تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۷۴۶۷۹

بازگشت هدایتخواه یعنی بازگشت دوران اقتدار بویراحمد و دنا

۹۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛کریم اسکندری*

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «حاج ستار، از رویا تا واقعیت»( کلیک کنید) یکی از مخاطبان به این متن پاسخ داد که در ادامه عیناً منتشر می‌شود.

«ان الذین قالو ربنالله ثم استقاموا»HDAIT
سلام و صلوات به روح ۷۲ تن از شهدای کربلا در تمامی ایام سال بویژه در این ماه محرم..

برادر ارجمندی بانام « نیما موسوی» قلمی بر صفحه کاغذ رانده اما احتمالا سن ایشان یا ذهن فکورشان پراست از بغض های کینه توزانه ای که برخلاف رسالت «ن والقلم و مایسطرون» است.

باید پذیرفت که دیدگاه حمایتی استاد فرزانه دانشگاه و حوزه جناب دکتر هدایتخواه در حمایت از رهبری معظم انقلاب مشهود و مبرهن است و ایشان تا مادامی که به یقین نرسیدند جریانی با نام« انحراف» در بدنه دولت خدمتگزار دولت احمدی نژاد رسوخ پیدا نکرده باتمام توان از آن دولت حمایت نمودند.

برای اینکه ذهن شما و برخی عزیزان کم سن و سال را متوجه میزان ارادتمندی دکتر هدایتخواه به ولایت مطلقه فقیه مهیا نموده سپس نتیجه گیری کنیم به فرمایشات رهبری انقلاب در ۲۹ خردادماه ۸۸ که هنوز فتنه ساران و فتنه پروران قصد براندازی نظام اسلامی ما را نداشتند معطوف می دارم:

حضرت آیت الله خامنه ای در عین حال به اختلاف نظر طبیعی خود با آقای هاشمی رفسنجانی در موارد متعدد اشاره کردند و افزودند: این اختلاف نظر طبیعی است و مردم نباید دچار توهم شوند و به گونه ای دیگر فکر کنند.

ایشان افزودند: میان آقای هاشمی و رئیس جمهور نیز از سال ۸۴ اختلاف نظرهای متعددی درباره مسائل خارجی، نحوه اجرای عدالت اجتماعی و برخی مسائل فرهنگی وجود دارد که البته نظر رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.”

بدون شک اطلاع دارید که دیدگاه رهبری انقلاب به دیدگاه دکتر طبقه محرومان یعنی دکتر احمدی نژاد نزدیک بوده و هست و یکی از مهمترین دلایل حمایت«استاد هدایتخواه» براساس همین دیدگاه بوده است.

طوری غیرمنصفانه قلم رانده اید انگار دولت دکتر احمدی نژاد دولت آنانی بود که زمینه ساز انواع فتنه از سال ۷۸ آن هم در روز ۱۸ تیر دانشجو شدند است.. حتما می دانید برخی از مشاوران ، نزدیکان و وزرای دولت مدعیان اصلاحات هم اکنون در آغوش گرم اما ننگین و کثیف استکبار و حامیان فتنه ۸۸ که به خون ولایتمداری مردم ایران اسلامی تشنه هستند می باشد.

حتما می دانید که دولت دکتر احمدی نژاد با شعار «هیهات من الذله»، پوزه نجس استکبار را در دینا بخاک مالید و نهایتا استفامت آن دولت در موضوع هسته ای ، ترورهای دانشمندان ما بود و امروز عده ای بجای تکرارشعار کربلا، شعار کدخدای دنیا را سرمی دهند.

آقای نیما: حتما شنیده ای که وقتی رئیس جمهور اصلاحات شعار گفتگوی تمدن ها را سرداد، ایران اسلامی را محور شرارت خواندند و انفجار هتلی در بوینس آیرس آرژانتین را به ایران اسلامی نسبت دادند و بالاتر از اینکه در دادگاه لاهه حکم بازداشت «هاسمی بهرمانی» و دیگر دوستانش را دادند و رئیس اصلاحات شعار گفتگو سرمی داد.

اگر به دیار کهگیلویه و بویراحمد نگاه کنید قطعا افتتاح محور یاسوج -بابامیدان را که دولت شماها ۱۷ سال به تاخیر انداخت و جوانان بسیاری از زادگاه ما قربانی سهل انگاری و کم کاری دولتمردان وقت شدند را در کمتر از ۲ سال آن هم در دوران استانداری «حاج سیدمسعود حسینی» به پایان رساندند.

البته احتمالا یادتان رفت که تمامی پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد متعلق به دوران دکتر احمدی نژاد ، استانداری سید مسعود و وکالت دکتر هدایتخواه در مجلس بود است و باگذشت ۲ سال از دولت دکتر احمدی نژاد، دولت اعتدال گرای شما هنوز نتوانسته حداقل بیمارستان شهید جلیل یاسوج را به اتمام برساند.

