تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۷۴۶۳۸

ضایعات ۶۰ هزار تنی محصولات باغی دنا

۰
کبنا ؛


فرماندار دنا گفت: سالانه ۶۰ هزار تن محصولات باغی این شهرستان به دلیل نبود سردخانه‌ها و صنایع تبدیلی از بین می‌رود.


 
 علی تاج‌امیری اظهار کرد: شهرستان دنا از ۲ جنبه گردشگری و همچنین کشاورزی می‌تواند محور توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
وی افزود: اما در بحث کشاورزی این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های بالا از جمله در بخش باغداری توان تولید محصولات مهم و استراتژیک را داشته به شرط اینکه همه زیرساخت‌ها در این حوزه آماده باشد.

فرماندار دنا یکی از مهم‌ترین مشکلات در این شهرستان در بخش کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: وضعیت نامطلوب این زیرساخت‌ها به گونه‌ای است که سالانه ۶۰ هزار تن از محصولات در باغ‌ها از بین می‌رود.

نبود صنایع تبدیلی و سردخانه‌ها از مهم‌ترین مشکلاتی بود که تاج‌امیری به آن اشاره کرد و گفت: از مسئولان استانی در این خصوص تقاضای کمک داریم چراکه باید اوضاع به گونه‌ای شود تا سرمایه‌گذار برای حضور در این بخش اعلام آمادگی کند.

موضوع دیگری که فرماندار دنا به آن اشاره کرد بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان دنا بود که در این خصوص افزود: توقع مردم این است که هر چه زودتر عملیات اجرایی بیمارستان آغاز شود چراکه همه کارهای قانونی و پیش‌زمینه‌ها آماده است.

فرماندار دنا با انتقاد از نبود برخی زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان تصریح کرد: برای مثال هفت مکان گردشگری در جاده منتهی به کوه‌گل داریم که باید امکانات و زیرساخت‌های آن‌ها آماده شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1