تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۷۴۴۷۴

ناله‌های بی‌پاسخ مسئولان تیم دنای یاسوج

۶
۰
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: با این وضعیت مسئولان استانی باید به فکر اتوبوس واحد برای تیم باشند.
جمشید غدیری در گفت‌وگو با فارس با بیان دلایل شکست خانگی تیم دنا، این بار در برابر شهرداری ارومیه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: سرپرست تیم پس از بازی نزدیک بود از شدت ناراحتی سکته کند که او را دلداری دادم.
وی گفت: به کرامت موسوی گفتم که هواداران از ما انتظار و توقعی بیش از این ندارند، چراکه می‌دانند با دست خالی به مصاف حریفان می‌رویم.
سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: لباس قرضی، بی‌پولی و حاشیه در تیم همه و همه موجب شده که نتوانیم با همین بضاعت کم خود هم در برابر حریفان مقاومت کنیم.
غدیری تصریح کرد: با این وضعیت که مسئولان استانی هیچ حمایتی از تیم نمی‌کنند باید گفت که در نیم فصل دوم نباید روند ادامه پیدا کند و در صورت تداوم آن از مسئولان می‌خواهیم که رضایت بازیکنان و مربی غیر بومی را صادر کنند تا با بازیکنان و مربی بومی به کار خود ادامه دهند.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج که به شدت از مسئولان استانی انتقاد داشت با طعنه به وضعیت فعلی تیم دنا گفت: با روندی که وجود دارد می‌توان یک اتوبوس واحد برای تیم در هر بازی گرفت و از بازیکنان هم خواست تا غذای خود را در مسافرت به همراه داشته باشند و این‌گونه خرج و مخارجی برای تیم دنا وجود نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای قدیری از ۱۸ امتیاز ۱ امتیاز گرفتن انتظار میره گله اینجور هم داشته باشی وقتی ۶۰ میلیون قرارداد میبندی این هم نتیجه گرفتنته جنابعالی قبلا جواب پس دادی شش ماه محروم شدی واسه چی اره ما مسئولین بدبختی داریم که امثال تو دارن اینجا کار میکنن
#@
Iran, Islamic Republic of
بابا ولمون کنید یه مشت آدم بیکار چسپیدن به این تیم اون هم بخاطر منافع. اقای غدیری اون اتفاقات آخر لیگ یک یادمون نرفته که چطور به تیم خیانت کردی به چه رویی اومدی یاسوج؟
Iran, Islamic Republic of
کرامت موسوی دنبال چه میگردی فقط بدون خیلی از فوتبالی های این شهر تو را نخواهند بخشید
فوتبالیست واقعی استان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غدیری که همیشه دم از دانش فنی و عشق به این تیم می زدی چی شد که امسال تیمت بدترین نتایج ممکن رو داره می گیره؟؟
این تازه نیمی از درده همه تیم های بومی تو تمام این سال های گذشته بود و هر وقت بازیکنا بومی از این مشکلات و عدم انگیزه می نالیدن شما و سرپرست حال شهرداری و مجموعه هیئت فوتبال و کمیته فنی زمان شهرداریتان همش می گفتین اینا بهونست، دلیل نتیجه گرفتن سال های گذشته تیم شهرداری نه تنها شما و بازیکنان غیر بومیتان بودید بلکه امکانات، انگیزه، حمایت و توان مالی بود که در اختیار این مجموعه بود، مطمئنن اگه این توان مالی تو تمام این سال ها خرج بچه های بومی می شد امسال همون بچه های بومی تیمو نگه می داشتن و بهترین نتیجه ها رو می گرفتن و حتی در سال گذشته نمی زاشتن این تیم سقوط کنه و حداقل بیش از ۱۰ بازیکن بومی به فوتبال این کشور معرفی می کردیم اما الان ...، بدون هیچ دستاوردی این تیم سقوط کرد و امسال هم آخرین سال این تیمه، دلیل تمام مخالفت هامون تو سال های گذشته پیش بینی امروز تیم بود. اگه یه خورده چشمون رو باز می کردیم در گذشته، امروز رو راحت میشد دید اما حیف که منافعمون هیچ وقت این اجازه رو بهمون نداد
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
کرامت موسوی وقتی سکته میکنه که بدونه دیگه کف گیر ته دیگه.هنوز پول توتیم هست نگران نباشید
رامین رضایی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز واقعا سخته واسه ما که تا الان تیم شهرنون با نتایج درخشان گذشته و حال امروز این تیم..تیم ما مشکل اصلیش شهردار و شورای شهر نالایقه که از سال گذشته و زمانی که تیم هفت هفته مانده به آخر فصل،آقای شهردار خبر از انحلال تیم داد و حاشیه واسه تیم ایجاد کرد و در نهایت تیم سقوط کرد ..حالا هم با وجودی که تیم ما نود درصد ان بومی شده و بازم شهردار حمایت نمیکنه ..پس بدونیم که تیم حمایت نمیشه و این است حال و روز تیم محبوب شهرمان ..در آخر حرفم با آقای شهردار،چرا شما که حمایت نکردید تیم را ،حتی به اسم تیم که نماد فوتبال یاسوج در کشور بود،رحم نکردید و اسم آن را عوض کردید ..بدون که شما هنوز تو توحم هستید و بدون که جوامع پیشرفته از ورزش به عنوان سلامت ،اقتصاد،نشاط ،انگیزه،تفریح سالم برای تمام سنین جامعه استفاده میکنند ..ولی افسوس شما .......!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1