نمی دانم میدانی که کارخانه سیمان مارگون، میادین ورزشی روستاها، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ، اشتغال با نرخ ۱۲ درصد بیکاری که اکنون ۲۱ درصد شده ، ثبت پارک ملی دنا ، توسعه و عمران اماکن و بقاع متبرکه، ساخت دهها مرکز بهداشت، راه اندازی فیبرهای نوری گسترده، رونق دولت الکترونیک ، پیشرفت فوق العاده محورهای ارتباطی ملی ، منطقه ای و روستایی، گازرسانی گسترده در روستاهای سخت گذر، کسب موفقیت های کلان دانشگاهی ، ساخت صدها مدرسه ، شهرستان شدن چرام و لنده و صدها مورد دیگر از اهم فعالیت ها و خدمات دولت دکتر احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد است.

نمیدانم از وضعیت اشتغال و معیشت مردم دیارت مطلع هستی یا خیر؟ اما بعد از گذشت ۲ سال از شیب ملایم دولت اعتدال گرای تان گوجه فرنگی به کیلویی پنج هزارتومان رسیده و هرروز شاهد افزایش قیمت کالاهای حتی داخلی هستیم..البته شاید شما مسوول خرید نباشید و اطلاعی نداشته باشید…

بروید از دارندگان ساختمان های چند طبقه ای شهر یاسوج بپرسید که اگر حمایت دولت مهروز نبود آیا می توانستند امروز همین ساخت و سازها را
به سرانجام برسانند؟

آقای نویسنده: واقعا میدانی که حرکت پروژه های کنونی در کهگیلویه و بویراحمد حرکتی لاک پشتی شده و اخبار ناخوشایندی از تعطیلی و رکود پروژه ملی پاتاوه – دهدشت به گوش می رسد؟

برادر گرامی: حتما شهرستان نشدن لوداب و مارگون هم مقصرش احمدی نژاد و حاج مسعود و حاج ستار است؟

شاید یادتان رفته روزی عده ای شعار چاههای نفت شبلیز، میدان گازی مختار، ریل آهن اقلید – یاسوج، تغییرات گسترده در روستاهای مادوان و. بلهزار ، آبرسانی به دشت های مختار، پرهیز از فامیل گرایی و نگاه به بدنه کارشناسی و امثالهم را سردادند و دیگر هیچ..

حتما نمی دانی که نرخ بیکاری در دولت اعتدال این استان به ۲۱ درصد رسیده و در چندماهه اخیر پنج شهروند بدلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات پزشکی بنابگفته مسوولان ارشد استان فوت کرده اند و کسی به داد خانواده های شان نرسید..

قصد ندارم موارد دیگری بیان شود تا دل ملت محروم بدرد آید اما در دفاع از عملکرد دکتر هدایتخواه وکیل توانمندمان در مجالس هفتم و هشتم همین بس که اکنون بسیاری از مردم استان بویزه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تشنه یک «بلی» گفتن از ایشان برای ورود به انتخابات هستند.

می دانی اگر حاج ستار فقط بگوید «بلی» و وارد کارزار انتخابات شود شاهد بازگشت شادی و نشاط به دیارمان خواهیم بود و البته ایشان فرمودند فعلا سخنی راجع به انتخابات نخواهم گفت تا دوستان مسوول به کارهای شان برسند و به مردم خدمت کنند.

آقای نگارنده: پیشنهاد می دهیم سری به «تنگ چویل» بزنید تا بفهمید خدمات دولت دکتر احمدی نژاد و حاج مسعود در این دیار چگونه بوده است؟

آبرسانی پشته زیلایی را حتما ببیند و گازرسانی به روستاهای سخت گذر هم از یادتان نرود.. یادک رفت بگویم که مراکز آموزشی ، بهداشتی و ورزشی را هم در حاشیه بازدیدهای تان در هر روستا و شهری که خودتان انتخاب می کنید بگذارید.

نگفتم که برای برقرسانی به برخی از روستاها در همان دوران از هلی کوپتر استفاده شد و آبرسانی به دشت های گسترده لیشتر گچساران را دقتی بفرمائید..

آقای نیما موسوی: بدون شک دوران دکتر احمدی نژاد، دکتر هدایتخواه و حاج مسعود حسینی براساس آمارهای موجود را باید دوران طلایی خدمتگزاری به مردم دانست و ان شالله با بازگشت اسطوره صبر و استقامت، سخنور کهگیلویه و بویراحمد و بالاتر ملت ایران اسلامی در برابر شرق و غرب، ولایتمداری متعهد و استادی همیشه دلسوز جناب دکتر هدایتخواه به عرصه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شاهد همان دوران باشیم..

