تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۷۴۷۴۹

نشست هم‌اندیشی بانوان دانشگاه آزاد یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: حضور فعال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را در عرصه‌های علمی و فرهنگی عملیاتی می‌کنیم
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و معاون سلامت آموزش و پرورش استان نشست هم‌اندیشی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع سلامت و بهداشت و فعالیت‌های فرهنگی پیرامون بانوان برگزار شد.
در این نشست فردین بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به آمار دانشجویان اظهار کرد: ۵۰ درصد آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را بانوان تشکیل می‌دهند که از ظرفیت و پتانسیل آنها در مقوله سلامت باید استفاده ببریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در ادامه گفت: رشد و توسعه سلامت بانوان از رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی که در همین راستا با اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی‌های صورت گرفته است.
بوستانی به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در بحث سلامت بانوان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: انجمن‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده‌اند.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی عزم راسخ و جدی دارد تا حضور فعال بانوان را در عرصه های علمی و فرهنگی عملیاتی کند.
بوستانی تاکید کرد: استفاده از بانوان در امور جامعه کمک شایانی به توسعه و رفع مشکلات می‌کنند و این یک امر اجتناب‌ناپذیر است.
در این نشست نیز مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از کارهای ضروری زنان باید مورد توجه قرار بگیرد و برای برخورداری از سلامت جسم و روح این قشر از جامعه سرمایه‌گذاری در ورزش امری مهم تلقی می‌شود.
زینب هاشمی با بیان اینکه باید موانع سر راه ورزش و فعالیت‌های بدنی بانوان برداشته شود، گفت: تغییر نگرش به بانوان گره بسیاری از مشکلات را در حوزه زنان باز می‌کند و تا زمانی که فرصت‌ها در اختیار بانوان قرار نگیرد، قابلیت آنها بروز نمی‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه آموزش و پرورش، دانشگاه و اداره ورزش و جوانان را حلقه مفقوده توسعه ورزش استان دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۳۱ را به لحاظ ورزش در بین ۳۱ استان کشور دارد.
جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها در کنار هم سبب رونق ورزش استان می‌شود.
وی از آمادگی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به ورزش و سلامت خبر داد و افزود: ۲۷ بانوی ورزشکار از استان کهگیلویه و بویراحمد در اردوهای تیم ملی حضور دارند.
این مسئول ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی ۱۰۰ درصدی برای ارائه خدمات به بانوان را دارد.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1