تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۷۴۵۹۵

انتساب اسیدپاشی به نیروهای ارزشی کذب است

۶
۰
کبنا ؛امام جمعه موقت گچساران گفت: بسیج تفکری ناب و اسلامی است.
حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا سدی نفوذناپذیر در برابر نافرمانی‌های خداوند بوده که دارنده این مقام در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می‌شود.
وی با بیان اینکه قرآن کتاب و معجزه‌ای جاویدان بوده که برای همه نیازها و خواسته‌های بشر راهکار دارد، ادامه داد: قرآن در بسیاری از آیات از آینده نیز سخن به میان آورده است و همیشه نهفته‌های بی‌شماری را در درون خود در خصوص همه رویدادها از جمله رویدادهای علمی دارد.
امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه قرآن کتاب قانون زندگی است، خاطرنشان کرد: قرآن کتابی برای همه نسل‌ها بوده و همیشه به‌روز و تازه است.
خواجه‌زاده با اشاره به هفته بسیج و لزوم گرامیداشت آن، تصریح کرد: بسیج تفکری ناب و اسلامی بوده که در راستای حفظ منافع، ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد و امروز خار چشم دشمنان شده است.
وی، بصیرت به خود، نظام و دشمنان را از جمله ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و متذکر شد: منطق در عمل و اندیشه، پیوند با ولایت و ولایت‌پذیری و دلسوزی برای آرمان‌های انقلاب و استقلال آن از دیگر ویژگی‌های بسیج است.
امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مسابقات قرآنی کانون‌های هنری فرهنگی مساجد این شهرستان یادآور شد: در این دوره از مسابقات تنها یک نفر از گچساران به روی سن رفت.
خواجه‌زاده با اشاره به جلسه شورای اداری گچساران که در محل دانشگاه آزاد برگزار شد، یادآور شد: در این نشست در خصوص تأمین و اختصاص اعتبارات سخن گفته شد که تأمین و اختصاص تفاوت دارد.
امام جمعه موقت گچساران توضیح داد: مسئولان ادارات و نهادهای گچساران از این فرصت‌ و اعتبارات مطلوب نهایت استفاده را برای توسعه گچساران داشته باشند که اگر خدای ناکرده این اعتبارات برگشت خورد، باید پاسخگوی مردم در آن دنیا باشید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات قائم مقام حزب اعتدال ملی در یاسوج و انتساب اسیدپاشی به نیروهای ارزشی، گفت: انتساب اسیدپاشی اصفهان به نیروهای ارزشی بی‌انصافی و از اساس کذب و غلط است.
خواجه‌زاده در پایان با بیان اینکه باید فضای کار در کشور فراهم شود، تشریح کرد: بعضی‌ها فضای فراهم شده برای دولت در خصوص خدمتگزاری را مورد هجمه قرار داده و قصد تخریب آن را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعیت
Iran, Islamic Republic of
نیروی ارزشی یعنی چه ؟ حالم از این کلمه بهم میخوره.
حاج اقا همه ادمها ارزشی هستن مگر اینکه خلافش ثابت بشه.
هرچی ...و .... اسم خودشون گذاشتن ارزشی!
شهروند منطقی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خواجه زاده
شما فردی محترم و قابل اعتماد برای جریانهای مختلف هستید. انتظار می رود که زمینه را برای حضور اندیشه های مختلف سیاسی در شهرستان مهیا کنید و در این خصوص رایزنیهای مختلف را با مقامات سیاسی امنیتی شهرستان داشته باشید. در ضمن منظور آقای دکتر منتجب نیا این بود که گروههای افراطی با تذکر و تشدید به طرح مسئله امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب پرداخته اند و عده ای آن را به منزله وحی منزل دانسته و تصمیم به برخورد قهرآمیز و ناپسند گرفتند. ایشان به هیچ وجه گروههای ارزشی را زیر سوال نبردند.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
از یک روحانی بعید است خلاف واقع بگوید.انهم اگر امام جمعه باشد.شما بر چه اساسی و با استناد به چه مدرکی تکذیب میکنید.لطفا مستندات خود را ارئه نمایید.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
همه ما شیعه ارزشی ومسلمانیم شما که خودتان راارزشی بلدید خیال میکنید فقط خودتون مسلمانید اتفاقا تمام انحرافات کار همین پر هیاهوهاست........
بارسلونا قهرمان و استقلال شیش تایی
Iran, Islamic Republic of
حا ج آقا وسط دوبند بگه بینم خدا چی خو.
فردا
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا از شما بعید بود به نا حق حرف بزنید اول پیگیری می کردید ببینید همچین صحبتی شده یا نه بعد قضاوت می کردید به هر حال امیدوارم دیگه ناحق نشنویم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1