من الله التوفیق با صلوات …

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
چکار کرده برات آقای نویسنده//////// متاسفم........ دوران بدبختی و فلاکت .... ذلت
Iran, Islamic Republic of
بنازمت بنازمت کر شیر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام هدایتخواه انسان خوب ومومنی است ولی بیشترکارفرهنگی وسیاسی میکنه تاسایرامور..............
علي شريفي گچساراني
Iran, Islamic Republic of
باید پذیرفت که دیدگاه حمایتی استاد فرزانه دانشگاه و حوزه جناب دکتر هدایتخواه .دوست عزیز اولا قلم خودت اینجا معلوم است دروغه که ایشان را دکتر معرفی میکنی پس معلوم است از ایشان هیچی نمیدونی .ثانیا یه مدتی بحث سرحد و گرمسیری خوابیده بود با شروع تبلیغات این اقا این بحث باز داغ شد .بخصوص اونجا که گفته فجشا در گرمسیر بیشتر است تا در سردسیر. سوما ایشان مردم را بی غیرتان دینی معرفی کرده چون ماهواره دارند همه دستگاههای نظارتی و صدا و سیما هم دارند پس طبق نظر ایشان ایرانیها کلا غیرت دینی ندارند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا مردم استان ما هنوز تعصبات کورکورانه دارند مایه تأسف و تأثر که دنیا در حال پیشرفت و ما هنوز دنبال تعصب، چرا از افراد اسم می یارین از خودتون بپرسین چرا... هدایت خواه خوب یا بد دورش تموم شده الان کس دیگه رو کاره اگه ناراضی هستین با رأیتون نفری که بنظرتون می تونه برا شهر و دیارتون مفید باشه رو انتخاب کنید
بویراحمد
United States
خود گویی وخود خندی-عجب مرد هنرمندی.......
نارگ
Iran, Islamic Republic of
اقای اسکندری از خواب خرگوشی برادر من بیدار شو.
برادر
Iran, Islamic Republic of
انشاالله مردم دوباره نه بزرگی به شما خواهند گفت شمایی که ۸سال بویراحمد ودنا رو عقب انداختید شما با آن تفکرات آنچنانی شماها دیگر برای ما مردم سوختید
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام .آفرین بر نگارنده خوب که الحق اگر نیما جان گوش شنوا و چشم بینا و یا منطق درست و حسابی داشته باشد بایستی از خودش دفاع کند ویا حرفهایش را پس بگیرد.
برادر عزیز اگر دقت کرده باشین اصول گرایان کار برای خدا کرده اند و کار برای خدا دلسردی ندارد و احتیاج به بوق و کرنا نیست اما اصلاح طلبان اگر کاری کنند برای نام است به همین دلیل کار نکرده را هم در بوق و کرنا می گذارند.و کسی که از خدا نمی ترسد خوبیهای دیگران را نمی بیند و یا سر پوش می گذارد./.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
والا به خدا چرت نوشته .

برادر من تو این هشت سال ، اقتصاد نابود شد، دزدی زیاد شد، تورم ۲۰۰ درصد شد، پیمان کاران بدبخت ورشکست شدند حالا همه رو گردن روحانی بدبخت می اندازید.

احتمالا شما این مدت مثل اصحاب کهف تازه از خواب بیدار شده اید.
هدایت خواه تمام شد رفت.
این تفکر دیگر جای در این کشور و دیار ندارد.

بابا چرا همه رو ضد انقلاب می دونید و خود را تبرئه.

