی ندارند حق ندارند هر طور که می‌خواهند تفاهم کنند و فاتحه انقلاب و نظام را بخوانند. لذا هشدار می‌دهم که این مجلس اصولگرا که اکثریت آنها یا ایثارگرند و یا از خانواده شهدا و روحانیت معظم هستند به هیچ احدی اجازه نخواهند داد که با سرنوشت انقلاب و ملت بازی شود.

حکیمی با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی مبنی بر اینکه دولت ملزم می‌شود با اجرای اصل ۷۷ قانون اساسی هرگونه توافق هسته‌ای قبل از امضای نهایی با هر کشوری مصوبه مجلس را اخذ کند، تصریح کرد: از همه همکاران می‌خواهم به این طرحی که تدوین کردم رای دهند که طبق این طرح قبل از هرگونه توافق هسته‌ای و امضای نهایی با هر کشوری مصوبه مجلس را اخذ نموده و مفاد آن در مراحل نهایی و قبل از امضا در جلسه غیرعلنی و محرمانه به تصویب نمایندگان ملت برسد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد: آقای رییس‌جمهور مگر شما نبودید با زیر سوال بردن دولت قبل پرداخت یارانه به مردم را ترویج تکدی‌گری می‌دانستید؟ حالا چه شده که در طول یک سال و نیم گذشته نه تنها این تکدی‌گری را ادامه دادید بلکه پا را فراتر گذاشته و عزت و کرامت مردم بخصوص محرومین را نیز با به صف کشیدن در خیابان‌ها برای چند عدد تخم‌مرغ و روغن تاریخ گذشته و برنج آلوده هندی رنگ عدالتخواهی و راستگویی بر تن خود و دولت خود کردید؟

وی افزود: همچنین موسسات مالی و اعتباری که همچون قارچ و هر روز با نام جدیدی بدون مجوز بانک مرکزی متولد می‌شوند و مانند طاعون به جان اقتصاد این کشور افتادند و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود. به عنوان مثال موسسه مالی فرشتگان که مرکز آن در مشهد است دو سال است که بدون مجوز پول‌های مردم را می‌بلعد و از طرفی ۲۸ درصد سود می‌دهد و از سوی دیگر تا ۳۸ درصد از این مردم سود می‌گیرد و پول مردم را تبدیل به اموال و املاک نموده به طوریکه اگر تعدادی از مردم به آن مراجعه کنند پولی ندارند که پرداخت کنند.

حکیمی در ادامه نطق خود از وضعیت اشتغال در کشور و بیکاری جوانان نیز انتقاد کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: از مجلس می‌خواهم که دولت را مکلف کند طی یک سامانه شفاف از تخلفات دولت قبل با مستندات ایجاد کند بنابراین آقای رییس‌جمهور وقتی عملکرد یک سال و نیم گذشته شما را مرور می‌کنیم می‌بینیم نه تنها اتفاقی نیفتاده بلکه وضعیت به مراتب بدتر از گذشته شده است.

وی در پایان بیان کرد: بنابراین با عرض پوزش از علما به شما می‌گویم روضه‌خوانی بس است، ما روضه‌خوان قهارتر از شما هم داریم و چون سابقه اجرایی کلان نداشته‌اید فقط برای ملت روضه می‌خوانید و روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می‌خوانید و این نهایت بی‌تدبیری است. شما را به خدا دیگر بس است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رزمجو با لاهوتی است یا با منطقیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
اصلاج طلب
Iran, Islamic Republic of
درود اقای رزمجو فرزند دلیر استان موفق باشید
زلزله
Iran, Islamic Republic of
باسلام والا همه انهاخوبند اینابهانه های الکی مردمه اصلا به من چی هرکی بیاچه دردینه سی مو دواایکنه وهرکی ضامن مووابی که کارم راه اندازی بشه هو کر خوبیه
Iran, Islamic Republic of
سلام :آیا درشهر مهد علم ومدیریت (سوق) یک بخشدار خطی طایفه ای حزبی پیدا نمی شد،تحصیل کرده های سوق خوابید یابیدار اگر بیدارید متأسفم برایتان واگر خوابید با امید خدا بیدار شوید که در آینده هم شهردار و...... از قلعه ریسی و سیلو کله وار می آید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1