تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۷۴۵۰۲

گزارش فعالیت‌های کتابخانه سیار گچساران

۹
۰
کبنا ؛فرشید نقدی۷۸۸۰۱۶۸۱۳۲۲۱۲۹۷۸۴۲۶۲
کتابخانه سیار روستایی گچساران دردهه فجرانقلاب ودر۱۲بهمن ماه سال۱۳۹۲سال روز ورود تاریخی معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) راه اندازی گردید. این مرکزفرهنگی هنری وکتابخانه سیارروستایی باهمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آقای سیدهانی حسینی و پیگیری‌های مکرر ایشان و باموافقت مدیرعامل کانون کشور وباهمکاری فرمانداری محترم شهرستان گچساران تاسیس ورسما فعالیت خودراآغازنمود.
اعتباراتی که ازمحل تملک ودارایی‌های استان وفرمانداری گچساران برای کانون درنظر گرفته شده بود در راه اندازی این کتابخانه سیار هزینه گردیدکه خرید یک دستگاه خودرومزدادوکابین، قفسه‌های کتابخانه وقریب ده هزارجلدکتاب وسیستم کامل رایانه‌ای ازآن جمله می‌باشد.

در قدم اول با هماهنگی مدیریت محترم آموزش و پرورش گچساران به مجتمع‌های روستایی ومدارس تابعه مکاتباتی جهت همکاری وثبت نام دانش آموزان به عمل آمدکه دراین بین مجتمع شهدای لیشترجزءاولین مدارس ثبت نامی بود.
مجتمع امامزاده اسماعیل در حوزه چهاربیشه علیا و سفلی و سعادت آباد و آبچیرک و... ومجتمع خلیج فارس درحوزه آبگرمو، اسلام آباد، آبریگون، گناوه وآبشیرین هم تحت پوشش قرارگرفته اندکه درمجموع۲۱روستا با۸۰۰ نفردانش آموز به عضویت این مرکزدرآمده‌اند.
ازدرخواست‌هایی که ازفرماندار محترم شده است تخصیص اعتباراتی جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه و خرید کانکس برای پایگاه‌های روستایی است که درکنار مجتمع‌های روستایی این کانکس هامستقرو فعالیتهای فرهنگی هنری روستاهای تابعه راتحت پوشش خودگرداند.
دربازدیداخیرنماینده محترم مردم شریف گچساران وباشت درمجلس جناب دکترتاجگردون ازاین مرکز که به مناسبت هفته ملی کودک بود جناب دکتر تاجگردون ضمن خرسندی از راه اندازی این مرکز، اعلام حمایت فرمودندکه برای گسترش این کتابخانه وهمچنین کتابخانه سیارباشت قول مساعد همکاری دادند.
در‌‌ نهایت... کودکانی با استعدادهای درخشانی در روستاها زندگی می‌کنند که باید فضای مطلوب را برای پرورش فکری و شکوفایی ذهنی آنها ایجاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نقدی
این طور که به نظر می آید شما هم مثل بعضی ها وعده ی پست و مقام در کانون از طرف مدیر گرفته اید که تغییر رویه داده و حالا که جناب مدیر دارد تلاش می کند برای چند صباحی مدیریت بیشتر کل قوم و قبیله ی بویر احمدی ها به جز ....را تخریب کند و کسانی را طرف دار خودش جا بزند ،دارید از او تعریف و تمجید می کنید
این خبر ها نیست جانم ؟
شما فقط سیاهی لشکرید
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج سید هانی حسینی
علي
Iran, Islamic Republic of
فقط جناب اقای شاکری از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس شایستگی مدیرکلی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارد
اطلاحات
Iran, Islamic Republic of
فیلم نفوذی رادیده ایداگرندیده ایدحتما نگاهش کنید آقای نفوذی هم ازرزمندگان دفاع مقدس بود که درفیلممشخص شدکه منافق به تمام معنا است
ازاین آدمهاهم بسیارند گول نخورید.شاید۸ماه هم به زورداشته باشد چه رسد به ۸سال!بااین چیزها توکسی نمی شوی مطمئن باش
اطلاحات
Iran, Islamic Republic of
شاکری بااین چیزها کسی نمی شوی مطمئن باش!!. خواب دیدی خیرباشد.پاتوکفش بزرگان نذارمیخوری زمین
آخر این بنده خداکه حرفی ازمدیرکلی یاانتخاب مدیریاشایستگی نزده که شمابه اسم علی ازمدیرکلی سخن به میان آوردی.
اصلابحث این آقای نقدی چیزدیگری است نه بحث انتخاب مدیر
واقعامتاسفیم برای چنین کوته فکرها. لطفاخداراهم درنظربگیرید
به فرمایش سرورمان سیدالشهدااگرهم دین نداریدلااقل آزاده باشید
همكار
Iran, Islamic Republic of
....
كانوني
Iran, Islamic Republic of
به نظر من به صلاحه سید که تا دیر نشده از کانون بره .این جوری هم برای خودش و هم برای اطرافیانش که تو کانون هستن آبرومندانه تره. البته همکاران هم باید ادب را رعایت کنن و از تهمت و افترا پرهیز کنن.
همکار
Iran, Islamic Republic of
حسینی همیشه مازحمات هشت ساله ات را فراموش نمی کنیم اقایان یاسوجی وگچسارانی بودندکه نمک راخوردند نمکدان را شکستند ندانستم مرکز های گچساران چشم تو ندارند ما اقای گرجی زاده را هنوزنشناختیم ببینیم چطور است ولی از عکسش معلوم است که خطی می خواهد برخورد کند وسلام حسینی موفق باشی ارزوی سلامتی دارم برات
آگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر کانونی ها به جز شاکری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1