به خدا خیانتی که احمدی نژاد کرد دشمنان انجام ندادند.
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آمارهای معتبردنیا ومحافل علمی مقاله جنابعالی راتاییدنمودندمملکت مامدیون شخصیت های است که شماذکرفرمودیدتورم منهای ده درصد اشتغال صددرصدی همفکرانتان استفاده از رانتهای آنچنانی تعطیل نبودن دیپلماسی کشورو.....
فتنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز,اگه فتنه واین من درآوردیا نبود شما چ جایگاهی داشتید,چطوری رز ق وروزی در می اوردید,,از خدابترس ک خوب خدایی داریم
سيد
Iran, Islamic Republic of
با اومدن هدایت خواه منتظر عقب افتادن شهرستانهای بویراحمد و دنا به مدت هشت سال دیگر باشیم اگر قبول بشه...... که اصلا قبول نمیشه.... مردم شریف و آگاهی داریم..خدارو شکر
Iran, Islamic Republic of
به خدا کاملا درست ایفرمایی دوان طلایی بی
پیام
Iran, Islamic Republic of
اقا تورا به امام حسین ول کن ا. یه طوری میگی استاد فرزانه که انگار پونصدتا مقاله علمی یا کتاب نوشته وانگهی احمدی نزادی که تو ازش یاد میکنی بلایی به سر مملکت اورد که تا ابد از یاد نمیره ا... اگر یادت بیاد انتخابات مجلس گذشته رو دیگه .
امیدواری
Iran, Islamic Republic of
سلام .... برادر جمع کن این حرفای صد من یغازو دیگه دوره تو و امثال تو هدایت خواه تمام شد ... شماها باید به زباله دانی بروید .... برو خوش باش... بفکر نان باش که خربزه آب است
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
دوره هدایت خواه دوره بدبختی مردم بویراحمد بود
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارع که باتمام مشکلات دست وپنجه نرم میکنه یازهرا یازهرا
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
بایدبدانیدکه جشن شهرستانی شدن مارگون تایک ماه آینده برگزارخواهدشدوقطعاشماهم دراین جشن شرکت خواهیدکرد ووووووووووووکارهای جامانده ونکرده ای که مردم آرزوی آن راداشتند
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
کارهای عمرانی دکتر احمدی نژاد به اندازه صد سال ایران را پیشرفت د اده است .
همه این حرفهای نویسنده را تایید می نمایم .مدیران دولت یازدهم فقط گفتار درمانی می کنند و عاجز و ناتوان
Iran, Islamic Republic of
اسکندری جان هنوز دست از دروغ گفتن برداشتی، همه چیز شما شده فتنه فتنه فتنه، اصلا یه دکانی باز کردید، شما که دم از خوابیدن پروژه های عمرانی میزنید تو این وضعیت تحریم چه انتظاری دارید تو دوره فروش بالای نفت چه گلی به سر بویراحمد زدید، دیگه امثال شما جایگاهی در بین مردم ندارند دکتر درهمین جایی که هست بمونه برید همون مچ فتنه گرها رو بگیر
6209
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه این چند سال چیکار کرد خدایی!!!!
حاتم طائی
United States
اگر خواستی کسی رابکوبی ازاو بد دفاع کن.
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.ای کاش هدایتخواه دوره نهم بجای زارع به مجلس میرفت تا هزار بار اروزی مرگ میکردکه حتی یکی از نیرهایش رادر مصدرنمیدید وحال بایدبویراحمد قدر زارع بداندکه میداندبادولت ۱۱چگونه هماهنگی نماید نمونه هدایتخواه وقویترهمکنون درمجلس کم نیستند ولی ول مطلند مگر تاجگردون نباشد هدایتخواه جولان بزندشاید باقرموسوی بتواند واگرنه زارع بهتراست باتوجه به اینکه تونسته اکثر مدیران رابویراحمدی بگذاردالبته از نو اصلاح طلب که خودزیرکی است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای . همان کسی است که میگفت تلویزیون سیاه و سفید بهتر از تلویزیون رنگیست
مصطفی ع
Iran, Islamic Republic of
خب حالا نظر رهبری به احمدی نژاد نزدیک بود.
که چی؟ میخوای چی بگی؟
با همه احترامی که برای مسئولین نظام قائلم، اما دلیل نمیشود که نعوذ بالله رهبر قرآن ناطقه. رهبر هم شخصیتی دارند مثل بقیه مردم.
اینکه شما این حرفو می زنید، دلیل بر عصمت و پاکی کامل نیست برادر عزیزم.
مصطفی ع
Iran, Islamic Republic of
اگر با نماینده شدن هدایتخواه موافقین مثبت بزنین، اگر مخالفین منفی بزنید.
مصطفی ع
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایتخواه مرده باید روی حرفش بمونه.
ایشان قبلا گفته بودن که به خاطر پیشبرد و پیشرفت کشور، دولت و مجلس باید از یک طیف سیاسی باشد.
مدارکش موجوده
تلزالی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما جناب اسکندری....درود بر اسطور صداقت مردانگی و یکرنگی درود بر استاد اخلاق سیاست و سخنوری استاد هدایتخواه که با اتمام دوران نمایندگی ایشان و بر خلاف نمایندگان اسبق که در پایتخت مقیم شدند و از رانت نمایندگی خود نهایت استفاده رو کردند و وارد دنیای تجارت شدند ولی بلعکس استاد بزرگ بویراحمد که نام و عزت بویراحمد را که در این هشت سال با نطق های اتشین خود به همه ملت ایران شناساند و در حالی که بعد از اتمام نمایندگیش چندین پست کلیدی کشوری به ایشان پیشنهاد شد ولی استاد با مرام ما دل از زرق و برق پایتخت کند و به حسینیه شهرک امام حسین بازگشت تا باز جوانانی تربیت کند که زبانزد همه مردم شهر هستند... ولی افسوس که در این تک دوره همه تلاشها برای معرفی استان چهارفصل ما توسط عده ای که فقط دنبال منافع شخصی خود بودند و برای رسیدن به کرسی مجلس حتی به جوانان سربازی نرفته قول کار به کارمندان بدون مدرک و توانایی قول پست و مقام و عده قلیلی خود فروخته قول پول دادند و در روز اخر هزاران کیف با پولهای میلیاردی روانه روستاها شد تا با وسوسه کردن مردم هم به نیت شوم خود برسند و هم مردم را وادار به رای دادن به برخلاف میل خود کنند ولی خدا را شکر نتیجه این شد که همه مردم بویراحمد سفلی و علیا مشاهده میکنند!!!نابودی و به تاراج رفتن نام و شهرت بویراحمد در این ۴ساله و گم شدن نام بویراحمد در بهارستان که حتی بقول یکی از نمایندگان استان هنوز بعضی از بهارستان نشینان نام و چهره نماینده کنونی بویراحمد و دنا را ندیدند و نمیشناسند!!!موید باشید
سید رحمان وفانژاد
Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه. ...س.زبانزد عام و خاص هست. ضمنا .ی ها خودشون کاندیدا دارند. فکر کنم با این متن که گذاشتی یه سمتی بهت میدن. ه.اه فقط هییتی هست و سیاست نابودش کرد. البته جیب امثال شما از این حیث بی نصیب نشد
Iran, Islamic Republic of
کو دره من ره !!!!!!!!!!!!!
lk
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این ادبیات چاپلوسه تان
بارسلونا قهرمان و استقلال شیش تایی
Iran, Islamic Republic of
آقاشما توهم دارید یه مرتبه بگواین انقلاب راستارجون انجام داده
حاتم طائی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ستار هدایتخواه که در زمان ان بیش از ۷۵ درصد مدیران از شهرستان بویراحمد و دنا بودند و در هر جاده می دیدی لودر و ماشین الات راهسازی دارند کار می کنند و در روستاها گازکشی، آبرسانی، طرح هادی، خانه بهداشت و ... در حال انجام بود. بیا که بویراحمد تشنه تو هستند و از کرده خویش پشیمان
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
هاااااهاهاهاه. خخخخخخخخ خخخخخخخ. چقد خوش خیالی اقای اسکندری
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ما منتظریم که هدایت خواه برگردد تا یک نه تاریخی دیگر نثارش کنیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
عالی قلم زدی
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام،بنده از طرفدارهای دکتر هدایتخواه هستم...بدلیل اینکه توی دولت اعتدال هیچ برد و برش کاری ندارد و احتمالا به مشکلاتمون اضافه تر بشه....شرمنده بهش رای نمیدم...
پویان
Iran, Islamic Republic of
حتما قول پست گرفته ا یی برادر .ادامه بده دو سه مطلب دیگر بنویسی تضمینه ......
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام ایراد هایی که گفتید قابل قبول نیست اول گوجه که در زمستان دو سال پیش هفت هزار بود امکانات پزشکی مگر در گذشته بوده که حالا نیست و.......هم فقط حرف زده وگرنه بیکاری دوسال پیش ۲۲ونیم بوده او با حرفهای غیر کارشناسی مردم عادی را گول میزنه........
Iran, Islamic Republic of
جناب اسکندری درآمد نفتی ایران در دوره عدالت محورتان بنا به مستندات بانک ملی و دیوان محاسبات بیش از مجموع درآمد ایران در یک دوره حداقل ۵۰ساله ( از زمان حفر اولین چاه نفت در ایران )بوده آیا رسیدن یک فضله موش تحت عنوان دو درصد نفت ویا غیرو برای استانی که ۱۴ درصد نفت کشور در آن تولید می شد شق القمر است ؟! هرچند که در خصوص پروژه هایی که بر شمردید نیز جای مناقشه است ؟ در ثانی گویا جنابتان در این کشور یا حضور نداشته اید و یا اگر حضوری بوده آن هم خواب تشریف داشته اید که از قیمت همین گوجه وپیاز و سیب زمینی که نام برده اید و در همان دوره اصلاحات در زمستان حداکثر پانصد تومان تا هفتصد تومان در نوسان بوده به ناگهان سیر صعودی به خود گرفت و قیمت های نجومی را بخود دید ؟! و در پایان دولت عدالت محورتان نه وارث میلیاردها تومان اختلاس بود و نه در پایان دوره هشت ساله از محل پول بی زبان بیت المال برای خود دانشگاه تاسیس نمودند و نه معاون اولش در کار بیمه گری بود و هزاران ووووو دیگر که
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
جناب اسکندری درآمد نفتی ایران در دوره عدالت محورتان بنا به مستندات بانک ملی و دیوان محاسبات بیش از مجموع درآمد ایران در یک دوره حداقل ۵۰ساله ( از زمان حفر اولین چاه نفت در ایران )بوده آیا رسیدن یک فضله موش تحت عنوان دو درصد نفت ویا غیرو برای استانی که ۱۴ درصد نفت کشور در آن تولید می شد شق القمر است ؟! هرچند که در خصوص پروژه هایی که بر شمردید نیز جای مناقشه است ؟ در ثانی گویا جنابتان در این کشور یا حضور نداشته اید و یا اگر حضوری بوده آن هم خواب تشریف داشته اید که از قیمت همین گوجه وپیاز و سیب زمینی که نام برده اید و در همان دوره اصلاحات در زمستان حداکثر پانصد تومان تا هفتصد تومان در نوسان بوده به ناگهان سیر صعودی به خود گرفت و قیمت های نجومی را بخود دید ؟! و در پایان دولت عدالت محورتان نه وارث میلیاردها تومان اختلاس بود و نه در پایان دوره هشت ساله از محل پول بی زبان بیت المال برای خود دانشگاه تاسیس نمودند و نه معاون اولش در کار بیمه گری بود و هزاران ووووو
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
.
حمید
Iran, Islamic Republic of
مردک چه موقع استخاره و مقاله است؟
پسر خووووووب بگذار این زارعی کارش به اتمام برساند
به زارعی رای دادم و پشیمانم ولی وجووووووووووووووووووووود امثال تو هم به من این عزم را می دهد تا به دکتررررررر رای ندهم.
hamid
Iran, Islamic Republic of
مردک چه موقع استخاره و مقاله است؟
پسر خووووووب بگذار این زارعی کارش به اتمام برساند
به زارعی رای دادم و پشیمانم ولی وجووووووووووووووووووووود امثال تو هم به من این عزم را می دهد تا به دکتررررررر رای ندهم.
Iran, Islamic Republic of
آقایی که به اسم تل زالی بویراحمد کامنت گذاشتی
چرا از طرف طایفه صحبت میکنی
از اینکه تو دوران هدایتخواه خانوادگی پست داشتین و حالا....
از روی غرض شخصی کامنت گذاشتی
علی
Iran, Islamic Republic of
دولت در حال آوار برداری از زلزله ۸ریشتری دولت قبله برویه کم مطالعه کن برادر من ما که از خدامونه از اون دیار یکی مثل هدایتخواه بیاد تابقیه استان به حق خودشون برسند
سلام
Iran, Islamic Republic of
ایشان میخواهند برگردند و طرح نمیه تمام حقوق دائم العمر نمایندگان رو زنده کند که در مجلس قبل جنجال برانگیز شده و از سوی ایشان ارائه شده بود ای مردم از خواب خرگوشی بیدار شوید
کارمند نیروگاه گازی بوشهر
Iran, Islamic Republic of
جناب کریم اسکندری چه قلم مسخره ای داری... هههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
حتما می دانید که دولت دکتر احمدی نژاد با شعار «هیهات من الذله»، پوزه نجس استکبار را در دینا بخاک مالید
جوک میگی برادر؟؟
Iran, Islamic Republic of
میگن بدترین ضربه به یه نفر دفاع بد کردنه. برادر من شما که جوابیه نمینوشتی سنگینتر بود. دلتون خوشه ها. دم از محرومان میزد ولی سه هزار سه هزار میلیارد میدزدین
Iran, Islamic Republic of
این عمو که این مطلبو نوشته حالش خوبه؟؟
همشهري
Iran, Islamic Republic of
برای کبنا متاسفم که هر اراجیفی را به عنوان نقد و نظر منعکس می کند.
بیت المال
Iran, Islamic Republic of
ازمدیرانی یاازمریدانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خرداد
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب تو وامثال هدایت خواه را در ۲۴ اسفند دادند ...اسامی مفسدین اقتصادی را درجیب احمدی نژاد موریانه خورد وبیرون نیامد که ناگهان در دولتش دزدی دوران تاریخ ایران رقم خورد....
باقر
Iran, Islamic Republic of
ایشان با آقای بزرگواری هیچ فرقی نداره
فکر کنم ملت به این بلوغ فکری رسیده اند که رفتار، گفتار، منش، دیدگاه و آزادی ایشان و آقای بزرگواری را درک نکنند.
شاید آقای زارع نماینده کاملی نباشند ولی حداقل این تمایل به وجد آمد که هدایت خواه نباشد
تجربه هم نشان داده در مرحله بعد یا ایشان هست یا اصلاحات
م ر
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نویسنده عزیز باید بگویم شماتماماًخودتان راپشت کلمه ای به نام فتنه پنهان می کنید.درزمان کی دلارازهزارتومان سه هزاروپانصدتومان شد درزمان کی دزدی ازبیمه وبربادرفتن میلیونهادلارپول نفت ایران خورده شد.کارگاههای تولیدی وکارخانه هادرزمان کی بسته شدفلاکت وبدبختی ازچه زمانی به ایران رو آورد کی تحریم هاراکاغذ پاره می خواند چراچشمتان راروی حقایق می بندید وبعد حرف ازدین ودیانت می زنید من توصیه می کنم کمی واقع بین باشید ومطمئن باشید دیگر آن دوران سیاه نه دربویراحمد ونه درایران تکرار نخواهد شد چون چشم وگوش ملت بازشده است
بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
.. دهها نفر از بستگان و .را بدون آزمون علمی وظلم آشکار عضو هیات علمی دانشگاه ها نمود وحتی خودش هم با رشته ..ر .از آموزش وپرورش به دانشگاه علوم پزشکی رفت وبا حقوق آن ..
مطمئن باش چوب خدا صدا ندارد و فقط صبر داشته باشید !!!!!!
خدا ، خدا ، خدا خودت شاهد باش که به نامت چه کرد !!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
شما نگران گوجه فرنگی به کیلویی پنج هزارتومان هستی؟؟!!۱
خوب از سر کوچه آقای احمدی نژاد بگیر که ارزونه.دوست عزیز اینو بدون که در دولت اصلاحات و اعتدال شاید قیمت چیزی بالا برود ولی بالا نمیماند!!!!!!!!!!!!!!!!!
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام،بنده طرفدار آقای دکتر هدایتخواه هستم اما باتوجه به اینکه دولت اعتدال با آقای هدایتخواه همسو نیستند...انتخاب جناب دکتر در انتخابات مجلس بدترین گزینه است...بنظرمن الان باید دنبال گزینه اصلاح طلبان باشیم....فکرکنم باتوجه به وضعیت کنونی بهترین گزینه دکتر بهرامی می باشد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات. زنده باد خاتمی.
جبهه پایداری.
درامد نفتی ۱۲۸۵ تا ۱۳۸۴ حدود ۵۰۰ میلیارد دلار بوده و در ۸ سال احمدی نژاد بالغ بر ۸۰۰ میلیارد دلار. یعنی محمود خان تو این ۸ سال اندازه ۱۰۰ سال درامد داشته.
این همه پول رو به یه باقالی فروش هم میدادن الان ایران گلستان بود. هم تو اوج درامد نفتی ایران تو مجلس بود و هیچ کاری نکرد.
عشق سخنرانی واسه حجاب و فساد و...........بود که دیدیم تو همون ۸سال فساد ده ها برابر شد. ..
. که دیگه نیاز به گفتن نداره....
برو عمو برو...
۸سال ایران رو .کردین...
بر تو ایران بزرگ بر تو ای مهد شهان بر تو ای خفته یه خون میگریم.....
از دست این . ها. . ..
اقتدار؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوران اقتدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا منظورتون دوران ..ی و افکار طالبانی و برگرداندن بودجه ها و استانداران فوق دیپلم حرفه و فن و مدیران . و دوران مراد و مریدی هدایتخواه و اداره استخدام مسجد امام حسین و .........
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
نوشته هات قابلیت کامنت گذاشتن را نداره وقت خود را تلف نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد همه راصاحب خونه وماشین کرد وحالا پشت سرش حرف می زنند.واقعأ که.....
باران
United States
استاد فرزانه؟؟تورو خدا اسم فرزانه رو به هر کسی نچسبونید.
یار مهربان
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بیامرزه حاج کریم .. حرف دل ما را زدی.. بازگشت دکتر هدایتخواه یعنی بازگشت اقتدار بویراحمد و دنا آن هم در ایران اسلامی و دنیا.. آفرین آفرین آفرین آفرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم خیلی متاسفم که فرق دین دانی و دینداری را متوجه نیستیم....
دانشی.علی
Iran, Islamic Republic of
بنازم به کبنای مبلغ همه...از تاج تا ستار و از ......
خدایی خودمونیم صد رحمت ب..).....مرد و مردونه دفاع میکرد و البته دولا پهنا هم مزدشو میگرفت......
افضلی
Iran, Islamic Republic of
آقای امیدواری زباله دان جای دوستان شما است که در لندن آب خنک می نوشند
بیدک
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برهمه کسانی که مردانه ایستادند وبه مردم خدمت کردند اقای دکتر هدایت خواه انسان بزرگ وشایسته است واهل کار وحرکت است انشااله موفق باشندودرود بی پایان بر ابرمرد تاریخ دکتر احمدی نجات که قشر محروم رانجات داد با همان یارانه که من تعدادی را که می شناسم به علت بیکاری هنوز ریالی حقوق دریافت نکردند اما این شد توشه ای درحالت اظطرار بعضی ها میگویند که نه .اما اشتغال وقتی نباشد مردم امید به همین ۴۵۰۰۰هزار تومان دارند که باز هم صرف انرژی می شود که سالانه افزایش پیدا می کند اما یارانه تا امروز همان مبلغی بود که جناب دکتر احمدی نژاد در نظر گرفت برای آن روز
غلامی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک هر انسانی نقاط ضعف و قوت خاص خودش را دارد و به همین دلیل است که ارزش گذاری بین انسان ها بر اساس ملاک های شخصی یا اجتماعی باعث شکل گیری تفاوت های فردی می گردد .آقای هدایت خواه هم یکی از این انسان هاست اما وقتی نیمه دیگر لیوان را نگاه کنید ایشان در جایگاه خودش دارای نقاط قوت برجسته ای است که در اجتماع قادر به تغییر است پس این توانمندی خیلی مهم و نشان از توان شخصیتی ایشان است ..
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای آقای اسکندری خیلی سطحی و بچه گانه است.فراموش نمی کنیم که در دولت آقای احمدی نژاد و نمایندگی آقای هدایت خواه وزیر بهداشت در دیگرشهرها بیمارستانهای مجهز ۲۰۰ تخت خوابی افتتاح می کرد اما در سفری که به یاسوج داشتند خانه بهداشت افتتاح می کردند. خواهش می کنم از عملکرد اینها دیگر ننویسید که همه بر این امر واقفیم.همین دولت تدبیر و امید بود که توانست دو سال تورم را کنترل کند و نرخ رشد اقتصادی منفی ۶ که حاصل ۸سال سیاستهای اقتصادی خود سرانه آقای احمدی نژاد بود را به صفر برساند.ایران هراسی که در دوران اقای احمدی نژاد همه جای جهان را گرفته فرا گرفته بود در دوران همین دوسال دولت کنونی به سمت ایران دوستی می رود.آقای هدایت خواه مهره سوخته است و دیگر تمام شده است.
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان بیو که اوضاع خرابه قربونت
محسن گچ
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا بس کن دیگه ببین همین هدایت خواهی که سنگش رو به سینه میزنی چند سال به قول خودش تو کمیسیون فرهنگی مجلس بوده چه گل فرهنگی به سر بویراحمد واستان زده یه سینما تو یاسوج رو نتونست راه اندازی کنه چی شده .حالا می خواد در مورد مسایل اقتصادی صحبت کنه.بسه بابا مردم زرنگ شدن اقای طرفدار.در ضمن این کارایی که گفتی که کار نیست .لوله گاز و لوله اب .برید تو شهرهای دیگه ببینید چکار میکنن.بعدش این اقا مردم رو به بی دینی معرفی میکنه.
بویراحمد بت شکن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع قهرمان..حاجی خداقوت....
بهلول کلو
Iran, Islamic Republic of
..ز بدبختی ، .، .، .، ..، ناامیدی ، ویرانی ، ..، .، .، ماستمالی ، ..و ... دست آورد دیگری برای ملت ایران نداشتند .
مرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که قلمو با رسالتش به هزارتومنی های آق..انگلیسی فروختی
منصف
Iran, Islamic Republic of
مسعود حسینی استان راسالها عقب انداخت هدایت خواه تظاهر به دینداری میکند ولی رعایت نمی کند
حامد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نوسینده از مریدان چشم بسته ی اقای هدایت خواه هست . من یک مورد اشاره می کنم حساب کار دستتون بیاد .

در زمان اقای . و ریاست اقای . بر بهزیستی ایشان ..تومان را هزینه ی انتخابات اقای ..کردن . این پول مددجویان محتاج نان شب بوده .

کبنای عزیز اگر قرار بر سانسور کامنت بنده هست حتی یک کلمه اش لطفا انتشارش ندین.
محمد
Iran, Islamic Republic of
%۹۵کامنت ها متعلق به گچساران است واز اظهار نظر این عزیزان مشخص است که از وضعت کنونی بویر احمد که نماینده ضعیفی در برابر آقای تاجگردون دارند خوشحالند. ولی بدانید بویر احمد ودنا اشتباه این دوره را تکرار نخواهند کرد وشخص قدرتمندی همچون دکتر هدایتخواه را روانه مجلس خواهند نمود.
مصدق دوست
Iran, Islamic Republic of
مردم باید بدونند که زارع فقط به دنبال عزل و نصب به نفع تیره و طایفه خود می باشد و بقیه طوایف را یکی پس از دیگری دارد از صحنه حذف می کند
سیروس
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا - عزیزان بزرگواراندیگر دوره تحجر به سر امده مردم اگاه شده اند و اگاهانه تصمیم میگیرند هیچوقت حاضر به غل و زنجیر نیستند نگویید دوران ..هر کسی را از افکارش میشناسند که خدا را شکر مردم به ان بلوغ سیاسی رسیده اند .
نادر
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه شما خیلی بسته وگم است و دارید ازکسی حمایت میکنیدکه ایده طالبانیسم دارد میزنید. وازداعش حمایت میکند.
ساغر
Iran, Islamic Republic of
تملق و چاپلوسی حاصل متن فوق است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه همان هشت سال هم هیچکاره بود جزءبدبختی کارخاصی انجام نراد دیگربرای مردم ماهیت ایشان روشن است نصف رای دور گذشته را هم نمی اورد
رضا
Iran, Islamic Republic of
گذشت زمان است که طومار افراد را می پیچاند و نتیجه افعالاشان را بر ملا می سازد.بعضی از افعال به مشابه مردارند که در ابتدا هیچ بویی ندارد و باید زمان بگذرد تا بوی گند آن بر خیزد و مشام ها را آزرده سازدا امروزه دیگر بر همگان روشن و پر واضح است که اینهمه ناهنجاری و فلاکت و فقر و نداری نبود اشتغال نشات گرفته است بی تدبیریهای دولت قبل است که در همه عرصه ها چه اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی بی گدار به آب می زد و اساس و بنیاد برنامه و برنامه ریزی را در مملکت به ه.. چهره ی ایران و ایرانی را در دنیا خدشه دار کرد و با اقداماتی ناپخته آب به آسیاب رژیم صهیونیسم می ریخت و هر روز عرصه بین المللی را بر ایران تنگ تر و تنگ تر می نمود. و حاج ستار هم همواره همگام و همراه آن دولت بود و آنقدر بد عمل کرد که مردم برای فرار از چنگ وی و مریدانش به به ناچار به هم خط و هم رای و هم جنسش آقای .رای دادند که ای کاش هرگز رای نمی دادند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
پول فروش نفت در زمان دکتر احمدی نژاد الان دکتر حسن فریدون(روحانی) داره میگریه و یه آب هم روش میخوره . اینم بدون که این پول تو بودجه لحاظ نشده یعنی مازاد بر درآمد دارن این پولو هاپولی میکنند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
ستار یعنی شجاعت نه باج بده
ستار یعنی شفافیت نه چند گانگی و دو رویی
ستار یعنی اقتدار نه چاپلوسی
ستار یعنی عدالت نه طایفه گرایی و قوم پرستی
ستار یعنی شایستگی نه هرزه گرایی
ستار یعنی خدمت نه خیانت
ستار یعنی اقتدار بویراحمد علیا و سفلی و دنا نه باشت
ستار یعنی ابهت نه خاموشی و فراموشی
ستار یعنی نماینده بین المللی نه فاتحه خوانی .
mohandesreza
Iran, Islamic Republic of
یک بررسی اجمالی نشان میدهد دکتر هدایتخواه ضعیفترین استانداران به جز نیکزاد و ضعیفترین مدیران بویراحمد را به کار گمارد که این ضعف بزرگ تا سالهای دور بر پیشانی استان سنگینی میکند. شاید تلنگری به دکتر بتواند او را به اعترافی بزرگ در نقصان کارهایش وادارد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1